Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Ik denk het ook hoor, maar toch stak het me, ze doet net of ik het nie aankan ofzo.. En ze vind dat ik veel te makkelijk denk, maar jah, ik ben nou eenmaal alleen, en als ik dan alleen maar ga denken, van oh god ik ga dit nie kunnen etc. daar schiet ik toch nix mee op!!
    Dus ik probeer het gewoon positief te zien.. Maar zij vind dus dat ik het behoorlijk onderschat... :( Maar wat moet ik dan?
    Ik weet het ook allemaal nie, ik snap ook wel dat het me nie in de kouwe kleren gaat zitten, maar ik heb alles voor die kleine over, en het MOET me gewoon lukken! Klaar.. Heb ook weinig andere keus nie ;)

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy

ik heb
    nr1-5 pakken
    nr2-1 pak.

hmzzz negin nu te twijfelen of ik niet teveel nr 1 heb, maar ik had uitgerekend dat je ongeveer een pap per week verbruikt, dan zou ik met die 5 pakken dus 5 weken doen.
    nou weet het ook niet...

heb lara vanmorgen een sms gestuurd maar niks terug gehoord, iemand anders wel wat van haar gehoord??????

werken :deze week werk ik nog voluit, in mijn geval 24 uur.en dan de 2weken erna 50%12 uurtjes dus, en dan per 29jan verlof, heerlijkkkk ben er ook echt aan toe!!

gwenolyn:ziet er leuk uit meid!!!!

man vrij rond bevalling:wij kiezen er idd ook voor dat mijn man met de bevalling natuurlijk die 2 dagen heeft, en dan als de kraamhulp vrij is neemt ie nog een week vrij.
    meer kan niet, want hij begint 1febr met een nieuwe baan, dus tja dan neem je niet ene maand later al een paar weken vrij haha.

liefsss

3. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Setti, De babykamer zelf is zo goed als af.. Wel moet ik de kledingkast die daar staat nog helemaal uitruimen.. Deze moet ik namelijk dadelijk met onze kleine prul gaan delen... Mama zal dus een hoop kleding de deur uit moeten doen..

@ Kussiexx, Hyperemesis is overmatig braken tijdens de zwangerschap.. Op een gegeven moment was het zo erg dat ik ernstig uitgedroogd was en ze me in het ziekenhuis weer met een infuusje op moesten lappen.. Op het moment dat je in de ziektewet hebt gezeten aan de hand van je zwangerschap moet je bij ons "verplicht" met 6 weken van te voren met verlof..

4. Soda Pop

Hahahahaha!! :D Ook ik zie het zo voor me! Prachtig!

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nou meid als je er zo over blijft denken ga je t zeker redden hoor. Altijd het positieve er van inzien!!!!! En ja onze moeders weten het nu eenmaal beter omdat ze het al allemaal een keer hebben gedaan en wij met zn alle toch goed op onze pootjes terecht gekomen zijn.

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    he wat vervelend zeg kleding wegdoen. kan t niet in de kast bij jullie op de kamer dan zodat prul een eigen kast krijgt?

7. Soda Pop

Owww op die manier.. Ik begrijp het helemaal.. Sorry dat ik een leek ben in die termen :)
    Pff dat lijkt me wel erg heftig zeg, om zo je zwangerschap te beginnen, ik zeg dus maar zo, probeer dan maar zoveel mogelijk te genieten van je laatste weken!!
    Toch?
    Want dat hyperemesis is nu over neem ik aan?
    Hoop ik voor je!!?
    Doe maar lekker rustig aan!
    Want geloof dat jij ook als 1 van de eersten hiero aan de beurt bent of nie :D:D Dan is het toch ook tijd om je lekker rustig te gaan voorbereiden!! ;)

Liefs

8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Wat ik me herinner is dat bij nummer 1 de lipjes waarmee je de luier vastmaakt niet heel lang zijn. Dus als je kleine al in het begin goed drinkt zal het buikje al gauw te bol zijn om nummer 1 nog aan te kunnen.

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    owja ben vandaag bezig met de witte babywas, jeetje zeg had 2 machines vol, en dan heb ik nog een trommel van 7kg ook haha.
    laatst al een rose was gedraaid, en daar heb ik er nu nog zeker 2 van, in totaal dus 5 wassen, vind ik best veel haha.

maar wat ruikt het allemaal lekker he met die geurbuiltjes van zwitsal hmmmmm, heb er 1 bij de was liggen die ik dus laatst had gedaan, en echt alles ruikt ernaar, heerlijkkk

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik ben ook heel benieuwd wie van de dames als eerste zal bevallen. :) Zal vast 1 van de 2lingmama's zijn.

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ano, je hebt denk ik idd wel genoeg. ze zeggen in het begin iets van 7 luiers per dag ofzo dus als het goed is ongeveer 8 dagen per pak

ik ben er ook nog een leek in hoor!!!! ik heb genoeg in huis en anders is het gauw genoeg bij gehaald.

12. Soda Pop

Dankje wel :) Ik hoop het ook!
    Ennuh ik weet het, het is allemaal zo goed bedoeld, maar het komt soms zooo ehm pijnlijk over... Tis allemaal al ingewikkeld genoeg.. En als ze dan ook nog aangeeft liever wat minder te moeten doen als meer.. Dan denk ik, dat zal ik later bij mijn kleine nooit doen ;) Beebs kan alle hulp krijgen die hij/zij wil later!!
    Ze denkt altijd zo aan haar zelf zeg maar, en dan denk ik, ik heb hier ook nie voor gekozen, ja okee, wel om met gierende banden bij die kerel weg te gaan, maar niet omdat ik nie wou! Ik bedoel dit KON gewoon nie langer zo!!!
    Dusss

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hoeveel zijn jullie al aangekomen tot nu toe?

ik zit nu op totaal van 11 kilo dat ik ben aangekomen.

14. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik ben nu bijna 10 kilo aangekomen.

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    dat is volgens mij toch redelijk op schema? ik hoop dat ik niet heel veel meer ga aankomen want t moet er ook weer van af.

ik moet nu nog 7 weken. en ik hoop niet dat het waar is wat ze zeggen dat je in de laatste weken een kilo per week aankomt

16. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Dat zal meevallen mee hoor. ;) Ik was ff spieken... van mijn dochtertje vanaf wk 33 tm 37 2 kilo aangekomen. Dus zou je op een zo'n halve kilo per week komen. Met 37,2 weken is ze geboren.
    Na 1,5 week was ik weer op mijn oude gewicht. Kijken of het nu weer lukt. :)

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ehhh ben al 18 kilo aangekomen!!!

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

nou dat wil ik ook wel hihi;)

19. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Was er zelf ook verbaasd van. Maar komt denk ik omdat ik borstvoeding gaf. Want dat schijnt veel energie te vreten. En daarbij at ik dan normaal en snaaide toen niet naar lekkere dingen.

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    dat is voor jou ook netjes toch?

jij ging in het begin hard (niet lullig bedoelt) dus de laatste weken is het minder hard gegaan dus doe je t goed hoor!!!!

Deel Deze Pagina