Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Maar ik heb eigenlijk zelf ook een vraag; ik heb ineens een blauwe plek rondom mijn navel!?!?!? Iemand enig idee hoe dit kan komen??? Ik heb me volgens mij echt niet gestoten... Het voelde al een tijdje een beetje blauwe plekkerig vandaag maar toen ik net keek zag ik dus ook echt een verkleuring a la blauwe plek rondom mijn navel....!?!?!?!!?

2. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    heey dankje voor je bericht:)
    verder gaat alles goed ben de laatste tijd heel erg moe maar gelukkig heb ik binnenkort verlof maar als ik me bedenkt dat ik over een paar dagen weer om 6.30 uur moet opstaan dan moet ik al bijna janken zo moe ben ik
    ja het is erg leuk dat we ee drukke meid krijgen:p alleen heeft me vriend niet echt van mijn zwangerschap kunnen genieten en ik ook niet
    nu staat hij op wachtlijst voor een nieuwe nier:$:( pfff hoop echt dat het goed komt
    het is echt balen voor je dat je die pijn de hele dag heb ik wens je echt veel succes bij de fysio
    verder alles goed met jou

en de andere dames hierop ik lees hier en daar ook dat het goed gaat met jullie hier en daar lees ik minder goed nieuws maar misschien is het al over maar dat weet ik niet
    en ik lees hier en daar ook verhalen van hoe jullie jullie vriend/man hebben ontmoet
    dat wil ik ook graag vertellen maar dat doe ik straks of morgen wel het is nu al laat en ik moet langs mijn gaan
    xx jongmam

3. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    whaha breek even in:
    Heb zo zitten lachen om de tekst in mijn banner:
    Yay now i've got more braincells than Paris & Nikki Hilton put together.

:D solly beetje melig

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    haha ja ts lullig maar waar!

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gek vind ik t niet hahaha je wordt in elkaar geslagen vanbinnen hihi!!!

nee gewoon ff je vk bellen om te vragen wat zij ervan denkt

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zoo man wat een mooie buik ik heb dat niet hoor zo dat t in een vtje loopt aan de onderkant dat begint nu pas te komen. ik draag wel naar voor maar niet zoals jij ik heb t gevoel dat ik meer een vatsige pens heb.

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    mijn kraampakket heb ik al 3 a 4 weken in huis en de kraamhulp belde 1.5 week geleden voor een afspraak en die komt pas 2 februari ze vind 4 weken voor data lang zat. dus ze bellen heus nog wel denk ik en anders kan je zelf bellen. misschien zijn ze druk geweest ivm feestdagen of was het kantoor dicht ofzo

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja en heb een trommel van 7 kg. hahahaha

maar de witte was daar zat een deken van woezel en pip in, 12 hydrofiele luiers, 6 hydrofiele washandjes. 18 monddoekjes en 2 lakens.

haha ik zal geen tekort hebben. en t stomme is dat je bij blijft kopen
    nu moet ik qua witte was nog alle rompertjes wassen en kleding, klein dekbedje wat ik bij de wagen kreeg, hoeslakens aerosleap, mutsjes sokken, badcape's

de bonte was daar zat een bruin geblokte deken in en waskussenhoezen bruin en ecru, ook weer een laken, kleertjes

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Bij de Gamma. Echt super leuke lampen voor de kinderkamer. Ze hadden een hele lijn. Je moet wel naar een grote Gamma want in een kleinere hier in de buurt stonden ze geloof ik niet. Mijn man schrok wel van de prijs (plafond en wand samen 110 euro, we hadden eerst een ander setje uitgezocht en die was nog duurder).

Leuk kraamzorg, ben benieuwd hoe ze bij jullie met tweelingen 'omgaan'.

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    anoniempje mooie buik, wauw!!!

Lynette: wij hebben dat ook met de maxi cosi achter de stoel van mijn man in de auto alleen wij moeten wel want we moeten twee maxi cosi's kwijt!!! Als hij eerst de stoel naar voren doet dan maxi cosi en dan stoel weer naar achter dan past het net maar zit het wel meer naar voren dan normaal, wordt denk ik dus voor ons ook snel andere auto kijken, slik, maar we kijken het nog even aan.

11. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    O wat vervelend Marije! Zal wel moeilijk voor hem zijn. Voor de dochters zal het ook niet erg gemakkelijk zijn denk ik. Tenminste, ik had het er best moeilijk mee toen mijn vader opnieuw ging samenwonen met een veeeel jongere vrouw. Toen was ik wel pas 7 jaar ofzo, nu ben ik er alleen maar blij mee. Ik heb er twee halfbroertjes bij :D

12. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ja, destijds zei hij het wel te geloven, maar hij was ook zoo dolverliefd dat hij de raarste dingen zei om mij maar te plezieren. Nu weet ik het eigenlijk niet. Hij gelooft totaal niet in bovennatuurlijke zaken, maar eerlijk gezegd ben ik zelf ook erg nuchter... Maar dit is toch écht gebeurd hihi. Ik zal het nog eens aan hem vragen.

13. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Linda: Heb je plaatjes van je lampen? Ben nieuwsgierig :D Moet ook nog een lamp kopen...

Kleintje: Ik heb ook nog niets gehoord van de kraamzorg hoor, je bent dus niet de enige :)

Ano: Mooie buik!

Lynette: Je banner is inderdaad erg leuk :D
    En wat balen dat die kinderwagen niet past... Hoop dat jullie een oplossing kunnen vinden

Boomer:
    Veel plezier bij de 3D echo vandaag!!

14. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Goedemorgen,

Kleintje, ik heb het kraampakket ook nog niet binnen. Volgens mij komt dat bij ons in de 7de maand pas.

Ano, mooi buikje heb je.

Gwen, hihi dat was wel even grappig bij de vk. Dat risico loop je gewoon als er maar 1 praktijk in je dorp of stad zit.

Channes, heb je de auto al opgehaald?

Kleertjes wassen, doe ik pas als we verhuisd zijn. Voor week 37 moet bij mij alles klaar zijn voor de beeb. Gelukkig hebben we nog veel van de eerste en hoef ik er niks bij te kopen. Ik gooi eigenlijk alles in de droger. Wij hebben niet echt de ruimte om binnen te drogen. In de zomer gaat het gewoon buiten aan de waslijn.

Zag dat sommige weer goed door de apk bij vk gekomen zijn. LEkker hoor, als alles goed gaat.

Bekkenpijn, is hier nu ook echt aanwezig. als ik heel de dag druk ben geweest, dan kan ik moeilijk omdraaien in bed. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik het zwanger zijn alweer zat ben. Ik wil zoveel doen, maar wordt gelijk terug gefloten.

Gisteren is het voorlopig koopcontract van ons huis getekend. Heerlijk dat dat nu ook doorgaat. Kan ik verder met inpakken. Hubbie is druk bezig met behangen in het nieuwe huis. Dochter d'r kamer is af en de babykamer bijna.

O Marye, jij vroeg naar de hoeveelheid luiers. Heb toch echt moeten verzinnen hoeveel dat dat er ongeveer per dag zijn. Bij iedere voeding verschoon je vaak. En dat is in het begin 6 of 7 keer wel. Met 2 beebs, zal je in het begin best hard door je luiers heengaan. Heb je een Makropas? Ze hebben daar regelmatig luieraanbiedingen.

Wij zijn hier bijna uit de luiers. Dochterlief loopt overdag zonder luier. Toch wel lekker hoor. Ze heeft alleen 's nachts nog maar een luier om.

15. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Eliesah, fijn dat alles goed was! Dwarsliggertje haha, lief toch. Ik ga ook pas in februari alles wassen hoor! Niet dat het nu al zin heeft bij mij, eerst nog een kast en commode. Maar wassen is zo gebeurd en 5 a 6 weken van tevoren lijkt mij meer dan voldoende. En dan ruikt het misschien nog lekker.

16. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Bedankt Marije, ik zal er zeker van gaan genieten. Het is een gratis extra 3d echo, aangezien de vorige niet zo goed gelukt was. Ik hoor echt dat ze er goed voor ligt deze keer. Wil gewoon één mooie foto voor op het bureau ;)

Hiero een rotnacht weer gehad. Stomme verkoudheid, neus dicht, hoesten e.d. vreselijk vind ik het. Daarnaast veel last van mijn bekken ook. Kwam gisteravond bijna de bank niet meer af. Mijn mannetje moet me al vaak omhoog trekken.

Hebben jullie dat ook, dat er ineens een groeispurt heeft plaatsgevonden? Sinds vorige week lijkt mjin buik wel enorm gegroeid. Voel me ook extra dik, ben al gestopt met de chocolade :p
    Vanavond vóór de 3d-echo eerst naar de verloskundige. Ben benieuwd hoeveel kilo eraan zit, ik gok op +3 kilo.

Nu ga ik op de bank zo liggen, televisie kijken, voel me brak.

Fijne dag verder ladies.

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Boomer, beterschap. Hier ook gesnotter, in het hele gezin, blergh.

Lindavnr, had gister voor 25 euro een tas vol kleertjes bij Villa Happ vandaan, was 50% op 50% (dus shirtjes voor 2,50 euro), echt leuk :D
    Ben gisteren in Alkmaar geslaagd voor heel veel (positie)kleding voor kleine prijsjes, gewoon geweldig, allemaal items van 5 of 9 euro, da's leuk shoppen :D

Kraampakket is binnen hier, vandaag de digitale bon uitgeprint voor de Blije Doos. Ben met die laatste blijer, als ik die KRAAMverbanden zie in het kraampakket, brrr ;):p

Stroopie, hoe oud is je dochter en hoe werd ze zindelijk (gefeliciteerd, trouwens!) - gaf ze het zelf aan? Zat ze vaak op het potje bijvoorbeeld?

18. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Wauw ano; wat een mooie buik! Vooral zo van de voorkant, prachtig! :D

We hebben vandaag het kraampakket gehad; heb nog niet zo goed gekeken eigenlijk. Veel grote verbanden zag ik haha, dat word nog even grote oma onderbroeken kopen :p!

My love story; mijn neef heeft iets met de zus van mijn vriend. Hun kindje werd 1 jaar en ik was ook uitgenodigd. Die dag veel oog contact maar verder niks durven zeggen tegen elkaar. Mijn neef had toen een eigen videotheek en vroeg of ik een dag daar wilde werken aangezien hij heel de dag weg moest, Had dat al vaker gedaan; ik zei is goed. En hij vroeg toen of ik het erg vond als de broer van zijn vriendin mee ging. Ik zo nee hoor, is wel gezellig sta ik niet zo alleen.
    Nou wij dus heel de dag in de videotheek samen gestaan en volop kletsen samen etc. Nummers uitgewisseld.
    's Avonds kreeg ik gelijk een sms of ik z'n tongpiercing uit wilde proberen wuhahahaha... :) Hadden we 's middags over gehad.
    En nog geen week later hadden we iets en dat is nu 5,5 jaar geleden.
    Hij is ook een stukje ouder, ik ben 24 en hij word en febr. 33!
    Ach hebben er alle2 geen last van!
    Zijn nu ook al een tijdje verloofd en wonen een jaar samen, wilde afgelopen jaar omdat we 5 jaar hadden trouwen maar omdat ik zwanger was/ben willen we liever wachten zodat ons meisje er bij kan zijn :D!
    Dus bij ons is het eigenlijk door familie gekomen, wel leuk hoor!
    Zijn neefjes zijn dus ook mijn neefjes en hebben dezelfde achternaam als mij. Als ik dan zeg tegen hun dat hun opa mijn oom is snappen ze er niks van :p.

Nou wat een spannend verhaal he.. hihi :)!

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    veel plezier vandaag en gratis is altijd leuk!!! hopen dat ze goed ligt nu!!!

haha dat gevoel ken ik soms voel ik me net een zeekoe hihi

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    haha of je zijn tongpiercing uit wilde proberen hihi klinkt grappig, een jongen met tongpiercing zie je niet vaak. Ik heb er zelf ook een en ben dus blij dat mijn vriend m niet heeft.

Deel Deze Pagina