Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    lindavnr, mooi kamertje hoor!! En over dat indalen...........ik heb last van steken onderin mijn buik en ik begin te waggelen:). Mijn buik ligt ook een stuk lager, dus daaraan kan je het ook zien. Kan niet missen hoor!!:)

setti, gaat echt supersnel he!! begin hier al een beetje last van nesteldrang te krijgen haha. Wel onhandig want we zijn nog aan het verbouwen en dat gaat niet echt samen;)

boxkleed, zal een baby daar echt zoveel last van hebben dat het zo dun is?? ik heb er nog geen 1 omdat ik er eentje kado krijg, maar ga echt geen matrasje van 40 euro kopen hoor!

babywrap:(:(:( wat in hemelsnaam is dat?? bij een wrap krijg ik meteen trek:p

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik heb ook zo'n babynomade, maar die van mij mochten niet in de droger

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ germini hahaha google bij afbeeldingen even: babywrap of babynomade! Dan weet je het gelijk in plaats van een onhandige uitleg van mij ;)

Als je iemand kent die handig is, dan kan je dus voor een paar euro zelf een matje onder het boxkleed maken!
    Schuimrubber kopen (rond de 5-8 euro op de markt) en voor eromheen een hoes maken. Hij ligt onder je boxkleed, dus je kunt gewoon een oud laken ofzo gebruiken.
    Dan ben je dus voor een paar euro klaar!
    bij mij was het in ieder geval wel écht nodig om er iets onder te leggen!! Maar sommige kleden zijn van zichzelf al dik genoeg hoor.

Ben benieuwd of ik het indalen ga merken hihi.

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha wij hebben dezelfde, ik had je die tip gegeven hihi ;)
    maar die van mij mogen ook niet in de droger staat erop, maar wilde het toch doen ;)
    maar ondertussen toch weer niet want dan plakt het klittenband volgens mij niet meer goed.

5. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ze blijven na het wassen wel zacht hoor. Al vind ik ze er minder mooi uitzien .... Dus droger durfde ik idd al helemaal niet.

Linda: Leuk kamertje!

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik ben even helemaal in shock. Mijn oom (72) heeft COPD. Hij ligt sinds woe in het zh en zou morgen naar huis mogen. Hij had een rare bal op zn rug en in het zh wisten ze niet wat dat kon zijn. Vanmiddag had hij ineens een bloeddruk van 200/?? en begon hij te gorgelen. Hij zei dat hij niet meer wilde. Een paar minuten later is hij overleden. Ik vind het zo bizar!
    We zouden eigenlijk afgelopen zaterdag op bezoek gaan maar zijn niet geweest (hadden niet zo'n zin) heb ik nu wel spijt van! Maar goed daar is nu niets meer aan te doen. Ik ben wel heel blij dat hem een heleboel lijden bespaard is gebleven.

7. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Funnyme: Gecondoleerd! Wat schrikken zeg, wel fijn voor hem dat hij nu niet zo heel erg hoeft te lijden.
    Sterkte!

8. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Funnyme:
    Ook van mij gecondoleerd, dat is dus heel snel gegaan, meid, Wat naar zeg...
    Maar hoop dat je inderdaad wat steun hebt aan het feit dat verder leed hem bespaard is gebleven!
    Maar zoiets blijft verschrikkelijk moeilijk!!
    En dat jullie nie zijn gegaan, afgelopen zaterdag, heb er alsjeblieft geen spijt van, het heeft geen zin om je schuldig te voelen of wat ook.. Het is zo gegaan en als je had geweten dat het zo ernstig zou zijn, was je echt wel gewoon gegaan neem ik aan! Dus, nie te veel over nadenken!

Dikke knuffel meid!!!

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Funnyme: schrikken inderdaad zeg! Sterkte.

@ hier: zoo witte babywas hangt nu ook :) nu hangt het vol boven hihi.
    Droger staat aan met wat sokjes en rompertjes. Ben benieuwd hoe dat gaat. Heb d'r een paar rompertjes in gedaan die eigenlijk niet geschikt waren voor de droger (paar gratis gekregen enzo uit bijv. de prenetal doos enzo hihi) dus ff kijken hoe dat gaat, of dat goed gaat.
    Hebben een splintenieuwe droger die een knop 'behoedzaam' heeft voor kleding drogen die dus wel erin mogen maar wel voorzichtig gedroogd moeten worden..
    Kheb dr wel vertrouwen in, in ieder geval :p dus we zien wel haha.
    Morgen maar weer verder met wassen want ben d'r nu wel even klaar mee! hihi.
    Hmm..hebben jullie nu ook alle babykleertjes gestreken??
    Da's suuuper veel hahah. (en ik strijk nooooit hahah)

10. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Lindavnr: Ik heb ook alles al gestreken, al een week of 3/4.
    Maar ik strijk dan ook ongeveer elke dag, dus kon zo met de gewone strijk mee.

De kraamzorg komt zo. Ben benieuwd wat voor mensen het zijn. Ik was namelijk bij een ander bureau ingeschreven en ineens kreeg ik in Januari te horen dat ze samen waren gegaan met een ander....

Hier even snel een bukfoto:

11. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    En dan ook de voorkant nog even :

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Mooie buik marye :)
    Grr, nu moet ik dus elke keer jaloers op jouw foto's worden omdat jij geen striae hebt!! ;);) hahah.

Denk dat ik ook wel zal strijken, dat maakt het toch wel wat zachter als het van de waslijn afkomt.
    Tenzij iemand hier zegt dat strijken niet nodig is?! hihi, kom op meiden, geef me een excuus om het niet te doen?! :D hahah ;)

De mensen die van de kraamzorg komen, zijn denk ik alleen voor de intake toch?
    Tenminste, die 2 mensen die hier waren, waren er puur voor de intake. Zij komen niet tijdens de kraamtijd.

13. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ja ze zijn alleen voor de intake. Maar goed zij moeten toch de eerste indruk van het bedrijf achterlaten... Dus ik hoop er een goed gevoel bij te hebben...

En hup strijken jij!

En dat ik nu nog geen striae heb, betekend niet dta het niet nog komt....

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hihi nee is ook, maar elke dag is geen striae mooi meegenomen toch?! :p

haha hoef nog niet te strijken; kleertjes hangen nog te drogen..
    kijk morgen wel even wat ik d'r mee doe! :p

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Linda: mooie kamer :) Denk dat ik zo ook maar eens wat foto's ga maken ;)

Funny: pfff wat vervelend zeg :( Maar idd hoe hard het misschien klinkt als hij zelf niet meer wilde en het steeds zo benauwd had etc is het misschien maar "beter" al blijft het enorm klote! Gecondoleerd en sterkte *knuffel*

Ik heb ook weer eens een vraag ;)
    Ik heb de laatste week ofzo regelmatig een drukkend gevoel echt onder in mijn buik en de venusheuvel (zo heet het toch waar normaal schaamhaar zit?) vaak is het als ik geplast heb, maar ik heb al verschillende keren getest op blaasontsteking en daar kwam niks uit....
    Is dit voor iemand herkenbaar?
    Ben het toen strax vergeten te vragen aan de VK omdat het dus niet dagelijks is....
    Zou het dan misschien kunnen dat de kleine wat indaalt en daarna weer terug schiet ofzo? of zeg ik nu iets stoms?

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Marye mooie buik zeg :)
    Ik vind de meeste buiken die hier voorbij komen eigenlijk mooier dan die van mezelf :p

17. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kleintje: Ik heb die druk ook regelmatig. Wat het is? Geen idee...

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Mag ik ook even kinderkamer foto's spammen? (A)

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Geschilderd door "opa" :) (in de winkel waren 3 schilderijtjes 60 euro!!!)
    Het lijkt alleen meer licht roze dan dat het is, het is eigenlijk meer roze / oranje achtig

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Commode...

Deel Deze Pagina