joepie fijn dat je weer door de keuring heen bent, kan me er ook bijna niets bij voorstellen dat je niets ben aangekomen is dat van de hele zwangerschap of het verschil met vorige controle? Lara ik heb mijn matrasje bij babydump gehaald en ik heb een aerosleep matrasje. die verkopen ze volgens mij ook bij de prenatal! Wat een gedoe zeg met de auto maar wel fijn dat ze een wat luxere auto geven. germini gratis via de mail????? nee hij was 14,50 en ik heb m bij prenatal in de aanbieding voor 9.95 gekocht. lekker gevoel he dat babyshoppen boomer ik heb de antagel bij de apotheek gehaald en gebuik t niet iedere dag alleen als ik naar bed ga en heb last van maagzuur, bij mij helpt het gelijk en voor de rest drink ik soms 1.5 liter melk per dag hahaha dalek denken ze nog dat ons kind van de melkboer is hihi eliesah dat lijkt me zo'n heerlijk gevoel. ik voel de kleine veel en zie mijn buik vaak alle kanten op gaan alleen ik voel nog geen verschil met handjes of voetjes. mijn placenta ligt aan de voorkant. Channes leuk zeg een nieuwe auto! wat voor auto hebben jullie gekocht? lindavnr fijn dat alles weer goed was met de controle. fijn gevoel he dat ze al in de houding liggen en nu maar hopen dat ze zo blijven liggen hihi hier het zelfde. alies jeetje zeg wat een domme fout, hopen dat de ringen optijd klaar zijn. amarantha gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom in ons midden! hoe verloopt je zwangerschap? HIER BABYDUMP HEEFT NET DE SPULLEN GEBRACHT!!!!!!! lekker vroeg zo. dus ik ga eens ff kijken of alles compleet is en dan lekker de wagen in elkaar freubelen. de rest mag mijn partner doen. hihi ben nu al verliefd op al onze spulletjes
Ik ben even wat minder geweest. Ik heb me heel erg zorgen gemaakt om ons mannetje. Dus ik heb wat afleiding gezocht. Dinsdag heb ik ons mannetje 1x voelen draaien en that's it! Ik heb er verder niets achter gezocht en ben gaan slapen. Gisterochtend 1 heel klein schopje en daarna niets meer. Ik ben met de meiden naar ballorig geweest (van het feestje van zondag) en ook daar niets meer gevoeld. 's avonds naar mn ouders (was hun trouwdag) en nee hoor geen beweging. Toen we thuis kwamen met de angelsound geprobeerd te luisteren. Niks gevonden... Ik was zo ontzettend in de stress. Wilde zo absoluut de nacht niet in. Dus de vk gebeld. Mochten meteen komen en naar het hartje luisteren. Onze kleine man speelde gewoon een spelletje, want we hoorden een heel mooi hartje kloppen. Heb wel even flink gehuild. Vannacht ook geen beweging gevoeld (ik word er altijd een paar keer per nacht wakker van, dat gedraai en geschop) Maar vanmorgen heb ik al 2 schopjes gevoeld. Minder hard als normaal, en ook een stuk minder schopjes als normaal, maar goed ik heb iets gevoeld. Het zit me nog steeds niet helemaal lekker eigenlijk.
Hey Funnyme, wat vervelend zeg, zeker zo voor de nacht. Gelukkig heb je het hartje gehoord, anders had je zeker niet geslapen toch? Ik heb er weinig verstand van, maar kan het zijn dat hij nu niet in een positie ligt dat hij minder hard kan trappen? Deze week voel ik de kleine ook weer goed en hard, maar vorige week werd ik ook af en toe onzeker. Voelde dr wel, maar erg lichtjes. Bij de 3d echo lag ze dan ook dubbelgeklapt met haar voeten bij het gezicht en dat is misschien dan de reden dat ze niet erg hard trapte? Geen idee Maar probeer je niet al te druk te maken (makkelijk gezegd ik weet het), het hartje klopte mooi en je zal snel verrast worden door harde trappen.
funny wat fijn dat je gelijk terecht kon!!! en dat hij een spelletje speelt is even wat minder maar zo te horen doet hij t goed. van de vk moet ik de kleine nu iedere dag voelen zo niet dan moet ik ook bellen. dus heel goed van je dat je gebeld hebt!!! hier de bestelling is compleet, de wandenwagenzit trok ik zo t beugeltje van kapot toen ik deze los wou halen ts allemaal nog zo stroef dus gelijk gebeld en er is een nieuwe besteld en komt als het goed is eind januari. ik heb de wagen al in elkaar gezet met de reiswieg erop en hij is zo mooi. hihi de hele gang staat vol met dozen er zijn 5 dozen voor de kast, 3 voor t ledikant, 1 voor t wandrek, de commode is er nog niet en 1 doos voor de box. verder wat los spul nog ik kan niet wachten tot de kamer zondag of volgende week in elkaar gezet wordt.
ben ff zalmrolletjes maken voor vanavond!!! tot straks oja ik wou mn haar nog ff in de krul zetten eens ff kijken of ik t vol houd met de krul tang daar gaat altijd zo'n tijd in zitten
Dat is vroeg zeg Setti. Kan je zo vroeg tegen die sterke geur? Is het rauwe zalm? Mijn schoonouders hebben ook twee koude schotels morgen. Eentje met vis. Maar ik ben bang dat ik echt heel kieskeurig zal moeten zijn. Volgens mij mogen heel veel dingen niet van een koude schotel.... jammer he? Lekker he dat je allemaal babydingetjes hebt staan nu. Bij ons begint het allemaal pas nu Maandag de babykamer bestellen yes! Helaas zou de kinderwagen begin januari al afgelverd worden, maar ze hadden een aantal weken geleden al gebeld dat het eind februari wordt! Daar baalde ik wel goed van eigenlijk. Er is hiero in huis nog helemaal niks wat aan baby's doet denken.... een kinderwagen had leuk geweest. Nou, succes met je krullen Setti. Ik ga maar me maar eens klaar maken om de drukte in de winkels te trotseren. Moet nog steeds een aantal kadootjes kopen voor morgen helaas. Ik heb voor opa en oma nog niks, die blijven altijd op het laatst over bij mij, ik heb werkelijk geeeeeen idee!
Settie: Wat super dat je spulletjes er zijn. Heerlijk hoor, kun je lekker aan de slag. Funnyme: Wat vervelend zeg die onzekerheid. En dat je hem weinig voelt. Ik hoop dat het je iets rustiger heeft gemaakt nu je het hartje weer hebt gehoord. En hopelijk laat hij zich snel weer duidelijk voelen! Boomer: Wat balen van die kinderwagen. Wel fijn dat je maandag dan eindelijk spulletjes kunt gaan bestellen! Succes bij de winkels, ik moet helaas zo ook nog
Nou hier net de boodschappen in huis gehaald, wat was het druk.. Knalde zo met m'n karretje tegen iedereen aan haha! Gelukkig was ik alleen want als m'n vriend was mee gegaan was ie zo chagie geworden, ga trouwens altijd het liefst alleen boodschappen doen . Moest eigenlijk tot 1 uur werken maar kon lekker eerder naar huis ! Joehoei, nu lekker lang weekend.. Funnyme; dat is indd wel vervelend zeg. Gelukkig dat je zo snel terecht kon bij de vk! Maar als je nog steeds het gevoel hebt dat het niet lekker zit gewoon nog een keer bellen hoor.. Setti; wat leuk dat alles binnen is. Hihi en gelijk al iets kapot gemaakt, moet je ook de mannen laten doen he hahahaha.. Vrouwen kunnen dat niet! Nee hoor grapje.. Mmm lekker zalmrolletjes, met kruidenkaas en komkommer sjammie. Maar voorverpakte zalm mogen we niet toch?! Succes met de krultang, wil ik morgen ook gaan proberen.. Echo; de vk zei de vorige keer dat ik op het einde nog een echo krijg om te kijken hoe ze ligt. Dit doen ze gewoon bij de vk zelf. Geen groei echo meer helaas.. groeit jullie buik nu ook ineens zo hard? Pff hier niet normaal, hij lijkt wel elke dag groter te worden hihi.. En druk dat onze kleine meid is.
nee het is gerookte zalm, mijn schoonmoeder is net weg die kwam ff kijken naar de spulletjes dus nu ff omkleden en de krul erin!!!! ja kadootjes daar heb ik zo'n hekel aan om te verzinnen om wie wat te geven suc-6 ermee
het is gerookte voorverpakte zalm volgens mij mogen we dat wel! en anders zou t echt zo schadeijk zijn als je t een keer eet? nee toch
Hihi dat is al wel een echte tweeling buik Marye hihi.. Prachtig ! Maar snap het verschil niet zo goed met die zalm.. En volgens mij als je het een keer eet is het echt niet erg hoor..
Jeetje Marije dat is echt een tweelingbuik! Je mag idd geen vacuum verpakte zalm eten, omdat dat niet meer 'vers' is. Alleen super verse zalm bij een visboer mag je wel eten las/hoorde ik.
Marije wat een knoeperd, zeker van voren! hihi, wel mooi hoor. Bij mij is te zeker 2 x zo klein, dus het klopt wel met de tweeling,... Ja, voorverpakte vacuumverpakte zalm mag niet. Tja, of die ene keer wel mag, geen idee. Iedere keer dat je zalm eet is er wel een enorm kleine kans op ziek worden toch? Ik heb geen idee. Zo, net thuis van de kerstboodschappen en laatste kadootjes. Ben maar niet de stad in gegaan. Heb zo'n idee dat je er niet eens in komt met de auto. Heb maar een aantal standaard staatsloten gekocht, weet het anders ook niet hoor Ik ging net nog bijna onderuit bij de super. Ik schrok ervan, met een buik vallen lijkt me toch helemaal niks. Tenminste, zeker na die val in het zwembad ben ik er angstig voor. Mannetje klomt lekker om half 4 al naar huis. Vanavond heerlijk bankligavondje
Over Boba: Ze mag morgen naar huis na een CTG geloof ik en dan moet ze 2e kerstdag weer terug en krijgt ze weer een CTG. En vanaf zondag zal ze dan weer opgenomen worden. Verder is ze bijna 28 weken. En gaat het allemaal best goed. Dat is voor zover ik het de laatste keer heb begrepen
Thanx...je bent me net voor. Vanmiddag krijg ik nog een dopler-echo om de navelstrengdoorbloeding op te meten en morgen mag ik na het CTG naar huis...2e kerstdag moet ik dan s'morgens nog even terukomen voor een CTG en mag ik daarna ook weer mee naar huis. De kerstdagen breng ik dus lekker thuis door. Zondag blijf ik na het CTG gewoon in het ziekenhuis...mocht dan ook nog voor een paar uurtjes naar huis...maar denk dat dat iets te vermoeiend voor mij is. Wil bij deze nog even iedereen bedanken die een kaartje heeft gestuurd....echt heel lief dat jullie zo aan me denken. @ Marye...wat een flinke buik....mooi hoor. Dit is mijn buik van afgelopen zondag (27 weken precies)
Boba: Geniet van je dagen/nachten thuis! Jij hebt ook een mooie buik hoor. Fijn om te horen dat alles nog goed gaat