Rotte vuurwerk. :x Bij iedere knal komt mijn dochter bang naar me toe. Mama,mama, wat gebeurt er? Hoe leg je dat nu aan een peuter uit, wat vuurwerk is.
Stroopie: Was kwalificatie voor vancouver Op de 1000 m vrouwen zijn door: Margot Boer (1) Laurine van Riessen (2) en Annette Gerritsen (3) Over 3 weken kunnen Marianne Timmer, Ireen Wüst en Natasja Bruintjes nog strijden om een plek. Bij de 10000m mannen: Bob de Jong (1) en Arjen v/d Kieft (2) Sven Kramer was al door. En nu zijn de dames bezig met de 5000m maar dat is super saai Ik hoop dat het gaat lukken met het zwemmen
Wuhahaha, hij heeft m gelukkig nu niet meer hoor. En ach ja mijn vriend is een beetje apart in zulke dingen.. Heeft ook gaten in z'n oren (opgerekt) en flink veel tattoo's.. Terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo ben. Maar verder passen we perfect bij elkaar .. Hihi
Pff ik word er ook gek van .. MOest vanmiddag werken en vlak naast ons is een speeltuintje en waren ze heel de tijd bezig. De kids in m'n groep schrokken bijna elke keer. Zo vervelend! Maar ja helaas, nog even en het is weer over.
Haha, wat een leuke en vooral grappige lampen. Helaas passen de kleuren niet echt bij ons in het kamertje..
Eliesah: Je hebt dus een echt ruige vent Qua uiterlijk dan Ik vroeg me iets af. Kan het zijn dat een kindje rond deze tijd al indaalt? Ik heb al 3 dagen steeds steken en krampjes erg onderin mijn buik. Voel onze zoon niet meer draaien. En het is nu onderin mijn buik continue hard. Schoppen doet hij wel alleen heel de tijd bovenin mijn buik. Maar ik dacht, het is wel erg vroeg....
Gwenolyn: Ik lust geen champagne, maar ik drink morgen een glas wijn met mijn vent hoor... Dus qua alcohol is dat hetzelfde...
@ Linda: Oh ja kan inderdaad ook gewoon; dat kleine lampje ga ze zo ff aan Arno showen haha, vind ze echt super leuk! Wel jammer dat ze best prijzig zijn, maar oke. We gaan morgen in ieder geval fftjes naar de gamma, karwei, praxis en al die winkels; eens kijken of we iets tegenkomen Morgen ook voor gordijnen shoppen! @ setti: hihi, je klinkt alsof je echt een enorme klusser in huis bent! Handig hoor! Ik heb van die dingen echt totaal geen verstand! @ gwen: ik lust ook geen champagne, anders zou ik wel een half glaasje meedrinken hoor! lust ook geen wijn (op rose na) haha, dus hoef idd geen alcohol @ hier: Ff naar villa happ geweest weer Weer voor 20 euro 7 leuke kledingstukken gekocht 15 januari komt de nieuwe collectie, dus misschien dat ik voor die tijd nog een keertje terug ga om te kijken of er niet meer korting op korting is... want was nu nog niet zo heel veel de helft van de helft..(zelfde als 1.5 week geleden haha, maar was nu in een ander filiaal )
Volgens mijn peut kun je van je zij wel gewoon op je rug draaien, maar van je rug naar je zij kun je beter een been gebruiken. Stel je ligt op je rug en je wilt naar je linker zij draaien, zet dan je rechterbeen neer (knie buigen en been recht op je lichaam, dus niet je knie naar links of naar rechts laten buigen), en geef jezelf dan een "zetje" met omdraaien. Het doet bij mij dan nog zeer, maar het gaat net iets makkelijker. Ook je bed uitkomen, op je zij liggen, benen overboord, en dan recht op gaan zitten. Ik heb een hele zachte rammelaar met een slabbetje gekocht. Morgen nog even de stad in om een leuk pakje te kopen.
Hahahaha, gelukkig ben ik niet de enigste die zich aan een glas alcohol waagt. @ Lindavnr: Champagne (wel de echte) vind ik echt heeeeerlijk. Daar kan ik zo een fles van leeg drinken. Witte wijn en bier lust ik niet. Rode wijn hangt ervan af. Ik heb op mijn zakenreizen wel rode wijn leren drinken. Lust nog steeds lang niet alles, en proef bij de meeste wijnen ook het "fruitige" er niet aan, maar vind ze wel lekker. Een glaasje dan. Leuke inkopen heb je weer gedaan!! Ik heb me vanmiddag in babypark kesteren echt ingehouden. Zag mega leuke aankleedhoezen, speeltjes, knuffeldoekjes.
Ik zag heel gauw op tv dat het om kwalificatie ging. Laten we hopen, dat het podium vol met nederlanders staat. Volgende week donderdag komt heel vroeg al iemand om het tapijt te leggen. Dan is hubbie daar heel de dag aanwezig. KPN komt ook 's middags. Ik denk dus dat hij 's avonds geen puf meer heeft om te gaan klussen. Dat zou dan wel makkelijk zijn, dan hoef ik de buurvrouw niet te vragen.
Bedankt voor de uitleg. Ga het vanavond eens toepassen. Leuk zo'n slabbetje. Ben benieuwd hoe die vrienden het vinden.
Ik lus helemaal geen alcohol. Aan mij heb je niks. Maar ik denk dat 1 glaasje in dit tremester echt niet zoveel schade opleverd.
Is idd vroeg, maar zou best kunnen. Ze hebben bij jou al niet zo heel veel ruimte meer, dus alle gaatjes worden denk ik opgevuld. Wanneer moet je weer naar de gyn?
@ marije: ik heb geen flauw idee of dat het al zou kunnen zijn.. misschien ff bij de tweelingmama's vragen? En inderdaad je gyn maar even de volgende keer vragen of dat kan. Qua ruimte enzo weet ik niet of het zo werkt. Mn laatste echo zei de gyn dat ik heel veel ruimte in mijn buik heb. geen idee verder hoe of wat, hij maakte die opmerking tussendoor en dat was wel een positief iets in ieder geval haha
Linda: wat een leuke lampen. Ik heb er geen nodig, maar ik ben toch bijna in de verleiding ze te kopen! Ons ontmoetingsverhaal is wel romantisch: we hebben elkaar leren kennen op vakantie in Praag. We namen deel aan dezelfde CJP-reis en raakten in gesprek tijdens een rondleiding in de stad. Op Karelsbrug (vandaar ook de naam van onze eerst zoon!) heb ik hem aangesproken of hij een Pottertje wilde. Niet omdat ik hem leuk vond, maar omdat hij toevallig naast me stond. Hij wilde niet, want hij had al kauwgom! Wel zijn we die rondleiding blijven kletsen. Aan het eind van de reis hebben we ervoor gezorgd dat we naast elkaar in de bus zaten. Ik heb toen tijdens de reis wel zitten denken of ik hem zou kussen, maar heb dat niet gedaan, omdat ik die Praagreis al met een andere jongen gezoend had, en twee jongens in 4 dagen vond ik toch een beetje sletterig! We hebben wel telefoonnummers en adressen uitgewisseld, want hij ging mij bijles Frans geven (ik zat net voor mijn eindexamen). Een paar dagen later kreeg ik een kaartje (dit was nog ver voor e-mail, internet en sms, haha) met de tekst: De tijd in Praag en zelfs de busreis van 13 uur was te kort. Zullen we afspreken? Nou, dat hebben we gedaan en toen was het aan. Afgelopen november waren we 18 (!) jaar samen.
Stroopie: 12 januari pas weer. Maar ik wacht het wel af. Hij kan natuurlijk ook gewoon weer terug omhoog. Want heb veel vruchtwater dus ze zouden nog plek genoeg moeten hebben... We zien het wel, ik vroeg het me zomaar af Zorg maar dat je man lekker moe is volgende week ! Nijnja: 18 jaar is al een hele tijd! Wat een leuk verhaal en leuk hoe jullie aan Karel zijn naam zijn gekomen...Is wel heel bijzonder.
ik heb helaas geen flauw idee!!!moet eerlijk zeggen dat wat ik gister volede niet echt blauwe plekkerig voelde haha, t kwam echt ineens opzetten duurde ongeveer een half uur en was echt meer 1 lange kramp zeg maar...maar goed heb t niet meer gehad dus zal wel niks ernsitigs zijn. maar als je twijfeld bel je toch even je vk en vraag je het even?