heb het met het kopen van nieuwe bh's vorige maand ook voor het eerst gevraagd aan een medewerker bij de hunkemoller. was wel fijn hoor want ik had cup c gepakt en ik moest toch echt een d of e pakken volgens haar! hihi. Die zat ook wel gelijk een stuk beter Maar had voorheen altijd c, haha. @ hier: pff, werken is vandaag toch wel zwaar terwijl het harstikke rustig is.. Ik denk dat ik vandaag mn dienst maar gewoon afmaak en dat ik me morgen ziekmeld want tgaat met vooral mijn bekken niet echt fijn. Moet echt super sloom lopen en dan nog doet het erg pijn. Is niet echt te doen zo..mja, ik ben dan weer zo gek om het daarmee gewoon te doen en toch maar te gaan werken. Maar denk dat ik morgen toch even afhaak en me dus maar ziekmeld. Heb morgen wel fysio, ben wel benieuwd daarnaar trouwens. Helaas is mijn baas ook totaal geen makkelijke met dit soort dingen, dus denk dat dat het ziekmelden enzo ook wel moeilijker maakt. Maar ga denk ik toch maar gewoon doen morgen, want moet dus om 12 uur naar de fysio, dan om 4 uur werken tot 10 uur savonds en dan de volgende dag weer om half 9 sochtends werken.. niet echt ideaal en dan heb ik dadelijk alleen maar meer last..
Lindavnr: Dan inderdaad morgen maar even ziekmelden hoor.... Echt even aan jezelf denken. Je doet het al zo goed met al dat werken! Ik hoop dat de fysio morgen een beetje zal helpen. BH's: Ik laat altijd iemand helpen. Een goede BH zit gewoon vele malen beter. En ik koop altijd best prijzige van Marlies Dekkers. Dan vind ik het zonde om met een verkeerde maat aan te gaan lopen.
hey meiden, alles goed met jullie? gisteren naar gyn geweest: baby meet 42cm baby weegt 2100g baby volledig ingedaald al. Wat vinden jullie?Is dit goed op schema? groetjessss x
@ Marye: Ja mn vriend vind ook echt dat ik morgen niet moet gaan werken en daarna evt. aangeef dat ik wil minderen qua uren. Maar pff, ik zie daar best tegenop want ik weet zeker dat mn baas daarover moeilijk gaat doen. Die ziet het dus echt niet zo nu dat ik het zo goed volhoudt met werken.. die vindt het niet meer als normaal. Mgoed, ik denk dat ik daar maar gewoon schijt aan moet hebben, zoals ik eigenlijk ook gewoon héb aan die hele man want het is ook zo'n ontzettende eikel en heb ook altijd gezeik met hem. En normaal gesproken heb ik d'r ook gewoon lak aan, maar merk echt dat ik het nu allemaal wat lastiger vindt..hormonen? hihi. Maar ga me wel sowieso ziekmelden morgen en dat minder werken..nja..dat bekijk ik dan nog wel hihi
lindavnr, je moet echt aan jezelf denken hoor!! je hebt al bekkenklachten, maar je moet ook nog bevallen! En je wil na je bevalling ook graag zelf alles weer kunnen doen met je 2 kleintjes! Ken genoeg mensen die maar doorgegaan zijn en zichzelf na de bevalling tegenkwamen omdat de bekken totaal overbelast waren. En voor wie zou je jezelf zoveel pijn aan doen? Voor die ei van een baas van je?? Hij mag al blij zijn dat je er nog steeds bent! Ken weinig mensen die een 2ling bij zich dragen en zolang doorwerken hoor! Gewoon lekker aan jezelf denken nu en je ziekmelden!! Ik ben nu ook een weekje thuis en mijn bekkenklachten zijn zo goed als verdwenen!! echt werkgerelateerd en zo zie je maar hoe belangrijk rust is en hoeveel goeds dat met zich meebrengt! voedingsbh, die van hema valt wel wat ruimer moet ik zeggen. heb sinds kort e maar die d van de hema past prima. hou er ook niet zo van om me te laten opmeten enzo in de winkel. ben toch wat preuts wat dat betreft. Zie nu al op tegen dat ik straks geholpen moet worden door kraamhulp met bv hahaha.
Hoi, Linda je hebt groot gelijk! Het is niet niets hoogzwanger van een tweeling! Hannelore op 9 maanden.com kun je per week een de gemiddeldes bekijken van je kindje! Volgens mij is het mooi op schema! Hier loop ik 4 weken voor op schema..... hij was vorige week al 5 pond en dat hoort bij 35 weken dus nu overleg met team en evt gyn! Geen suiker en super omstandigheden voor de kleine gaf ze aan maar hij moet er wel een keer uit.. Heeft iemand hier ervaring mee?? xx nina
Lindavnr: hier nog even ene strenge toespraak Vergeet ook niet dat je kindjes minder goed groeien als jij alle energie nodig hebt om overeind te blijven!!! Ik snap wel dat je er rot bij voelt zeker als je baas zo'n sukkel is maar hoe shit het ook is, je kindjes gaan voor, later krijg je anders misschien spijt !!! Je bent volgens mij de enige tweelingmama die nog werkt dus dat zegt wel genoeg........ mijn bekkenpijn is nml. praktisch weg sinds ik thuis zit.
Lindavnr: Ben het volledig met Linda eens. Ook hier zijn de klachten minimaal nu ik rust kan nemen. Anders bellen wij wel even die baas van jou Jij en je kindjes zijn vele malen belangrijker! Dus meld je morgen ziek en regel dat je minder kunt werken. Hij moet blij zijn dat je het al zo lang volhoudt. En bevalt het hem niet dan is dat zijn probleem!
@ Wennepen: Fijn om te horen dat het naar omstandigheden goed gaat. Heerlijk dat je weer even uit bed mag. Thuis lijkt mij ook fijner, maar in het ziekenhuis heb je veel meer rust. Inderdaad raar tijdstip om te bellen...... @ Kleintje88: Mooie buik! @ Minke1979: Mooie buik foto, en dat zonder strepen! @ Lynette84; Gelukkig hoef je niet al te lang te wachten. Hahahahaha lijkt me een grappig gevoel als je kleinde de hik heeft. @ Funnyme: Fijn dat je je meiden weer kunt halen. Even lekker een paar dagen bijgetankt. Leuke foto's, wat een kwaliteit!! @ Lindavnr: Vervelend. Als het niet gaat je ziek melden, en even de VK bellen voor de zekerheid. Hopelijk zakt het snel af! Wat je baas wil kan nu gestolen worden. JIJ en je baby's zijn belangrijk. je moet nog minimaal 70 jaar met je lichaam doen, wees er zuinig op. Je hebt er niks aan als je nu door blijft lopen, en dan na je bevalling nog klachten blijft houden. Dat is het niet waard!!!!! @ Bed op klossen: Mijn man neemt van de loods wat pallets blokken mee. Ons bed is al ruim 50 cm. Zou ik het op klossen zetten, lig ik met mijn hoofd tegen het plafon. @ VoedingBH: Ik draag al een hele tijd zwangerschap BH, daar mijn boeza al heel snel explosief groeiden. Ben van een bescheiden B naar een D toe gegaan. Ze zitten lekker, en betaalbaar, 15,- per stuk, van het merk "Ten Cate" (of zo iets). @ Vluchttas: Oja....... was het vergeten Handige lijstjes. Ik heb ook vaker gehoord dat ze er dextro energie en lippenbalsem in doen.
Ha lieve meiden, dankje voor jullie reacties!! Voel me nu in ieder geval totaal niet meer geremd om me morgen ziek te melden dus dat ga ik sowieso doen. Hmm en dat jullie bekkenpijn echt minder is geworden nu jullie thuis zijn, jee..daar ga je toch ook wel even van nadenken.. Hmm, morgen heb ik fysio en dan vraag ik eens wat zij er van denkt. En als zij ook maar een kleinnnn beetje vindt dat het werken niet goed is, dan bel ik op dat ik minder wil werken of stoppen met werken. Even kijken wat ze zegt... Denk dat ik nét dat steuntje in de rug nodig heb dat iemand zoals een fysio of gyn tegen mij zegt dat het beter is te stoppen. En mn gyn zegt het niet..hihi..dus dan maar de fysio @ Bh kopen hunkemoller: haha ik heb daar in dat pashokje toen écht niet zonder bh gestaan zodat hun mn borsten konden meten hoor! Daar ben ik ook veeel te preuts voor hihi. Nee, ik had gewoon zelf een maatje uit het rek gehaald (een c dus) en die aangedaan. Toen ik vroeg of ze wou kijken zei zij dat die te klein was en is een e gaan halen. Die toen aangedaan (ze laten je dan gewoon weer alleen in het hokje hoor hihi) en haar weer laten zien en die zat goed. Dus tis echt niet zo dat je daar in je halve naakie moet gaan staan! En met een bh aan hun laten bekijken hoe hij zit, dat vind ik dan weer niet erg.. is practisch hetzelfde als een bikini toch @ De rest: sorry dat ik steeds niet reager op jullie! hihi. Ben op het werk en lees steeds alles bij maar met een reactie over mezelf en de bh's zit ik elke keer weer op zo'n verhaal! haha.
Nog even een vervolg op de verlopen pampers kortingsbonnen uit de blije doos die toch nog geldig bleken.... Ik had ze dus toch al weggegooid aangezien de datum die erop stond al geweest was. Dus een mail teruggestuurd dat ik het erg jammer vond dat er niet meteen vermeld werd dat die bonnen langer geldig bleven en dat ik ze dus helaas al bij de vuilnis had gegooid.... Kreeg net een mailtje terug: Bedankt voor je e-mail. We sturen nieuwe kortingsbonnen op. Mijn excuses voor het ongemak. Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Dus het heeft wel zin om er een mailtje aan te wagen!
@ LindavnrVoor mijn bekken scheelt het inderdaad heel veel dat ik niet meer hoef te werken. Ik kan nu lopen, zitten, rusten, slapen wanneer ik wil, en wanneer mijn lichaam het aangeeft. Mijn Cesartherapeute is absoluut geen voorstander van werken icm last hebben van je bekken. Ook nu ik thuis zit gaat het de ene dag beter als de andere dag, maar als het niet gaat, dan "moet" ik niks. Kan gewoon op de bank liggen, nog een warme douche nemen, etc. Luister naar je lichaam Linda. Je hebt er maar 1. Het is het absoluut niet waard om met pijn in je bekken door te blijven werken!!! Dan ben ik nog maar zwanger van 1, jij hebt er 2 in je buik zitten. Denk aan jezelf!!!!! en daarmee ook aan je man en baby's. Die hebben er ook niks aan als het niet goed gaat met jouw.
he meiden.... Gelukkig gaat het allemaal redelijk met jullie....! Hier vanmorgen weer naar de vk geweest alles is goed maar moet even een echo laten maken. Heb een vrij eigenwijsje in mijn buik die waarschijnlijk in een stuit ligt... Moet even nagekeken worden en desnoods dringend gedraaid worden! Dit is wel volgende week pas omdat er nog vrij veel kan gebeuren met 33 weken! OEh wat gaat dat snel he!
Lindavnr: Als het niet gaat gaat het niet! Zo simpel is het... Je bent zwanger en niet van 1 maar van 2 kindjes en ik vind dat je het toch al erg lang hebt volgehouden.... Het is jammer voor je werk maar je moet echt aan jezelf en aan je kindjes denken! En als het niet meer gaat dan zit er niks anders op dan je ziek te melden... Sterkte ermee meid! Hier net de enveloppen geschreven voor de geboortekaartjes maar pfff wat een discussies kwamen daaruit zeg Ik wil die een kaartje sturen mijn vriend niet, hij wil die dan weer een kaartje sturen en ik niet hahaha! maar we zijn eruit gekomen.... Gisteren trouwens hier ook de vluchttas klaar gezet!
Even een berichtje vanaf de wintersport..... Hier zijn de bekkenklachten ook bijna weg nu ik niet meer hele dage zit en werk echt heerlijk het scheelt enorm! zelfs mijn harde buiken zijn een stuk minder lang leve niet meer werken echt zo'n verschil (jammer dat ik nog 10 dagen moet als ik terug ben). Ik weet niet precies hoe het komt maar nu kuier ik wat rond ga ik weer zitten dan weer even liggen en dan weer een stukje lopen en volgens mij is die afwisseling juist zo goed!
Volgens mij hoef je hem officieel pas bij de 36 weken klaar te hebben staan... Maar ik dacht hij kan maar vast klaar staan voor het geval als het toch een vroeggeboorte wordt... En idd afwisseling is erg goed dat merk ik zelf ook en alles op je eigen tempo kunnen doen is ook erg fijn!