Wauuw Eliesah wat een prachtig kamertje! Die behangen muur is echt onwijs mooi geworden, super chique!!! Echt heel erg mooi!! Erg mooie kleuren ook! @ Darcy: hihi volle wasmand en strijkplank staan nog altijd op dezelfde plek Eerst nog ff relaxen, hihi.
Joepie rustig aan meid!! Stroopie: fijn dat alles goed was Gwenolyn: ook fijn dat alles goed was Eliesah: moooiiii kamertje doen jullie ook nog wat schilderijtjes of iets dergelijks op de muur of laten jullie het zo met het behang (wat ik overigens erg tof vind dat behang!)
Oh ik heb trouwens het volgende van zwitsal: - Baby olie - talkpoeder - wasgel - shampoo - bodylotion maar het meeste heb ik eigenlijk allemaal gekregen! Dan heb ik van een ander merk in mijn kraampakket eigenlijk ongeveer dezelfde spulletjes gekregen en dan ook nog haarlotion! Denk alleen niet dat we dat allemaal nodig hebben
kleintje, kan dat geen indalen zijn?? ik heb dat ook sinds een week. setti, ja het gaat nog redelijk volgens schema, maar mijn man doet alles in zijn vrije uren dus dan duurt het zowiezo langer. Donderdag wordt de vloer gestort en dan kan hij volgende week gaan tegelen. En dan kan ik in ieder geval in bad, de rest komt wel haha. meiden die bij vk of ziekenhuis zijn geweest..........gelukkig allemaal goede berichten!! mooie kamertjes voorbij zien komen!! ik heb een heel ander soort kamertje!! Van jullie is echt kinderkamer, van mij niet echt, ik ben niet zo van de poppetjes en dingetjes enzo vandaar zal van de week een fotootje maken! eliesah, mooi kamertje!! zo'n kamertje had ik ook kunnen nemen als ik een meisje zou krijgen, helemaal mijn stijl! zwitsal, ik hoorde ook dat veel kindjes hier niet tegen kunnen. (jammer want het ruik zo lekker!!). ik haal eigen merk of natalis, dat schijnt ook lekker te zijn. Nog 1 weekje (3 daagjes in totaal) werken en dan verlof!! ik kijk er echt naar uit!! Vanmorgen had ik inenen hele erge pijn aan de zijkant van mijn buik! voelde alsof de baby daar eruit wou komen iemand enig idee wat dat kan zijn??
Germini: is het een soort van steek wat je voelde? Ik heb het ook af en toe, althans zo'n steek, en ze zeiden tegen mij dat het de kleine is die schopt met de beentjes of slaat met de armen of gewoon daar tegen aan aan het drukken is! Hebben jullie trouwens ook dat wanneer je s'nachts op je zij draait de kleine dan soms protesteert? Ik kan de laatste tijd erg slecht in slaap komen en draai nogal eens vaak maar ik merk dat wanneer ik op mijn rechterzij draai de kleine daar absoluut niet mee eens is en als een gek gaat lopen schoppen / slaan.....
Kleintje: Die kindjes van mij hebben geen keus. Want of ik lig op de een, of op de ander. Dus protesteren heeft geen zin Eliesah: Mooi kamertje hoor erg stijlvol! Stroopie: Fijn dat je weer door de keuring bent! Germini: Fijn hoor dat het er bijna op zit voor je!!
heyy meiden funnyme:gecondoleerd met het verlies van je oom!het is inderdaad fijn dat verder lijden hem bespaard is gebleven, maar dat neemt niet weg dat het heel rot is en ook wel schrikken denk ik omdat het zo plotseling is. weten ze al wat meer over wat die bult nou was, of gaan ze daar niet meer naar kijken? gwenolyn lekker he al die schone kleertjes, ze hebben trouwens ook van die geurbuiltjes van zwitsal he!als ik mijn kast opendoe komt de zwaitsalgeur met tegemoet haha. kleintje fijn dat alles goed was!!en idd een vk is vaka iets persoonlijker zeker als je daar al die tijd al komt!! eliesah wauwwwww helemaal mijn smaak!!!!maja wij hebben dan ook rose wit en de bedoeling was zilver maar dat is er nog niet echt veel haha, vind t echt tof!!!! buikfoto:zag een paar mooie voorbij komen, groeid goed allemaal!! kussiexx ja ook met beentjes!!hij is misschien iets simpeler maar ik vind m prima!! Prenatal | ik heb de paarse! wennepen:jeetje meid kan me voorstellen dat het dan wel moelijk word, ik zal heel hard voor je duimen dat alles goed is!!! joepie:zo dat is even schrikken, en idd met nog zo'n kleintje thuis kom je natuurlijk nooit aan enoeg rust, groot gelijk dat je lekker naar je ouders toe bent !veel sterkte!!!
Meiden bedankt voor jullie lieve woorden! Ik heb alles gelezen maar heb echt even geen zin om te reageren. Over de bult bij mijn oom, waarschijnlijk heeft het met asbest te maken. Hij had asbestlongen... Er word wel sectie gedaan op zijn lichaam. Zaterdag is de crematie.
joepie wat vervelend allemaal zeg. maar goed dat je bij je ouders terecht kan funny fijn dat je weer goed gekeurd bent en met een mooie bloeddruk. en die dwarsligger heeft nog even om te draaien. licht geel met zwart klinkt mooi. zie je niet vaak en dat maakt t vaak mooi eliesah wat een mooi rustig kamertje zeg echt super kan verder ff niet reageren nu solly
hallo allemaal ik ben nieuwe hier ik ben 31 week en 4 dagen zwanger en nog 59 dagen tot me uitgerekende bevalings datum 19 maart liefs sabine
@ bregt; ik heb begrepen dat als het de slijmprop is, dat dan de bevalling zich na 2 of 3 weken zal aandienen, maar heb hier ook al gelezen, dat zo'n ding vanzelf weer aangroeit ofzo.. Dus ik weet het nie precies... @ Gwenolyn, dat dacht ik al Dat het dan minder schattig is, hahahaha @ Kleintje, kwam jou kamertje nie voorbij op een foto? Met rode vloerbedekking en een groene muur? Vond ergg lief en mooi! Had eigenlijk nie verwacht dat die 2 kleuren "samen" kunnen, maarreh!! Is superrr mooi!! En wat jij zegt over de andere buiken, dat die mooier zijn.. Ik vind zelf dat mijn (blote) buik lange nie zo "mooi" rond is, dus daarom altijd foto's met mijn broeken aan, want die maken de boel zo prachtig (strak en) rond!!! En lees dat het nu allemaal vrij goed met je gaat! Dat alles wat stabieler is, vind dat fijn om te lezen!! Maar blijf nu ook rustig aan doen heh, dat je nu nie denkt, gasje bij Lees dat jou kleine ook nog wel es heftig protesteerd als je draait? Hier ook!! Vooral als ik toch meer neig om op mijn buik te liggen, niet helemaal hoor, maar op mijn zij en dan iets verder zeg maar, dan gaat de kleine daar flink op in, hahaha!! @ Wennepen, ik duim natuurlijk ook met je mee, lijkt me inderdaad nie makkelijk om daar "bij" te liggen... Pfff... Ik hoop dat je ondertussen nieuws/uitslag hebt en lekker naar huis kan! En dat ze er anders in iedergeval iets op verzinnen dat jij er niet zo mee geconfronteerd word en je rust krijgt!! @ Joepie, wat naar dat je je zo voelt En dat ook de baby een verhoogde hartslag heeft. Lijkt me niet echt rustgevend als je rust moet houden! Verstandig dat je naar je ouders bent gegaan! Doe maar rustig aan en probeer de beebs echt nog maar even bij je te houden hoor!!! Beterschap!! @Lindavnr hahahaha, ik heb met je te doen, ik heb het geluk dat mijn moeder nogal gek op strijken is! Hihi, dus daar hoefde ik me nie aan te wagen!! Kreeg de kans trouwens ook nie Want het was gebeurd voor ik goed en wel wist dat ze alles had uitgewassen Maar voor jou heel veel sterkte!!! En volgens mij hoeft het ook maar 1x toch? Puur en alleen om die bepaalde fabrieksstoffen er helemaal uit te krijgen (combi wassen/strijken) Dus deze ronde heb ik dus geen last gehad om het maar zo te zeggen, maar ik zal daarna ook echt nie gaan strijken, heb nie eens een strijkplank, hoe leg ik dat aan de kraamhulp uit!! Hahaha @ Eliesah, wauw wat strak! Ik vind ook jou kamertje heel erg mooi!! Ik heb er nog nie één voorbij zien komen die ik nie mooi vind, volgens mij is gewoon alles wat met baby's te maken heeft schattig en mooi!! @ Babywrap/babynomade: Wie zei ook weer dat er een babywrap was bij Prenatal? Ah zie net dat jij het was Ano Ik ben vandaag geweest!! Heb eens eventjes geinformeerd, hahaha!! En nu zei ze me dat de babywrap met dit weer te koud is, maar het zou misschien in april wel kunnen hoor, maar ze kwam aan met een voetenzak die hoe zeg je dat, op elke maxicosi past, ook andere merken zeg maar.. Koste maar 20 euro Daar ben ik uiteindelijk mee thuisgekomen haha! En past ook nog, alleen ehm Hoe leg ik het uit Als ik die voetenzak nie gebruik dan rust de sluiting van die driepuntsgordel (waar die 3 punten dus bij elkaar komen) op een soort kussentje, wat dan tegen de luier van de beebs aankomt, maar dat kussentje wil NIET door de opening van die voetenzak, maw. dan zal het gordeltje gelijk op de luier van de baby rusten, zou dat pijn geven bij baby? Snappen jullie het nog? Weet nie goed hoe ik het anders moet uitleggen! @ Zwitsal, babys die er nie goed op reageren, deksels, dat heb ik nog nooit gehoord Ow guttegut, merk je dat als kersverse mama wel dan? Ik bedoel, is dat te zien aan uitslag ofzo? Of hoe moet ik dat opvatten, dat sommige kindjes er nie tegen kunnen? @ sabinelovesven; ah we zijn op de zelfde datum uitgerekend!! Hihi, spannend heh! Gaat alles ook goed bij jou? Groetjesssss
Kussie: ik wist dat eerst ook niet of dat groen met rood wel zou staan maar die 2 kleuren hingen boven elkaar bij de tapijtenzaak en ik dacht ja volgens mij kan het wel! Het was even een risico maar achteraf kan het prima, al is het natuurlijk ieder zijn smaak en zal misschien niet iedereen die mening delen Bij mij is het idd ook erger als ik b.v net iets verder door draai ohhhh dan lijkt mijn kleintje helemaal gek te worden haha Ook niet gek natuurlijk als je bovenop dr ligt Sabine: welkom Pfff hier nu al flink wat maagzuur, het is nog niet eens nacht en heb nog niet eens gegeten qua avondeten en dit keer helpt een Rennie of glas melk niet Morgen misschien toch maar wat spul halen bij de apotheek...
Oh Kussie over die babywrap ik wilde een voetenzak aanschaffen bij de babyplanet maar we hebben ook een inwikkel deken (ergens anders gekocht) voor de maxi cosi en bij de babyplanet zeiden ze weer dat dat wel voldoende was in combinatie met een vest of jasje..... En dat we die voetenzak niet nodig hebben... Mmm zo zie je maar weer dat elke babywinkel weer iets anders verteld
Maar is dat wat dan, om je kindje eerst in een jasje te "proppen" en dan nog helemaal in te wikkelen in zo'n deken? Ik had zoiets van, dan maar een lekker vessie, of jassie aan, en dan iets meer ruimte in zo'n voetenzak...
Ik heb geen idee? Misschien hebben anderen er ervaring mee? Overigens ga ik dr niet in een jasje "proppen" maar gewoon een wijd jasje Ik vond die voetenzakken er ook eigenlijk best "lomp" uitzien en dacht: tja dat vind ik eigenlijk ook best sneu zo'n kleintje helemaal in zo'n zak gestopt
Heey meiden!! Zou met Boba alles goed zijn? Volgens mij is op de site het laatste bericht op 12 januari geplaatst? Of ben ik gewoon ongeduldig Pff... Hoop dat we gauw wat van haar horen!! Verder hiero gisteravond voorlichtingsavond gehad in het ziekenhuis.. Heeft me best wel een soort van rust gegeven! Je hebt al zo weinig controle tijdens de bevalling (zeg maar rustig nix, als ik alles zo hoor) NO CONTROL is my biggest fear! En ben dus blij dat ze wat uitleg hebben gegeven over hoe ze te werk gaan etc, opties over bv pijnbestrijding, (wat ik echt wil proberen te voorkomen) en hulp na bevalling bij borstvoeding!! En nog zoveel meer... Mijn goeie vriend () was mee en dat was ontzettend fijn!! We hebben er veel van opgestoken Liefsss Mij
Hahahaha Het leek me gewoon zo ehm vol, (zie echt voor me dat het kindje er dan klem in ligt, hahaha, ik dacht dat als je babynomade had, een jasje nie nodig zou zijn, vandaar dat ik begon te twijfelen aan dat ding toen die vrouw dat uitlegde... En ik zal foto plaatsen van die voetenzak in mijn maxicosi, want echt, tis helemaal nie lomp, maar super schattig! Kan zooo nie wachten tot mijn kleine wondertje daar in ligt
Ik heb vandaag mijn 3e fles antagel al gehaald En smerig dat die rommel is, maar het werkt wel.. Ik heb nu een paar dagen nie gebruikt (fles leeg en had weinig puf om nieuwe te halen) en ik heb nu erg last van de keel, zou dat irritatie kunnen zijn van het maagzuur wat steeds omhoog komt? Of toch een verkoudheidje onder de leden