Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hier de lijst met alle dames. Stuur me even een pb als je weet wie je buddy is dan maak ik een buddylijst. Met je buddy kun je dan per pb gegevens uitwisselen.

Dames zonder buddy:
    Chantal84
    Kiezelsteentje
    Johannal
    Wennepen
    Alies05
    Shezze
    Franny
    Lisetje809
    Bink1976
    Moons (geen mobieltje)

Buddy's:
    Anoniempjuh <-> Floor20
    Anoniempjuh <-> Lara85 <-> Germini
    Anoniempjuh <- Channie
    Boomer2009 <-> Lindavnr <-> Eliesah
    Channes <-> Vriendlief <-> Kussiexx
    Darcy <-> Channie
    Darcy <-> Anouk1
    Dianne <-> Britteke
    Joepie01 <-> Kussiexx
    Gwenolyn <-> Lynette84
    Lara85 <-> Floor20
    Linda -> MvS
    Marye1986 <-> Minke1979 <-> Boba80
    Naatje80 <-> 2 mei-mama's
    Setti <-> Kleintje88 <-> Funnyme
    Stroopie <-> MariaO
    Sherly182 <-> Nijnja

Dames zonder buddy; misschien handig/leuk als jullie ook even een buddy uitzoeken! :D

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ marye: haha ik gok dat deze week toch wel weer iets eraan is.. heb vorige week zaterdag een keer mezelf niet kunnen bedwingen en een zak mini kittekat en mini twixjes gekocht.. hihi.
    Die zijn nu allebei bijna op :p hahah.
    Maar goed, da's een van de weinige keren dat ik me echt heb laten verleiden voor zoiets...tot nu toe namelijk nog bijna niet.

@ Sabine: Welkom hier! Spannend dat jullie nog geen idee hebben of het een jongen of meisje wordt....!

@ hier: hihi strijkplank staat weer klaar... (stond ie gisteren ook 2 uur lang hahah)
    Even kijken wanneer ik me er toe kan zetten :p

Gisteren nog bezoek gehad van een vriendin en van haar 2 prematuur rompertjes gehad. Wel handig, want we hadden zelf niets in die maat gekocht omdat we zoiets hebben van; tis zo gehaald indien nodig. Nu hebben we in ieder geval iets in huis :)

3. sabinelovesven

sabinelovesven Actief lid

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    @lindavnr dankje jah wij vinden het nu zelf ook wel spannend hoor wat het nu zal worden maar we moeten nog even afwachten en dan weten we het :)

4. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    lara, Jeetje dat is ook schrikken!! verlies je vruchtwater door dat scheurtje ofzo? Mijn duimen draaien heel hard voor je dat het allemaal goed mag blijven gaan en je kleine meid nog even lekker blijft zitten!! Rustig aan doen hoor!! Ben eerlijk gezegd wel blij dat je nu verplicht thuis moet blijven want je stuiterde maar door!! ;) Heel veel sterkte!!

linda, hoop dat het ook met jou snel weer beter gaat!! je was er al bang voor he. Sterkte!!

minke, Natuurlijk mag je bij ons blijven, je hoort er toch helemaal bij!! Lijkt me ook raar dat je weet dat ze er eind februari al zijn!

babywas, wat zijn jullie allemaal al fanatiek!!:$ ik ga volgende week met verlof en dacht dat ik de was pas rond week 36 ofzo moest gaan doen! Moet dat zo snel al??

blije doos, (alsof we straks nog een blije doos zullen hebben:p).....vanmorgen gehaald en vond het erg leuk!!

DArcy, thnx voor de tips;) en veel plezier vanmiddag!! Wel leuk dat je nog steeds contact hebt!

Merken jullie ook zo goed dat het met de dag zwaarder wordt?? mijn wallen worden elke dag groter en zwarter en elke dag waggel ik een beetje meer:)

En....................het is weer woensdag......................33 weken!!:D

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Germini: hahah nou het hoeft nog niet hoor, tijdens je verlof is ook nog gewoon goed op tijd hoor :)
    maar ik wilde het toch alvast gedaan hebben... aangezien je met een tweeling nooit weet of ze eerder komen/moeten komen..
    En zou het vervelend vinden als het allemaal nog moet gebeuren terwijl ik het zelf niet meer kan.. wil het dan toch op mijn manier gedaan hebben en niet door iemand anders :p :D

6. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Sabine: Spannend hoor dat je nog geen idee hebt!
    De zwangerschap gaat nu wel weer heel goed, ben sinds 25 weken al gestopt met werken. En sindsdien is het eigenlijk allemaal weer een stuk beter gegaan. Ik mag nu niet meer klagen...

Germini: Volgens mij is tijdens je verlof vroeg zat hoor. Maar ga toch van een wat eerdere geboorte uit hier. En de rest van het kamrtje is nog niet klaar, het enige wat ik dus kon doen was kleertjes wassen en strijken en in de kast leggen :)
    Gefeliciteerd met je 33 weken!

7. sabinelovesven

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    Marye1986: gelukkig dat het nu allemaal goed gaat ik werk nog wel steeds alleen s,morgens maar dat gaat nu wel wat minder worden het word te zwaar werk in de thuiszorg dussz zit er na te denken of ik nu al beter kan stoppen met werken heb gelukkig het kinderkamertje al helemaal klaar........

8. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik zal eens even ons kamertje showen, zodat jullie kunnen zien hoe ver we al zijn. Hier moeten ze dus over een week of 6 komen. Die grote kasten kunnen helaas niet weg, daar staan al onze ingepakte dozen in :D

9. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    De commode staat wel al, is alleen nog niet echt gezellig aangekleed.:

10. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Hey meiden,

Ik ben weer (even) thuis na 2 weken in het ziekenhuis gelegen te hebben!

Gisteren eind van de middag had ik weer een echo van de baamoederhals. Deze was maar 1 mm ingekort (dus heel goed vergeleken met de vorige keren, hij zit nu op 14mm) en de ontsluiting was ook niet verder gegaan en zag er ontspannen uit. De gyn heeft gezegd dat nu ik 32 weken ben, hij me voorzichtig wilde ontslaan, alleen als ik thuis echt rust zou houden! Ik mag dus maar 1x per dag naar boven en beneden lopen, mag geen thee zetten voor mezelf, mag geen visite ontvangen als ik alleen ben (ivm opendoen en voor drinken zorgen) etc. Ik lig nu dus vastgeketend aan de bank haha.
    Aangezien ik het helemaal gehad had in het ziekenhuis was ik hier erg blij mee! Ik had afgelopen week namelijk op een 2 persoons kamer gelegen met steeds een kraamvrouw naast me. Ik kan je vertellen dat ik het emotioneel gewoon niet meer trok, want dat was echt zwaar!

Hopelijk hoef ik nu alleen nog maar terug voor de controles en als ik zelf ga bevallen en niet dat ik volgende week weer opgenomen wordt, want daar ben ik toch wel een beetje bang voor.

Ik hoop nu dat ik hier iets actiever mee kan kletsen met jullie.

O, zie dat ik nog geen buddy heb, wil iemand mijn buddy zijn?

11. sabinelovesven

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    @wennepen

wat vreselijk van jou gelukkig moch je nu weer huis alleen minder dat je niks mag doen daar word je ook niet echt blij van hoop dat het nu allemaal goed met je gaat ........

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Da's een mooi ruim kamertje marye! Da's zeker een geschikte kamer voor de eerste weken! :)
    Hihi, grappig, die commode; helemaal vol met luiers :p
    We hebben trouwens dezelfde luieremmer! Lijkt me echt een ideaal ding! :D:D

@ Wennepen: wat fijn dat je weer thuis bent, ook al is het met volledig rust houden.
    hihi lijkt me wel echt moeilijk, niet de deur open doen als mensen aanbellen. Ik ben veel te nieuwsgierig en zou echt open moeten maken omdat ik wil weten wie het is! hihi.

Ben je nu dan wel alleen thuis overdag? want hoe zorg je dan voor je ontbijt/lunch en drinken??

Ivm buddy; lijkt me handig als iemand buddy met je wordt die er zelf ook nog geen heeft, dan heeft dadelijk tenminste iedereen een buddy :)
    Dus, buddyloze mensen hier....:D meld je even bij wennepen! hihi.

13. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hmmm, ja maar dan gaat die tijd dat ik in de ziektewet zit er dus wél vanaf?! Want ik had als datum om met verlof te gaan 4 weken van te voren afgesproken. En dat wordt dus nu 6 weken begrijp ik? Hmm das wel balen, het wordt al een gedoe om de laatste weekjes tot de zomervakantie te gaan overbruggen met oppas :p
    Nou, dat kamertje is toch prima, mooi hoor!! :D Leuk al die luiers, hihi! Wij hebben ook een luieremmer (merk weet ik even niet wit met lila) maar ik snap'm niet geloof ik haha!

@Germini, hahaha! Ja in het zkh hadden ze ook zoiets, rustig aan doen terwijl je werkt lukt je toch niet dus dan stop je maar helemaal :p Dus het stuiteren is nu tot een minimum beperkt.

@Wennepen, wat fijn dat je weer thuis bent!! Rustig aan dus hé!! Dan maar geen thee ;)
    Maareeh wie gaat er dan voor je eten/drinken zorgen??

Heb net de easyfix voor de maxicosi opgehaald. Pfff dat ding weegt minimaal 100 kg geloof ik ;)!
    Verder werden we gebeld dat de auto klaar is, maar nu zitten ze weer te zeuren over de afgesproken prijs van 4000 euro. Zucht, we zijn dat ding nu al langer kwijt dan we'm hadden!
    Ga nu lekker de 2e en 3e babykleertjeswas strijken, heb een hekel aan strijken maar dit is wel heel leuk!! Wat passen er trouwens idioot veel van die kleine kleertjes tegelijk in de wasmachine!
    Hoop dat we deze week ook het kamertje eindelijk af kunnen maken (het wachten is op de gordijnen en kledingboom...)

Liefs Laar

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    het gaat gelukkig goed soms last van maagzuur en harde buiken das het enige gelukkig.

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    marye ziet er leuk uit hoor voor een tijdelijk kamertje

sabine. spannend hoor idd nog ff 8 weekjes wachten en dan weetje wat je t leven schenkt.

wennepen, fijn dat je weer thuis bent een lekker gevoel zeker?

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lara: hahah moet jij niet rustig aan doen thuis? volgens mij ben jij veel te veel aan het doen thuis! Easyfix ophalen, wassen en strijken, enz enz. Doe eens RUSTIGGGG aan jij!! :)

Yep, helaas gaat nu je verlof automatisch 6 weken voor je verlof in, omdat je in de ziektewet zit. Dus heb je erna maar 10 weken..

haha hoezo snap je je luieremmer niet?
    Heb je er een waar die casettes ofzo in moeten dan?

@ Hier: Klaaaaaarrrrr met de babykleertjes strijken! :D:D joehoe!
    Pff..stiekem best vermoeiend om zo'n tijd te staan.. merkte toen ik ging zitten net, ik even helemaal duizelig was.. :(

17. sabinelovesven

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    setti: ik zit al met spanning af tewachten
    hoe zo,n gevoel krijg je eingelijk als je last hebt van harde buiken ? mis een domme vraag ik heb af en toe ook last van maagzuuur dat begint altijd als ik op bed ga......

18. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hmmm dat is een beetje jammer dan! Ik had nog een héél klein beetje hoop dat m'n verlof pas over 2 weken inging omdat't P&O mens zei dat ik me over 2 weken moest beter melden en dat dan m'n verlof inging. Maar goed is niet anders :D

Lekker dat je klaar ben met strijken!!
    Ja, ik doe best rustig aan, strijken doe ik zittend op de bank (op het randje) want zolang staan lukt niet meer :p En ik denk dat ik nu maar even uurtje ga slapen dus ben best wel braaf bezig ;) Maar zal proberen nog net iets minder te doen, ben al moe na halve dag haha!

Luieremmer, werkelijk geen idee!! Raar ding, haha! Zit een draaiknop bovenop en er moeten ergens zakjes in (cassettes?? geen idee!). Zal Bart zich er vanavond maar's in laten verdiepen ;)

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whahah muts..
    dan moeten er inderdaad casettes in ;)
    Die luieremmer heb je bij o.a. de prenetal en de casettes ook, toch? :)
    heb toen een korte demonstratie gehad op de jong gezinnen beurs over hoe dat ding werkte. dan wordt elke luier apart in een zakje verpakt.
    Maar vond die casettes wel erg duur worden als ze voor 2 kindjes gebruikt worden, vandaar dus nu een luieremmer die wat duurder was in de aanschaf, maar verder in het gebruik helemaal gratis is (op een vuilniszak na ;)) en luchtdicht; ideaal!

Ik moet volgens mij ook mezelf melden bij p&o, zodra ik met verlof ga..
    maar ik ging sowieso 6 weken van te voren met verlof..
    waarom jij je nog eens moet melden nu 4 weken voor verlof, weet ik dan niet.. misschien nog eens een keer bellen zodat je het zeker weet hoe het zit voor jou?

20. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hey iedereen,

ik geloof dat hier de nesteldrang begint door te komen... ben de hele middag al bezig met kleertjes wassen en poetsen.. :$ Toen mijn moeder van mij ging bevallen had ze de avond van te voren een poetsbui... Hoop niet dat dit bij mij ook zo zal zijn.

Dadelijk komt de mevrouw van de kraamzorg langs voor een intake huisbezoek... Ben erg benieuwd wat ze allemaal te vertellen heeft..

Ik zie trouwens dat ik ook nog geen buddy heb... Zullen wij dan buddies worden Wennepen???

Deel Deze Pagina