Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Tegen 1 collega..omdat ik het echt aan iemand moest vertellen! hihi.

maar verder niemand. vorige zwangerschap wel aan ouders en meerdere collega's, maar dat was achteraf toch niet heel fijn toen ik een miskraam kreeg.. moet je ook weer iedereen gaan vertellen dat het niet goed gegaan is..
    Dus we wachten nu tot de 1e echo en als dan blijkt dat het goed is, gaan we het vertellen :)

2. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Zoetje wat een klotenieuws! Heel veel sterkte!

Ik slik hier ook de pillen van materna met die losse pil visolie daarnaast! Ik neem ze wel s'avonds in want s'morgens gaat het hem niet worden!

Vandaag heb ik 2 pillen voor de misselijkheid ingenomen. Dat mocht zonodig dus kijken of het beter gaat!

XX nina

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen mama's, wat kletsen jullie lekker :)

Hier ook drie dagen een rommelende buik, vannacht ettelijke keren eruit, manmanman, het leken wel weeën, zo'n pijn :$ Buikgriep, het kan niet anders.

FunnyMe, hier nog niemand verteld - we krijgen de 30e een echo en als het dan goed is, dan vertellen we het aan onze moeders (hebben geen vaders meer) en nabije vrienden.
    Overigens: jullie weten het... Moeders voor Moeders (die maandag komen) weten het... en de ziektekostenverzekering weet het... :D

Omdat de eerdere testjes, ondanks het laagje nagellak, gelig opdroogden, deed mijn man vanmorgen een nieuw testje voor in het babydagboek. Nou, deze knalde eraf, de teststreep is donkerder dan de controlestreep.
    (Overigens wacht ik met het boekje invullen tot we ietsje verder zijn, voor nu schrijf ik alles in Word op.)

WendySunny en andere nieuwelingen, welkom en gefeliciteerd!

W.b. het slikken van vitamines: ik slik VSM Mama, dat blijf ik, net als bij Ollie, doen tot ik stop met borstvoeding. Zit alles in en het is een goede gewoonte om die pil (grote knoeperd!) 's ochtends in te nemen.

Hoe zit het met het echoapparaat, schaffen we dat hier met z'n allen aan :D

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    lindavnr, ik vond toen ik mijn ma kreeg juist fijn dat mensen wisten hoe en wat. Ze leefden juist extra mee. En als ik eens verdrietig of boos was nam niemand me dat kwalijk

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Van mijn vader en schoonouders vond ik het op zich ook wel fijn (ook al zou ik het nu dus niet nog eens vertellen), maar op het werk al mijn collega's achteraf gezien niet.
    Daarom dat ik het nu aan 1 collega heb verteld, kan ik het toch nog met iemand over hebben als ik wil :)

Zo zal idd iedereen wel zijn eigen voorkeur hebben :)

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Daarom! En dat moet kunnen toch??

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Zeker weten! :D

Ik ga nu maar eens weer ff aan het werk hihi!

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Meiden staan allebei aan de box... alleen kunnen ze neit meer terug komen. Dus ik ga ze maar weer op hun kont zetten... Oh ze zijn toch zelf gaan zitten!

9. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, ik heb de verloskundige gebeld, en ze vond het helemaal prima dat ik wat eerder belde dan die 6 weken die op hun site staan! Echt een gezellig mens, die secretaresse, ze vond het helemaal leuk me nu alweer terug te horen na de mk.
    Helaas toch niet zo'n vroege echo als ik hoopte (ik hoopte op 7/8 weken), maar 6 aug intake en daarna zsm een afspraak voor een echo (die dus ergens tussen de 8 en 9 weken wordt). Ach ja, ik moet ook maar zo denken: zo'n echo helpt natuurlijk niks, als het weer mis gaat is daar toch niks aan te doen en met 8/9 weken moeten ze iig iets goed kunnen zien, terwijl je met 7/8 weken nog in de twijfelfase zit en daar ook weer onzeker van kan worden.
    Maar het duurt nog wel erg lang!!! Ik leef momenteel zo ongeveer van mijlpaal naar mijlpaal, en 6 aug is pas over 3 weken! :S
    Haha, lekker ongeduldig dus.

10. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    nina: als de pillen tegen de misselijkheid niet aanslaan moet je eens om zetpillen vragen... die werken vaak sneller en beter (okee zeg er eerlijk bij dat ze bij mij niet optimaal gewerkt hebben, maar bij de meesten werkt dat beter dan gewone pillen).

hier ook de centrum materna, wel zonder visolie want wij zijn dol op vis en eten dat zeker 2/3 keer in de week, dus niet nodig om extra visolie te slikken.

11. Isa

Isa Actief lid

16 apr 2006
    238
    0
    0
    Meiden,

Ik heb helaas een miskraam. Had gisteren dus bruinverlies en gisteravond opeens geen pijnlijke borsten meer. Vanochtend erg kramp en veel bloed verlies.
    Erg verdrietig, helemaal omdat we er best lang op gewacht hebben.
    Ik hoop dat het bij jullie allemaal wel goed gaat!

liefs,

Isa

12. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Isa: wat ontzettend erg meid! Was het eindelijk gelukt, gaat het toch nog mis! Heel veel sterkte in de komende periode, maar geef de moed niet op! We zijn er voor je als je erover wil praten, maar als je juist even niet aanwezig wil zijn is dat ook heel begrijpelijk. Dikke knuf.

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Isa, wat een vreselijk nieuws! Ik wil je heel veel sterkte wensen!!

Ik word beetje emo van al die mk-en.

14. Zippie

Zippie Niet meer actief

Hoi Iedereen

Mag ik ook mee komen schrijven? Zie banner :D

15. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    @ Isa: *knuf* :(

16. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    isa heel veel sterkte!
    moet zeggen dat we nu best wel veel mk hier gehad hebben...

zippie: gefeliciteerd! jij bent er snel weer bij?! was het bewust?

17. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Wij hebben het alleen aan een vriendin verteld, verder houden we stug onze mond... (als het lukt...)

Hier gaat het qua vermoeidheid iets beter. Vitaminen helpen wel iets heb ik het idee. Ons ventje houdt me ook erg wakker ;) Ligt al 3 kwartier in bed te kletsen. (Verder dan dadadadada komt ie niet, maar hij heeft een vrij zware en aanwezige stem... haha!)

18. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Zippie, ik zie het nu pas! Gefeliciteerd, enne, ik dacht dat ik snel was;) Leuk hoor!!!

19. Zippie

Zippie Niet meer actief

Meiden met MK: :( Wat sneu voor jullie. Sterkte ermee!

Bewust: Ja en Nee. Geef nog bv dus had het niet verwacht (Toen ik van de 2e zwanger wou worden duurde het een jaar) maar we wouden wel graag.

Vertellen: Nee, meer omdat we dit pleziertje voor onszelf willen houden en niet willen laten verpesten door stomme reacties. Misschien vertel ik het wel ergens eind dit jaar :D we wonen toch in het buitenland dus het valt goed te verbergen

Hoeveel meiden zijn er nu?

20. Zippie

Zippie Niet meer actief

Geesje: Haha ja jij bent er ook snel bij! Ook bewust? Of toch een schrikmomentje??

Deel Deze Pagina