Hey Elke, Dat is normaal hoor! Je wilt het héél graag en je bent helemaal in de wolken, totdat die &%$-hormonen hun werk beginnen te doen... Heb gisteravond ook een potje zitten janken, het enige wat mn vent zei was; 'zou je niet lekker naar bed gaan?' Ik weet nog steeds niet wat er zo erg aan die opmerking is, maar gisteren vond ik het héél erg Voor alle misselijken onder ons: ik hoorde dat je bij de drogist gembercapsules kunt krijgen. Die schrijft een huisarts ook voor, mijn schoonzusje had er heel veel baat bij. Misschien een tip? @ Linda: IK BEN JALOERS... Ik wil ook wel zo'n dvd x
Hihi, ik weet ook niet waarom ik dat dan krijg en nu al...nja, het zal daar wel standaard zijn gok ik! @ Elke:vervelend dat je je eigen zo rot en niet fit voelt..! Hopelijk gaat voor jou snel de tijd komen dat je kan gaan genieten!! Ik zou juist wel wat meer willen voelen, ter bevestiging zeg maar... als ik maar alvast 1 keer misselijk ben 's ochtends vind ik het al prima Gelukkig heb ik mn borsten die ik ontzettend voel hihi.
hoe is het met de maart mama's?? jullie zijn al met best veel.. leuk zeg!! ik hoop dat jullie je goed voelen en dat alles goed mag gaan.. voor wie ik nog niet gefeliciteerd heb... bij deze dus: gefeliciteerd
Ha wendysunny! Al overtijd zie ik? fingers crossed, wie weet mag je je bij ons voegen!! Zou gezellig zijn Ik duim voor je, meid!
Hallo Dames Ik heb vanmorgen een Echo gehad omdat ik telkens last heb van buikpijn , ze zagen op de echo een Mooi vruchtenzakje en een dooierzakje of het vruchtje dat kon ze nog niet precies zeggen zei ze ik ben inplaats 6weken nu 5 weken waarschijnlijk een late eisprong gehad , ik krijg 30 juli weer een echo die heeft ze laten staan en 12 augustus de intake bij de gynaecoloog pff ik hoop zo dat alles goed gaat vindt zo raar dat ik ineens 5 weken ben , hebben jullie die ook wel is gehad? Liefs Maria
Hoi maria, ja dat heb ik ook gehad bij de 1e zw schap dacht dat ik 5 dagen verder was dan ik was..... viel wel even tegen (en ach wat is nou 5 dgn op en zw schap??) maar oke.... nu test ik ook negatief... en misschien is de cyclus wel langer/ ei later geweest.. het kan dus allemaal
Haii WendySunny Ik heb sowieso al na de ma een hele rare cylus die varieerde tussen de 24 en 32 dagen en als ik dan nu ervan uitga dat die 32 was en ook nog eens een late eisprong dan kan het wel kloppen we hadden sowieso al een afspraak voor 30juli staan ze zei ook als jullie 30juli weer komen kan ik duidelijke bepalen hoever jullie zijn omdat het nu nog heel klein was maar verder zag het er goed uit voor een jonge zwangerschap zei ze maar toch maak je wel ongerust Liefs Maria
maria hier ook bij de 1e zw 6 dagen minder ver dan zou moeten. Kom veel vaker voor. Je kleintje is dan lang onderweg om te gaan innestelen maar je lichaam maakt al wel hormonen aan waardoor je wel op de normale 4 week posi- kun testen terwijl je dan omgereked eigenlijk pas 3 weken bent. Ik heb mn lichaam ook echt vervloekt de eerste zw, als je echt niets kunt is gewoon echt niet leuk. Gebruiken jullie ook zw vitamines? Het kan zo zijn dat je van een bepaalde vitamine wat te min binnen krijgt en daar kun je misselijk van worden (weet zo niet welke het is) maar als je een complete zw vitamine erbij slikt krijgt je lichaam een extra boost om dat tekort aan te vullen. Kan ook wat helpen tegen de vermoeidheid.
Ik gebruik wel zo'n complete zwangerschapsvitamine + visolie, ik geloof dat de eerste van Dagravit is. Helpt me helaas niks tegen de vermoeidheid, maar ach.. Ik ga morgen de verloskundige bellen! Eigenlijk een week 'te vroeg', maar ik hoop dat wij ook een vroege echo mogen ivm mk vorige keer (echo met een week of 8 hoop ik). Spannend!
Hmm staat dr dan een week voor dat je de vk mag/kunt bellen? Vorige keer heb ik ook gewoon zo vroeg gebeld hihi en nu vandaag dus weer en ze zeggen dr niets van Ik ken je trouwens nog van je topic wat je gestart had! In de huwelijksnacht jullie kindje verwekt; hoe bijzonder!! Ik gebruik trouwens de centrum materna pillen. Slik jij die visolie gewoon los erbij of zit die in die vitamine verwerkt?
Ja, dat van de banners had ik ook gezien, leuk! Ik slik de visolie er los bij, weet alleen ff niet uit mijn hoofd van welk merk. Bij mijn verloskundige staat op de website info over aanmelden enzo en dat dit 'al kan vanaf 6 weken na het begin van de laatste menstruatie', vandaar dat ik dus eigenlijk een week 'te vroeg' ga bellen. Nou ja, ze begrijpen het vast wel na de mk van de vorige keer. En ik zie hier idd dat de meesten heel vroeg bellen, dus... ik doe gewoon waar ik mij lekker bij voel .
Ik ga straks ook mijnvk bellen en ook een week te vroeg. Maar ik heb een cyclus van 5 weken dus het is wel 6 weken na mijnlaatste ongesteldheid... Als ik thuis kom vanuit Spanje (eind juli) wil ik eigenlijk wel meteen naar de vk en ook zo snel mogelijk een echo! @maria0: dat heb ik ook gehad: bij Karel wist ik vrij zeker wat de conceptiedatum was en toch was hij van het begin af aan een week kleiner. De eerste echo was bij 6 weken en toen was er nog helemaal niets te zien... Maakte mij inderdaad ook erg onzeker, maar het is helemaal goed gekomen! Maak je geen zorgen! Hier verder geen symptomen behalve moe moe en nog eens moe, kan de hele dag wel slapen! Gelukkig vakantie en hoef ik niet te werken! Vorige zwangerschap was ik trouwens ook de hele tijd moe!
Hallo dames, ik heb zojuist getest en zie 2 prachtige strepen. Mijn uitrekendatum is 27 maart. Groetjes Lynette
Hey kwebbelkonten! Ik voel me eigenlijk een beetje een buitenstaander Ik heb echt helemaal geen klachten en maak me hier vreselijke zorgen om! Ik voel bijna geen steekjes meer in mijn buik en ook zijn mijn borsten al 2 dagen wat minder gevoelig. Zit mezelf echt helemaal gek te maken. Maar ik weet........een echo zal pas uitsluitsel geven. Woensdag heb ik de intake en ik probeer dan gewoon of ze niet alvast een echo kunnen maken anders moet ik nog een weekje wachten. Hebben meer meiden geen klachten? Of hadden ze wel wat klachten de 4e week en daarna niet meer? Ben alleen wat weeeig in mijn maag vandaag maar kan echt alles eten! Ben niet misselijk, niet moe, voel echt niets...... Bah!
thnx ja ik heb dat ook hoor dat ik pas gerust ben als ik die kleine in maart in mn armen heb liggen!!! Het gaat hier weer beter, ik heb van die kleine kramjes in buik. Dat je daar toch zo blij mee kunt zijn. @elke: meid zwanger zijn is zeker niet altijd op de roze wolk zweven hoor!! Ik moet zeggen dat ik daar altijd weinig van gemerkt heb!!! Maar dat is per persoon verschillend....focus je er niet teveel op, laat het een beetje los. Is natuurlijk makkelijk praten, maar toch!!!
MEID ik weet precies hoe je je voelt, vreselijk hè. Je zou zo graag misselijk zijn en je (.)(.) die uit elkaar knallen.....ik weet het! Maar ja, er zijn dus ook zwangerschappen waarbij het helemaal niet zo hoeft te zijn. Dit is mijn 4e en is heel anders dan die andere 3. geen peil op te trekken. Probeer een beetje geloof in je eigen lijf te hebben. Die kleine erwt groeit heus wel, je zal zien als je er wat minder mee bezig bent dat je wel weer van alles gaat voelen!! Ik weet het uit eigen ervaring. Ik loop me nm ook al dagen druk te maken en sinds gister had ik zoiets van, nou we zien het wel ennnn jaaaa hoor, nu heb ik opeens krampjes en gevoeligere boobs, nog niet geweldig veel, maar meer dan eerst KOP OP!!!!
Hallo meiden, Ik denk dat ik blij zou zijn als ik gen klachten had. Die constante misselijkheid is niet leuk. Als ik al aan eten denk dan brr. Maar het eten zelf gaat gelukkig wel goed. Dus ik krijg wel alles binnen. Nou ik ga jullie hier verlaten. Ik ben vandaag bij de VK geweest en ben uitgerekend op 27 feb. ipv 1 maart. Ik had e zelf al zo'n idee van. Ik ga me aanmelden bij de februari mama's. Dat wordt geen carnaval voor mij dit jaar. Dames allemaal succes en ik kom hier zeker nog eens spieken.