Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kussie: Maak je niet te druk. Als ze dachten dat het echt veel kwaad kon voor je kindje, dan hadden ze je het heus niet door laten slikken. Hopelijk kunnen de artsen je gerust stellen. En er zijn nu eenmaal mensen met grote kindjes en mensen met kleine kindjes, hoeft niet meteen iets raars aan de hand te zijn hoor!

Laar: Pfff vindt het zo vreselijk rot voor je! Hoop echt dat de pijn snel wat minder wordt. En ik ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis gaan zeggen maandag.... STERKTE!

Dianne: Jou zit het ook niet mee. En wat vreselijk balen dat je huwelijk nu uitgesteld moest worden....Ik hoop echt dat een catheter niet nodig zal zijn.... Ook jij veel sterkte.

Funnyme: Ookal zo'n slechte nacht gehad... Ik had die gisteren. Hopelijk kun je idd een beetje bijslapen als de meiden in bed liggen. Hoe gaat het eigenlijk met je bekken?

Afscheiding: Ik heb het ook al een paar keer gehad dat ik het voelde lopen. Was ik gelijk bang dat mijn vliezen waren gebroken ofzo. Dus ik naar de wc op mijn hand blazen, maar gelukkig was het niet zoiets....:D
    Ik heb het ook maar heel soms en dan vaak 2 dagen achter elkaar. En dan gerust 2 weken niet, gelukkig maar.

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Marye wat lief dat je het vraagt. Met mn bekken gaat het nu wel wat beter. Mede dankzij de fysio! Behalve na een dag alleen met de meiden, dan heb ik wel heel veel pijn. En het draaien in bed blijft pijnlijk. Maar goed... Ik heb besloten om met 37 weken te bevalen. Dus nog een paar weken.
    Hoe is het met jou?

3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Funnyme: Oh dan duurt het niet zo lang meer. Gelukkig gaat het wel iets beter...
    Hier gaat het eigenlijk qua zwanger zijn heel goed, sinds ik thuis zit heb ik nauwelijks meer last van harde buiken. Wel nog van mijn benen en rug maar het is niet erger geworden dus allemaal goed te doen. Ik zal max met 38 weken bevallen, dus ik heb er ook nog maar max 7 te gaan. Als ik dat natuurlijk haal!

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb wel ontzettende harde buiken. SInds dat ik opstond vanmorgen. Heb er ook menstruatiepijn bij... bah!

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Meiden worden beetje hangerig dus ik ga ze op bed leggen.

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    @ Kussie: maak je niet teveel zorgen meid! Als het kwaad zou kunnen dan hadden ze het vast wel gezegd?

@ Diane: He wat balen bah :( Hopelijk hoeft de catheter niet!! Jammer van de bruiloft maar strax kan je er wel wat meer van genieten!

Wij zouden deze maand overigens geregistreerd partnerschap doen maar ook dat moeten we uitstellen helaas omdat we gewoon niet goed weten hoe alles gaat lopen etc...

@ Funny: mag je dat bij je Gyn aangeven dat je graag bij de 37 weken wilt bevallen?
    Ik zelf wil ook de volgende keer als ik bij gyn ben aangeven dat mocht de kleine toch langer blijven zitten ik dan ook ingeleid zou willen worden in week 37 of 38 omdat ik anders helemaal depri wordt van het weinig doen etc! Al had hij zelf ook al aangegeven volgens mij dat dat mogelijk zou zijn....

7. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    he Dianne, wat balen van je trouwerij. Maar het wordt vast in de zomer een nog mooier feestje, met je twee kindjes erbij!

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    kleintje, aangeven mag altijd. De gyn zal er alleen niets mee doen als het kindje het goed doet. Heel cru maar welzijn van het kindje gaat voor bij de gyn. Of er moet medische noodzaak zijn dan leiden ze wel eerder in. Nee ik zei dat ik met 37 wk ga bevallen omdat hubbie de hele zwangerschap al roept dat ik begin maart ga bevallen, dus dan zou ik 37 weken zijn. Zelf denk ik dat ik overtijd ga lopen. reageren op mijn telefoon is ook niet alles. Dus ik ga kruik maken en hopen dat de harde buiken en menstruatiepijn afzakken.

9. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Dianne balen dat de trouwerij niet doorgaat. :( Sterkte verder!

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Zo... dagje geen ZP en ik moest afkicken :D

Dianne en Laar, heel veel sterkte meiden!

FunnyMe, hier ook een kind net naar bed gebracht, mijn beentjes gaan zometeen ook even op bed liggen (de rest ook :))

Kussie, ik heb jaren geleden Seroxat geslikt, maar weet dat dit medicijn gevolgen kán hebben - dat hóeft niet. Goed om een expert te raadplegen. Afbouwen nu zou volgens mij niet wijs zijn, of effect hebben (wel op jou, want je krijgt er wellicht last van.) Zou me nu niet druk gaan maken hierover en even de psych afwachten. Kop op, meid.

Even teruglezen weer... en dan even plat... wat vliegt de tijd, ik vind het zo hard gaan... nog 3 weken werken en dan verlof... ben eraan toe ;)

11. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Ontzettend bedankt voor jullie geruststellende woorden!! Echt heel lief!!
    Dat doet me goed!! Ik ben best wel een beetje uit mijn doen namelijk!! :(
    Dus thanks meiden

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    marye ja zo'n gevoel had ik al dat mijn bericht weg was!!! o vandaar ik werd er al een beetje onzeker van!!!

maria mooie buikfoto, en kleintje nog ff blijven zitten hoor!!!!!

schoenen uit bij ons moet de vk en de kraamhulp als ze in de slaapkamers komen hun schoenen uit. wij hebben nooit schoenen aan in huis we hebben plavuizen dus ze doen maar wat ze niet laten kunnen maar in de slaapkamer hebben we vloerbedekking en moeten ze uit en is er geen discussie over mogelijk! (ugg ik heb gesproken hihihiahaha)

ano dat wat jij hebt dat heb ik ook hoor en t ruikt niet bepaald fris!!! ik probeer t iedere keer maar uit mijn slip te vegen want om nou met reserve slips op zak te lopen vind ik ook niets dan mag ik er wel een stuk of 5 per dag meeslepen. en inlegkruisjes vind ik helemaal onhygienisch en gebruik ik alleen snachts

kleintje balen dat je vaatwasser stuk is. ik ben zo blij met die van ons ik heb er zo'n hekel aan om na t eten nog te gaan afwassen!!!

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

hopen dat t snel weer beter met je gaat laar!!!!!! hou vol. En goedzo bart hihi

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie, ik ben het helemaal met stroopie eens. als het echt zo kwaad had gekunt dan had de vk zeker wel wat gezegt en de ha ook.

het kan idd voorkomen maar het hoeft niet. ik weet dat t lastig is maar probeer je niet onnodig druk te maken

15. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Hey meiden!!

Wat een narigheden lees ik toch weer na 2 dagen geen zp!!

@alle meiden die naar het ziekenhuis zijn geweest........veel sterkte!!
    Ook wat van boba gehoord nog???

@gladheid, mag nu van mij weleens over zijn!! ben ook als de dood om te vallen en ga echt niet zelf auto rijden nu hoor!! ben therapeutisch aan het werk maar heb gezegd dat ik niet kom zolang het zo glad is. NEem geen risico's.

Is Lara ook door de gladheid gevallen?? Heel veel sterkt meis.......

Vk......Gisteren geweest, alles was oke. Bloeddruk 120/60, baby lag met hoofdje naar beneden. Heb wel wat veel vruchtwater. Maandag bloedprikken, hb en glucose.

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Kwam me snel even melden, vanochtend heerlijk naar de kapper geweest, voel me weer even heerlijk zwanger, in plaats van olifantenmama haha.

Het gaat verder goed, heb alleen erge last van mijn handen, misschien dat ik het maandag even ga melden voor de zekerheid. Verder lig ik elke middag nu braaf 1,5 - 2 uur op bed. De eerste wasjes zijn gedraaid en de kinderwagen is binnen!!! Nu alleen nog de bedjes (jaja nog steeds niet binnen gggggggrrrrrrrrrrrr). Ze hebben nu gezegd dat ze uiterlijk vrijdag in week 2 bij de prenatal binnen komen. Maar ik vertrouw het voor geen meter.

Fijn wit weekend allemaal!

17. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    he meiden....

Kussie: niet zo druk maken hoor!!! Komt allemaal wel in orde.......

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ha meiden,

Zoo vanmiddag lekker naar de stad (Lees: babydump en mediamarkt) geweest.
    Bij de babydump lekker rondgewandeld en tot het besef gekomen dat we eigenlijk gewooon zo ongeveer alles hebben wat nodig is! :D
    Enige wat we nog moeten kopen zijn extra lakentjes en was-spulletjes (babyzeep enzo).
    En voor de box nog een boxmobiel. Dat is het zo ongeveer!
    Gordijnen hebben we als het goed is (Mijn schoonmoeder had volgens haar super leuk stof gevonden dus die komt ze morgen showen, ben benieuwd :))

Daarna bij mediamarkt de laatste dure aankoop gemaakt wat we nog heel graag wilde: een videocamera! :D
    Kunnen we alle mooie leuke momenten vanaf het begin vastleggen van onze kindjes, dat vind ik wel echt helemaal te gek :D

Nu lekker avondje vrij, morgen aan de babykamer klussen en dan is ie denk ik zo goed als af! :) (op enkele dingetjes na nog, zoals gordijnen die nog moeten gemaakt worden)

Fijn weekend meiden! :)

@ Lara: Sterkte en beterschap meis!! Goed dat bart zo lief voor je zorgt!

@ Dianne: Wat bálen dat je huwelijk niet door kan gaan!! :( knuffel!

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Gaaf Linda! Hier zo'n beetje ook alles wel binnen, heb trouwens de flessenwarmer van een vriendin te leen gekregen, haar kindje is vorige week geboren maar ze geeft flesvoeding, ga dus eerst niet zo'n ding kopen.

Wat grappig zeg, mijn man is 15-2 jarig en ik heb ook bedacht dat hij dan een videocamera mag uitzoeken!

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Oh da's wel handig! Die heb ik inderdaad ook nog niet..ben er nog niet helemaal uit of ik die al een aanschaf of ff aankijk of via magnetron niet net zo handig is, of via water opwarmen en in een thermoskan doen..

Leuk dat je je man die een wil laten uitzoeken voor zn verjaardag :)
    hihi vind ik wel een goeie; net maar met mijn vriend afgesproken dat dit ook ons verjaardagscadeautje is! hahah hoeven we daar niet ook nog eens extra geld aan uit te geven want t kost me toch allemaal wat hihi! thnx voor de tip ;) hahahah.
    (mn vriend is 22-2 jarig en ik 25-2.)
    (En ja, hopelijk komen onze kindjes dus pas echt in maart want 4 verjaardagen in 1 week is wel heel erg veel van 't goeie! ;))

Deel Deze Pagina