ja ik heb hem gekocht vind hem wel erg makkelijk en hij blijft best lang warm zolang die onder de dekens ligt maar je moet wel vragen of je kraam bureau er mee werkt want niet iedereen werkt er mee. ik vond die metalen helemaal niks ik heb er nog twee maar ik heb met me stomme hoofd water er in laten staan en nu is de binnenkant een beetje rost of wat is het dus waarschijnlijk kan ik die niet gebruiken. en de belly warmer is ook makkelijk daarna voor je zelf of voor je kindje met koudere dagen. misschien koop ik er nog wel een maar dan van de hema. belly warmer kan je bij prenatal kopen. gr jojo29
@ Germini : Ik heb de pagina ook 2x openstaan. De ene om te lezen, de andere om meteen te reageren. Wouw, wat een bedragen zie ik voorbij komen. Tot nu toe zijn wij rond de 400,- kwijt aan: * Ledikant, matras, kast, commode, wandplank, wipstoeltje, maxi cosi, vervolg auto stoel op de maxi cosi, luieremmer met navullingen, aankleedkussen, waskussenhoezen, magnetronsterilisator, weekendbed, verschillende lakentjes, deken. Er moeten nog wel een aantal spullen komen, maar ik schat dat we rond de 1000,- toch wel klaar zijn.
He meiden, Zag weer mooie foto's voorbijkomen!! Leuk die met de maxicosi met kijkgaatje! haha. Jojo, je moet ze zelf met water erin wegzetten anders droogt het rubbertje in de dop uit en is hij niet meer lekvrij, je kunt de rubbers bij de hema wel los kopen trouwens, en dat roestwater maakt volgens mij niets uit, even een paar keer omspoelen en het is toch weg? Doet niets aan de werking af of wel? Verder alles al weer kwijt. Hier weinig uitgegeven tot nu toe, denk zo'n 150 euro, we hebben alles nog he? alleen een wiegje van mp gekocht, wat lakentjes en wat kleertjes. In het kraampakket van Menzis zat trouwens een knuffelaapje en een kersepittenzak (voor in magnetron) met beschermzak van fleece en complete zet verzorgingsartikelen (badschuim, wasgel, haarlotion etc) vond ik wel leuk. Heb ook alleen nog maar Etos doos, nog niets van Prenetal doos gehoord, zal er eens achteraanbellen. Verder weinig nieuws, weinig klachten, alleen als ik te lang op hoge stoel zit last van hoge rugpijn, net onder ribben zeg maar, net alsof het een beetje in elkaar gedrukt wordt ofzo. Liefs Moons
Wat heeft iedereen een leuk kraam pakket......! Hier 1 van achmea maar zat niet veel bijzonders in behalve een hoop verband enzo..... Zat een hele lelijke knuffel in! Heb die maar aan de hond gegeven maar die vond het ook niks! (sorry je mag een gegeven paard niet in de bek kijken)
Hoi Dames, Hebben jullie al bericht gekregen van de kraamzorg? Ik heb toen ik me aangemeld had wel een brief gehad ter bevestiging maar tot nu toe is het nog stil. Hier ook nog geen nieuws over de blije doos. Geloof dat je pas in je 7e maand de ophaalbrief krijg toegezonden. Ik had me ook aangemeld voor de kruidvat maar hier alleen een mailtje van gehad en mag hem 26 december ophalen. Maar nu dat maitje kwijt
Ik heb hem inderdaad niet voor die 1000 euro, wel een aanbiedingsprijs, maar wel moeten bestellen zeg maar, dus gewoon `nieuw` in doos.. Het is gewoon een verouderd model ofzo? Stond ook boven zeg maar, het voorbeeld kamertje... Beneden allemaal nieuw spul.. Maar dan nog? AL is het een aanbiedingsrpijs, voor 700 euro mag je toch ook wat goeds verwachten ?? Of is dat nie zo? Hoe is het met jullie babykamers dan? Dit zat gewoon allemaal in dozen verpakt, dus nieuw... Nou jah, ik ga d'r wel achteraan! Maar denk dat ik even wacht tot mijn hormonen wat rustiger zijn.. Nogal heftig weekend gehad...
marye en darcy veel plezier vandaag!!!! alies fijn dat alles nog goed is. kleintje nou ik vind de foto's anders aardig mooi hoor. lief zo met t handje bij t hoofdje. stroopie leuke foto van je dochter. echt feestelijk linda ik heb gister een bestelling gedaan bij prenatal, wat knuffels en een bad inzet stuk voor de kleine. er is gratis thuisbezorging tot 17 dec en ik had de knuffels met 20 % korting. Vriendlief de flesjes haal ik ook terwijl ik van plan ben borstvoeding te gaan geven. ik ben lid van de vitras en daar kan ik een kolf lenen voor een half jaar en zo kan mijn partner ook de kleine voeden. want ik ben echt niet van plan om altijd maar de kleine te voeden ik vind dat iets dat we dat samen moeten kunnen. dus t zal bij ons de borst en afgekolfd in een flesje worden. kraampakket bij mij zat er ook een kersepitzak in met fleese zak voor erom heen, een badcape en een handig boek. voor de rest allemaal spul voor tijdens en na de bevalling. kussie ook voor 700 mag je nog eisen stellen hoor t kan wel een beetje beschadigd zijn met 300 korting maar dan nog ik zou er wel wat van zeggen hoor. Volgens mij ben ik weer bijgelezen. sorry als ik iemand vergeten ben.
stroopie: Leuke foto's! Kleintje: Mooie echo foto's hoor! Je kunt je kindje toch bets goed zien... Linda: Ik hoop dat je spulletjes er snel zijn! Vriendlief: Ik ben ook van plan borstvoeding te geven, maar heb ook flesjes zodat ik ook kan kolven en iemand anders het kan geven. Kraampakket: Ik moet er zelf 1 aanschaffen krijg er geen een van de verzekering. Maar ik vroeg me af...Moet ik zo'n heel pakkeet aanschaffen ook als ik in het ziekenhuis beval? Hier: Zo naar het ziekenhuis voor een groeiecho. Ben benieuwd hoe groot ze zijn en of ze goed gegroied zijn. Ik laat het eind van de middag wel even weten.
Nee je hebt dan nodig: - alcohol 70% - watten - steriele gaasjes - matjes - kraamverband volgens mij was dat het! Veel plezier met de echo!
Ik weet niet meer wie het zei, maar ik zou zeker bellen over dat kamertje. Maar ik zou wel meteen bellen. Anders zeggen ze misschien dat je het zelf hebt beschadigd. Of als ze je een nieuw kamertje leveren, zit daar ook weer levertijd op. Ik zou het wel graag snel geregeld hebben als ik jou was.
Dat was ik, en vandaag word de kast in mekaar gezet, als dat klaar is, kijk ik hoe die er uit ziet, maak wat foto's en zal dan es even mijn mening er op los laten!! Ow en dus WEL de vloer gedaan.. Ow ow ow, dat moet dan wel een zwaar moment van nesteldrang geweest zijn, om midden in de nacht aan de poets te gaan Wel balen zeg, dat je de volgende dag bijna nix kon... Al kan ik me daar wel iets bij voorstellen Gaat ie nu weer goed dan? Liefs
@ marye darcy en boomer: ooww spannenddd!! Ik zal aan het eind van de middag gelijk kijken of jullie al weer hebben gepost, want ben errgg benieuwd!! Groetjesss
@ Darcy : ik leef met je bekkenpijn mee. Hopelijk gaat het vandaag beterder. @ Kleintje88 : Leuk om zo je baby te zien. Ik snap dat het je een beetje tegen gevallen is (Daarom laat ik ze ook niet maken.). Ligt wel heel tevreden tegen je buikwand aan! @ Stroopie : Wat een leuke foto!! @ Kussiex : Inderdaad niet duur, en rekt nog een hele tijd mee. Mocht het aan de onderkant iets te kleine worden, buikband eroverheen en is het probleem ook weer opgelost Helemaal geweldig dat je babykamer al voor een deel staat!!!!!!! Wat een gevoel moet dat geven. Toen je de meubels kocht, zat die schade er al op? Hebben hun het vervoerd of zelf gedaan? Als je het zonder schade kocht, en hun hebben het vervoerd, dan moet het onbeschadigd afgeleverd worden. @ Germini : Fijn dat jouw werkgever ook zo meedenkt. Nu goed je rust gaan nemen. @ Linda : Hier ook geen ervaring met bestellen bij prenatal. @ Marye1986 : Dat zou je bij je verloskundige moeten navragen, maar ik dacht dat je wel bepaalde dingen nodig hebt. @ Kruiken : Wij nemen de "ouderwetse". @ Kraamzorg : Gisteren een brief gekregen dat ik donderdag kan bellen om een afspraak te maken. @ Echo dames : Veel plezier vandaag!!!
Thanks Heb er zin in! Foto's volgen uiteraard Jullie allemaal ook een goede dag, met al dan niet echo's!
Heb net Prenatal gebeld omdat de ledikantjes in wk 51 geleverd zouden worden (deze week) ze gaf aan dat dát altijd op vrijdag is dus dat ik dan waarschijnlijk vrijdag gebeld wordt. Jammer maar goed dan haal ik dus volgende week de bedjes op .
Goedemorgen, Ben nog druk aan de poets. We krijgen vanmiddag kijkers, die voor de 2de keer komen. Hoop zo, dat ze wat in het huis zien. Ben dat op commando poetsen en opruimen, toch een beetje zat. En ik wil nu toch echt meer dozen in gaan pakken. Kussiesx, bellen meid. Brutalen hebben de halve wereld. Wij hadden toen bij mijn dochter een kamertje uitgezocht. Gingen we het later ophalen, loop ik door de koopjeshal en zie ik dat kamertje voor de helft van de prijs en ik had net de volle pond betaald. Terug naar de winkel en even met het afdelingshoofd een babbel gemaakt en we kregen dus de helft terug. Marije, even met de kraamzorg overleggen, wat je dan precies moet aanschaffen, want je hebt idd niet alles nodig. Meeste uit mijn kraampakket had ik ook niet nodig en dat heeft de kraamhulp meegenomen voor een goed doel. Dames die echo hebben, veel plezier.
he wat raar dat zit gewoon in je basis pakket hoor. maar voor in het ziekenhuis hoeft t niet volgens mij
Boomer en Darcy: Veel plezier bij de 3D echo's! Ik ben benieuwd naar jullie plaatjes Funnyme: Thanks , dan ga ik dat eerst eens aanschaffen. En dan kan de kraamzorg altijd nog vertellen als ik nog iets moet halen. Linda: Wel balen dat het pas vrijdag is. Dan idd volgende week de bedjes maar halen, lekker in je verlof! Hier: Net een groeiecho gehad. Meisje ligt netjes op schema, netjes iets boven de middelste lijn. Jongentje is een stukje groter en ligt met alles op de bovenste lijn en zijn hoofd is megagroot! De grootte van zijn hoofd gaat boven alle lijnen uit. Verder lag de jongen nog steeds met zijn hoofd naar beneden en was ons meisje zo gedraaid dat ze nu gezellig met de hoofdjes bij elkaar liggen. Schttig hoor! Had wel veel vruchtwater zei ze, alleen kon geen kwaad. Moeten wel even checken of het niet komt door zwangerschapsdiabetes, maar dat zou dan pas ergens in januari gebeuren. We wachten het maar af...