Germini: Ik heb begrepenm dat roofvis zoals zwaardvis, tonijn enz. Best een keertje mag. Maar omdat er veel metalen in zitten niet te vaak. Maar 1x kan het echt geen kwaad. Dus maak je vooral niet druk. Fijne dagen verder! Nijnja: Jij mag ook best klagen over je man hoor. ook zulke dingen zijn toch vervelend! Toch fijne dagen gewenst, hopelijk doet hij de rest van de dagen wel leuk. Hier: De bedjes en de box staan in elkaar!! Morgen halen we de commode uit het andere huis, staat daar opgeslagen, en dan zetten we die ook neer. Het is minder leuk dan het kamertje straks, maar ik ben blij dat we nu iets hebben. Voel me nu stukken rustiger. Nou ik ga me maar eens even badderen, omkleden, en lekker van de kerst genieten!
Fijne kerstdagen allemaal.. Jeetje Wennepen, dat is wel even schrikken! Neem goed je rust en hopelijk komt dan alles goed...
@ Wennepen: jee, wat heftig! Schrikken zeg... Succes met rustig aan doen..want dat is vast en zeker erg moeilijk..! @ kerst: haha geen idee meer wie het vroeg, maar gisteren was erg gezellig maar ik was wel echt kapót! Pff...het was ook half 3 geworden hahah, hebben spelletjes zitten doen. Wel heel erg gezellig, want mn vader en broer komen hier niet zo vaak, (mn broer vorig jaar kerst en nu dus dit jaar kerst hahah. Maar ik zie hem wel vaak bij ons pap thuis hoor, hij woont nog thuis) dus wilde ook niet zeggen dat ik naar bed wou gaan.. was zo leuk Vandaag lekker tot een uur of 12 uitgeslapen en nu nog steeds moe hihi. Maar moeten zo naar mn schoonouders.. mar dat gaan we niet zo laat maken.. dan val ik morgen echt om. Maar goed; veel belangrijker: meiden, een hele fijne kerst allemaal toegewenst!!! @ Eliesah: even off-topic: Ik ben blij met zo'n goede buddy!! Beetje belachelijk, bij die andere club, maar oke..'t zal wel! hihi.
Merry X-mas @ Wennepen: Jeetje meid, dat is niet niks. Wat een vervelende k*t opmerking van je schoonmoeder. Alsof je het expres doet. Fijn dat je in iedergeval thuis mag rusten, en nog niet verplicht in het ziekenhuis opgenomen hoeft te worden. Balen dat je buik nog steeds zeurderig aan voelt. Misschien een warme kruik erbij nemen? @ Boomer2009: Yes, eindelijk je hypotheek rond, en dat ze nog even voor de feestdagen. @ Marye1986: Klus ze!! Gisteravond lekker met zijn tweeën, was maar goed ook. Kon niet meer op of neer vanwege de bekkenpijn. Vanmiddag mijn schoonouders en zus met zwager en kinderen te brunch gehad. Was heel gezellig. Daarna eerst gaan slapen!! Nu even rustig aan doen. Vanavond ook met zijn tweeën. Vind het een rare gedachten dat we dit jaar voor het laatst met zijn tweeën zijn en volgend jaar met zijn drieën kerst vieren.
Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar ik denk dat het meevalt hoor! Als je het nu veel vaker at, maar 1x kan toch geen kwaad? Alles zit helemaal goed! Geen zorgen maken!! Das veel beroerder voor de kleine.. (maar ik weet dat ik makkelijk praten heb, want ik zou me om zoiets ook heel naar kunnen maken ) Maar als ik het realistisch bekijk, nee dit kan vast geen kwaad! En anders bel je toch de vk? Dat ze misschien het statistisch uit kan leggen ofzo Fijne kerst!! En jah, apart heh, dat we volgend jaar gewoon allemaal een kleine spruit (of 2) er bij hebben!! Liefs
Marye, Hoe is het klussen gegaan vandaag? Nijnja, Dank je wel voor je lieve reactie, maar jij mag ook lekker klagen hoor! Soms is het gewoon even lekker om het kwijt te zijn dus gewoon doen hoor. Johanna, Mensen hebben altijd wel een mening en iets te zeggen over hoe groot ze je buik vinden. Bij mij vinden ze hem te klein, bij een ander weer te groot. Het is ook nooit goed. Gewoon lekker genieten hoor en niet teveel aantrekken van wat anderen zeggen. Germini, Je mag geen zwaardvis omdat daar teveel kwik en dioxines in zouden zitten. Ik denk dat als je het nu 1x gegeten heb dat het niet veel kwaad kan. Lindavnr, Leuk dat je zo'n fijne avond hebt gehad! Gwen, Gekke gedachte he dat er volgend jaar een kindje bij jullie aan tafel zit. Nu nog onwennig, maar volgend jaar kun je je niet meer voorstellen hoe het was toen hij/zij er nog niet was. Fijne avond allemaal!
meiden, Fijne kerstdagen!! Kom snel een update geven heb een paar dagen in het ziekenhuis gelegen, maar ben nog erg moe.
Dianne: Ik hoop dat alles nu goed gaat? Wat was er precies aan de hand? Merry X-mas! Lindavnr: Klinkt leuk jullie avond! Hopelijk was het vandaag net zo gezellig Hier: Heerlijk gegeten bij mijn ouders en daarna een paar uurtje rockband gespeeld. Wat een leuk spel! ben nu helemaal kapot, alles doet zeer.. Nu nog ff wat drinken en dan lekker lang slapen hoop ik. Morgen nog een dag....
Iek! Die droom was nog enger ! Het zal gewoon onze angsten zijn die in onze dromen weergegeven worden!
@ Wennepen..wil je even veel sterkte toewensen...hoop dat je thuis toch voldoende aan je rust komt zodat het ziekenhuis nog even kan wachten. Lijkt me echt vreselijk om bedrust te moeten houden. In het ziekenhuis liggen vind ik nog wel meevallen, maar dat komt ook omdat ik nog wat rond mag lopen over de afdeling en gewoon aan tafel kan eten enzo. Hoop dat jouw kleintje ook nog een poosje in je buik blijft zitten. En je schoonmoeder...hoop voor je dat ze die uitspraak niet zo bedoeld....kan me voorstellen dat zo'n uitspraak nu echt dubbel zo verkeerd aankomt.
(bijna) Goeiemiddag Sommigen van ons hebben het knap laat weten te maken, zie ik aan de verschillende posten Ik viel om elf uur om en sliep meteen Zoonlief ging om 22:30 uur naar bed en werd vrolijk wakker om 8 uur... dus al met al maakt zo'n latertje niks uit voor je kind (maar dat wist ik al, deze zomer sliep meneer ook niet voor 22:00 uur in Spanje.) Ga zelf zo nog even liggen, hoor Dianne, wat is er gebeurd dat je naar het ziekenhuis moest? Gaat het weer goed met je? Wennepen, hoop nogmaals dat je lekker thuis mag blijven nu. Hoe is het vannacht gegaan? Boomer, die dromen horen erbij... bij mijn zoon droomde ik over een kind van een meter $) lang dat mijn buik uit getrokken werd! De verloskundige lachte zich suf om mijn rare nachten 't Komt door die hormonen Over hormonen gesproken: zag vanmorgen een concert op NED 2 en de dirigent en zijn orkest gaven, samen met het publiek, een staande ovatie aan de sopraan die net schitterend had gezongen. De tranen liepen over mijn wangen... doe NORMAAL zeg Welterusten, 'k ga d'r weer even in...
hey, Fijne kerstdagen nog iedereen! Funnyme: vervelend zeg ik had ook een paar vervelende dagen maar gelukkig ook alles goed....... Setti: eindelijk alles binnen kunnen jullie lekker beginnen met het kamertje! Marye: flinke buik hoor! Boba: gelukkig dat alles weer wat beter gaat! Succes Wennepen: wat vervelend zeg allemaal Rustig aan doen hoor meid! En niks van je schoonmoeder aantrekken! Bommer: gelukkig dat alles nu geregeld is dianne: hopelijk is alles goed? Hier ook wat mindere dagen gehad: woesndag al niet helemaal lekker en donderdag ook nog niet ga ik smiddags naar de wc heb ik bloedverlies met een stolsel!!!!!! Schrok me helemaal kapot(ben sinds een miskraam panisch voor bloed als het niet hoort) Gelijk ded vk gebeld en die kwam gelukkig meteen. Even gekeken of ik geen onnsluiting had maar dat was gelukkig niet het geval hartje klopte ook goed. Alleen voelde ze iets raars op me baarmoeder mond dus dat moet ik nu laten onderzoeken. Ben als de dood dat het iets raars is..... maandag gelijk even bellen dus. verder gelukkig nergens meer last van gehad. Heb wel heel strek het gevoel dat de kleine geen 40 weken gaat halen in mijn buikje en er al veel eerder uit wil! Kerst was hier wel oke ben een beetje alleen want mannetje moet werken maar gelukkig is ie morgen vrij dus dan hebben we een lekker dagje!
Wennepen: pfff wat schrikken meid Doe rustig aan! En hopelijk hoef je niet opgenomen te worden, sterkte! Diane: wat was er aan de hand? jij ook veel sterkte meid en hopelijk gaat alles nu goed! Vriendlief: pffff ook al minder nieuws bah Ook jou wens ik veel sterkte en hopelijk is het niks ernstigs!!! Hier gaat het zijn gangetje, gisteren uit eten geweest met mijn ouders, broer en zus (en mijn vriend uiteraard ) en vanmiddag/vanavond ga ik met mijn vriend naar ons favoriete wok restaurant! Ik heb de laatste dagen ook meer last van mijn buik maar dat is gelukkig maar zo af en toe en niet echt iets om me zorgen over te maken denk ik? Voelen jullie de kleine ook nog steeds door heel je buik? Volgens mij doet die van mij met armen en benen slaan / schoppen Oh ja ik heb sinds enkele dagen echt een pijnlijk gevoel daar beneden kan het niet echt omschrijven maar ik voel steeds een soort van pijn (het is een soort van pijn dat als je te lang zit zeg maar wat je dan voelt aan je stuitje, ik heb dat nu dus aan de voorkant zo'n beurs gevoel terwijl ik eigenlijk niet eens zo vaak zit en regelmatig rond loop etc) iemand enig idee wat dit kan zijn?
thanks kleintje. Geen idee wat dat gevoel is ik heb wel als ik wandel te lang dat er af en toe een steek aan de onderkant is maar niet echt beurs..... misschien indalen maar dat zou wel HEEL erg vroeg zijn en lijkt me eigenlijk onwaarschijnlijk
Thnx meiden voor jullie reactie!! Ben gerustgesteld!! Denk ook dat het niet zoveel kwaad kan voor een keertje. Vroeger aten ze alles!! @vriendlief, Ooh wat schrikken meid!! gelukkig dat de vk meteen kwam en alles wel goed was!! Kindje moet nog even lekker blijven zitten!! Merk toch dat steeds meer meiden rare dingen krijgen!! We moeten allemaal nog een aantal weken volhouden hoor!! @marye, Kan me voorstellen dat het je wat rust geeft nu!! misschien niet zo gezellig als strax maar je hebt in ieder geval wat!! Wij zijn begonnen met verbouwen badkamer. Ook niet echt een ideaal moment maar wil graag dat het gedaan is voor de kleine komt, want als de kleine er eenmaal is doe je het helemaal niet meer. Hoop dat we dat allemaal gaan redden!! @darcy, Hahaha lekker he al die hormonen!! ik ken het............. @kleintje, Dnek je bekken? Klinkt althans wel zo als ik het ook af en toe voel! Fijne 2e kerstdagen verders allemaal!! mannetje is aan het werk hier...........maar ik ga gourmetten met zoon en schoonouders! Hoop dat het allemaal goed gaat want mijn buik is erg onrustig vandaag! weet niet wat er gebeurd maar voelt raar?
Lieve dames, ik wens jullie hele fijne dagen ook al is het een beetje laat nu. hihi. marye wat een mooie ronde buik zeg!!!!! zonder striemen. fijn dat t al wat opschiet met je spulletjes boba fijn dat t allemaal nog goed gaat en je lekker met de feestdagen thuis mag zijn. Jij hebt ook een mooi buikje zeg lekker rond. de zalm was heerlijk ik hebt wel gegeten de kleine is lekker druk geweest en heb haar gister en vanochtend ook nog gevoeld dus niets aant handje!!!!! en 1x maak ik me niet druk om!!!! ik let met alles op dus vandaar. wel lief dat jullie allemaal gereageerd hebben. wennepen wat een gedoe zeg!! doe je echt rustig aan??? denk aan jezelf en de kleine want int ziekenhuis liggen is niet alles hoor! idd als je thuis ook kan liggen in bed zonder iets te doen dan moet je dat zeker doen! germini een keer kan volgens mij niet echt heel veel kwaad als je met de rest van je zwangerschap overal op let dan is deze ene keer niet zo heel erg dat wordt t alleen als je t vaker eet. vriendlief jeetje wat schrikken zeg!! goed van je dat je gelijk gebeld hebt en laat t ff weten wat t nou is als je geweest bent. Doe maar ff lekker rustig aan!
Haha, dank je wel meis.. ! Snap ook niet zo goed waar ze nu zo moelijk om loopt te doen maar ja.. Het zal indd wel hahaha ! Hebben jullie ook dat als jullie een tijdje zitten last krijgt van je rug? Pff ik heb dat nu steeds vaker.. Het is allemaal wat zeg dat zwanger zijn haha! Mannetje is nu de babykamer aan het behangen, ik ben zo benieuwd naar het resultaat.. Mag me er niet mee bemoeien hoorde ik net al, hihi.. Dus laat m nu lekker z'n gangetje gaan! @vriendlief; zo dat was schrikken zeg.. En nu zit je nog steeds in spanning. HOpelijk valt het allemaal mee en blijft je kleine nog lekker in je buik zitten . @germini; eet smakelijk straks! Ik voelde me gister ook niet zo lekker; beetje last van banden, beetje misselijk en last van m'n rug. Gingen ook gourmetten bij fam en meestal eet ik me helemaal prop vol (hihi) maar nu 3 stukjes vlees en ik zat bom vol! Gister ook om half 11 thuis op de bank in slaap gevallen; en nu gat het eigenlijk wel weer. Gelukkig een rustig dagje vandaag zonder verplichtingen.. Heerlijk!!! Fijne 2de kerstdag allemaal..
Hihi, lekker toch.. Ik maak me daar ook niet zo druk om hoor. Gister zat ik dan bij familie en hadden ze lekker toastjes met filet american, zeggen ze dat ze daar vroeger ook echt niet naar keken en dat ze dat ook gewoon pakten. Maar pak dat toch niet, maar denk als je 1 toastje ermee zou pakken het echt geen ramp zou zijn !
Voelt het een beetje alsof je lang gefietst hebt, als zadelpijn dus? Voelt het echt beurs in het bot van je kruis, waar je twee beenderen samen komen? Dit kan het begin zijn van bekkeninstabiliteit, maar dat hoeft niet! De verloskundige dacht bij mij in ieder geval aan BI, maar een bezoekje aan de fysio heeft me helemaal gerustgesteld. Het is gewoon door verweking van je gewrichten en door de druk van je kindje. Het is wel vervelend, maar sinds ik weet dat het niets ernstigs is, heb ik er veel minder last van, haha (bij mij komt altijd een grote psychologische factor kijken bij pijn). Als je last houdt, is misschien een bezoekje aan de fysio de moeite waard, die kan je dan meer vertellen. Als het wel BI is, moet je natuurlijk op gaan letten!
@ Eliesah: Dat heb ik ook, die last van mijn rug. Nu heb ik altijd al een niet zo'n goede rug gehad, maar pff..met kerstavond een paar uur op een stoel, en voelde flink mijn rug. Gisteren ook weer een paar uur aan tafel op een stoeletje, en wederom erg pijnlijk. Maar heb dat eigenlijk al weken, die pijnlijke rug. Alleen wordt het nu steeds erger. @ hier: net de schaapjes voor de babykamer geschilderd Die liggen nu te drogen.. En een schilderij + lijst met grondverf geschilderd wat we zelf gaan maken.. hihih, die ligt nu ook te drogen. Als het af is, show ik het resultaat wel! Actieve 2e kerstdag he?! Nu gaan we lekker een filmpje kijken en dan vanavond lekker samen naar de Griek uit eten.