Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Heey dames,

Hier weer een berichtje van mij. Wat kletsen jullie toch veel.

@lara
    Fijn dat je weer thuis ben. Hopelijk valt de pijn nu verder mee.
    Ook hoop ik dat het lopen voor je steeds minder pijnlijk word.
    Mooi buikje trouwens :D

@wennepen
    Pff best pittig al 2 weken in het ziekenhuis. Hopelijk mag je snel naar huis. Knuff

@Kussiexx
    Knuff voor jou. Maar zonder die medicatie had jij je ook mogelijk niet fijn gevoeld.

@Elisah
    Hier met de jaarwisseling de buikgriep gehad. Zit niet mee met zo een dikke buik op de wc.

@Dianne
    Vriendin van mij was hem al verloren in de 23ste week van haar zwangerschap. en is met 39 weken ingeleid. Ik ben ook iedere keer bang van oe als ik hem verlies en dan?? hihih

@Ano
    Dat wil ik ook een babyshower :D

@Linda
    Ohh hier nog geen streepje maar ben bang dat dit ook elk moment kan gebeuren.

@Lisetje
    Ik heb ook steeds vaker het idee dat ik wat vochtig aan voel op me tepels. Maar nog geen echte afscheiding. Ik denk dat het bij mij ook niet lang meer zal duren voordat ik ga lekken. wattenschijfjes is mischien een idee. maar als ze gaan drogen droogt het helemaal op je tepel denk ik. Dus ga ik dan gelijk voor zoogcompressen.
    Ook hier voelen ze kriebelig aan.

@Nijnja
    Ohhh dat klink als een ideale zondag :D En in bad lijkt mij ook heerlijk :D Die heb ik helaas niet.

@hier
    De babykamer is op schilderijtjes en wat andere deco na klaar.
    De gordijnen zijn besteld en heb een heel mooie hemeltje van slaap beer bruin besteld voor het wiegje.

Hier ook vol op genieten van de buikbewegingen en het trappelen.
    Helaas wel nogsteeds vaak last van jeuk en nu ook op me armen.

Ook steken bij me poeperd. En trekt dan door naar me muts en dan naar me buik. Zouden dit soort van weeen zijn? Soms zijn ze best pijnlijk. Dit herken ik wel een beetje van heftige ongi kramp.

Hoe gaat het slapen trouwens bij iedereen?
    Hier nogsteeds een ramp. Nu overdag echt kapot moe en savonds dan weer over me slaap heen. Nu voel ik me heel onrustig en kan echt me draai niet vinden. Ook de rusteloze benen spelen daarbij een rol. Pfff kan geen moment stil zitten.

Ook gaat het nu niet zo lekker met me vriend en mij. Ik heb last van me slaap te kort en de hormomen. Dus ben heel kribbig. en probeer veel rekening te houden met me ventje maar helaas lukt dat niet altijd. Dus gevolg is dan vaak een flinke kibbeling en ik weer in de stress.

Hoe kan ik hem nou duidelijk maken dat ik nu niet lekker in me vel zit door de slaap problemen, heel de dag jeuk, rusteloze benen en nog wat normale zwangerschapskwaaltjes. Ik heb het rustig uit te proberen te leggen dat ik momenteel echt op een heel kort lontje zit en hij op dat moment beter ja en amen kan zeggen anders gieren de hormomen door de kamer heen. Hihih zoals ik het nu schrijf kan ik er best wel een beetje om lachen.
    Me ventje is echt een super softie maar met mijn hormonen is hij zelfs af en toe een DRAAK :$

Ohh ik ga even spammen met de babykamer foto's

En dan hopelijk een goede nachtrust

Hoe is het trouwens met Funnyme? heeft zij al hulp kunnen krijgen?

Bekijk bijlage 44229

Groetjes

2. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
  3. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Lynette, dat weet ik wel zeker dat ik me dan nie goed zou voelen, maar ik voel mezelf liever nie goed, dan dat de kleine er nu onder moet lijden, maar het schijnt dat de stress die ik zal ervaren als ik stop met die rommel, dat dat nog veel slechter voor het kindje zou kunnen zijn, wederom kiezen tussen 2 kwaden (net als met die mex. griep spuit, zucht)
    Dus we slikken volgens arts, verloskundige, en nu ook Psychiater maar braaf door...
    En bedankt voor je knuf! Das wel even fijn :):)

Ennuh, ik vind het eerlijk gezegd erg jammer dat jou mannetje je niet ehm wat spaart zeg maar nu...
    Ik snap dat het voor de mannen ook misschien allemaal nie even makkelijk is om te moeten dealen met hormonen van ons ladies,
    maar kom op zeg, is dat niet een PEULESCHIL vergeleken met wat wij doormaken...
    Zij hebben geen pijnen, geen slaapgebrek, geen toeter die nu toch wel erg in de weg zit soms, geen hormonen die je helemaal gek maken terwijl je dat HELEMAAL nie wil!!
    De jeuk, de soms ook wel angstige gedachtes voor de bevalling en noem maar op!!

Vind echt dat hij wel wat meer begrip mag tonen!!
    *Sorry:), ik bedoel dat goed*
    Daarom in ieder geval van mij een dikke knuf terug voor jou!!

Ow en dan ook nog een dik compliment, want ik vind jullie babykamer echt heel mooi, wat een mooie kleuren ook zeg!! :)

Ga nu zo maar es op bed...
    Ik snap het nie heh, ik kan 's avonds zooo NIET slapen :(
    Word er sjaggie van, stel het steeds langer uit om naar bed te gaan...

Liefs mij

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hee meiden

Harde buiken zijn gelukkig weer afgezakt. Wij zijn gisteren lekker met de meiden naar ballorig geweest. Was leuk! Op een gegeven moment was Anna zo moe, die viel over een plastic mat, bleef liggen en viel in slaap. Toen zijn we maar lekker naar huis gegaan.
    Gisteravond lekker bij de griek gegeten met vrienden.

Vandaag moeten we nog eens met Anna bloedprikken (gelukkig kan het dmv een vingerprikje) want ze had te weinig bloedlichaampjes zei de kinderarts. Moet meteen een afspraak bij de kno arts maken voor het knippen van beide meiden hun neusamandelen.
    Vrijdag belt de kinderarts terug met de uitslag van Anna's bloed.

En ik moet vandaag naar de bedrijfsarts. Heeft lang geduurd. Morgen zit ik alweer 6 weken thuis. Ik heb regelmatig dat ik niet meer kan lopen van de pijn in mn schaambeen. Ben benieuwd wat ze ervan gaat zeggen.

Vrijdag aanstaande de groeiecho. Ben wel benieuwd wat hij nu weegt! Met de pretecho wilde ze hem niet meten. Keek ze op een lijstje wat hij nu ongeveer weegt. Tja dat kon ik zelf ookwel nazoeken.

Verder stroom ik hier maar weer in!

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

thnx, yep 1 maart ik ben met 2 anderen de eerste. boba post hier af en toe!!! meestal kijk ik ff op haar site om te kijken hoe t gaat. ik ben nu opt werk dus kan niet zoeken welke site t is. thuis staat tie in mn favorieten.

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat een heerlijke zondag zeg lekker relaxet en die pannekoeken maken t helemaal af!! hihi

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    mooie buik zeg!!!

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lynette,

ziet er leuk uit zo t kamertje, helemaal top!!!

Slapen gaat goed alhoewel ik wel vaak wakker wordt met een zere opgezetten buik lijkt t wel. t voelt iets anders aan dan een harde buik.

waar ik nu wel last van begin te krijgen is van het hoofdje, ze is al ingedaald en die druk daar is in de avond als ik in bed lig echt heel erg, ts dan net of je een vreslijk te strakke broek draagt!!!

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Goedemorgen allemaal!

Ik zal vandaag ook even wat foto's weer plaatsen.

@Lindavnr: nouja dat is ook toevallig ik heb gisteren volgens mij ook striea ontdekt alleen aan de onderzijde van mijn borsten :( ik vind het heel gek want ik had een B-cup en nu een grote B/kleine C dus dat valt reuze mee. Maar dus toch streepjes :(.

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Wat een mooie kamertjes zie ik voorbij komen, ik vond ze echt allemaal mooi!

Ik vouw straks het laatste wasje op en moet dan alleen nog 100.000 hydrofiel luiers strijken, mijn man vind het onzin (we hadden al ruzie omdat hij mij duidelijk maakte dat hij dat dus echt niet ging doen hihi) maar of ik het nou ophang of in de droger doe, ze zien er zo gekreukeld uit, volgens mijn moeder wordt het minder als je ze vaker gewassen hebt.

11. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Zijn er ook meiden bij het GroeneLand verzekerd? Zo ja hebben jullie het kraampakket al in huis? Hier nog niets gezien en omdat ik hier al veel berichten hoor over de kraampakketten..... Maar kan natuurlijk per verzekeraar verschillen, en anders moet ik ff bellen.

Laar, fijn weer van je te lezen!!

Mooie buiken en kamertjes!! Vind het altijd erg leuk om te zien hoe anderen het hebben!
    Hier nog niet af, maar zodra het klaar is zal ik ook even een foto plaatsen! Zal ook weer even een buikfoto maken vanavond!

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

ik zou maar ff naar achmea gaan bellen je hoort m volgens mij al te hebben ik had al gekregen in week 28 en zit bij agis.

13. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Week 28 is volgens mij ook wel vroeg hoor om het kraampakket te ontvangen. Ik zie overal staan dat het tot de 34e week wordt uitgeleverd, dus het zal ieder moment binnenkomen. Ik heb het pakket sinds vorige week, 30 weken was ik toen en ben ook bij Agis verzekerd.

Maar bellen kan nooit kwaad.

14. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Setti, Kussie en Lara; mooie buiken hoor! Zijn geen buikjes meer nu haha.

Setti, bij jou hangt de buik inderdaad lager toch? Is de beeb dan al ingedaald ofzo? Bij mij zit alles nog erg hoog en ik krijg telens trappen tegen mijn maag aan denk ik, want meerdere keren per dag komt er spuug naar boven. Dus zal ze wel hoog zitten. En mijn ribben doen ook pijn bij het zitten.

FIjn dat je een mooie dag hebt gehad met je meiden Funnyme! Lekker hoor dat de harde buiken minder zijn geworden, houden zo nu.

Ik zag ook nog een mooie babykamer voorbijkomen. Zet er schattig uit, dat wiegje! En mooie kleuren inderdaad!

Hiero een goede nacht gehad, denk dat ik vandaag maar eens ga rondkijken voor aankleding van ons huis. Ik heb nog lampen nodig, maar eerlijk gezegd heb ik daar weinig zin in.... Maar goed, nu het nog kan. Fijne dag ladies.

15. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Moest even flink wat pagina's bijlezen haha..
    Vind ik niet erg hoor, alleen vergeet ik bijna alles wat er dan is getypt.

Setti; wat een mooi bescheiden buikje zeg :).
    Kussie: wauw ook al zo'n mooie buik..

Zag ook foto's van een kamertje langskomen; zo mooi.
    Ga van de week ook even wat foto's maken ook al is het kamertje nog niet klaar hihi..

Setti; ik heb dat ook als ik wakker word zo'n gevoel. Geen harde buik maar anders; denk dat het komt omdat ik dan toch 's nachts op m'n ga liggen en dan een soort druk erop komt ofzo..

Heb eindelijk weer eens hele nacht door kunnen slapen; ow heerlijk was dat. Voel me nu ook weer fit; buikgriep is gelukkig zo goed als over. Ow wat was dat vervelend zeg :(.
    Hopelijk krijg ik het niet nog een keer in de zwangerschap!

Volgens mij kreeg ik m'n kraampakket al met 27 weken.
    Zal toch even bellen; misschien is er iets fout gegaan.

Zaterdag hebben we trouwens de geboorte raamsticker binnen gekregen. Zo mooi om gewoon de naam te zien staan.
    Maakt het allemaal zo echt.. :p

16. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Hey meiden,

Paar daagjes niet geweest dus heb alles even vluchtig doorgelezen!!

beurs, ga ik niet naar toe, houdt ik niet eens vol met mijn bekken en vind het ook niet meer echt nodig zo op het eind.

straie, gelukkig hier nog afwezig en dat terwijl ik eigenlijk amper smeer!

buiken, mooie buikjes zag ik weer voorbij komen!!

kraamzorg, hier nog geen bericht gehad voor intake.

lara, Fijn weer wat van je te horen!! PAs goed op jezelf hoor!! Hoelang moet je nog voor je met verlof gaat??

babyshower, wat onwijs leuk zeg!! Wil ik ook;):D

met mij gaat het verders prima. Wel last van beurse rechterrib en rugpijn. De baby is afgelopen week onwijs ingedaald!! Mijn buik is een stuk lager en krijg weer meer lucht. Lijkt me wel vroeg of niet??

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kussie: mooi buikje :)

Lynette (toch?): mooi kamertje :)

Slapen: ik doe er tegenwoordig eruuuuggg lang over om in slaap te vallen! Erg frustrerend.... Vaak is het dan wel zo als ik slaap dat ik dan ook echt slaap maar de laatste tijd is het ook vaak dat ik steeds vaker om het uur wakker wordt ofzo, heb ook het idee dat ik met mega wallen onder mijn ogen loop haha :p

om 11.50 moet ik weer naar de Verloskundige, de assistente had gevraagd of ik de afspraak af wilde zeggen omdat ik morgen ook nog naar de Gyn moet maar ja die had al gezegd dat als morgen alles goed was ik waarschijnlijk wel weer terug kan naar de VK dus heb gezegd dat ik de afspraak graag wilde laten staan....
    Strax ook naar de tandarts, oops ben ik al een jaar niet meer geweest :S maar ja heb teveel andere dingen aan mijn hoofd gehad.... En ik vind mijn tandarts zo'n zeikerd (al ben ik er nog maar 1 x geweest )

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

yep de beeb is al ingedaald maar mijn buik heeft altijd al laag gezeten kijk maar in mijn album.

fijn dat je een goede nacht heb gehad scheelt al een hele hoop vind ik zelf altijd

19. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Succes kleintje bij de vk en haha ook bij de tandarts.
    Dat is niet mijn grote hobby; ik hoef pas terug als ik bevallen ben. ;)

Joehoei, ik mag morgen weer naar de vk :D!
    Kom ik ook pas net ineens achter haha..

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Bij mij zitten de beebs ook laag, heb helemaal geen last van ribben, misschien komt het nog.

Deel Deze Pagina