Mijn vk zegt altijd zolang de harde buiken niet constant zijn of met enige regelmaat dan hoef je je geen zorgen te maken. ik denk dat het bij jou puur de stress is voor je gesprek van vandaag!!! Mocht je twijfelen of er nog last van hebben gewoon bellen hoor!! Veel suc-6 vandaag!!!!!!
Even een korte update, hubbie was gisteren om 20.30 thuis. Gelukkig hadden we een verzekering met vervangende auto. Auto wordt misschien pas na de kerst weggesleept. Vanwege de drukte. Belachelijk he? ANWB schat de kosten op zo'n 1000 euro. Tuurlijk kan er best nog bij! Er moet een nieuwe versnellingsbak in en een nieuwe koppelingsbak(?)
Funnyme; Alsof het niks kost zeg! En nu ook nog zonder auto zitten. Jemig, wat balen voor jullie weer zeg. Gelukkig hebben jullie nu wel vervangend vervoer, maar het blijft kl*te.
Phoeheeeee!! De subsidie is toegekend!!! O man, wat zijn wij blij!! Vanacht weer wakker van gelegen en doomscenario's zitten te bedenken, maar het was niet nodig want we hebben de subsidie dus zal de koop zeker doorgaan! Toppie, ben zo blij!
Gefeliciteerd, Boomer! FunnyMe, ik leef met je mee... erg, hoor... Zie aan mijn banner dat ik nog maar 84 dagen 'hoef'... ben nog niet klaar met zwanger zijn (vraag het me over 2 maanden nog maar eens )...
Funnyme: Jeetje weer 1000 euro. En dat ze die auito pas na de kerst wegslepen vind ik ook erg raar hoor! Boomer: GEFELICITEERD! Eindelijk wat minder stress. En kun je straks lekker aan de slag in jullie nieuwe huisje. Kleintje: Heel veel succes met je gesprek. Ik denk dat die harde buiken gewoon van de stress komen hoor, maar als het aan houdt, zal ik voor de zekerheid gewoon even bellen. Lindavnr: Die vreselijk onrustige benen heb ik ook. Ik word ook regelmatig wakker met kramp. Succes weer met werken. Doe rustig aan hè! Hier: Vandaag alle witte babykleertjes strijken en een beetje in huis rommelen. Van mij mag de sneeuw wel verdwijnen, ik ga zo namelijk niet voor de lol weg. Voel me een beetje aan huis gekluisterd. Gelukkig gaan Laar en ik vanavond zwemmen hier in Dordt, zal me goed doen.
Darcy: Grapppig is dat, we zijn nu even ver, maar ik hoef nog maar max. 70 dagen. En ik begin toch al hard af te tellen hoor. vind zwanger zijn nog steeds niet echt leuk. Alleen dat getrap in mijn buik maakt me gelukkig. Maar begin nu alle pijntjes al flink zat te worden
Marije ik herken dat wel hoor. VInd het heel bijzonder dat ik zwanger ben, maar vind het zwanger zijn helemaal niet leuk. Overal pijn. Maar dat getrappel in mn buik maakt dan wel weer een hoop goed.
Heb net de haartjes van de meiden voor het eerst ingevlochten.. zo schattig!! Alleen heeft Anna het er al bijna uitgetrokken. Zij is niet zo van de staartjes enzo. Dus daar doen we straks maar alleen een speldje in ofzo
Wat super boomer!!! @ Marye: even vergeten, maar was het bij jou al zeker dat ze eerder dan 40 weken gehaald worden dan? Als het niet vanzelf op gang komt? @ kleintje: He wat vervelend.. zeker als je dan alleen thuis bent... gewoon even bellen naar de vk hoor! die kan je vast en zeker weer heelmaal geruststellen.
Lindavnr: De bedoeling is als ze er met 37 weken niet zijn, dat we dan een datum zullen prikken om het in te leiden. Mijn gyn zegt, zeker omdat onze kinderen voorlopig allebei echt aan de grote kant zijn. Dat bij de meesten de bevalling alleen maar moeilijker wordt naarmate de 38 weken is gepasseerd. En dat de risico's dan eigenlijk groter zijn dan nodig is. Dus dat zal dan wel. Het zal du betekenen dat ik max 2 maart zal bevallen. Ik kan niet wachten!
Funnyme: Gelukkig dat jij het ook herkent. Ik vind het gewoon vreselijk zwaar allemaal. Ik voel me te goed voor die hele dagen thuis, maar ik kan ook eigenlijk net niks. Zijn Anna en Sophie zo verschillend? Ik vind vlechtjes wel heel leuk, dus hoop stiekem dat ons meisje daar ook van zal houden!
Boomer, wat super fijn voor jullie zeg!! Zijn jullie tenminste van die grote zorg af! Lara, ohh wat balen zeg nog zo'n financiele tegenvaller Funny, Ach jee ook al zo'n mega bedrag Hier is de vriezer kapot gegaan, maar ik zag dat je voor 150 euro een nieuwe hebt, dat is dan nog een keer te doen.... (maar wel lastig zo voor de kerst, gelukkig was ik net van plan hem te ontdooien dus zat er niet veel in
Ja hoor ik herken het zeker! Al kijken mensen me wel raar aan als ik zeg dat ik er niks aan vind om zwanger te zijn. Tuurlijk ben ik er hartstikke dankbaar voor dat ik na de ivf nu spontaan zwanger ben, maar zwanger zijn zelf.... nee hoor mag van mij wel weer voorbij zijn. Ja Anna en Sophie schelen in hun karaktertjes best. Anna is een echt meisje, maar houdt er niet van als je aan haar haren zit. Sophie is wat stoerder. Die kijkt de kat niet uit de boom zoals Anna doet, nee die gaat er meteen op af. Als Sophie iets durft dan na een minuut of 10 probeert Anna het ook. Alleen vindt Sophie het heerlijk als je aan haar haren zit. Zij trekt de elastiekjes enzo er ook niet uit. Al met al dus best wat verschillen, en dat voor een 1eiige tweeling...
Funnyme: Stiekem lijkt me dat juist leuk. Toch duidelijk allebei een eigen persoontje. Zo valt dat voor anderen tenminste ook op
Zo meiden, wat een pech hebben jullie met auto's, wasmachine en vriezer en dat allemaal net voor de feestdagen. Balen zeg. Boomer, jeeeeh, wat een goed nieuws. Kan je eindelijk gaan inpakken. Laar, succes bij de vk. Kleintje, succes met gesprek. Laat je niet op je kop zitten he. Gooi die agressieve zwangerschapshormone in de strijd. Het zwanger zijn, als mijn man het kan doen, vind ik het best. Vind er ook niks aan. Je bent verschrikkelijk beperkt in je doen en laten en dat wil ik eigenlijk helemaal niet. Kan dan ook bijna niet wachten totdat de beeb er is.
Ja zeker weten! Als ze bijvoorbeeld allebei een spijkerrokje aan hebben, zorgen we dat Sophie er vaak wat stoerder uiziet (heeft vaak kniekousjes en sportschoentjes erbij aan) en Anna wat liever, meisjesachtiger, die heeft dan haar laarsjes erbij aan.