Owwww op die manier! Nee, dan kan ik het me goed voorstellen en zou ik het ook zeker niet doen! Die sexy maandverbanden hebben ze vast ook bij de apotheek... Het lijkt me trouwens ook wel logisch dat je met een tweeling meer uur krijgt. Of is dat per persoon verschillend ofzo? Ik dacht inderdaad dat'ie altijd in het basispakket zat. Maar ik heb er dan ook absoluut geen verstand van . Moet straks nog even verzekering bellen om jonge gezinnen polis te nemen want dan krijgen we de bevalling in het zkh (zonder medische indicatie) gewoon vergoed. Scheelt toch hoop geld denk ik! Ik heb Bart het tot nu toe ook helemaal laten regelen met de auto maar die is veel te lief... Nu gaan ze te maken krijgen met mijn hormonstertjes... Ben benieuwd of het effect gaat hebben... Werd net wel door m'n vader gebeld over de wasmachine. Het is voor 99% zeker dat het de koolborsteltjes zijn, volgende week worden er nieuwe in gezet als wij op vakantie zijn en dan zouden we voor 40 euro klaar zijn... ik blijf duimen!
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEERD!!! Wat geweldig!!! Een witte bruiloft... dat zullen wel prachtige foto's zijn!! Het klinkt als een superdag maar ik kan me voorstellen dat je helemaal kapot was aan het eind! Geniet van je wittebroodsweken Over de Mutsy... Geen idee, wij hebben een Quinny... Staat er niks op internet/gebruiksaanwijzing ofzo? En anders gewoon alle hendeltjes en knopjes induwen
gwendolyn, gefeliciteerd met jullie huwelijk. en leuk kado van de vrienden zeg!!! geniet er lekker van. ik heb de mutsy transporter en die klap je in door 2 schuifjes omhoog te trekken en dan gaat t vanzelf dus ik weet niet hoe die van jou werkt.
Gwenolyn: Gefeliciteerd! Klinkjt allemaal erg leuk. en wat fijn om er volgende week nog even samen tussenuit te gaan Laar: Ik hoop idd voor je dat het de koolborstels zijn, zou een hoop geld schelen zeg! En succes met regelen bij de garage, komt vast goed!
Gwenolyn: gefeliciteerd geniet ervan!! Lara: idd maar hopen dat het de koolborstels zijn en dat het jullie geld bespaart! Ik heb vanmorgen vroeg toch raar liggen dromen :S Ik zat in de trein en ineens begon ik met bevallen!! Bij het volgende station hadden ze geregeld dat er een ambulance stond maar voordat ik kon uitstappen reed de trein al verder en kwam er ineens een of ander vreemd figuur naar me toe om me te vertellen hoe ik moest puffen en dat hij een gynaceoloog was, zoooooo vreemd Ik hield het allemaal tegen en zei persé naar het ziekenhuis te willen! Ondertussen liepen er ook doodleuk allemaal mensen voorbij die me zo raar zaten aan te kijken... En toen werd ik wakker... Pffff het zal je maar gebeuren moeten bevallen in de trein Gelukkig ga ik eigenlijk (bijna) nooit met de trein
wauw Gwendolyn, romantisch zeg!!! Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!!! Voelt toch wel bijzonder he. Ik had eerst nooit zoveel met trouwen, maar die dag was erg speciaal. Lekker nagenietn nu onder de kerstboom, wauw, jouw december kan niet meer stuk!
haha kleintje, leuk he die maffe dromen als je zwanger bent. Het is 2 maanden geleden ook echt gebeurt he dat er iemand in de toilet in de trein bevallen was.
Ow serieus? :S Lijkt me geen pretje! In mijn geval was het trouwens niet op het toilet maar gewoon op zo'n bank in de coupe haha!
hey hoi vandaag na de vk geweest alles was goed. heb een prikje gehad in mijn been omdat ik a negatief ben. bloeddruk was 120/60 en ben niets aangekomen. kan het me haast niet voorstellen met al die lekkere kestkransjes en koekjes. ben ook verslaafd aan de donuts eet er zo drie op een dag.erg hoor.
Heej meiden! Ik kwam erachter dat we al heeeeeeel veel spulletjes hebben maar ik toch maar weinig van de uitzetlijst kon wegstrepen. Dus vanavond maar's op de praktische shoptour... @Matrasje, Nu weet ik nog dat het een tijdje geleden hier over matrasjes ging en dat veel meiden er inmiddels een hebben... Wie heeft z'n matrasje bij Prénatal gekocht en watvoor soort? Ik heb namelijk echt geen idee, dus misschien hebben jullie een tip?? Bedankt alvast! Liefs Laar
@setti en marye, Dan zal het van mij inderdaad wel bij het volgende bezoek komen!! Moet 8 januari weer komen en dan ben ik 31 weken. @setti, Leuk he zo'n badzitje! heb je die ook van die gratis bon via mail? ik heb m ook gehaald! @kleintje, Dat hoor ik vaker inderdaad van zo'n kussen. Misschien kan ik ook eens proberen een kussen onder het matras te leggen aan het voeteneind, dan kan ik tenminste nog draaien! @dozen, Die van kruitvat is inderdaad er pas weer in week 1. wilde hem vandaag halen maar helaas!! Die van etos............lara.........waar heb je heen gemaild dan?? of is dat die van felicitas?? @lara, Hahaha nee, dat snap ik dat ze dat niet 'even' kunnen doen! maar ik vroeg me af waarom ik niet een labformulier daarvoor mee heb gekregen om in week 30 te laten doen, snappie! Spannend hoor je auto!! hoop van harte voor jullie dat jullie hem voor de kerst nog hebben! Wat betreft je vraag over een matras............heb er net 1 gekocht bij prenatal!! een comfort plus of zoiets geloof ik hij was 149 euro! wilde eerst eentje met pocketveren, maar dat vond mijn mannetje eng omdat ze als ze wat groter zijn ook gaan springen en dan komen die veren er misschien doorheen!! @gwenolyn, Gefeliciteerd!! wow dat is wel gaaf zeg om in de sneeuw te mogen trouwen!! uniek!! @joepie. Fijn dat alles goed was!! doen ze dat alleen bij a negatief prikken?? ik heb a pos. @dromen, Sinds 2 weken droom ik ook eindelijk over de baby!! maar of dat altidj zo leuk is! droom ook de meest bizarre dingen! NEt onwijs wezen babyshoppen!! dekentjes,matras, lakentjes, kleertjes etcetc...............manlief kreeg een rolberoerte bij de kassa maar goed
@Gwenolyn; Gefeliciteerd!!! Wat een toffe dag hebben jullie gehad zeg! Erg gaaf in de sneeuw. Kon je wel de auto in 's ochtends en was je wel op tijd hihi? Ik zat bij onze trouwerij te stressen in de auto want er stond file en we waren 2 minuten te laat ofzo Daar had geen sneeuw meer bij gekunnen haha. En dat hotel was zeker helemaal een sprookje, leuk hoor. @Over de doos; ik heb net maar een mailtje gestuurd wanneer ik hem krijg. Vind het niet leuk dat ik nog steeds van niemand niks gehad heb. @Over voedingskussen; ik slaap er nu al 2 a 3 maanden mee en kan niet meer zonder hoor! Ik heb zo'n enorme slang en mijn mannetje is het er soms niet mee eens haha. Dan wil hij me knuffelen 's nachts en knuffelt hij opeens het kussen want dat ligt dan tussen ons in. Alleen ik draai vaak om en dan moet ik heel die slurf meedraaien, een heel gedoe vind ik dat. Hiero word ik trouwens echt niet goed van het maagzuur iedere dag. Het wordt met de dag erger!! De gaviscon kost me een half maandsalaris en helpt steeds minder. Ik heb het idee dat de melk het beste helpt. Gisteren hielp fristi trouwens ook goed.Ik had gehoord hier voorheen over antagel ofzo? Misschien nu eens vragen bij de drogist. @Joepie, fijn dat alles weer goed was bij de vlk. Mooie bloeddruk zie ik. En eigenlijk wel lekker als je niet aangekomen bent. Ik ben er nog steeds elke keer doodsbang voor. Ik snoep echt veel en voel me steeds onaantrekkelijker worden.... Gisteren ook weer een mandje vol met kerstvhocolade van manlief gehad en ik vrees dat er alweer 1 zakje op is Ik heb nu 3 weken niet op de weegschaal gestaan, durf het gewoon niet. Volgende week weer bij de vlk.... Ik ga maar eens boodschapjes halen. Was net ook al naar de Jumbo gereden, stond in de file voor een parkeerplekje, maar ben uit frustratie weer weggereden, wat een drukte bah! Nu nog een poging wagen bij de Super.
Gwenolyn; GEFELICITEERD met jullie huwelijk.. Helemaal super een witte bruiloft hihi, echt een sprookje ! Matrasje; krijgen wij bij de babykamer erbij. Geen idee wat voor iets het is, maar zal vast wel goed zijn! Joepie; fijn dat je weer goed door de keuring bent gekomen. Ik snap soms ook niet dat ik pas 3 kilo ben aangekomen, als ik dat tegen mensen zeg kijken ze me verbaasd aan haha.. Snoep ook zoveel! Vooral nu met al die lekkere chocolaatjes hihi ! Germini; alle spullen shoppen is leuk totdat je bij de kassa komt. Schrik me soms ook een hoedje, maar ja helaas dat hoort er nu eenmaal bij. Hier vandaag 26 weken, en owjee wat is ons meisje druk. Gisteren hebben we gewoon echt een voetje of handje gevoeld, was zo apart. M'n placenta ligt achter en daardoor voel ik het juist extra goed zei de gyn. met de echo. Ik heb ook echt contact met dr, met m'n handen maar ook met praten. Ow ben al zooo verliefd op dr haha.
Dat is gaaf dat je je meisje zo goed gevoeld hebt! Je schreef alleen 'mijn placenta' maar ik neem aan dat tie dan achter ligt? Bij mij ligt tie voor en dat vind ik wel jammer, schijnbaar voel ik het minder dus.
@Germini, haha, ohzo! Dan had ik jou verkeerd begrepen Misschien dat ze het bij jou helemaal niet doen. Kan ook hoor. En anders inderdaad even vragen als je 30 weken ben... Die doos van Kruidvat is inderdaad van Felicitas ja. Comfort Plus, daar ga ik dan vanavond ook even naar kijken! Zag dat er ook één in het prenatalfoldertje in de aanbieding was. 's Kijken hoe die is... @Kosten, Hahaha, ja duur hé al die praktische zaken!! Bart heeft kerstborrel dus ik ga lekker alleen. Dan hoeft'ie ook niet te schrikken Weet nog dat'ie bij de eerste keer 500 euro afrekenen bijna flauwviel @Eliesah en Germini, gefeliciteerd met jullie 26 en 29 weken !! Hier morgen alweer 30 weken. Dat klinkt toch ook wel bijzonder... Ik ben ook nog maar 3 kg aangekomen. Gelooft ook niemand Nou scheelt straks weer afvallen toch?! @Maagzuur, heb ik ook nog steeds voortdurend last van, en nu al 22 weken dus denk ook niet dat't snel weg zal gaan . Gelukkig werkt gaviscon bij mij nog wel! Heb nu't smaakje anijs... smeeeeeerig spul... Zuivel werkt hier ook maar wordt afgeraden ivm het 'terugkaats' effect zullen we maar zeggen. STERKTE meid!! Denk aan het fantastische beebje wat het allemaal waard maakt... (heeeeerlijk cliché) Vandaag gebeld. De auto is NIET klaar voor kerst Ze snapten wel dat ik niet in dat rare ding op vakantie wilde dus we mogen morgen luxe mercedes als gratis leenauto halen om mee op vakantie te gaan. Nouja, das wel weer leuk dan, hihi! Wasmachine wel goed nieuws!! Het waren inderdaad de koolborsteltjes. Meneer is vanmiddag langs geweest, gelijk nieuwe erin gezet en hij doet het weer!! Was 'maar' 65 euro kwijt dus viel me alles mee. Gelukkig vandaag salaris én 13e maand gehad Liefs Laar
haha, heb het al aangepast. M'n placenta ligt indd achter, echt helemaal super dat gevoel! Soms als je net wilt gaan slapen is het wel lastig al dat getrappel en gedraai haha.. Maar moet er ook altijd om lachen !
Heej Boomer, hier ook voorliggende placenta (en laagje vet ). Duurde heel lang voor ik ons meisje voelde en toen ook nog eens heeeel af en toe. Sinds een week of twee (dus vanaf 28 weken) voel ik haar heel duidelijk en zie je ook m'n hele buik bewegen Dus nog heel even geduld maar dan wordt het bij jou ook duidelijker hoor!!!
Hey dames ff snel hoor wij hebben vandaag een nieuwe auto gekocht kunnen hem volgende week ophalen hij krijgt nog ff een nieuwe apk en een beurt ben er zo blij mee. Ga nu kerstboodschappen doen met me mams