heb helemaal geen bericht gekregen van die kruidvat doos had me wel aangmeld zal zo even naar hun mailen.
@ Funny, allemachtig... 28 weken En nix merken!! Very weird!! En zo ging het met haar eerste zwangerschap dus ook?! HOE APART dat zo'n test "er nie door heen leest" @ Voedingsbh, ik heb wl zo'n ding, maar daar zit totaal geen ondersteuning in (was ook erg goedkope hihi) maar ik vind ze nix, en als je een goeie hebt ben je zo 40 euro kwijt jah, wat een afzetterij Maar jah, moet toch maar... En die compressen ofzo, zijn die dan in verschillende maten? En waar kan je die halen? gewoon bij Prenatal? En moet je ook van die toeters voor er op hebben? Van die nappen? Dat de baby beter kan happen? Verder zijn er vandaag zoveel onderwerpen aan bod gekomen, inhoud van kraampakket, wat voor kruiken, waar GTST al eerder kan worden bekeken, tummytub.. Teveel om op te reageren, en ik geloof ook dat mijn reactie toch als mosterd na de maaltijd zal komen, want er is al weer heel wat heen en weer ge typt Guttegut wat moes ik wat bijlezen zeg Liefssss
de kruidvat doos is niet meer leverbaar.. ze gaan iets anders doen maar is nog niet bekend wat. Er zijn er enkele geleverd in winkels, dus voor diegene die een ophaalcoupon gehad hebben, kunnen hem ophalen als ze er zijn..
Hier ook een. Heb maanden geleden een maitje gehad met barcode e.d. maar die kan ik niet meer vinden in me mailbox straks de blije doos halen hiih
heb ze maar gemailt zal over 2 weken weer bericht krijgen. kussiexx die compressen kun je gewoon bij de drogist halen hoor. en als 1 te klein is leg je er 2 in. deed ik ook. wist ik zeker dat ik niet met natte plekken liep haha. ga vanavond zuurkool schotel maken mijn man had er zin in. ik eigenlijk niet zo want ben de heledag al aan het snoepen enzo.
Hey Girls, even snel verslag van vanochtend, ga even op bed liggen en kom dan later wel uitgebreid reageren. Jullie zijn zo druk geweest! Met de kids is alles goed. Ze groeien goed. Vandaag de gewichten geschat van de jongen: 1642 gram van het meisje 1604 gram. Ze gaan eigenlijk helemaal gelijk op, alleen is het hoofd van de jongen een stuk groter. Namelijk gelijk aan een baby van 35 weken. Verder ligt de jongen al heel laag met zijn hoofd naar beneden. Nu al sinds 12 weken. En mag ik dus langzaamaan gaan rekenen op een natuurlijke bevalling volgens deze vrouw. Ze heeft ook even mijn bloeddruk gemeten en die was wat aan de lage kant. Weet niet meer hoeveel.. Maar dat was geen probleem verder. Morgen ga ik voor gewone controle naar de gyn dus dan zal ik het nog wel even vragen en hoor ik gelijk hoeveel ik nu ben aangekomen.... Funnyme: Heel veel plezier vanavond!
Hey marye, hmm dat heb ik hier vaker gelezen volgens mij; mama's waarbij hun baby's hoofdje groter was en waarbij dit tijdens de zwangerschap verder gewoon weer goed kwam. dat zullen ze bij jou ook wel gezegd hebben, niet? Wat een gewichten zeg! mooi hoor! Enig idee waar ze daarmee zitten op de curve? (zijn dan wel curves voor een eenling, maar toch )] Goed te horen dat het jongetje goed ligt en waarschijnlijk ook wel zal blijven liggen! Lag het meisje ook omlaag met haar hoofdje?
Hey meiden, ik heb zojuist even een lijstje gemaakt van de kleding die wij op dit moment in huis hebben voor onze kleine. Voor mijn gevoel hebben wij helemaal nog niet veel.. wat vinden jullie??? Maat 50 1 setje (broek+truitje) 50% mama / papa Maat 50/56 1 Beebielove polo 1 Beebielove spijkerbroek 1 Beebielove truitje 1 Lief Polo 11 Rompertjes Maat 56 1 setje (broek+truitje) New Family member 1 setje (broek+truitje) Papa's kanjer 1 Burberry Boxpakje 1 Winterjasje van Dirkje + sjaal + handschoentjes Maat 62 1 rompertje legergroen Maat 62/68 1 badjasje BamBam 1 trui/jasje Beebielove 2 lief rompertjes (vallen klein) Overig 8 paar sokjes 4 mutjes 2 badcapes
@ Funnyme: Collega van mij kwam er ook pas achter toen ze een half jaar zwanger was (kleine 10 jaar geleden onderzoeken laten doen waarom ze niet zwanger werd. Bij haar en hem alles goed). Nooit meer opgerekend. 2 dagen ervoor zaten we nog te praten over afvallen, want ze begon wel een erg dikke buik te krijgen. @ Lynette84: Wat rot van de niertjes. Wanneer moet je naar het UMC toe? Gelukkig goed te behandelen, maar je hebt er de laatste paar weken wel extra zorgen bij. @ : Marye1986: Fijn dat alles goed is met je baby's.
Lindavnr: Ze zitten dan net boven gemiddeld met alles. En alleen het hoofdje van de jongen boven de bovenste lijn. Is nu al 3 maanden zo. Maar is verder niet erg. Komt vanzelf weer goed en het vershil wordt niet steeds groter gelukkig. Meisje lag in stuit aan het begin van de echo. En toen we weg gingen ook met d'r hoofd naar beneden. Ze liggen nu zeg maar achter elkaar en de jongen ligt achter en de meid ervoor iets hoger en die neemt alle plek in beslag. En nu kom ik echt straks pas terug!
@ marye: oh oke, dus ze draait bij jou nog flink! Hmm dan groeien ze wel echt goed voor een tweeling! Meestal zit je toch met een tweeling zo ergens bij de onderste lijn van de curve die voor een eenling bedoeld is? Wel super hoor, dat je kindjes zo goed groeien allebei!
Net even bij de Etos langs geweest om de babydoekjes te halen. Heb de sensitive mee genomen. Even een vraagje: Welke verzorgingsproducten hebben jullie voor je baby? Ik heb: * Zinkzalf * Dermocare babyshampoo * Dermocare creme * Dermocare wasgel * Dermocare babyzalf Van de nijntje lijn. Wat heb ik nog meer nodig? Talkpoeder? Bodylotion?
Gwenolyn, het is ook wel lekker als je iets van olie hebt voor in het badje. Veel baby's hebben een hele droge huid. Talkpoeder wordt amper gebruikt, ik zou je bepanthen adviseren voor de eventuele luieruitslag (bepanthen kun je bij alles gebruiken) Bodylotion vind ik ook altijd wel lekker voor zo'n kleintje. Net als haarlotion, daar ruiken ze altijd zo lekker door. Wij hebben zo ongeveer de hele zwitsallijn... Hmm ruikt zo lekker!
Lynette meis wat moeten jullie geschrokken zijn! Gelukkig is het wel allemaal te behandelen. Ik hoop dat het allemaal toch nog meevalt! Marye, mooie gewichten! Hier wogen ze met 31+3 1704 en 1693 gram. Ze zaten toen op de middelste lijn van de groeicurve van een eenling.
hier ook de hele zwitsal lijn in huis voor esmay. gebruik nu nog de haarlotion voor haar omdat ze zulk statische haar heeft. zo de schotel staat klaar in de oven straks even aanzetten en dan klaar.
vanavond naar de pufclub we krijgen een verpleegkundige op bezoek ik ben benieuwd wat die heeft te zeggen. funnyme veel kijk plezier vanavond
sorry dat ik alweer reageer hoor maar lees net een stukje hier op het forum bij alleen zwanger. help mijn man is weg ofzoiets. haar man had de kinderen naar school gebracht en is nog niet thuis gekomen. pff moet er niet aan denken dat mij dat overkomt zeg. esmay is lekker babytv aan het kijken dat vind ze helemaal super haha
hallo dames even een updatje over mezelf ik ben gisteren bij de vk voor een controle en alles was weer goed bloeddruk was goed hartje klopt goed mijn ijzer was goed beebje ligt met haar hoofdje naar beneden en nog niet ingedaald maar goed dat komt nog en mijn baarmoeder ligt ook op de goeie plek ik heb een afspraak voor 1 februarie weer controle en ik denk ook een echo een groeiecho lichamelijk gaat het wel zwaar ik heb zoveel te doen maar ben zo moe en mijn buik begint zwaar te worden dus kan ik niet lang meer staan niet op mijn rug liggen en misselijkheid keert met vlagen terug maagzuur blegh last van mijn bekken en banden pfff en zo kan ik door gaan maar dat doe ik niet want ik krijg er iets prachtigs voor terug namelijk mijn dochtertje ik heb het voor haar over