en bedankt hahaha, ik post hier pas sinds een wkje ongeveer niet elke dag want kan dat niet bijhouden.. maar goed, ik ben er dus wel ook al ben ik niet zo actief.. kan iemand mij vertellen hoe ik een avatar kan uploaden? dacht dat ik er 1 had van onze echo maar zie m nergens staan... thnx trieske!
Verdikkie!! Ik las ook al dat laar was BEvallen, ik schrok er zo van dat iedereen hier in huis opkeek wat me mankeerde (Ben bij mijn ouders thuis nu) "gelukkig" las ik verkeerd, maar dat ze is GEvallen, is ook naar genoeg zeg Laar meid: bij deze heel veel sterkte, het klinkt verrekte pijnlijk als ik lees dat je bekken is verschoven.. Heel veel sterkte!! En hopelijk knapt dit nog op voor je bevalling begint!!! Mijn beebsje bleek trouwens 1286 gr. te zijn. En blijkt dus aan de kleine kant, zal me nix verbazen als ik pas rond de 24e maart uitgerekend ben ipv 19 maart... Bij de 20 weken echo zeiden ze ook al dat ik een wat klein kindje heb.. En toch houden ze 19 maart aan, apart heh! Liefs mij
Dat hoop ik, want bedoelde het echt nie verkeerd Maar kan me voorstellen hoor dat je schrok dat er opeens een vreemde vent voor je raam staat, al blijkt het dan de postbode, haha, moest er wel even om lachen... Fijn dat je pakket binnen is! Das altijd goed, al krijg je denk ik liever andere pakketje!! Liefs
Ik ben ook al aan het kijken, maar volgens mij heb ik ze ook meteen weggedaan Nou, als ik ze niet weer kan vinden stuur ik nog wel een mailtje.... Beetje vaag allemaal op deze manier....
ja he? dat vind ik ook. ik heb net de etos babykadoos gekregen ipv de zwangerkadoos dus ik heb gebeld want de producten zijn overdatum als ons kindje 6 maanden is want die producten zijn te gebruiken vanaf 6 maanden dus ik heb er niet veel aan als het tot mei houdbaar is. maar goed dat er een kleine in de vriendenkring is dan kan ik t daar aan geven ze sturen nu een zwangerkadoos op en de babydoos krijg ik opnieuw als de kleine is geboren.
Oja, de proefverpakkingen van nutrilon in de blije doos (ook vanaf 6 maanden) zijn ook maar goed tot september 2010 ofzo.. heb je dus ook niet veel aan.... Nu gebruiken wij die sowieso niet want geven Friso, dus daar heb ik niet over "geklaagd". Maar voor degene die ze wel graag wilen gebruiken die moeten dus even naar de houdbaarheidsdatum kijken!
Kraamzorg heeft gebeld ze komen 21 januari langs..... om 10.00! Schijnt een vrouwtje te zijn die hier ergens in mijn straat woont? ben benieuwd of ik haar herken en of ik haar weleens gezien heb.... Misschien een stomme vraag en ik hoop niet dat jullie het verkeerd opvatten, maar mijn vriend vind het een raar idee als hier een kraamverzorgster zou komen met een hoofddoekje (paar weken terug is hier tegenover namelijk iemand bevallen die een kraamverzorgster had met een hoofddoekje) hij vind dat niet zo'n prettig idee, is ook erg bang dat ze alles heel anders doet dan een nederlandse, Niet dat hij iets tegen buitenlanders heeft maar zijn voorkeur gaat toch uit naar gewoon een hollandse kraamverzorgster! Is dat niet stom als je dat aangeeft bij de kraamzorg? En hebben jullie mannen of misschien jullie zelf ook zulke voorkeuren? Tegen mij zeggen veel mensen: oh je moet vragen om een oudere kraamverzorgster die al wat langer in het vak zit die kunnen je toch heel wat leren net wat meer dan de wat jongere! Maar ik heb zoiets van tja ze zullen ons allemaal wel een hoop kunnen leren dus wat dat betreft maakt het me helemaal niks uit...
Ik zou dat gewoon aangeven hoor! Dat geeft toch niets. Ik heb ook een naam doorgegeven van iemand die ik absoluut niet wil als kraamhulp, ze geven dat niet door hoor aan de betreffende hulp. Wij hebben bij alledrie hele jonge meiden gehad, en is ons erg goed bevallen, gezellig! liefs Moons
@ Doos: Onze voeding is tot oktober houdbaar van friso en dat halen we mooi precies indien we die gaan gebruiken @ kleintje: ik zou het gewoon aangeven als jullie dat niet willen..Zou vervelend zijn als je het niet zegt en dadelijk toevallig haar toegewezen zou krijgen.. Heb alleen geen idee hoe ze erop reageren. Misschien dat ze wel zeggen dat het is wie er dienst heeft dan..en dat je daar genoegen mee moet nemen. Ik weet 't niet..tis natuurlijk ook wel beetje dubbel want het komt natuurlijk wel over als discriminatie..ook al bedoelen jullie het niet op die manier. geen idee hoe ze daar mee omgaan eigenlijk....maar nja, je kan het aangeven. Volgens mij is het in ieder geval bij onze kraamzorg zo; wie er dienst heeft, die komt hier..maar weet ik niet zeker. Zal het volgende week bij de intake eens vragen
Sorry ik breek even in Bekijk bijlage 42015 heb ik kado gekregen van mijn moeder ik is helemaal TROTS!!!! Oma ook hoor hihihi
@laar Sterkte zeg Ik ben vandaag ook gevallen. Heb me op kunnen vangen op me handen en me bovenbeen Het doet vreselijk zeer en heb nu een klutsknie de beeb is gelukkig in orde maar maakte me wel zorgen.
leuk wiegje zeg..wij hebben ook zo een alleen dan in dat riet kleur zeg maar. maar wel met die witte bekleding en hemeltje. daar slaapt de kleine eerst in.
ow ik las ook van dat laar bevallen was moest eerst even weer goed kijken. en toen las ik gevallen haha. vandaag echo gehad en kereltje vermaakt zich prima, voldoende vruchtwater. groeit volgens schema was nu 1780 dat was normaal volgens hun lag met hoofdje naar benenden maar dat kan nog alle kanten op zei ze. dus ben weer gerustgesteld.
super joepie! Dat doet me eraan denken: Onze jongens lagen ook nog beide precies hetzelfde dus beide hun hoofdje omlaag! Nu al 6 weken dus! Hopelijk blijven ze dit volhouden! @ Linda: Volgens mij had jij ook nog niet gezegd hoe ze lagen eergisteren, wel? ben wel benieuwd! @ marye en minke: Hoe liggen ze bij jullie eigenlijk? hihi even een tweelingmama's-momentje
Lindavnr: De laatste echo lagen ze beide met hun hoofdje naar beneden. Maar momenteel ligt denk ik de jongen met zijn hoofd naar beneden en het meisje niet. Maar goed, de jongen ligt voor de uitgang dus die is het meest belangrijk. Dinsdag heb ik weer een groeiecho en een afspraak bij de gyn. En dan kan er met grote zekerheid gezegd worden hoe of wat.
Oh oke, spannend! Hopelijk is het meisje dinsdag dan weer gedraaid, als ze inderdaad nu andersom ligt! Ben benieuwd Maar inderdaad belangrijkste is dat de eerste voor de uitgang ligt