Funnyme: Wat super vervelend voor Anna. Kan me voorstellen dat je nu geen bloed meer laat prikken bij ze! Wel fijn dat je nu gewoon ook van de bedrijfsarts mag stoppen met werken. Dan kun je nu officieel gaan genieten.
joehoe, eerste babywas staat aan! Kleertjes deden jullie toch niet in de droger, wel? Tenminste; zie op de labels dat de meerderheid van de kleertjes niet in de droger mag, maar was het ook niet van plan. (Wordt er wel lekker zacht van trouwens..hihi)
Lindavnr: mooie kamer zeg Ben bij de verloskundige geweest, hartje klopte weer mooi, gek genoeg kon ze niet goed voelen hoe de kleine lag, het was steeds aan het bewegen ze zat ook echt meer naar de zijkant te voelen, daar heeft ze uiteindelijk ook het hartje gevonden ook veel hoger dan waar ze het normaal in het ziekenhuis vonden, erg vreemd! Vanmorgen nog wel even een flinke steek in mijn buik gehad hopelijk betekend dat niet dat ze alsnog is gedraaid want ze lag al 2 weken mooi met het hoofdje naar beneden! Maar goed ik moet morgen toch nog naar de Gyn en dan moest ik meteen van haar maar even vragen of ze konden kijken hoe het nu precies lag maar ja dat doen ze zowiezo.... Ook gevraagd over het bloedverlies tijdens de curretage of dat invloed heeft op de bevalling maar dat was gelukkig niet zo! En nu gauw even mijn tandenpoetsen om dan daarna naar mijn goede vriend te gaan :S
Lindavnr: Ik heb de kleertjes niet in de droger gedaan. De rompertjes overigens wel... Kleintje: fijn dat alles goed was. ben benieuwd hoe je kleine er morgen dan bij ligt! veel plezier vandaag
Hoi hoi, Vinden jullie het nu ook zo snel gaan.... pff bedenk opeens allemaal dingen die ook nog moeten. Sinds een paar dagen flink last van vocht in mijn voeten en nu ik aan het werk ben helemaal, geen botje of vorm meer te bekennen van wat ooit enkels waren Verder mooie kamertjes gezien zeg, wij zijn ook bijna zover ik moet alleen de spijltjes van het ledikant nog een keertje verfen. Uiteindelijk hebben we nu toch een wiegje genomen, maar dat matrasje wat erin zit is zo dun en hard... vind ik tenminste. Hoort dit zo?
mmmmmmmmmm dus niet strijken, wel verleidelijk, dan maak ik (voor de onhandigheid) wel twee stapels, een deel wel en een deel niet gestreken. Dat zal dan wel resulteren in alles ongestreken straks . Ik moet nog wat foto's uploaden maar hier alvast een van de twee boxkleden die mijn moeder heeft gemaakt, ze maakt er nog een, precies hetzelfde, ben er erg blij mee, scheelde een hoop geld:
Wauw Linda, een super mooi kleed!! Precies de kleur die wij ook in de babykamer hebben! Dit zal idd veel schelen in prijs.
fijn dat alles weer goed was en ts altijd weer fijn t hartje te horen. op naar je vriend de tandarts en morgen ff naar de ligging kijken en kan je er weer tegenaan.
linda mooi kleed heeft je moeder gemaakt zeg. vinden jullie ook dat als je een boxkleed in de box legt dat t zo hard ligt. zelfs met 2 boxkleden overelkaar vind ik t nog vrij hard. wij hebben dus echt een speciaal boxmatras gekocht waar t kleed op komt Ik voel me soms net een mien muts met dit soort dingen.
Linda: Mooi kleed Setti: ja ik vind het ook vrij hard met 1 boxkleed..... Net terug van de tandarts en johhh die tandarts mag vaker in mijn mond kijken Wat een mooi hoofd had hij zeg en die blauwe ogen woowwww!! (al kan niemand natuurlijk tippen aan mijn eigen schatje die nu de ramen aan het wassen is (L) haha) Ik ben goedgekeurd, gek genoeg geen gezeur over te slecht poetsen etc (wat ik vorig jaar te horen kreeg of hij moet nu bang zijn geweest voor mijn hormonen haha) maar helaas wel 1 klein gaatje en tandsteen, maar tandsteen heb ik eigenlijk altijd... Nu moet ik daar nog 2 x voor terug komen 1x weer bij de tandarts (hopelijk dan weer dezelfde ) en 1 x bij de mondhygiëniste ofzoiets.... Achteraf is het dus wel meegevallen
Linda: Mooi boxkleed! Setti: Wij hebben geen boxmatras maar gewoon alleen een boxkleed. Vond het eigenlijk wel goed zo, misschien ben ik te makkelijk? Kleintje: Fijn zo'n tandarts met van die mooie ogen. En wat heerlijk dat je vent de ramen aan het zemen is! Kan hij hier ook even komen? Ik heb de babykamer gedaan vandaag en gelijk last van mijn buik, dus de rest sla ik over...
@ linda: wauuw mooi boxkleed Chique kleur! @ Kleintje: hahaha je treft het wel met zo'n knappe tandarts! Bij ons werken er alleen oudere en niet veel moois Gelukkig heb ik wel een hele aardige tandarts hahah. Da's ook wat waard @ kleertjes: Oke, zal eens kijken wat ik met de rompertjes ga doen dan.. Ik hen nu de bonte was op 40 graden gewassen. Waarop hebben jullie de witte kleertjes en rompertjes gewassen? 50 graden? En dan lakentjes en hydrofiele luiers op 60 ofzo??
@ Setti/ boxkleden: wij hebben een boxkleed laten maken vond het ook veel te dun! Nu heeft mijn schoonmoeder zo'n geel schuimrubber op de markt gekocht en daarom heen een hoes gemaakt, en nu is het echt súper!! Je voelt echt niets van de plank meer, maar het is wel echt goed stevig. Heb een keer gelezen dat het namelijk niet te zacht moet zijn in de box, dus niet dat ze lastig kunnen bewegen omdat het zo zacht is van bijvoorbeeld een deken eronder ofzo. maar ik vond dat dus ook hoor, dat dat kleed te dun was. Zeker omdat bij onze box, ivm grotere maat, in het midden een steunlatje zit zodat de plank niet kan gaan buigen... Die lat voelde ik dus gewoon heel goed door het kleed heen!
Ik heb alles op 30 graden gewassen geloof ik.... Strax als de kleine het gaat dragen dan doe ik het wel gewoon op 40 - 50 graden afhankelijk van of dat mag of niet...
@ Patriez: Welkom! @ Lindavnr: Ondanks dat je familie zo met je meeleeft kan ik me goed voorstellen dat je je moeder mist. *Dikke knuf* @ Anoniempjuh: Fijn om te lezen dat de kraamzorg er niet moeilijk over deed. Mooie buik! Wat gaaf dat ze een babyshower voor je geregeld hebben!!!! Wat ben jij en baby goed verwent. @ Stroopie: Yes, heerlijk in je nieuwe huis. Hopelijk is alles snel naar je zin. @ Eliesah: Heerlijk dat je meubels in elkaar staan: Foto's Beterschap! @ Wennepen: Vervelend om te lezen dat je nog steeds in het ziekenhuis ligt. Ik hoop dat je snel naar huis mag. sterkte!! @ Boomer2009: Mooie buik! @ Settie: Mooie bescheiden buik voor 34 weken @ Lara85: Wat fijn om zelf weer wat van je te horen. Fijn dat het met jouw en de kleine meid goed gaat. Blijf maar goed rustig aan doen! Krijg je nu ook nog therapie voor je bekken? Mooie buik! @ 9 maanden beurs: Ik ga niet.Trek het echt niet met mijn bekken. Afgelopen jaar ben ik samen met mijn schoonzus geweest. Vond leuk, maar stik stervens druk, en de koopjes/beurs aanbiedingen vond ik ook erg tegenvallen (ook op de huishoudbeurs) @ Luiers: Kan het pak niet langer dicht laten zitten, en heb de "luier la" ingericht. Ooooohhhh wat zijn die eerste luiers schattig @ Kraampakket: Net nog even met Menzis gebeld, en omdat ik mijn verzekering heb omgezet heb ik toch nog recht op een kraampakket. Krijg hem over een kleine 3 weken thuis gestuurd!! @ Straie: Meteen afkloppen, maar nog niks gezien. Gelukkig heb ik nog wel wat rek in de huid zitten
Ik was bij groene land en heb hem ook al binnen... Eind december kreeg ik hem.. Dus zou er indd even achteraan bellen Dikke sloaperds zijn het!
@ Gwen: dankje meis Toevallig; ik heb mn verzekering ook omgezet en krijg dus ook nog een kraampakket. Hopelijk wel op tijd want ze liepen nogal achter met het verwerken van de verzekeringen, dus ze konden me niet beloven dat het er binnen een week of 4 is.. Nja, ik haal gewoon niets en als het nodig is, kan mn vriend het alsnog halen. beval toch niet thuis dus tis niet zo dat ik niet zonder die spulletjes kan. Alleen matrasbeschermer wil ik wel halen, voor 't geval mn vliezen breken.. volgens de kraamzorg gaan die vlekken niet meer uit je matras? @ Kleintje: had alle kleding even gecheckt en alles mocht op 40 op 60 graden. Dus vandaar gekozen voor 40 graden Wit zal ik dan ook maar eens kijken wat daarin staat, maar denk dat ik het dan maar op 40 graden houdt. @ Hond/gentle leader: haha, geen idee meer wie nu de tip gaf, maar we hebben de gentle leader! hahaha, sinds gisterenavond gebruikt bij onze hond.. ik lach me rot met het uitlaten hahah. Hij vind het dus echt totaal niet leuk en heel de weg zit ie te klooien met zn poten aan zn neus om dat riempje eraf te krijgen. En dan het geweldigste: hij gaat met zn hoofd door elke struik of bosje heen om te proberen om hem af te krijgen, echt een belachelijk maar erg komisch beeld hahah. maaaaarrr, hij trekt dus totaaaal niet meer. Wauw!! echt héérlijk uitlaten zo! Nu hopen dat onze hond er gauw aan went haha.
@ Funnyme: het is wat zeg, arme Anna en ook arme jij, het lijkt me vreselijk om te weten (gelukkig was je er nie bij) dat je kleine meid helemaal over d'r toeren raakt van die verrekte stomme prikken!! @ Lindavnr: ik vind het schapenkamertje ook zooo mooi!! Ik denk als ik nog bij mijn ex was geweest (schapenhouder) het kamertje ook veel meer "schaap" zou bevatten als nu... Ik heb nu 2 mooie lammetjes op de kast staan, maar daar laat ik het bij.. Klinkt misschien stom, maar mis de schapen vreselijk, en wil er nie te veel aan herinnerd worden.... Hier krijgt de beebs "ijsbeertjes behang" ZOOOO MOOIII!! Zodra het er an zit, plaats ik foto!! Als het goed is word daar morgen aan gewerkt!! Ben zooo benieuwd!! @ Setti: haha, "mien muts" hoe kom je erop? Ik vind het persoonlijk nog wel meevallen, boxkleed hiero is vrij zacht.. Maar ik wil er graag nog een plasticcen boxkleed onder hebben, gewoon ook voor als de kleine spuugt of plast, dat dat niet in het hout er onder trekt zeg maar... Hebben jullie dat ook? 2 kleden op elkaar? @ Kleintje: whahahahaha een mooie tandarts!! Goh dat zou mij nou ook wel wat lijken, zo'n tandarts, hihi, die van mij is zo oud als de weg naar Rome En ik geloof dat mijn moeder ook alles op 30 of 40 gr. heeft gewassen... Ik had de luxe dat mijn moeder alles wilde wassen, omdat hiero boven (waar ik kan drogen) de was bevroren zou zijn, haha!! En ik dus al haast de trap nie meer op kan met wasmand... @ Linda: ben het met de andere meiden eens, heel mooi boxkleed, zal zo ook es een foto plaatsen van mijn boxkleed, hihi!! *trotssss* @ Gwenolyn: hopelijk vinden we die luiertjes nog net zo schattig als ze vol zitten, hahahaha!! Liefsss
haha, doe mij ook zo'n man, die van mij heeft nog nooit de ramen gelapt. haha. ik heb een lesbo als tandarts. altijd wel gezellig maar een leuke man is altijd leuker om naar te kijken