Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wow funny wat een mooie foto zeg. en wat een scheetje

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ben ook helemaal verliefd op hem!

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik heb ff op je babysite gekeken en ik vind de foto's echt super gaaf om te zien mijn pretecho fotos lijkt net of t met een oude camera gedaan is met al die pixels.

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik vind ook dat je best weinig hebt. Maar misschien kun je als kraamkadootjes kleine maten vragen?

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    minke mooie buik hoor en nog zonder striae!!!

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Alles kan! MAar ik heb geleerd dat gewone beugelbh's echt echt echt heel slecht zijn met de bv

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik krijg nu echt maar 1 kindje! Het waren de gewichten van de meiden toendertijd die ik doorgaf!

Fijn dat het weer beter gaat en dat je misschien volgende week naar huis mag

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wennepen, fijn dat het niet echt gevorderd is je ontsluiting!!! en dat t verder goed met je gaat!!

kleintje mooie buik hoor!!

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Wij hebben een boxspring met een aparte ombouw. Wij hebben er 16 (!) kratjes bier onder gedaan. Alle bierflesjes omgespoeld en ondersteboven in de krat gedaan. Staat het toch een stuk steviger.

Is je kramp al weg? Als je het niet vertrouwd gewoon even de gyn bellen hoor!

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    We hebben voor 7 euro alles op cd laten zetten. Is inderdaad wel mooie kwaliteit. Dank je voor het compliment!

11. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Setti goed gedaan trouwens met je telefoontje naar de babydump! En terecht!

12. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Funny; ik vind de kwaliteit van je foto's echt geweldig! En fijn dat je kleine mannetje zich zo goed liet zien!
    Maar wel echt een belachelijk tarief wat je moest afrekenen en dat voor een half uur!
    (wij zijn nu 3x ruim 3 kwartier geweest en mogen nog 1x omdat ze niet goed lagen en betalen 86 euro, is wel een kennis dus misschien dat we gereduceerd tarief hebben, maar zij neemt wel voor iedereen de tijd)

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Wij mochten met de meiden (bij een ander bureau) ook vaak terugkomen. Van het half uur heb ik bijna 10 minuten gezeten om hem goed in beeld te krijgen. We hebben wel mooie foto's erbij maar toch zou ik ze niet aanraden aan een ander.

14. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Wat een drukte hier zeg! Ik hoop dat ik niet iemand vergeet.

Wennepen: Fijn dat het toch een stukje beter gaat. En je misschien weer naar huis mag.

Funnyme: Wat een vreselijk mooie plaatjes!!!! Maar wel veel geld zeg!

Joepie: Ik vind het ook maar een raar verhal eigenlijk.... Weet ook niet wat ik er van moet denken. Ga zo maar weer even kijken hoe het er nu voor staat.

Lindavnr: Hoe gaat het nu met je buik? Ik hoop dat de steken een beetje weg gezakt zijn?

Minke: Ik moest wel lachen om jullie actuie met het kraampakket. Zoiets zou ons hier ook kunnen overkomen hoor, maar is wel balen.
    Wat heb jij eigenlijk allemaal in je vluchttas zitten?

Kleintje: Slim idee van die fotoshoots. Hopelijk krijg je er toch nog mooie plaatjes van!

Hier: Ik mag zo weer naar het zh nu op controle bij de gyn.

15. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Haar man is weer terecht!

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    #12736 jedalin, 13 jan 2010
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
    @ kleintje: nee dat is het neit, het schoppen.. weet ondertussen hoe dat voelt wanneer ik daar last van heb.
    Dit lijken meer kramp achtige steekjes... :(

@ Funny:: haha,16 kratjes?! Dr wordt bij ons niet eens bier gedronken, dus we hebben volgens mij hooguit 1 kratje in de garage ;)

Mooie echo foto's heb je hoor!!!

@ hier: Hmm nou de pijn in mn buik is met het naar bed gaan afgezakt, maar helaas begonnen vanaf toen we naar bed gingen steken in mijn rechterborst. Geen idee wat dat nu weer is?
    Maar elke keer dat ik vannacht uit bed moest om te plassen (zucht..4 keer) kwam er weer een steek. Erg vervelend.. :(
    Nu lijkt dat weer over, maar nu weer wat last van mijn buik maar niet zoals gisteren gelukkig. En nu weer mn bekken die erg pijnlijk zijn,.... 't is wat, dat zwanger zijn! haha.
    Ben nu op het werk..en kijk even aan hoe het gaat, maar als ik last krijg ga ik me maar ziekmelden..

@ marije: heb je ook al intake gehad van de kraamzorg? Ik had een folder gekregen met daarin een lijstje wat je in je vluchttas mee moet nemen..

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    dankje

soms verlies ik gewoon mijn geduld!! hihi zullen de hormonen wel zijn haha

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Wij drinken ook niet, maar zijn onze vrienden afgegaan en mijn broertje en zn vrienden. Zo kwamen we er wel!

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hier bezig met wassen. Heb nog geen vluchttas. Zit nu toch wel serieus aan die extra matras te denken, veel minder gedoe! Desnoods slaap ik er een weekje op, veel langer zal het toch niet zijn, eerder korter omdat ik in het zkh beval.

20. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat heb ik mijn vluchttas tot nu toe:
    - nieuwe pyama
    - voedingsbh en zoogcompressen
    - tijdschriften
    - toilettas
    - korte katoenen duster (was maar 9 euro bij Hunkemoller van die jogging stof, vind ik makkelijk met borstvoeding geven, hemdje eronder en dan zit je niet meteen helemaal bloot als je gaat voeden)
    - portomonnaie met kleingeld

Verder moet ik er nog in doen:
    -babykleertjes, sokjes rompertjes, mutsjes, omslagdoeken, warme sokken/slippers voor mij zelf, ponsplaatje ziekenhuis, sultana koeken, fototoestel, lijst met telefoonnummers.

Iemand verder nog een goede suggestie?

Deel Deze Pagina