Kleintje: Wat een goed nieuws, heerlijk hoor dat die harde buiken geen effect hebben. En lekker terug naar de vk. Wel rustig aan blijven doen he! Hier:Heb vreselijk last van mijn buik. Alsof hij echt helemaal beurs is aan alle kanten. Vandaag dus maar erg rustig aan doen.
marye dat beurse gevoel is vervelend he? dat heb ik dus iedere ochtend!!! en trekt weg als ik onder de douche sta
@ Wennepen: succes vandaag meid, ik hoop op goed nieuws en dat je naar huis mag!! @ Kleintje: goed te horen dat alles goed is met je!! @ Linda: succes bij de gyn vandaag!! Hopelijk is je bloeddruk wat gezakt!! En net je buikfotos gekeken; mooi hoor!! Volgens mij is mijn buik wel een beetje met die van jou te vergelijken... denk ik.. hihi, is moeilijk inschatten op de foto. Zag dat jij ook die duidelijke streep verticaal in het midden hebt, net als marije. Die heb ik (nog) niet.. Is dat die linea nigre?
Linda: succes bij de Gyn En ja ik blijf rustig aandoen want als ik dat niet doe dan gaat het weer erger worden en dan kan het dus wel effect gaan hebben.... We doen er alles aan om de kleine zolang mogelijk binnen te houden
even een update vanaf hier: ben niet zoveel online omdat ik me niet goed voel gisteren weer naar het zkh geweest. met de beeb was alles goed. alleen mijn lichaam geeft nu aan dat het genoeg is geweest. hou vocht vast heb hoofdpijn eiwit in de urine maar geen zwvergifting. harstslag van de baby is vrij hoog moet woensdag weer komen voor een ctg. en moet nu echt rust gaan houden anders is de kans op vroeg geboorte erg groot. logeer nu bij mijn ouders omdat mijn man van huis is en ik me niet kan redden met mijn dochter kan dan niet rusten want dat wil ze niet hoor. als ik mijn rust niet kan vinden thuis wordt ik opgenomen. dus dan maar logeren bij mijn ouders. zal alleen niet zovaak meer online zijn. liefs samantha
Joepie: veel sterkte! Wat balen zeg... Wel verstandig dta je nu dan bij je ouders bent zodat je rust kunt nemen. Al is het natuurlijk alles behalve fijn. Ik hoop dat de CTG van de week weer goed is en je je kleine nog lang binnen zal houden!
Wennepen; tuurlijk duimen we met je mee ! Joepie; probeer het rustig aan te doen meis! Heel veel sterkte.. Kleintje; wat fijn dat alles goed is met jou en jullie kleintje. En toch wel lekker dat je weer terug kan naar de vk! Marye; lekker rustig aan doen vandaag! Heerlijk op de bank/bed liggen met de laptop of een dvdtje hihi.. Had ik ook gedaan als ik vanmiddag niet hoef te werken haha! Weet iemand welke producten van Zwitsal (of ander merk)je in huis moeten hebben?
We zijn weer goedgekeurd bij de vk. Bloedruk was130/85. Voor mijn doen was dit heel mooi. Verhuizen heeft in ieder geval geen invloed gehad op mijn bloeddruk. Ik had een vermoede dat de beeb dwars lag. De vk kon het niet heel goed voelen, maar vermoede het dus ook. We hebben dus een dwarsligger. Maar met dit termijn kon het nog alle kanten op. Zeker bij een tweede hebben de beebs meer ruimte om te draaien. Wegen doen ze hier niet. Ik heb ook geen flauw idee hoeveel ik ben aangekomen. Wennepen, ik duim voor je, dat je naar huis mag. Snap idd ook niet, waarom jij tussen de kraamvrouwen lig. Het is op zo'n afdeling, 's nachts zeker onrustiger. Joepie, jij ook al rustiger aandoen. Lekker, dat je bij je ouders terecht kan. Met een peuter om je heen heb je idd geen rust. Kleintje, fijn dat het bij jou ook allemaal goed was. Bregt, als er geen bloed bij zit of roze kleur heeft, dan is het waarschijnlijk niet je slijmprop. Setti, jij vroeg toch naar onze keuken? Het is volgens mij een Faktumkeuken. Heel lichtgeel met een zwart blad. Ik ga maar weer eens aan de slag. Er moet nog een kippenhok komen. Kippen lopen nu nog bij het oude huis en dat is eigenlijk niks. Daarna naar de Ikea om een kast te kopen voor dochter. Zo blijven we lekker aan de gang.
@ joepie: Fijn dat je bij je ouders terecht kan meis. Sterkte! @ Stroopie: Fijn dat alles prima was!! @ HIer: Zucht....de strijkplank staat klaar... overvolle wasmand staat klaar..... dan ga ik me er zo maar aan wagen... hihi.
Lindavnr, hier ook een wasmand, met babyspul... Als zoonlief blijft slapen, ga ik eerst even liggen. Daarna is het toch uit met de rust en kan ik beter gaan huishouden als hij speelt (en elke vijf minuten "mama" roept) @babymiddeltjes: geef mij maar Kruidvat eigen merk. Zeer goed, goedkoop én niet getest op dieren. Vind ik belangrijk Nodig: wasgel, babyolie. Meer niet. @Joepie, ik schrik van je bericht. Hoop dat je rust kunt pakken (we hebben al een kind in dezelfde leeftijd, jij en ik - dus ik snap je heel goed )
@ Eliesah: Fijn dat alles weer goed is. Hahahaha, eigenwijze dame, lekker dwars liggen @ Wennepen: Mijn duimen draaien voor je. Vervelend dat je in het ziekenhuis niet aan je rust toekomt. Het is niet leuk als vrouwen bevallen, alles gaat goed, en met hun geluk bij jouw op de kamer liggen. Ik hoop dat je volgende berichtje vanuit huis komt!! @ Kleintje88: Jeetje meid wat een goed nieuws!!!!! Wel rustig aan blijven doen @ Joepie01: Vervelend om te lezen dat het niet zo goed gaat met je. Fijn dat je bij je ouders terecht kan. Hopelijk vind je daar je rust, en blijft je baby nog minimaal 6 weken zitten. Sterkte!! @ Stroopie: Fijn dat je weer door de APK van de verloskundige bent gekomen. Zelf vanochtend ook bij de verloskundige geweest. Bij 1 van de verloskundige loopt een stagiaire mee. Hele leuke meid. Ze kon niet goed voelen hoe de baby lag daar ik een hele stevige buikwand hebt. Toch wilden ze proberen of ze het hoofdje kon voelen. Hahahaha, dat is grappig. Nooit geweten dat je zo "diep" bij het schaambeen naar beneden kunt gaan. Ze dacht het hoofdje gevoeld te hebben, maar wist het niet zeker, dus de VK heeft zelf ook gevoeld met haar zwaar gekneusde hand, en voelden het hoofdje. Wat ik al dacht ligt het nog steeds met het hoofd naar beneden. Daarna HB prikken. Stagiaire helemaal happy, want dit mocht ze nu ook doen, en ik was haar eerste patiënt waarop ze het in de praktijk kon oefenen. Ik helemaal "happy" met mijn naalden fobie, maar ze deed het goed!! HB was uitstekend. Alleen weer in gewicht aangekomen. Volgens de VK maakt het weinig uit. Bloedtesten zijn iedere keer super goed, bloeddruk kan niet beter, baby gaat goed, dus niks om me zorgen om te maken. Vanmiddag nog langs de cesartherapeute en dan ben ik weer helemaal APK klaar.
Ik heb zelf niet voor zwitsal gekozen, daar ik toch veel lees (en in mijn omgeving heb meegemaakt) dat kinderen er niet goed op reageren. Zeker met al mijn allergieën, leek het mij geen goed plan. Ik heb zelf van Dermocare: * Babyshampoo * Creme * Wasgel * Babyzalf * Zinkzalf van etos eigen merk * Bepanthene * Babyolie voor in bad van kruidvat eigen merk hypoallergene * Haar lotion ook van kruidvat eigenmerk Leuk kamertje!!