Lindavnr: Een jaar geleden gebeurde dat ook wel eens als ze het heel druk hadden. Onlangs zijn er wat ontslagen gevallen enz, dus nu is het ineens weer heel druk en tja dan moet iedereen zijn steentje bijdragen. Nu is 85% binnen het bedrijf familie van elkaar en voor hun is het heel normaal, zij werken meestal ook op zaterdag enz. Maar ik vind eigenlijk niet dat ze dat zomaar van iedereen kunnen verlangen. Je werkt om te leven je leeft niet om te werken. Maar dat zal wel aan mijn liggen....
Maar d'r is niemand anders die ze kunnen aanwijzen hiervoor als hij uitlegd dat jullie binnen 2 maanden 2 kindjes hebben en hij dan echt niet de tijd heeft om zoveel weg te zijn van huis....!? Vervelende situatie zeg Hoort ie zelf ook bij de familie in dat bedrijf? Edit: hmm lees je post nog eens en volgens mij las ik even niet goed. Tenminste, neem aan dat je vriend niet bij die familie hoort in dat bedrijf..
Heb begrepen dat ze in week 4 nog weer geleverd worden!! En ik hoop ook dat het zo is! Over de blije doos: Ik heb dankzij jullie tips gemaild naar hun, en kreeg vandaag een mail terug. Krijg nu per post de uitnodiging en kan dan alsnog de blije doos ophalen bij een prenatal filiaal uit de buurt!! Leuk leuk leuk!! Liefs
Marye: wat ontzettend klote zeg En tja in deze tijd kan je wel commentaar erop geven maar dan schuiven ze het op: werkweigering! en dan sta je zo op straat Succes ermee meid! Net even naar de winkel geweest met mijn moeder en zus maar pfff vermoeiend hoor.... Ik duwde het karretje zij moesten er alles maar in gooien! Een hoop fruit en sapjes ingeslagen en brinta etc daar schijnt ook veel ijzer in te zitten! Gelukkig hoef ik vanavond niet te koken want mijn vader had vanmiddag bij hen thuis nasi gemaakt en daar hebben ze een bak van meegenomen voor ons.... Vanavond maar weer vroeg naar bed! naar de stad of prenatal of iets dergelijks zit er denk ik voorlopig ook niet in (denk ook niet dat de gyn dat bedoelde met rust ) Al hebben we gelukkig alles al in huis maar net als wat speelgoed of iets is misschien ook wel handig? Al doen ze daar in het begin natuurlijk nog maar weinig mee....
Jawel! Wel in Grijs/zilver, hebben wij nl net van de week gekocht Marye, Oh dat is echt geen leuk vooruitzicht Nu maar hopen dat het maar voor een paar weken is.....
Hallo Allemaal Sorry maar ik ben niet vaak op het forum afentoe kijk ik wel even! Ik ben de afgelopen maand bijna elkekeer in het ziekenhuis geweest telkens blaasontstekingen,hardebuiken,en rugklachten vanmiddag weer in het ziekenhuis geweest weer voor hardebuiken,gelukkig geen ontsluiting wel is me baarmoeder korte geworden ofzo iets begreep het niet goed verder was de kleine gisteren en vandaag ook heel rustig aan de ctg gelegen vandaag 2 keer en ze was idd heel rustig dus hebben we een extra echo gehad daar was ze wel goed aan het bewegen op , later weer aan de ctg en toen was het goed ook mij eigen hartslag was heel hoog 120 dus de gynaecoloog gaat me goed in de gaten houden 14 jan heb ik een groeiecho en gaan ze alles nakijken kwa doorbloeding van de navelstreng enz.. Liefs Maria
@ Darcy en Gwenolyn, prachtige buiken @ Joepie: met 26 weken al, jaiks!! Hopelijk loopt het goed af!! Dat is echt naar zeg om te horen @ Linda: hopelijk blijft je onderdruk nu stabiel nu je ook 's middags gaat liggen... En misschien zakt het zelf iets! Ik hoop het! Zal voor je duimen! @ Boomer: ik hoop dat het goed gaat met jullie hond, en dat ie goed uit de narcose komt! @ Kleintje: blixemsss, das een mooie foto van jullie hond!! Vind trouwens alle "hondefoto's" erg schattig.. Vroeg me even af of ik wel op het goede forum zat, hahaha!! Maar vind wel gezellig!! @ Dianne, wat vervelend dat je koorts hebt en misselijk bent.. Probeer je zelf maar lekker te verwennen, verwissel anders het bed eens voor de bank, misschien helpt dat wat? @ Wennepen: Jeetje, dat is schrikken!! Wat ontzettend naar dat het toch weer korter is geworden (al snap ik totaal nie wat het indhoud, een korter wordende hals?Ofzo.. Misschien kan iemand dat uitleggen.. Voel me beetje dom... *bloosss* @ Kleintje, wauww wat een prachtig gedichtje!! Ik vind het heel erg mooi!! @ Stroopie, hahahahaha, wat moest ik lachen om jou foto!! Jou waakdieren!! Prachtig!! Zo onverwacht ook Ik hou d'r van!!! Ze zijn wel heel mooi zeg! Voor een kip!! @ Boomer, ah fijn dat je hondtie weer thuis is! En de kap zit goed hoor! Die hoort inderdaad nie andersom Anders is het hier ook altijd verkeerd gegaan, hahaha!! Dus beessie ligt lekker te slapen? Dan is ie 't snelste weer goed te pas moet je maar denken @ lindavnr, jeetje, wat heb jij eigenlijk een bescheiden buikie zeg voor een tweeling!!! Maar wel heeeeel mooi!! @ hier: Gister pretecho gehad!! Nou wat heb ik genoten, ben samen met mijn goede vriend gegaan, het was zoo mooi meiden!! Ik ben helemaal in de wolken!! De kleine is behoorlijk relaxed, ligt strak tegen mijn placenta (voorwand) aan genesteld en vermaakt zich prima. De baby deed ademhalingsoefeningetjes volgens die vrouw, en dat was een teken dat de baby zich erg goed voelt. Wel ligt het in een stuit, maar het kan nog alle kanten op, omdat ik genoeg vruchtwater heb en de beebs (nu nog) alle ruimte heeft, nu maar hopen dat de kleine dat dan ook besluit wel te doen!! We hebben hele mooie foto's mee gekregen!! EN een dvd!! SUPERRRR Ben zoooo gelukkig!! Het stelde me toch weer gerust, omdat ik me wat zorgen maakte omdat mijn buik zo stevig aanvoelt, maar dat komt dus omdat de baby daar ook strak tegenaan blijft liggen Liefssss
Maria: sterkte! Doe rustig aan! Kussie: Wat fijn dat jullie een mooie pretecho hebben gehad en je goede vriend met je mee was
Hmm net eens even gekeken, en Malin is al bijna 2 maanden niet meer op het forum aanwezig geweest... krijg dr toch een raar gevoel bij hoor! Heb even gekeken maar helaas is ze geen buddy en kletste ze ook nergens anders mee op het forum.. En op hyves weet ik niet of ze bij staat en geen idee wie het dan is (staat in ieder geval niet in die lijst met nicknames op ZP en wie daar bijhoort..)
Marye, Ik vind het best lang 12 uur achter elkaar te werken. Er is toch wel een CAO waar ze zich aan moeten houden? Familiebedrijf of niet, ze hebben zich aan het CAO te houden. Ik heb ook bij een familiebedrijf gewerkt, maar ging gewoon op tijd naar huis. Dat de baas doorwerkte, tja, moet hij zelf weten. Boomer, fijn dat Boomer weer thuis is. Maria, zat me idd al af te vragen waar je was. Het zit jou ook niet mee zeg, deze zwangerschap.
@kussiexx: wij hebben vorige week een pretecho gehad, echt mooi om je kindje te zien inderdaad. Bij mij deed de beeb ook ademhalingsoefeningen! En 'het' lag al met het hoofdje naar beneden, dat dacht ik zelf al, was al een paar keer flink in mijn ribben geschopt! Maar 'het' kon ook net zo goed nog een keer terug draaien vanwege de ruimte inderdaad. Ook deed 'het' nog ff gauw een oogje een klein beetje open.
@Kussie; fijn zo'n goede echo, kan je nog een mooie foto posten? of lukt dat niet? Fijn dat je genoten hebt, dat mag ook wel eens @Maria; Sterkte, het gaat je allemaal niet erg gemakkelijk af deze zwangerschap, maar je bent er bijna!! @Marije; Jemig, dat is toch niet normaal meer?! Mijn hubbie heeft het ook altijd in januari, 12 uur per dag werken, daarnaast op zaterdag en soms op zondag. maar hij weet dat er eind januari weer een eind aan komt. Bij jouw man is het al helemaaal niks. Niet eens weten hoe lang het allemaal duurt.... Mag hij wel al zijn overuren opschrijven? Zou wel een mooi spaarpotje zijn . maar leuk is het niet. Kopen jullie trouwens een draagdoek? Ik wil er graag eentje, maar ik heb gisteren bij de prenatal gekeken en vind ze allemaal vrij duur, zo'n 50 euro.... het is maar en doek toch?
Goed nieuws ! http://frontpage.fok.nl/nieuws/365540/1/1/100/spek-met-eieren-tijdens-zwangerschap-goed-voor-baby.html Ik ga morgen maar eens de koekepan aanzetten.
inderdaad al een tijdje niet gezien nee. er zijn wel veel meiden die al het zkh hebben gelegen met problemen. we moeten het echt rustiger aan gaan doen hoor met z`n allen
@ Boomer: Nope, die kopen we niet...wij hebben 2 babybjorns 1 gewone (original) en 1 active. Die laatste zit blijkbaar een stuk comfortabeler... dus we zien wel. Beide voor een leuke prijs via marktplaats gekocht dus als het niets is zet ik ze er wel weer terug op
hahaha nou dan moeten mijn kindjes maar slim worden van een gebakken eitje want bah..spek erbij lust ik niet! 8)
pff 1 dag niet geweest en er zijn gewoon ruim 10 pagina's bij gekletst idd Boomer2009, ik kan meer beter elke dag even kijken haha @darcy & lindavnr, wat een ontzettend mooie buikjes hebben jullie! @blije doos, ik kreeg vd wk ook mn bon binnen maar nog gn tijd (en zin) gehad om hem op te halen, doe het vh wknd wel.. ben benieuwd wat er allemaal in zit. @wennepen, jeetje das is wel even schrikken! hopen dat de kleine zich nog even rustig houdt en lekker blijft zitten. @stroopie, ik ben denk ik 1 vd weinige die gn hond heeft maar 2 katten, zo eens proberen foto te posten maar heb geen idee hoe dat moet? even uitvogelen dus nog.. Gister mn 1e cursusavond gehad, haha wat een gezellig uurtje.. hebben bijna alleen maar gelachen en gekletst.. was meer kennismaking & wel wat tips om op je houding e.d. te letten. Hoe zet je je voeten naar als je zit, hoe ga je zitten, hoe stap in/uit een auto, ga zo maar door.. ben benieuwd naar de rest! Lijkt me wel interessant! Dan heb ik nog even een vraag.. Hebben jullie je babykleertjes al gewassen? Zo nee, wanneer "moet" dit ongeveer en met welk wasmiddel kan ik dit het beste wassen? Normaal was ik met Ariel en gebruik ik bij de bonte was, wasverzachter.. maar heb al ergens gehoord dat dat bij babykleertjes ieder geval niet mag.. Was wel benieuwd hoe jullie dit hebben gedaan of gaan doen
Ik ben te moe om bij te lezen. Meiden lopen ook rond. Ik ben ff boven met ze want ik wilde een wasje opvouwen. Alles wat ik opvouw trekken hun weer weg en gaan ermee vandoor... Bij de vk was alles goed. Heb verteld dat ik zo'n drukkend gevoel op de onderkant heb. Volgens haar komt dat door de baarmoederverzakking (die ik aan de zwangerschap van de meiden heb overgehouden). Kan geen kwaad. Harde buiken zijn een teken dat ik toch rustiger aan moet gaan doen. Maar ik hou me al zo rustig mogelijk. Voor zover dat kan met 2 dreumesjes... Glucose was 5.3 nuchter en 6.2 na ontbijt. Ook keurig zei ze. HB geprikt en dat was 9.2 Ik heb het even over de bevalling gehad. Ik houd ontzettend veel vocht vast. Ben de laatste 5 weken 6 kg aangekomen. Ze kon het ook aan me zien zei ze. Mijn BMI is nu te hoog dus ik mag niet meer thuis bevallen. Geen ramp, ik wist toch nog niet waar ik zou willen bevallen. Ik heb gezegd dat ik enorm opzie tegen de bevalling. Geen idee waarom. Ik denk dat ik heel bang ben dat het weer zolang duurt. Toen het eenmaal op gang kwam ging het goed (8 uurtjes nadat ze mn vliezen hadden gebroken en me aan de weeopwekkers hadden gelegd. Maar het duurde 5 dagen om daar te komen!) Ze heeft gezegd dat ik een afspraak moet maken bij de gyn voor over 3 weken. Dan krijg ik een groeiecho. Gaan we de bevalling bespreken. Moet ik naar de anasthesist. Ze heeft op de verwijsbrief gezet dat zodra ik binnenkom in het ziekenhuis dat ik meteen een ruggenprik krijg. (ja zodra ik ga bevallen, niet voor de afspraak met de gyn ) Over 3 weekjes weer terugkomen. O ja bloeddruk was nu wel keurig 120/65
@Wennepen dat is schrikken zeg! Hopelijk blijft alles nog een tijdje goed aan. @wasmiddel voor kleertjes. Ik gebruik Neutral wasmiddel. Daar zit geen parfum in, waardoor babies er geen allergische reactie op krijgen. Pas toen ons dochtertje 1 was ben ik overgaan naar het wasmiddel wat we normaal gebruiken. @alle andere dames met kwaaltjes. Sterkte. @all Vandaag 30 weken!!! Jippie!! @all dit zijn mijn hondjes: onze jack russell http://i181.photobucket.com/albums/x...oey/Joey-2.jpg onze appenzeller: http://i181.photobucket.com/albums/x...eelding081.jpg onze grieks adoptiedametje: http://i181.photobucket.com/albums/x...dy/Maddy-1.jpg en onze spaans adoptiedametje: http://i181.photobucket.com/albums/x...g085Medium.jpg
Funnyme: huh als je BMI te hoog is mag je dan niet thuis bevallen? (of is het een ander BMI dan waar ik nu aan zit te denken? Van gewichten etc daar zat ik aan te denken) Wel enorm vervelend dat je zoveel vocht vast houd Fijn dat je glucose goed was en je hb wowww netjes zeg Ik heb volgens mij nog nooit op 9 gezeten