Kleintje: Wat fijn dat je zo goed hebt geslapen. En wil je een dagje ruilen, ik raak vreselijk opgestopt van die ijzertabletten. Wat super lief trouwens dat je vriend zo voor je zorgt! Laat je de komende weken maar lekker verwennen
Oh je moet er wel rekening mee houden dat een hond vaak pas een aantal weken na casteratie wat rustiger wordt! (goed de eerste dagen is hij natuurlijk al rustiger door de narcose) Al doen sommige honden het ook meteen wel goed....
@ hond castreren: Wij hebben ook een afspraak gemaakt in december, maar uiteindelijk ook gecancelled. Ik kon het gewoon niet laten doen, echt stom haha, maar ik kon het ff niet laten doen. Hij mist naast die castratie namelijk ook nog een operatie aan zijn anaalklieren en ik was zo bang dat ik het zou laten doen terwijl het misschien toch niet nodig zou blijken te zijn. Ik heb nu bedacht dat ik nog een keer naar de dierenarts ga om te laten kijken of het nodig is, en als dan blijkt dat het echt moet, dan toe maar... (zucht.. tis nog een duur grapje ook, die anaalklieren; ietsv an 350 euro ) En dan gelijk maar castreren. Onze hond is thuis helemaal niet vijandig o.i.d., maar wel tijdens het uitlaten.. dan is ie echt vreselijk. Elke hond moet ie persee heen en dan trekt ie als een gek. (Niet fijn met bekkenpijn trouwens..) Thuis is het echt een scheet, hij luisterd dan harstikke goed. Enige wat ietsie minder is, is dat ie soms jaloers is als Arno en ik knuffelen ofzo. Hopelijk gaat dat met onze kindjes gewoon helemaal goedkomen als ie er vanaf het begin gewoon bij betrokken wordt. @ hier: Verhip, tis weer dinsdag: JOEHOE 29 weken!!
Hier vanmorgen half fietsend half waggelend de ijsbaan getrotseerd. Moest bloedprikken (830-1100-1500) heb op het winkelcentrum een aankleedkussen gekocht (zijn in de aanbieding bij de prenatal, allerlei kleuren voor een tientje) en wat shirtjes voor de meiden. Daarna bij de hema een broodje en een kopje thee. En tot slot voor de meiden naar de wibra voor allebei 2 pyama's. Weer geprikt (nuchter 5.3 en na ontbijt 6.2 is dat goed??) en me afgemeld voor de prik van 15 uur. Het is echt surveivellen om daar te komen dus ik vind het best zo. Nu lig ik even lekker warm in mn bedje.
volgens mijn vk mag je suiker niet hoger zijn dan 6.1 dus ik zou voor de zekerheid maar wel ff bellen. ik weet niet welke lijn ze bij jou aanhouden.
Hey hey We hebben bericht gehad van het ziekenhuis me mannetje moet weer geopeerd aan zijn 2de hernia nu afwachten wanneer we zijn nu wel vanalles aan het bellen om het zo snel mogelijk te laten gebeuren je zal net zien dat hij in feb geholpen word en na de operatie mag hij vier week niet auto rijden ik vind het zo niet leuk.....
Channes: Dat is flink balen zeg! Is al niet leuk voor je man, maar komt nu ook wel heel slecht uit. Ik hoop dat ze het idd zo snel mogelijk kunnen plannen,...
Dat is eng zeg! Wat afschuwelijk om je teefje zo te zien kwakkelen na de operatie. Echt sneu. Misschien is er nog een verschil in reuen en teven? Ik weet wel dat het flink goedkoper is om een reutje te behandelen in ieder geval. Die woedekicks van hem, het is een pittig beestje zal ik maar zeggen. Als we iets doen wat hem niet aanstaat gaat tie al grommen en als we hem dan terecht wijzen en de stem verheffen gaat tie dominant doen en kan hij zijn tanden laten zien. Hij mag gewoon niet zo dominant zijn, zeker niet met een kleintje erbij. Ik baal er enorm van en hoop dat dit helpt. Natuurlijk laat ik weten hoe het is afgelopen, al zal het donderdagochtend pas worden.
Ja, dat had ik al vernomen. Daarom doen we het ook nu, nu ik nog niet bevallen ben Heeft tie nog tijd om te de-hormoniseren.
Inderdaad weer 29 weken, weer gefeliciteerd! haha. Alleen vind ik de 30 weken nóg bijzonderder... Die van ons is ook jaloers als wij knuffelen. Maar hij wil dr dan alleen maar bij en wurmt zich er dan helemaal tussen (tis een kleintje), niet dat hij dan boos wordt ofzo. Ik vind het wel schattig eigenlijk, maar misschien niet zo handig als het kleintje er is... ben benieuwd strakjes. Anaaalkliertjes uitknijpen, getver, en het is echt duur zeg!!! Schijnbaar kan je het ook zelf had ik in de boekjes gelezen, maar mij niet gezien denk ik hahah.
Marye voor me mannetje vind ik het het ergst hij zit er ook heel erg mee hoor we hopen nu dat hij in jan nog geholpen kan worden... Me ouders en schoonouders staan gelukkig wel paraat
Balen Channes, net nu! Maar ja, het is wel erg belangrijk natuurlijk. Hopen dat het een beetje gunsitg ingepland wordt...
Ahh wat balen Channes Hopelijk kan hij toch snel terecht! Lindavnr: onze hond heeft dat ook dat hij wat "jaloers" is als wij knuffelen... Niet dat hij dan gaat grommen of blaffen of iets dergelijks maar hij gaat net zolang springen totdat hij er ook bij mag! Boomer: Gefeliciteerd met de 29 weken, 30 weken is idd nog bijzonderder (al is iedere week die je verder komt natuurlijk erg bijzonder ) mijn gyn zei: Gelukkig ben je "al" 30 weken en zijn de overlevingskansen nu nog groter, al is het nog te vroeg natuurlijk! Hier net mijn oom gebeld, die heeft zowat een hele videotheek Die heeft wel over de 1000 video's / dvd's geloof ik Even gevraagd of ik wat mag lenen en hij heeft een hele stapel voor me klaargelegd die mijn moeder en zus vanmiddag even op gaan halen.... Dan komen ze ze mogen brengen als ze toch mijn kant op komen! Hij heeft ook alles van disney films enz dus heb hem meteen gevraagd daar ook maar wat van bij te doen hehe nu krijg ik ook bami te leen Vroeger kregen wij ook altijd die disney films van hem, vonden we helemaal geweldig
hahah nee het is niet zomaar uitknijpen, deze operatie. We zijn ondertussen al 4x bij de dierenarts geweest in december om zijn anaalklieren te laten uitknijpen. Tis zo gebeurd, minuutje, maar gadver de gadver... ik ga dat dus écht niet zelf doen! Het kan inderdaad wel, maar helaas is ook mijn vriend daar totaal geen held in haha. Maar omdat ze elke keer vollopen, hadden we besloten om te laten opereren.. maarja.. nu heb ik het dus gecancelled.. Hij lijkt er geen last van te hebben maar onze hond heeft nogal een hoge pijngrens dus ik weet 't ook niet zeker.. lastig! @ Hond jaloers: Bij ons gromt ie ook niet hoor, hij wil er inderdaad gewoon bij en af en toe blaft ie dan. maar hij heeft nog nooit agressief gedaan, hij laat ook alles toe; hij zal écht niet bijten hoe vervelend ik ook doe.
@ geboortekaartjes.. hier net de proefdruk opgehaald. Op één spelfoutje na helemaal naar ons zin. Ook niet goedkoop uit... hebben 130 kaarjes voor 275 euro... maar wilde graag kaartjes van woezel en pip, want haar kamertje is ook helemaal woezel en pip (zie fotoalbum). Bij Zoë waren we ook rond de 250 euro kwijt voor 130 kaartjes... Hou waarschijnlijk wel een stuk of 10 kaartjes over, maar dat liever dan bijbestellen. @ Hond. Hier een kruising labrador/ rottweiler van 7 jaar. Een teefje. Schat van een beest. Hebben het geluk dat ze helemaal gek is van Zoë en Zoë ook van haar. Toen Zoë net geboren was en we uit het ziekenhuis kwamen hebben we Zoë met maxicosi en al op de grond gezet en Kyra goed laten snuffelen. Daarna haar het rompertje gegeven waar nog al dat huidsmeer aanzat... en die heeft ze een hele tijd in haar mand gehad. Hier betrekken we Kyra veel bij Zoë en dat werkt erg goed. ik ga hier even een dametje toespreken die aan het keten is in haar bed en daarna ga ik ook ff uurtje liggen. Manlief heeft late dienst dus ben de hele avond alleen... op zich niet erg, alleen heeft Zoë nogal last van de koppigheidsfase dus dat kost nogal wat energie soms haha.
Hey dames.... sorry lang geleden dat ik hier heb meegeschreven... Nog 2 weekjes tot mijn verlof en dan kan ik waarschijnlijk alles gaan bijhouden want jeetje wat schrijven jullie snel zeg!! Hier inmiddels alweer 32 weken zwanger!! Ik vind de tijd nu echt zo ontzettend snel gaan! Hebben jullie dat ook?? Ik hoef nog maar 10x te werken waarvan nog maar 9x in mijn eigen filliaal. @ scheren.. ook ik zie hier niks meer.. De buik is zelfs niet meer opzij te druwen. Laat het ook mijn vriend maar doen. Alles eraf hoppakee.. @ hond.. Onze hond is ook gecastreerd maar heeft geen kap gehad.. gewoon opletten dat hij er niet aan gaat zitten likken / krabben. Die van ons was meteen alweer stik actief toen hij de auto in moest... Uiteindelijk is hij in de loop van de tijd wel een stuk rustiger geworden. @ Zijn er nog meer dames die geen pufcursus volgen?? Ik heb me er niet voor opgegeven. ik hoor er zoveel verschillende verhalen over.. Heb me wel opgegeven voor een voorlichtingsavond in de verloskundigenpraktijk en een borstvoedingscursus...