Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    het is hier vanmiddag al begonnen tegen 2 uur ofzo al. vind het ook helemaal super lekker wandelen muts en sjaal en handschoenen aan. maar ja ons meissie is weer ziek dus zal niet worden met haar want volgens mij mag je met koorts niet naar buiten toe.

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy meiden

gwenolyn:ik ben ook bij jan koning geweest!!!!!was er met 16 weken en hij zag het met 10sec.hij schijnt echt 1 van de betere te zijn he!!nou hoop daat jullie kleine er goed voor ligt!!!

zwitsal tas van vk:ik heb bij de intake ook een zwitsaltas gehad met allemaal spulletjes erin.en daarna met 16weken nog een keer een koffertje ook weer met allemaal leuke spullen!!!

zwangerschapsdozen:hoor dat een hoop meiden nog niks hebben gehoord, ik zou dan even bellen hoor!!!ik heb inmiddels van alle dozen bericht gehad!!

boba:fijn dat alles goed gaat met jou en je kindjes en dat het zelfs langzaam vooruitgaat!super!!!!nu dus eve spannend hoe de groeiecho is?nou ga duimen dat ze heel goed zijn gegroeid!!!!vermaak je je nog wel een beetje daar?dikke knuff

boomer:wat fijn dat je een extraatje had van de belasting!konden jullie goed gebruiken toch?en is alles rond nu met het huis?

verklaring van de vk:
    mijn vk vroeg vorige keer hoe het ging met werken, ze zegt als het niet meer gaat zeg het dan dan schrijven wij een brief vor je voor je werkgever.is verder niks juridisch aan verbonden ofzo, maar kan toch altijd makkelijk zijn!!

belasting:nou volgens de persoon die onze belasting doet, klopt het toetsinsinkomen wel??!!??en heeft die man bij de belasting t fout wat betreft het feit hoe je het toetsingsinkomen moet berekenen.nou ja ga het komend jaar iig alles opzij zetten en als t dan aan t einde van t jaar toch niet terug hoeft dan ebben we een lekker extraatjes haha.

owja de eneco gehad, dacht dat ik wel 2-300 terug zou krijgen maar moet zelfs 60 bijbetalen ook al niet leuk, maja ga gewoon binnekort de lotto winne hahahahah

xxx

3. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    gisteren de doos gehaald van de etos. maar die is ook erg leuk hoor. had een flesje van nuby erin en een speentje van difrax en luiers en luierdoekjes doos en knuffeltje en veel reclame.
    die van de prenatal valt dit keer tegen vind ik.
    ben benieuwd wanneer die van de kruidvat komt.

4. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden!

Hier ben ik ook eindelijk weer's ;) Niet bijgelezen want moet zo naar m'n werk! Auto is nog steeds niet terug van de garage dus ik hoop dat de bussen rijden met dit weer!! Wel prachtig hoor, zo'n witte wereld :)

Hier gaat het niet zo goed. Maandag voelde ik allemaal 'rare' dingen en de vk wilde me toch even zien. Krampen in m'n buik die heel regelmatig kwamen, meerdere keren per uur. Het werd alleen maar erger dus toen moest ik naar het zkh want ze waren toch bang dat ik weeën had ipv harde buiken. Gelukkig trok het in de loop van de dag weg maar we zijn ontzettend geschrokken!!! We hebben ontzettend veel zin in ons beebje maar wel graag pas in 2010!!

Ik wilde dus even aan Stroopie en Marye laten weten dat ik vanavond niet mee ga zwemmen. Ik hoop wel dat volgende week dinsdag nog doorgaat? Ik krijg het even niet voor elkaar privébericht te sturen maar in ons nieuwe schoolgebouw is ook nog geen internet om het straks nog te proberen dus vandaar even zo! Ik hoop dat jullie het nog zien!! Hopelijk tot dinsdag!

Iedereen, geniet van dit superweer!!
    Liefs Laar

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    he laar wat vervelend zeg. doe je wel rustig aan!!!

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nou funny, lekker zo 2 van die kwakkelende meiden zeg, vind t altijd zo zielig bij die kleintjes. idd ik zou ook ff naar de kno arts gaan.

probeer toch enigzinds een beetje rustig aan te doen en je momenten van rust te pakken anders zijn jullie straks met zn 3tjes ziek

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Hier verdorie de hele nacht liggen piekeren over de overdracht van mijn werk (volg. woe laatste dag) zat er helemaal doorheen, gisteren een té lange dag en dat merk ik snachts direct want dan worden de kleintjes mega druk, ik dus midden in de nacht in de woonkamer voor de tv. Maakte me alweer druk over vandaag want ik heb weer hoofdpijn en je wil zo graag goed voor jezelf zorgen.

En nu...... op mijn route meer dan 30 km file en sneeuw, heb met mijn leidinggevende gebeld en die zegt blijf maar thuis... tja nu werk ik dus een rustig dagje thuis (in zoverre ik hier ehct wat kan doen) en was dus al dat gepieker weer eens voor niets.

Oja en voor nu goed nieuws: het jongetje is gedraaid, hopelijkl blijft ie goed liggen! En ik ben 26 weken :).

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat fijn linda, dat je zoon is gedraaid en ff een lekker dagje rustig thuis!!!!

gefeliciteerd met je 26 weken

9. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    he meiden,

Fijne dag in de sneeuw vandaag! :D

10. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    O dat was schrikken voor je Laar! Zouden het voorweeen geweest zijn ofzo? Kun je niet gewoon beter al wat minder gaan werken nu dan? Dit is toch denk ik een teken dat je wat rust moet nemen. Wat zegt de verloskundige dan?

11. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    DAt zou geweldig zijn dat de belasting een fout heeft gemaakt. Goed dat je het laat controleren, want bij de belasting worden natuurlijk ook fouten gemaakt!

Ja, en de Eneco, dat valt meestal wel weer tegen. Nu is 60 niet al teveel gelukkig, maar als je het niet verwacht, is het altijd jammer. Wel goed erop letten dat je je voorschot goed verhoogt, want zeker met een kleine erbij zal je meer energie gaan gebruiken en volgend jaar willen we ook juist geld terug en niet bijbetalen.

Ik moest trouwens 2 maanden terug ook 250 euro bijbetalen bij de stookkosten. Heb een potje staan brullen.... zooo balen is dat.

12. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ik weet hoe dat is, heb er ook een trauma aan over gehouden toen Ollie in maart van dit jaar werd opgenomen in het ziekenhuis en 'onprikbaar' bleek... met vier man sterk toch gelukt, maar ach, wat huilde dat mannetje :(

Sterkte met je meiden, hoor!

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hé Lara, da's schrikken :( Doe rustig aan, die kleine mag niet komen nog!

Linda, gefeliciteerd, 26 weken. Stoer, nietwaar 8)

Boba, goeie berichten van jou, fijn zo!

Hier de sneeuw vanuit het raam bewonderen, zit aan de studie en moet echt een paar uurtjes buffelen vandaag.

Fijne dag allemaal!

14. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Linda: Super dat hij is gedraaid! Spreek hem maar elke dag streng toe, dat hij zo moet blijven liggen....Zou wel heel fijn zijn toch? En 26 weken, een erg belangrijke mijlpaal.

Laar: Wat schrikken zeg! Je moet echt wat rustiger aan doen hoor! Gelukkig begint over 2 dagen je vakantie. Jammer dat je vanavond niet gaat zwemmen, Stroopie gaat ws ook niet, die had borrel op d'r werk?
    Over dinsdag stuur ik je nog even een berichtje, moet het nog even goed navragen :)

Ano: Ik hoop echt voor je dat ze gewoon een fout hebben gemaakt bij de belasting, dat zou wel fijn zijn toch!

Hier: Vandaag ga ik nog wat rotzooi weghalen uit de toekomstige tijdelijke babykamer. En zondag worden dan het logeerbed, bureau enz afgebroken. En dan met kerst meubeltjes neerzetten. Ik heb er wel zin in. Al baal ik wel dat het natuurlijk niet een mooi babykamertje wordt zoals in het nieuwe huis.

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Boba80: Wat fijn om weer even wat van je te horen, en wat een goed nieuws!!
    Lijkt me heftig om op NICU te kijken, maar dan heb je al wel vast een idee hoe het er daar uit ziet.
    Gelukkig kom je je dagen goed door.

@ Marye1986: Gelijk heb je. Als jullie het leuk vinden, waarom niet?

@ Alies05: Succes met de 2de prik halen. Ik had er minder last van mijn arm als bij de eerste prik

@ Funnyme: Wat zielig van het bloedprikken van Anna:(. Hopelijk komt er nu snel een oplossing.
    Beterschap met Sofie haar oorontsteking. Gelukkig heeft ze er geen last van.
    Sterkte met beide meiden!!

@ Anoniempjuh: Dat heb ik ook gehoord dat hij 1 van de betere is en het nog nooit fout heeft gehad.
    Ik hoop voor je dat de belastingdienst een fout heeft gemaakt.
    Hahahahaha, met oudejaar de loterij winnen. Ach wij hoeven echt niet de hoofdprijs te hebben. 2,5 ton zou ook al niet verkeerd zijn:p

@ Lara85: Jeetje meid dat is schrikken:$. Gelukkig is het weg getrokken, maar ga het toch maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel rustig aan doen!!!!!!!!!
    Je baby moet inderdaad tot minimaal maart 2010 blijven zitten.

@ Kleertjes: Ook nog helemaal niks zelf gekocht, maar dit gaat wel veranderen. Als het goed is weten we zaterdag zeker wat het geslacht word. Heb voor beiden geslachten al leuke dingen gezien.
    Mijn schoonzus probeert heftig te achterhalen wat we krijgen. Ze stelt dan vragen in de trant van: Moet ik de kleertjes van Gwendolyn bewaren? Zal ik ze alvast wassen voor je? Tja, als je niks zegt, dan gooi ik ze weg. Hahahahahaha, ze krijgt niks los, en daar baalt ze vreselijk van:D

Ik ben helemaal happy!!!!!!1 Het sneeuwt, vind dat zo ontzettend leuk. Toen ik de gordijnen open deed, 1 wit landschap. Heel snel aangekleed, een hond gepakt en heerlijk naar buiten geweest. Onze teef vind het ook helemaal geweldig, dus die ging flink uit haar plaat aan de lijn. Tja, dat vond mijn bekken niet leuk......... Kleinigheidje:D
    Daarna onze reu mee naar buiten genomen, ach, die vind het voornamelijk koud.
    Daarna met zijn tweeën in de tuin gedaan, en hebben ze heerlijk gespeeld. Vervolgens naar binnen. Onze reu pakt meteen zijn kleedje en is voor de verwarming gaan liggen. Held op sokken.

De kraamzorg gebeld. Maandag 11-01-2010 komen ze langs voor een intake gesprek. Leuke meid aan de telefoon.

Einde van de middag nog bij een collega op kraamvisite (samen met nog 2 andere collega's). Het schijnt wel slecht weer te worden.

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Meiden hoeveel kleertjes hebben jullie of willen jullie tzt hebben van maatje 50-56? Ik weet ze zijn er snel uit maar ik verwacht voor ons niet hele grote kindjes. Telkens als ik weer iets krijg ofzo dan denk ik, NU heb ik genoeg en een week later vind ik dat ik echt weinig heb haha. Rompers heb ik KEI veel, heel veel geleend van mijn schoonzusje.

17. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @lindavnr,
    Nou mijn man is niet zo'n romanticus hoor hahaha. Had al moeite met Sinterklaas..........toen moest ik helpen:p

@setti,
    Hahahaha gaaf!! misschien kunnen we dat onze baby's ook leren!;)

@stroopie,
    Thnx voor de link, ik zal ze eens doorspitten!

@funnyme,
    Je gatver meid, het houd ook niet ook bij jullie!! vind dat bloedprikken altijd zo zielig bij die kleintjes!! hoop dat de 15e wat meer nieuws komt!

@ano,
    Hahaha optimist!! maar moet je teleurstellen hoor...........die oudejaarsloterij win ik al!:p
    Hoop dat die man gelijk heeft en dat er bij de belastingdienst een fout is gemaakt!!

@lara,
    Dat is even schrikken!! pas goed op jezelf hoor!! en ook niet meer zoveel werken!! Lekker rustig aan doen! je kindje moet nog wel even blijven zitten!

@linda,
    Wat fijn dat je jongetje gedraaid is! toch nog een positief lichtpuntje vandaag!
    Geen idee hoeveel kleertjes. Ik heb nog niet zoveel kleertjes gehaald!

Wat een mooie witte wereld he!! Alhoewel ik gladheid drie keer niets vind!! Helemaal niet met mijn zwangere buikje!!
    Mijn mannetje heeft mijn rechterrib ontdekt!!...........halve nacht wakker gehouden!!;) gelukkig vallen de trapjes nog mee en vind ik het nu nog wel leuk maar houd mijn hart vast!
    Vanmiddag naar de vk en daarna zoonlief naar zijn kerstdiner brengen op school. Is altijd zoooooooooo schattig al die kleintjes in hun nette pakkie:D

18. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Linda: ik heb ook echt veel kleertjes 50/56. Ik denk 6 setjes per kind? En rompers echt ongeloofelijk veel. Nu is het zo dat ik denk dat de kindjes ws bij geboorte niet zo groot zijn omdat ze voor de 40 weken komen. Mij wij doen ook een kraamfeest, maar best wat weken na de bevalling pas.(4-6 weken) Dit omdat ik het per sé in het nieuwe huis wil doen. Ik ga er dus vanuit dat ik geen kleertjes 50/56 krijg. Dus moet dan maar zorgen dat ik zelf echt genoeg heb.

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    maat 50 heb ik 1 a2 setjes gekregen en van 56 heb ik 3 setjes en van 62 heb ik 3 setjes

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    de kleine is pas bezig na een paar bekkenbodem oefeningen en als ik mijn ademhalingsoefeningen heb gedaan. lage buikademhaling, 3x puffen en 7x puffen. hihi dan gaat ze helemaal los!!!!

de kraamhulp komt bij mij pas 2 februari voor intake ze vindt 4 weken van te voren vroeg genoeg!!

Deel Deze Pagina