Maart 2010-mama's: 01 maart - Kiezelsteentje - 34 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 01 maart - Loontje4 - 31 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 01 maart - Peache - 28 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 02 maart - Anna123 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 02 maart - Chantal84 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 02 maart - Setti - 25 jaar - 1e kindje - TB - BV 02 maart - Marsab - 26 jaar - 2e kindje - TB - BV 03 maart - D1982 - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV 03 maart - Jesali - 29 jaar - 2e kindje - TB - FV 03 maart - Jojo29 - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 03 maart - Sjaantje2006 - 25 jaar - 2e kindje - TB - FV 04 maart - Jodelahiti - 32 jaar - 3e kindje - ZB - BV 04 maart - Vriendlief - ? - 1e kindje - TB - BV 05 maart - Channes - 26 jaar - 1e kindje - TB - FV 05 maart - Mmuisje - 26 jaar - 1e kindje - TB - BV 06 maart - Hannelore - 32 jaar - ZB - BV/FV 06 maart - Miekie82 - 26 jaar - ? - ZB/TB - BV/FV 07 maart - Channie - 20 jaar - 2e kindje - ZB - BV/FV 07 maart - Elke1984 - 24 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV 07 maart - Lady1988 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 08 maart - Sherly182 - 30 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 09 maart - Deke - 23 jaar - 1e kindje - ZB - BV 09 maart - Kleintje88 - ? - 1e kindje - ZB - FV 09 maart - Mel2 34 jaar 1e kindje TB - BV 09 maart - Moons - 31 jaar - 4e kindje - TB - BV 09 maart - NinaVI - 28 jaar - 2e kindje - ZB - BV 09 maart - Punieka - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 09 maart - Zoetje80 - 28 jaar - 3e kindje - ZB - BV 10 maart - Anoniempjuh - 26 jaar - 1e kindje - ZB - FV 10 maart - MariaO - 26 jaar - 4e kindje - ZB - FV 10 maart - Mouse - 30 jaar - 1e kindje - ZB - BV én FV 11 maart - Starfish 26 jaar 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 13 maart - Germini - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV 13 maart - Ghaze - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 13 maart - Isa - 26 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 14 maart - Joepie01 - 27 jaar- 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 15 maart - Malin08 - 26 jaar - 2e kindje - TB - BV 16 maart - Nijnja - 35 jaar - 2e kindje - TB - BV 17 maart - Alies05 - 32 jaar - 2e kindje - TB - BV 17 maart - Darcy - 34 jaar - 2e kindje - ZB - BV 17 maart - Marlou1983 - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV 17 maart - Puck1234 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 17 maart - Suekes - 27 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV 17 maart - Tassie221 - 26 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 17 maart - Tessa8 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV 17 maart - Wennepen - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 18 maart - Geesje26 - 27 jaar - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 19 maart - Foreverfriend - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 19 maart - Gwn - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV 20 maart - Kimmiej - 24 jaar - 2e kindje - ZB/TB - FV 21 maart - Boba80 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 23 maart - FunnyMe - 29 jaar - 3e kindje - ZB/TB - BV 29 maart - Nadine29 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV Onbekend - Daantje13 - 30 jaar - 2e kindje - TB - BV Onbekend - Mamzie - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV BV: borstvoeding, FV: flesvoeding, ZB: ziekenhuisbevalling, TB: thuisbevalling Stuur een pb naar Elke1984 of Starfish voor aanvullingen/wijzigingen in het lijstje.
Nieuwe dames: welkom en GEFELICITEERD!!! Hier nu de vroege dienst (was die van gisteren kwijt kunnen raken). Heb een halve dag vrij genomen dus kan lekker om 11u stoppen! Kruip ik gewoon terug in m'n bedje! Ben zoooooooooooo moe! Iedereen een fijne dag!!
Ik hoef gelukkig ook maar 5 uurtjes vandaag. Tenminste als ik er geen gezin bij krijg. Vannacht wel tot 1 uur met Anna op gezeten. Die gilde het uit van de pijn. Dus ben nu nogal brak. Nou ja als ik er niets bij krijg kan ik misschien wel even naar bed vanmiddag. Hubbie is thuis omdat allebei de meiden koorts hebben en dus niet naar het kdv kunnen. Ik zal straks even de ha bellen zodat hij even in haar oortjes kan kijken... zou een heleboel verklaren! Zo en nu uniform aan en klaar maken om te gaan werken
ben nu 1 daggie overtijd.. negatief getest.. maar hoop snel hier te mogen komen alle dames op rose: gefeliciterd!!!
Goedemorgen.. Ano - ik heb geen gyn. gesproken gisteren.. er was alleen maar een afspraak voor een echo ingepland maar het hoe, wat en waarom was niet bekend. Ach doet er ook allemaal niet toe. Nijnja - bedankt voor je geruststellende reactie.. ga er idd maar vanuit dat het bij mij dan ook zoiets is. Setti - Zeker..ik blijf lekker positief en dan over twee weken gaan we iets moois zien. Nou ik ga naar mijn werk.. Fijne dag allemaal
Maart 2010-mama's: 01 maart - Kiezelsteentje - 34 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 01 maart - Loontje4 - 31 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 01 maart - Peache - 28 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 02 maart - Anna123 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 02 maart - Chantal84 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 02 maart - Setti - 25 jaar - 1e kindje - TB - BV 02 maart - Marsab - 26 jaar - 2e kindje - TB - BV 03 maart - D1982 - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV 03 maart - Jesali - 29 jaar - 2e kindje - TB - FV 03 maart - Jojo29 - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 03 maart - Sjaantje2006 - 25 jaar - 2e kindje - TB - FV 04 maart - Jodelahiti - 32 jaar - 3e kindje - ZB - BV 04 maart - Vriendlief - ? - 1e kindje - TB - BV 05 maart - Channes - 26 jaar - 1e kindje - TB - FV 05 maart - Mmuisje - 26 jaar - 1e kindje - TB - BV 06 maart - Hannelore - 32 jaar - ZB - BV/FV 06 maart - Miekie82 - 26 jaar - ? - ZB/TB - BV/FV 07 maart - Channie - 20 jaar - 2e kindje - ZB - BV/FV 07 maart - Elke1984 - 24 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV 07 maart - Lady1988 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 08 maart - Sherly182 - 30 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 09 maart - Deke - 23 jaar - 1e kindje - ZB - BV 09 maart - Kleintje88 - ? - 1e kindje - ZB - FV 09 maart - Mel2 – 34 jaar – 1e kindje – TB - BV 09 maart - Moons - 31 jaar - 4e kindje - TB - BV 09 maart - NinaVI - 28 jaar - 2e kindje - ZB - BV 09 maart - Punieka - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 09 maart - Zoetje80 - 28 jaar - 3e kindje - ZB - BV 10 maart - Anoniempjuh - 26 jaar - 1e kindje - ZB - FV 10 maart - MariaO - 26 jaar - 4e kindje - ZB - FV 10 maart - Mouse - 30 jaar - 1e kindje - ZB - BV én FV 11 maart - Starfish – 26 jaar – 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 13 maart - Germini - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV 13 maart - Ghaze - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 13 maart - Isa - 26 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 14 maart - Joepie01 - 27 jaar- 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 15 maart - Malin08 - 26 jaar - 2e kindje - TB - BV 16 maart - Nijnja - 35 jaar - 2e kindje - TB - BV 17 maart - Alies05 - 32 jaar - 2e kindje - TB - BV 17 maart - Darcy - 34 jaar - 2e kindje - ZB - BV 17 maart - Marlou1983 - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV 17 maart - Puck1234 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 17 maart - Suekes - 27 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV 17 maart - Tassie221 - 26 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 17 maart - Tessa8 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV 17 maart - Wennepen - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 18 maart - Geesje26 - 27 jaar - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 19 maart - Foreverfriend - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 19 maart - Gwn - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV 20 maart - Kimmiej - 24 jaar - 2e kindje - ZB/TB - FV 21 maart - Boba80 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 23 maart - FunnyMe - 29 jaar - 3e kindje - ZB/TB - BV 29 maart - Nadine29 - 29 jaar - 2e kindje - TB - BV Onbekend - Daantje13 - 30 jaar - 2e kindje - TB - BV Onbekend - Mamzie - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV BV: borstvoeding, FV: flesvoeding, ZB: ziekenhuisbevalling, TB: thuisbevalling Stuur een pb naar Elke1984 of Starfish voor aanvullingen/wijzigingen in het lijstje. Ik heb mijn gegevens zelf aangepast hoop dat het goed is. Het is mijn 2de kindje wel 3de zwangerschap. mijn zoon is nu bijna 8 (26 aug wordt hij 8 )
Dag dames.. @zwangeren: van harte gefeliciteerd! Ik heb al twee dagen last van een beetje bloedverlies. Moet ik mij zorgen maken? Is het verstandig om de vk te bellen? Bij mijn vorige zwangerschap heb ik daar geen last van gehad.
@Ghaze: ik zou me niet meteen zorgen maken, want het schijnt vaak voor te komen dat het niks betekent, maar wel je VK even bellen om te overleggen denk ik.
Hello @ Settie gefeliciteerd met je goede echo! @ mel2 het wil echt nog niks zeggen hoor! Ik snap ook niet dat ze een uitwendige echo bij jou gedaan hebben. Ik moet dinsdag met 7 weken komen en ik krijg een inwendige echo zei ze omdat het anders al helemaal nog niet te zien was. @Marsab meid ik hoop zo dat het nog goed komt!! Maar je gevoel zegt meestal het juiste. Heel veel sterkte! Het is logisch als je hier even niet kletst!. @Ghaze ik zou me niet heel erg veel zorgen maken maar wel even de vk bellen. Ik had na de seks veel bloedverlies en heb ik ook gebeld voor de zekerheid en toen zei ze meteen dat ik met 7 weken mocht komen voor een echo. Ze kan je ook gerust stellen met woorden. Heel stom eigenlijk maar dat had ik liever gehad want nu vind ik het nog enger dat ze misschien denken dat er niks meer in zit. @ All geniet van het mooie weer! Hier is het althans heerlijk weer Ik hoop dat jullie niet al te veel kwaaltjes hebben vandaag! Ik heb niet zo veel last maar ben wel moe, heel moe steeds. Groetjes Channie
heeey meiden, @mel: Ik had ook zo,n rare echo, was toen volgens mijn eigen teller 5.5 weken zwanger. Deden een inwendige echo en zagen alleen een vruchtzakje en een kleine verdikking. Kan me goed voor stellen dat je onzeker bent, ben ik ook nog steeds. Ik krijg met 8 weken en 5dagen een inwendige echo om dan te kunnen zien of het wel goed zit. idd. een vroege echo is ook niet altijd iets, veel onzekerheid. @setti: Wat een GEWELDIGE echo!!! Meid ga er lekker van genieten!!! @Ghaze: even de vk bellen, heb ik ook gedaan. Had best veel bloedverlies, maar volgens vk kan dat wel eens.vk maakte zich geen zorgen, maar wilde voor mijn gerustelling wel een echo maken. succes meid! @hier: erg moeeeeee........(gaap) verder is Jelle (nu 2) ook echt aan het testen hoe ver hij kan gaan ... groetjes sjaantje
bedankt dames!! dan ga ik zo maar ff de VK bellen..oww chips..dat kan vandaag niet..morgen dan maar..
Hallo, Nieuwe dames; welkom en gefeliciteerd. Marsab, heel veel sterkte toegewenst. Ik hoop dat je volgende week een positieve echo tegemoet gaat. Ligt het aan mij of mogen jullie allemaal heel vroeg voor een intake en echo. Ik mag pas 10 aug. voor mijn intake en daarna word er pas een afspraak gemaakt voor een echo. 10 aug. ben ik rond de 9 weken zwanger. Fijne dag allemaal,
hee hier gaat alles goed, nog steeds weinig symptomen. Gisteren vanwege de onzekerheid nog maar een test gedaan en die streep knalde er gelijk uit!!! Toen voelde ik m'n buik ook even trekken, maar dat was later weer weg. Ik moet me maar geen zorgen maken en genieten van het feit dat ik nergens last van heb. Heb gister ook gebeld naar een particulier echobureau, ik kan de 31e terecht voor een echo. Ben dan bijna 7 weken. Ik vond het vreselijk om zo lang te moeten wachten tot ik bij de verlos eindelijk mag, dus vandaar. Ik wil gewoon graag eerder de bevestiging hebben fijne dag allemaal
Goeiemorgen! @Foreverfriend, hier ook met 7 weken een echo, dit i.v.m. eerder echoscopisch onderzoek (voor mijn ovulatie.) Hebben met onze zoon op eigen kosten een echo laten maken met 8 weken, we wilden gewoon zekerheid dat het kindje in elk geval op de goede plek groeide. W.b. werken - ik werk als docent in het voortgezet onderwijs en ga komend jaar op ma-woe-vrij lesgeven. Daarnaast rond ik mijn studie (1e graads bevoegdheid) aan de UvA af. Druk 1 1/2 jaar achter de rug, mijn zoon was 4 maanden toen ik ging studeren en werken tegelijk... Op maandag en vrijdag gaat Ollie naar het kdv en op woensdag is papa thuis.
Hallo dames, Nieuwe dames: GEFELICITEERD!!! @ Mel2: goed dat je positief blijft. Ik duim voor je!!! @ Ghaze: je leest het wel vaker. Maar als je niet vetrouwd gewoon de VK bellen. @ hier, vandaag echt niet misselijk. Hopelijk blijft het zo. Vanavond lekker op bezoek bij een vriendin die ook druk is met zwanger worden dus ik hoop dat ze goed nieuws heeft. Dan zijn we lekker samen zwanger!! Ik kom morgen weer eens kijken
Dank jullie wel voor de lieve reacties, vanaaf lekker op vakantie ik heb een foto gemaakt van de echo foto dus kan ik er op vakantie ook naar kijken. ik ga nu ofline en ben er aant eind van deze maand weer. veel suc-6 iedereen met de afspraken
Hahahahaha Nadine!!! Gefeliciteerd! Wat goed, we hadden het er maandag nog over! Welkom meid! xxx Sue
nieuw zwangeren gefeliciteerd! ghaze: bloed verlies is meestal iets onschuldigs gewoon even de vk bellen dan kan je misschien een echo krijgen! marsab: hele fijne vakantie en geniet ervan hoe gaat het verder met iedereen? met mij een stuk beter het bloed verlies is al een paar dagen over en het bruine sinds vandaag ook gelukkig nergens te bekennen!vrijdag weer een echo dus hopelijk gaat en is alles goed