zo ben weer thuis van de pufclub was weer gezellig we hadden een verpleegkundige die ons voorlichting gaf over de baby was wel interresant hoor.
Hey Wennepen, wat fijn dat alles beter gaat en je kindje goed groeit! Nog een weekje en dan misschien thuis nog even genieten/verder rusten tot je kleine komt! @ Marye wat goed dat je kindjes zo goed groeien! Klinkt groot, die van mij waren 1 week geleden rond de 1400 gram. @ Lynette sterkte meid, ik hoop dat ze je een beetje duidelijkheid kunnen geven in het umc en dat je daardoor wel de rust vindt om je voor te bereiden op de laatste weeken. @ kleertjes lijst: die voorbij kwam, ik vond het vrij weinig... Ik zou bij de hema nog wat kleine truitjes (het liefst die overslagtruitjes) en slobbroekjes (die met voetjes er aan) erbij halen. Mijn ervaring is dat de eerste paar uur er zo al een set of 2 kleertjes doorheen kunnen gaan. En die van de hema zijn fijn! Maar ieder zijn eigen idee en voorbereiding natuurlijk. Hier veel harde buiken en pijn in mijn stuitje. We balen nog steeds van het 'verdwenen' kraampakket... Ik zal ook even een buik foto plaatsen.. proberen dan
lindavr ik zag dat jij ook mee leest in met die verhaal van die man. vind het heel erg vreemd hoor weet niet goed wat ik hier mee moet eigenlijk. marye jij leest ook mee?? hij is nog niet terug. vind het een raadsel hoor weet niet wat ik hier van moet denken maar ja dat is wat ik denk natuurlijk
hahahaha zie het nu pas staan idd, laten we het houden op zwangerschapsdementie pufclub was weer gezellig, klachtjes en kwaaltjes besproken en wat je ertegen kunt doen.. al met al was het redelijk bekend maar toch wel weer wat handige tips. daarna nog wat ademhalingsoefeningen gedaan.. vooral heeeel belangrijk werd ons op het hart gedrukt en daarna nog even gezellig gekletst.. toch wel weer leuk zo.
Hier een foto van mijn buik tussen kerst en oud en nieuw. Ik zal snel een recentere en 1 van de babykamer plaatsen
Ps @ Marye; je hebt ook voedingbh's met beugel hoor! Ik pas niet in Hema-maatjes dus ga altijd naar de Hunkemöller en daar heb ik er 1 van t merk Anita gekocht, die zit echt heel mooi maar was wel duur. Maar door mijn grotere cup maat heb ik wel een goede stevige bh nodig.. Mijn vluchttas voor het ziekenhuis staat trouwens ook klaar sinds een paar dagen.
Hoi Dames, Ik mag dinsdag a.s. om half 2 in het utrechts UMC zijn voor verdere onderzoek van de uretes en nierbekken. Ik maak me nu nog niet echt druk en geniet nogsteeds van de zwangerschap. Het is volgens hun heel goed te behandelen. Gisteren voelde ik toch een heel raar gevoel.Was heel ritmisch en het was de beeb. Wat blijkt hij had de hik hihihi Vandaag de blije doos opgehaald en me gek zitten bedenken waar ik me jeukende geld in mijn portomonee kon uit gaan geven. Gelukkig heb ik me beperkt kunnen houden voor stickers voor op de tegeltjes in de badkamer en 2 beeldjes en een nep plantje voor in de badkamer. Morgen weer verder op de babykamer. Schilderijtjes ophangen, plintjes plakken en babywas vouwen en strijken. Vandaag in de stad had ik vana last van harde buiken en kramp. Was alleen en dat word in het vervolg dus altijd samen met iemand. Ik be veel te bang dat ik straks in een krampaanval hangen. Ohh en mijn kat (poes) is KROLS word er gek van @funnyme Hoe is het verder met je? Heb je trouwens nog extra hulp kunnen krijgen voor jou en de kids? @wennepen Het mag jou ook niet echt mee zitten. Gelukkig dat je ontsluiting niet meer is geworden. Ik zou ook liever naar huis gaan maar laat je maar lekker verzorgen. Beter een weekje extra dan dat je je thuis toch weer te veel gaat doen. Ook een knuff voor jou terug. Hier trouwens ook rare enge levendige dromen. Die hormonen doen echt gekke dingen met een vrouwelijk lichaam. @Kleintje88 Mooi buikje @Minke1979 Dat had mij ook zo kunnen overkomen. Best balen maar mischien kan je verhaal uitleggen aan de verzekering. Mischien kan er wat geregeld worden. @voedingsbh Ik heb ook een hekel aan niet gevoerde beugelloze Bh's Nu een gewone bh van de zeeman aan. En straks koop ik wel een voedingsbh van de Hema. Als ik het prettig vind kan ik er altijd nog een halen. @bed verhogen. Kan dat alleen een extra matras er op? Hier namelijk veel problemen met het gaan verhogen van het bed. Ik hoop dat ik het niet vergeet te vragen aan de kraamzorg de 25ste. Bedankt voor jullie lieve berichtjes over de uitslag van de vergrote niertjes. Ik blijf er posetief in en zolang hun blijven zeggen dat het goed te behandelen is maak ik me weinig zorgen. Groetjes
hahaha i don't know Ze hebben nog geen uitspraken gedaan of het het een groot kind wordt of niet (behalve dat het erg lange benen had bij de 20 weken echo) wel dat ik vrij veel vruchtwater heb! Lynette: fijn dat je dinsdag al terecht kan! Hopelijk is het allemaal zonder al teveel problemen op te lossen.... Bed op klossen: Wat te doen als je er een hele ombouw bij hebt die niet op klossen kan? Een extra matras is een optie maar ja dan lig ik helemaal in de lucht en mijn vriend zo laag Nog een buik foto: pffff ik weet niet meer van wie die was sorry Minke dacht ik? Mooie foto ook een flinke buik zeg En geen streepje? Wees er maar trots op Ik heb mijn fotoshoots af moeten zeggen maar ik kreeg ineens een geniaal idee ik dacht wat als er nu fotografen zijn met een mobiele studio dus ik had een oproep geplaatst op een fotografen en modellen forum waar ik regelmatig kom en gelijk al 3 reacties! Heb 2 afspraken staan met fotografen die naar mij toe komen voor foto's, best relaxt dat scheelt mij een hoop reizen en als ik moe ben kan ik ze weer weg sturen (heb ook gezegd dat ik 1 hooguit 2 uur er maar bezig mee wil zijn) hopelijk is het zo wel vol te houden en houd ik er nog wat mooie foto's aan over
Die man die verdwenen is zomaar ineens? Ik vind dat ook een vaag verhaal!! Zeker omdat die vrouw nu 7 weken zwanger is en ik me moeilijk kan voorstellen dat een man er dan zomaar vandoor zou gaan....
Ons bed kan ook niet op klossen en daarom zeiden ze dat ik er kratjes onder moest doen, maar ook dat vind ik echt niet helemaal een fijn idee... dadelijk zakt ie door ofzo... neh, ik leg er gewoon een 1 persoonsmatras op voor de eventuele verzorging en die gaat er weer af als ze er klaar mee zijn. ga dr niet op slapen! @ joepie: ja wel echt maf dat verhaal..als het allemaal waar is, dat is natuurlijk altijd de vraag. Mgoed, als het zo is, is het wel heel rot voor dr zeg... Sorry voor t korte berichtje maar ik heb al een paar uur last van mijn buik, erg vervelend. Soort van steken rechts in mijn buik. Het wil ook niet echt zakken. T zijn niet echt hele pijnlijke steken ofzo, maar het is wel nja.. een beetje pijnlijk. Hmm, moeilijk te omschrijven. hopelijk zakt het als ik zo naar bed ga..
Lindavnr: is het niet een van de kleintjes die misschien aan het schoppen is aan de zijkant wat de "pijn" veroorzaakt? Ik heb dat een aantal weken terug ook steeds gehad, de kleine zat steeds aan de rechterkant te schoppen ofzo waardoor ik vervelende steek achtige pijn kreeg! Ik vraag me trouwens ook altijd snel af of zulke verhalen wel echt waar zijn! Maar goed je moet er maar vanuit gaan dat het echt zo is ik denk dan altijd maar: waarom zou iemand erover liegen? (al zijn er wel altijd van die gekken bij )
Hier weer lekker vroeg (te vroeg helaas!) Heb ontzettend rot geslapen vannacht. Maar goed ik dacht als ik nu wakker blijf dan ga ik om een uur of 11 lekker slapen. Vanavond lekker de meiden halen! Ik mis ze enorm, maar zie wel in dat dit goed was voor me. Pretecho viel een beetje tegen. Het was net of die vrouw alles oplas. We moesten een avondtarief betalen (was geen ramp, maar wel fijn als ze dat van te voren even zeggen) en kindje werkte niet echt mee. Met letterlijk een half uur stonden we weer buiten. En dan vind ik 114 euro toch een hoop geld. Maar we hebben een leuke herinnering voor hem en wel een paar mooie foto;s. Ik kom zo even spammen en de rest zet ik op zijn site.