Grappig zijn ze he. Ze waren toen ontsnapt en liepen heel gezellig over het pad, net of ze door de winkelstraat heen liepen. Ze zijn ook vrij tam en heel zacht. Zijn dus echte kroelkippen, ze vliegen niet en maken ook niet zoveel lawaai. Hele makkelijke huisdieren.
Ja ik vond het ook raar dat ik ineens van 60 - 65 naar 80 - 85 ging maar dat was geen punt zei de verpleegkundige? :S Maar goed als het de volgende keer nog zo is dan geef ik wel aan dat ik voorheen altijd op de 60 - 65 zat.... Kan misschien ook wel komen omdat ik me wat druk maakte ofzo?
Het is idd niet gelijk paniek, want je zit gewoon nog onder die 90. Maar ik vind dat ze dit wel goed in de gaten moeten houden. En jij zelf ook. Zodra je je iets anders voelt, zoals duizelig, pijn in je buik ofzo, dan gelijk even de vk bellen.
stroopie wat een parmantige dieren zeg ze lopen er heel sjiek bij hahaha kleintje toch wel rustig aan blijven doen he desnoods loop je naar de winkel en ga je terug zonder iets. germini gefeliciteerd alweer 31 weken
lindavnr: ik heb geen idee of het verschil maakt, ik heb nu gewoon zo leren riem aan de gj maar ze reageerd er niet op dus geen idee of het met een lange lijn beter gaat. Misschien wel een idee om zo'n ding aan te schaffen want onze madame wil ook graag achterin de bosjes.
Sorry ik spreek in mijn verhaal over dekentjes, maar ik bedoelde ook lakentjes hoor!!! Lekker verwarrend , ik weet het. En Sanoma is het bedrijf van de zwangerkadoos, die van de etos.Tenminste daarvan kreeg ik het mailtje terug.
nou, boomertje (zo heet mijn hondje dus) is weer thuis. Het was goed gegaan alleen de kap moest ik maar zelf omdoen, want dat wilde hij niet en begon te grommen toen. Ik kon thuis de kap zo omdoen gelukkig. Nu ligt tie op de bank te slapen. Vind het best sneu, zo'n kap. Van de dierenarts moet het 10 dagen omblijven, dat hondje kan bijna niets meer nu. Hij had net al moeite met eten! Voor de rest is tie wat rustiger. We zullen zien hoe het gaat. Edit; die kap zit zo toch goed he? Moet toch niet andersom ofzo?
@ boomer: Ooohw oke . Die ga ik morgen ook ophalen, de etos doos Oh, en je bedoeld lakentjes, hahah oke Dat lakentje wat in de aanbieding is ken ik ja, die geblokte? Dat is ook niks voor mij. Die zilvere met tekst erop, was dat met de tekst; slaap lekker? haha, die heb ik in het blauw
Ahhh hijs weer thuis Gelukkig! De kap zit zo goed hoor, haha. Lijkt me ook erg vervelend voor een hond, zo'n kap. Maar goed, tis wel goed, anders bijt ie dadelijk de wond open..dan ben je verder van huis natuurlijk.
Nee, niet die grote tekst van slaap lekker, maar die met 5 zilvere regels met tekst. Slaap lekker is met grote letters en deze is met kleine lettertjes. Die van slaap lekker is ook mooi inderdaad. Maar die hadden ze geloof ik niet in zilver...
Hier ook net de prenatal doos wezen halen, inderdaad bij mij zijn de bonnen van de pampers ook niet meer geldig....ga ook maar een email sturen, wie weet heeft het nut als we dat allemaal doen. De rest van de inhoud was best leuk en nuttig, zal niets verklappen, het is leuker om het zelf uit te pakken. Wel lekker nog wat dingentjes voor de kleine gekocht en 2 pyama's voor mezelf (voor na de bevalling)!!
@ Boomer: Ooh okee , zou kunnen dat die niet in die kleur is; geen idee. Heb ze een keer gekocht toen ze in de aanbieding waren @ Wendie: Als jij even je mail dadelijk hier kopiert, hihi, dan hoeven we niet allemaal een mail te typen en dan stuur ik 'm ook ff! haha . @ hier: buikfoto-tijd! Bekijk bijlage 41674
Boomer: Fijn dat je hond weer thuis is! Die kap is wel zielig, maar is voor zijn eigen bestwil tenslotte... Lindavnr: Mooi buikje hoor! Stroopie: Wat een stoere kippen! En gezellig dat je donderdag weer gaat. Ik kan nog maar 2x, daarna heb ik 3 weken lang bevalcursus op donderdagavond En heerlijk zo'n bord met verkocht, wou dat ik dat ook kon zeggen! Wat is eigenlijk precies het gevaar bij een hoge bloeddruk?
Even ego: Don moet vanaf maandag de komende weken misschien wel maanden van 09:00 - 21:00 gaan werken. En dat kan dus eigenlijk helemaal niet, want dat betekend dat hij niks aan ons huis kan doen in die tijd. Hooguit op zaterdag, maar dan zal er ook niet veel energie meer zijn. En ik mag dan de komende weken elke dag alleen gaan eten enz. en het is maar afwachten of hij straks na de bevalling alweer minder mag/kan gaan werken. Dus misschien dat ik er dan ook wel alleen voor sta.... Fijn vooruitzicht..... Maar ja hij kan niet weigeren, doet hij dat kan hij zijn baan kwijt raken. En met dubbele lasten is dat ook geen optie... SH*TZOOI!
jee Marye, wat ontzettend klote!! Dat is echt balen zeg... pfff.. Is het misschien dat dit gaat gebeuren? Of bedoel je dat het misschien maanden gaat duren? Wat voor werk doet ie?
Het is zeker dat het gaat gebeuren, maar de termijn is nog niet zeker, het gaat in vanaf maandag en kan 6 weken zijn, maar ook 6 maanden dat was nog onbekend. Hij is voorman/pijpfitter. Dus zeg maar leiding geven aan pijpfitters in de scheepsbouw.
hmm oke.. maar da's vaker dat dat ineens voor kan komen? Zucht, echt ontzettend balen als dr niets aan te doen is zeg Dan is het alleen maar hopen dat het een paar weken gaat duren ipv maanden...
ow wat een leuke beagel hij lijkt heel veel op onze joep. joep is helaas bij een andere baasje. mijn dochtertje zag direct dat het joep was haha