leuk zo'n raam sticker, wij hebben al een slinger met hoera een dochter om voor t raam te doen maar ik denk dat we maar een plastic slinger moeten gaan halen voor buiten en wat ballonnen want we hebben geen grote ramen maar 4 van ongeveer 70 breed van plavond tot grond dus een raamsticker wordt bij ons niets. ik slaap niet op mijn buik meer want als ik op mijn buik draai snachts wordt ik daar gelijk wakker van omdat t echt pijn doet. ik slaap dus echt op mijn rug of zij. en zo wordt ik ook altijd wakker. lekker zeg een keer doorgeslapen. je bent gelijk een stuk fitter he
schijnt normaal te zijn hoor ik ben vorige week woensdag bij de vk geweest en was ze ook al ingedaald
Lynette: Mooi kamertje! Kussie: Mooie buik! Eliesah: Fijn dat de buikgriep weer over is. Nu idd maar niet meer ziek worden hoor! Funnyme: Gelukkig krijgt Anna nu alleen een prik in haar vingertje. Want dat bloedprik verhaal wil je niet nog eens meemaken. Ook veel succes bij de bedrijfsarts! Kleintje: succes bij de vk en de tandarts! En dan morgen ook nog bij de gyn. Dan ben je wel weer helemaal goed mgekeurd denk ik zo ! Boomer: Succes met alles uitzoeken voor je huis. Ben blij dta wij dat al helemaal gedaan hebben, kan me er ook niet meer toe zetten... Lindavnr, Linda: Balen van die striae. Stiekem hoop je toch niet aan de beurt te komen.... Ik blijf nog even hopen....
indalen, was aan het googlen geslagen en las inderdaad dat het niet zoveel zegt. Was al bang dat beebje eerdaags zou komen! en we zitten nog in een huis vol verbouwingstroep!! MAar zegt dus helemaal niets gelukkig. geboortekaartje, vandaag 2e proefdruk gekregen van geboortekaartje en helemaal naar ons zin!! gelukkig maar, kan dat ook van mijn lijstje kleintje, succes bij de tandarts!! setti, gefeliciteerd met je 34 weken!!
Hallo dames, even een berichtje tussen de dozen door. Pff, we zijn nog niet eens op de helft met uitpakken. Had het idee dat we er bijna waren, maar dat viel vies tegen. De keuken is te klein en ik kan niet alles kwijt. Gelukkig hebben we een nieuwe gekocht bij de Ikea en vrijdag bellen ze, wanneer die geleverd kan worden. Misschien volgende week een nieuwe. Heerlijk!! Ik zag schattig kamertje voorbij komen. Hihi, hier staan overal nog dozen in de babykamer. Hopelijk kan ik die van de week nog wegwerken, want vind nu wel dat het tijd wordt, dat het kamertje nu ingericht gaat worden. Mooie buiken zag ik voorbij komen. Buik zit hier erg laag. Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Totaal geen last van schoppen tegen mijn ribben, maar veel gekriebel in mijn lies. Laar, doe je rustig aan? Mag je nog zwemmen? Ik probeer donderdag te gaan. Marye, jij kon dan niet he? Wennepen, dikke knuf voor je. Valt niet mee dan he, als je zolang in het ziekenhuis moet blijven. Gelukkig blijft beebje nog lekker zitten. Ano, leuk zo'n babyshower. Iedereen is nu zo'n beetje de 30 weken gepasseert. Gaat goed dames. Ben benieuwd wanneer de eerste beeb zich meld. Ga maar weer eens wat dozen uitpakken. Vanmiddag dochter naar peuterspeelzaal brengen, daarna wordt het oude huis nog getaxeerd. Moet ik ook weer naar toe. Is kijken of mijn pa al zin heeft om te komen helpen. Zou wel lekker zijn. O ja en boodschappen doen. Anders hebben we niks te eten vanavond.
@ Buikfoto's: Mooie foto's meiden!! Groeit allemaal echt mooi zeg!! @ Babyshower: geen idee wie hem had, maar wat super lief en leuk zeg! wat een leuke verrassing! Ik dacht ook dat ze dat altijd na de bevalling deden hahah, maar dat zal dan wel weer iets anders zijn; kraamfeest ofzo? haha. Wel leuk zeg, zoveel cadeautjes al krijgen voor de bevalling! En handig! hihi. @ Lara: Ahh fijn dat je er weer bent! Rustig aan doen hoor meis als het werken teveel wordt! Je hebt alle recht om te zeggen dat het teveel is en je moet minderen/stoppen. @ Germini: hmm ik heb geen flauw idee hoe het zou moeten voelen als mn baby's indalen! hihi. Ben benieuwd of ik dat moment zal voelen/zien/herkennen. @ Slijmprop: hahah nog nooooit van gehoord; weet ik dat ook weer! @ Linda: balen hè, die eerste striae.. Ik had het wel verwacht, mgoed, dat maakt het er niet leuker op haha. En ik smeerde juist de laatste tijd weer zo goed..achja. nu maar hopen dat niet mn hele buik vol komt.... @ kamertje: Even vergeten van wie ie was maar wat een mooi kamertje! Super lief, dat wiegje @ marye: hahah fijn dat jij nog geen striae hebt! @ Stroopie: succes met het inrichten/verhuizen! @ hier: Vandaag maar eens een begin maken met de babykleertjes wassen denk ik. Verder alvast een foto gemaakt van de kinderkamer...dus kan er jullie nu alvast eentje showen! De rest komt gauw, da's nog niet helemaal klaar voor een foto hahah Bekijk bijlage 44294 Oh...Mn vriend heeft trouwens een filmpje gemaakt van onze schaapjeslampen!! hihi, hij heeft d'r een prachtig muziekje onder gezet hahah Maar wel super leuk, kunnen jullie zien hoe ze zijn geworden! YouTube - schaapjeslampen.wmv
thnx t gaat zo hard niet normaal. ik heb al te horen gekregen van mensen die hebben t vermoeden dat t eerder gaat komen. maar we zien wel. voorlopig moet ze nog ff blijven zitten
Bekijk bijlage 44309 Oke, haha nog een van het bedje en de schaapjes van dichtbij hihi, zien jullie hoe creatief ik die schaapjes zelf gemaakt heb! hahah. (getekend, gefiguurzaagd en opgeschilerd. zucht! ) Edit: hmm hahah niet echt duidelijk te zien doordat ie de foto wat verkleint, maar goed...binnenkort zet ik alle foto's wel in mn album
lindavnr. wat een creabea vriend heb je zeg. en wat leuk!!! haha de namen afgeplakt op de bedjes??? ik geef je groot gelijk hihi!!!! Ziet er erg leuk uit hoor!!
ziet er echt heel leuk uit indalen ik heb er niets van gevoeld tenminste niet dat ik weet. ik heb wel af en toe een zeurderig gevoel gevoeld of soms een harde buik gehad maar dat is alles. ik heb niet zoals ze dat noemen indalingsweeen gehad.
Lindavnr: Wat eem fantastisch kamertje!!! Echt mijn smaak al zou ik het nooit zelf zo kunnen verzinnen En ook een erg leuk filmpje van de lampen :d Stroopie: Ik kan idd 3 weken lang niet op donderdag Baal er flink van eigenlijk! Maar ja cursusje bevallen/borstvoeding is ook belangrijk! Succes met uitpakken enz... en hopelijk komt je keuken snel. Die van ons wordt donderdag geleverd, we plaatsen hem zelf, dus zal nog wel een paar weken duren voordat hij staat, maar goed...
hahah oke, dan show ik ook gelijk gewoon maar de laatste foto hahaha. Vond hem niet zo mooi gemaakt, maar goed, jullie moeten het er maar even mee doen Ons zelf gemaakte schilderij! \
Lynette: mooie kamer! Vooral de commode vind ik erg sjiek! Funnyme: dat is dus wel leuk, Ballorig? Het trekt mij helemaal niet, maar misschien dat we er toch eens aan moeten geloven, als kinderen het erg leuk vinden? Ik stel me alleen z'n grote hal voor met heel veel lawaai van schreeuwende en rondrennende kinderen. Of valt dat wel mee? Ben je al naar de bedijfsarts geweest? Ik kan me niet voorstellen dat die je weer aan het werk zet... Linda: volgens mij moet je hydrofelluiers eigenlijk niet strijken,want dan nemen ze minder vocht op. De luiers die je gebruikt voor in het bedje en in de reiswieg kun je wel strijken, maar dan moet je dus twee stapels maken, ook weer onhandig. Ik ben het geloof ik dus toch wel met je man eens, maar ik heb zelf dan ook een gruwelijke hekel aan strijken, dus ik grijp elk excuus aan om het niet te hoeven doen, haha! Lindanvr: jullie hebben echt een heel leuk en compleet kamertje zo. Als er een leukste kamerverkiezing zou zijn, gooiden jullie wat mij betreft hoge ogen!
Hydrofiel luiers: Ik heb ook gehoord dat ze minder vocht opnemen als je ze strijkt. Maar ik ga ze echt niet ongestreken in de kast leggen. Ze waren zo vreselijk gekreukt! Dan nemen ze maar wat minder water op, gebruik ik er wel 2 als dat nodig is
Hubbie is gaan bloedprikken. Achteraf ben ik blij dat ik er niet bij was. Kinderarts had beloofd dat het een vingerprikje zou worden (omdat het vorige keer zo'n drama was) maar daar in het lab zeiden ze dat het niet kon. Anna weer helemaal over haar toeren! Dus ik ben er klaar mee. Er wordt geen bloed meer geprikt bij ze! Er kwamen op een gegeven moment verschillende artsen kijken of alles goed ging omdat ze zo gilde! Bedrijfsarts: tja eerst vond ze dat ik wel 2x halve dag in een gezin kon gaan werken. Nadat ik vertelde over bloedverlies en harde buiken en verstreken baarmoedermond was dat over. Er wordt niet meer gewerkt zei ze en ik moest maar gaan genieten van mijn verlof! Ze gaf me de tip mee dat als het niet gaat met mn bekken, ik 2 weken voordat mijn verlof afloopt ik contact met het werk moet opnemen. Dan kan het uwv op de hogte gesteld worden. Maar stiekem hoop ik dan toch wel al iets anders gevonden te hebben!
Ballorig: ja tis wel lawaaierig. Maar ze hebben een groot gedeelte waar alleen kindjes van 0 tot 4 mogen spelen. Ze kunnen daar ook niet weglopen. Mijn meiden vonden het super. Al zijn ze wel bang voor de ballenbak hihi