hihi lindavnr ik 9 pakken maat 1, mmmmm zou het te veel zijn hihi. Ik dacht mijn neefje van bijna drie maanden is nu 5 kilo dus ik durfde het wel aan maar koop nu niks meer haha.
Ik ben er nog hoor! Vanmiddag even naar het centrum geweest en sindsdien ontzettend harde buiken. Echt heel pijnlijk! Net al gedoucht en ik lig nu lekker op bed. Dus ga zo afsluiten en even kijken of er regelmaat in zit. Hubbie maakt zich zorgen dus ik denk datik die ook gerust moet stellen. Hebben jullie ook dat het af en toe wel lijkt of je vruchtwater verliest? Gisteren rook het ook zoet. Heb aan hubbie gevraagd of hij even kon kijken dat wanneer ik op mn hand blies er ook wat uitliep (sorry voor de details) Maar dat was gelukkig niet zo. En nu ga ik voetbalvrouwen kijken en hopen dat de harde buiken afzakken.
hahaha wow, 9 hahaha Nja, dikke kans dat we het allemaal nodig zullen hebben hahaha. maar ik wilde niet teveel inslaan haha.
Jeetje, wat moest ik weer veel bijlezen... En nu ben ik het meeste weer vergeten, sorry! Hier nog twee weken werken pfff, vind het wel zwaar hoor. Afgelopen week was ook tamelijk zwaar met twee keer 's avonds nog een vergadering. Ik merk dat ik ook veel minder kan hebben van mijn leerlingen, arme kinderen! Oh, ik moest trouwens de glucose lunchcurve overdoen. Mijn waardes waren 4.9 toen 7 uur na de lunch en anderhalfuur na de lunch 6.9. Dit is niet heel hoog, toch? Ze vond de 7 op het randje en vooral het feit dat het maar zo weinig gezakt was in een half uur reden om er nog eens naar te kijken.
heyyy meiden kleintje fijn dat alles goed was!!toch fijn dat je dan meteen even langs kan komen he? lindavnr groot gelijk meid dat je lekker thuis bent gebleven, t heeft bij mij ook even geduurd maar ben nu wel heel blij dat ik de komende 2weken alleen nog ochtenden werk, heeerlijk!!! ouders:mijn vader is nooit heel geinteresserd in dingen, of teminste, hij laat het nooit zo blijken, hij vraagt nu dus ook niet heel veel, maar weet dat ie het niet slecht bedoeld, zo is ie nu eenmaal! me moeder is heel lief alleen soms een beetje van t vergelijken met vroeger, toen hadden ze ook geen echo's en al helemaal geen pretecho's, en nou ja meer van die dingen, omdat ik laatst een beetje de balen ervan had heb ik t heel netjes gezegd allemaal, en ze zou er rekening mee houden,ze bedoeld het ook niet slecht echt absoluut niet, maar t is soms wel vervelend, maar goed als ik het verhaal van lindavnr weer lees die helaas haar moeder al moet missen, nouja waar zeur ik dan over, ben ontzettend blkij dat ik ze uberhaupt nog heb!!! vocht::hebben jullie ook dat je gewoon deuken in je benen kan drukken haha???als ik met me vingers op me onderbenen druk blijven ze er gewoon echt in staan, echt bizar.... xxx
owja kraamzorg was hier vanmorgen.was een erg leuke vrouw.ze zeurde ook absoluut niet over t feit dat ik waarschijnlijk flesvoeding wilgeven, ze zei als je er niet helemaal achter staat kun je het beter gewoon niet doen omdat het dan vaak niet eens lukt, dus al staat de hele wereld op ze kop, je moet doen wat jij wilt. heb gezegd dat t bed niet op klossen kan, dat was prima, een extra matras was goed. en t feit dat we willen dat ze de schoenen uitdoen vond ze ook heel normaal!!! ze is trouwens niet eens boven wezen kijken ofzo..... nou morgen om kwart voor 3 een echo, ben zoooo benieuwd!!!!! ow hier nog even een foto van net, normaal doe ik zonder hoofd, maar heb ff geen zin om dat weer helemaal bij te werken enzo hahaha, dus dan maar ff een keer wat minder anoniem... Bekijk bijlage 43881
Wat zijn jullie rustig vandaag zeg haha, soms is het niet bij te houden en nu kletst er bijna niemand .. Ik lig nu heerlijk in bed met de laptop, vriendlief is laat thuis vanavond dus dacht ga maar alvast naar bed haha.. Funny; wat vervelend zeg weer zo'n last van harde buiken. Heb dat nog niet volgens mij dat het lijkt alsof ik vruchtwater verlies. MOet je wel in de gaten houden hoor.. Ano; ja dat hoor ik ook vaak van vroeger had je dat allemaal niet hoor met echo's. En m'n vader vond het ook niet zo leuk dat ie nou al wist wat het werd. Maar ja; dat is de tijd van nu kan ik ook niks aan doen hihi..
Ano; leuke foto . Jouw buik groeit ook lekker hard zeg.. En wat fijn dat de kraamzorg zo makkelijk deed! Veel plezier morgen met de echo.. Ze zal wel flink gegroeid zijn hihi..
Ano: Wat een grote buik heb je zeg Wel een eeerruuugggg mooie buik Funny: meid doe rustig aan en als je het niet vertrouwd meteen bellen naar de VK of ziekenhuis.... Ik heb zelf ook regelmatig dat ik vocht verlies (eerst was het afscheiding nu lijkt het de laatste tijd meer gewoon vocht) en iedere keer als het gebeurd blaas ik ook op mijn hand (ruikt namelijk ook weleens zoet) om te checken maar gelukkig ook nog niet gehad dat ik dan meer vocht verlies... Denk dat het toch een soort van afscheiding is? Of Urine ofzo? Mijn urine ruikt in ieder geval in de ochtend wel altijd erg zoet, dus misschien dat het dan toch een beetje urine is? Hebben jullie dat ook dat jullie urine in de ochtend vaak sterk / zoet ruikt?
zo ook even weer online ben zoo moe de laaste paardagen. heb ook al een kraampakket mijn zus heeft vorig jaar 2 gekregen en ze had die andere bewaart dus scheelt weer een rit naar de apotheek. morgen kunnen we de proefdrukken gaan halen van de geboortekaartjes.
@ lindavnr, ik werd een beetje stil hoor van jou bericht, dat jou moeder er niet meer is! Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk voor je is, en helemaal nu je zwanger bent Dikke knuffel voor jou.. @ meiden die weinig begrip krijgen van familie etc. Hier hetzelfde hoor.. Erg herkenbaar.... Gelukkig word het bij mij gecompenseerd door een paar heeeeele lieve mensen om me heen!! Dat scheelt een hoop!! Ow wat errug, verder weet ik het nie meer Liefs en bedankt voor jullie reacties, stelt me weer gerust... Ben dus toch nie raar dat het soms allemaal zo onwerkelijk lijkt!! Knuf voor jullie
Jeeeh, we hebben weer internet. Huis is echt nog een puinhoop, maar we kunnen weer internetten. Vandaag dus verhuisd. Was best een heel karwei om alle dozen opt ijd in te pakken en het huis op tijd een beetje klaar te krijgen. Maar goed, we hebben het overleefd. Tja familie, mijn schoonouders zijn helemaal nog niet eens komen kijken naar ons huis. Daar heb ik ook helemaal niks mee. Mijn pa is vandaag terug gekomen uit nieuw zeeland, maar anders had hij hier wel heel hard meegewerkt. Gelukkig is mijn tante nog af en toe komen poetsen. Mijn broer en schoonzus hebben ook geholpen. Schoonfamilie heb ik niet gezien. Lindavnr, even knuffel voor jou. Ik weet wat het is om geen moeder te hebben. Mis ze nu ook heel erg, maar ja, je doet er weinig aan. Gewoon doorademen zeg ik altijd. Boomer, sterkte straks met de verhuizing. Ik hoop voor je dat je veel hulp hebt, want dat heb je wel nodig. Merk nu toch wel, dat ik 30 weken zwanger ben en dan weinig meer kan doen. 't Is best wel pittig. Ik ga mijn nieuwe bad inwijden.
Stroopie: Gefeliciteerd met je nieuwe huis! Fijn hoor dat je nu over bent... Is het een fijn bad? Ano: Super leuke foto en erg mooie buik! En dat vocht heb ik helaas ook heel erg. Joepie: Ik hoop dat je vandaag de keuze kunt maken voor een geboortekaartje Linda: Ik heb ook 9 pakken maatje 1 hoor! Darcy: Wat lekker een dagje thermen. Goed begin van je werkvrije leven Funnyme: Zijn de harde buiken weer weg getrokken?
ik zou heel graag naar de 9 maandenbeurs en huishoudbeurs willen maar ik ben dan 38 weken zwanger en aangezien t daar altijd mega druk is denk ik niet dat ik t ga trekken.
alsnog goed blijven smeren hoor des te mooier drogen ze op zeiden ze in de salon altijd. t rooie trekt wel weg na verloop van tijd maar t blijven helaas wel littekens. ze worden wel minder zichtbaar als je buik niet zo dik meer is van de beeb.
dianne, het is een rondje van een paar kleine striemen dus t valt wel mee en als het goed is valt het straks precies op of onder de broekrand.
ano mooie buik zeg wow!!! volgens mij ben je wel je bruine kleurtje echt kwijt hihihihi. fijn dat ze niet liep te zeuren. t scheel een hele hoop
En was het een lekker badje? Ik heb ook nog nooit een ligbad gehad en dus hoop ik dat bericht ook over drie weken te kunnen vermelden haha. Gelukkig is het ergste nu voorbij voor je. Uitpakken is toch altijd een stuk leuker dan inpakken. Ik ben nu ook dozen aan het inpakken en gisteren heb ik allemaal zware afvalzakken weg moeten gooien. Dat was vrij zwaar en mijn bekken en rug zaten gisteravond dan ook helemaal vast. Ik kon niet meer van de bank afkomen, hubbie moest me ophoog tillen. Voelde me echt een oud wijf. Vervelend dat je schoonouders niet eens langs zijn gekomen. Altijd zo moelijk voor te stellen, want zelf zouden we dat echt nooit doen. Tis toch geweldig als je kind een nieuw huis heeft? Maar goed. succes verder.
@Ano; prachtige buik hoor! mooie vorm. @Funnyme; ik heb hetzelfde hoor. Ik schrik elke keer als ik mijn broek omlaag doen in de wc. Halve onderbroek nat! En wat het is, geen idee. Tis niet wit, niet rood, en ruikt niet naar urine. Nou ja, meerdere hebben het, dus zal er wel bijhoren. @kleintje, mijn urine stinkt altijd . Nee, dat heb ik niet echt, maar schijnbaar is dat normaal toch? Je hebt wat 'opgespaard' van de nacht toch dan? En je drinkt minder water in de nacht dus lijkt het mij meer geconcentreerd, dus meer stinkend. @Joepie; fijn dat je de keuze hebt gemaakt, ik ben er ook wel uit, alleen de tekst aaargghh. Welke woorden gaan we erin zetten??? Kraampakket ook al eergisteren gekregen. Van Agis. Zit een badlakentje, flessendoek, tempmeter en een boek in. Wel geinig. Alleen ik dacht echt dat het luiers waren die erin zaten, maar blijkbaar is dat dus dat isoleermateriaal En kraamzorg heeft gisteren ook gebeld, de afspraak is over 3,5 week pas. Dit omdat we dan pas gesettled zijn in ons nieuwe huis.
settie: ik had de bij mijn vorige zwangerschap verschrikkelijke striemen al vanaf week 20. Ik heb nu nog niets, De strepen van de vorige keer zitten er nog wel maar ze vallen absoluut niet op. Moet wel zeggen dat het even geduurd heeft voordat ze niet meer rood/paars waren, maar moest ook wel 30 kilo afvallen van de vorige zwangerschap.