Sabine, Ik mocht de afgelopen weken al niet veel doen dus weet al hoe het is om rustig aan te doen. Maar ik heb het er natuurlijk wel voor over. Lindavnr, Ik zou ook nieuwsgierig zijn, maar goed, moet echt mijn grenzen bewaken. Heb al wel gezorgd dat het rolgordijn in de keuken dicht is, anders zien mensen je zitten en dat is helemaal wat als je dan niet open mag doen. Ik ben de hele dag alleen thuis. Op de salontafel staat een dienblad met eten en drinken waar ik het de hele dag mee moet doen. Lara, Succes met het wassen van de kleertjes. setti, Het is een super gevoel om weer thuis te zijn. Mijn bedje ligt toch een stuk lekkerder dan een ziekenhuis bed. En geen puffende vrouwen naast je slaapt ook een stuk beter. Chantal, Prima hoor, ehh hoe wordt je eigenlijk buddy haha.
@ Wennepen, volgens mij is het de bedoeling dat we via een pb onze mobiele nummers uitwisselen en zodra 1 van ons 2en niet op ZP kan komen ivm bevalling of ziekenhuisopname we de ander even inlichten zodat die persoon het op ZP kan plaatsen.. (snap je 'm nog, mijn uitleg is niet één van de beste )
Wennepen: Fijn dat je thuis bent en nu rustig aan blijven doen meid! Buddy word je trouwens door degene die je als buddy wilt een berichtje te sturen met je telefoon nummer, en andersom ook.... Chantal: ik heb ook zo af en toe van die poetsbuien ineens tussendoor, en het idee dat alles op orde moet zijn, de kleine zit nog lekker binnen, dus het wil niks zeggen Ik ben me net toch even een beetje beledigd door een energieverkoper :O Vraagt hij: zijn je ouders thuis? Dan sta je daar met een dikke buik en een bordje naast de deur met maar duidelijk 2 namen en geen Fam. erop ofzo.... Maar ach zulke dingen gebeuren vaker bij mij :S
@ Wennepen: hahah even in een pb jullie telefoonnummers uitwisselen zodat je elkaar kan smsen wanneer er nieuws is. Je buddy zorgt dan dat die informatie weer hier op het forum verteld wordt Lastig zeg, dat je heel de dag alleen thuis bent en eigenlijk amper mag opstaan...pff. Ik heb nu weer even op de bank gezeten en dan word ik zo moe van het zitten.. dus net even met de hond gewandeld en dan voel ik me weer even een stuk energieker
@ Kleintje: hahaha lekker dan! hahah. Wat zei jij?! (hoe oud ben je ook alweer eigenlijk of zie je er gewoon nog zo jong uit ?)
Nou ik ben vrij jong 21 en zie er ook wel jong uit maar zo jong??? Nou dat toch ook weer niet..... Maar ik zei: Ehumm sorry? Ik woon hier gewoon samen met mijn vriend! Mijn vriend stond boven aan de trap te luisteren en hij bleef maar doorzeuren om over te stappen etc etc. Op een gegeven moment kwam mijn vriend pissig naar beneden en zei: "Denk jij nou echt dat wij energie van jou willen? Ten eerste beledig je mijn vriendin met zo'n opmerking! Je had beter kunnen vragen: ben je de hoofdbewoner dat klinkt wat netter dan "zijn je ouders thuis" ten 2de ben je nu al de hele tijd aan het pushen en dwingen en dat werkt bij ons echt averechts!" Nou die man stond met een rood hoofd Die durft niet meer terug te komen denk ik
Wuhahaha, moest zo lachen om je opmerking van de blije doos ! Ik ben ook nog niet aan de baby-was begonnen hoor; doe ik pas als ik verlof heb. Over 4 weekjes. Ja, hier word het ook met de dag zwaarder. Pff en waggel ook steeds meer hihi. Net gewerkt; moest tot 6uur maar kon lekker eerder gaan . Gefeliciteerd met je 33 weken, ik vandaag alweer 30 weken!
Lara; zou het toch even goed na vragen over je verlof. Ik moet ivm de ziektewet echt 6 weken van te voren stoppen. Dat wilde ik zowiezo al. Maar dan 4 weken van te voren verlof met 2 weken vakantie. Nu pak ik die 2 weken vakantie erna . Als je trouwens 2 weken "te laat" bevalt heb je ook nog 2 extra weken. KLeintje; ow heb zulke dingen ook zo vaak. Vragen ze m'n id als ik drank koop, of ik een studentkaart heb bij de bios. Pff soms word ik er moe van; maar als ik dan m'n rijbewijs laat zien krijgen ze gelijk een rood hoofd hahaha.. en moet dan wel lachen! Wennepen; wat fijn dat je weer thuis bent. Er is niks zo fijn als thuis zijn . Maar wel vervelend lijkt me dat als je echt niks meer mag. Zou denk niks voor mij zijn om nog geen eens drinken te kunnen pakken; zou dat denk gewoon doen mijzelf kennende hihi..
Ow vorig jaar op de Huishoudbeurs had ik dat ook trouwens Daar stond een apart gedeelte met sterke dranken waar je 18 + voor moest zijn... Ik en mijn vriend wilde er doorheen lopen, mijn vriend mocht zo door en mij hielden ze tegen dus ik zei maar alvast voordat hij het kon zeggen: "Oh jij wilt vast mijn identiteits bewijs zien?" Die man stond me echt vreemd aan te kijken toen ik dat zei Dus ik zeg: "Ja joh ben het inmiddels wel gewend, alleen vind ik het wel jammer dat je denkt dat ik jonger dan 18 ben"
Even een vraagje; past in een kinderwagen een hoeslakentje voor een wieg? Vind het wel zo fijn als er iets in ligt; net als een lakentje; moet ik die dan ook voor de wieg pakken? Anders lijkt het me zo groot..
Hey meiden! Bedankt voor de reacties! Ik spreek nu steeds meer mensen over een keizersnede en kom steeds meer te weten! Even over de blije doos van Prenatal 2 vraagjes, hadden ander tweelingmoeders er daar 2 van gevraagd en-of gekregen? Ik ben het vergeten toen ik hem vorige week ophaalde, en hoe zit het met die pampersbon, is die nou nog geldig of moet ik eerst een mailtje naar pampers sturen? Thanks alvast!!
Ik heb aangegeven dat ik een tweeling krijg..en dan geven ze er 2 mee Ze hebben daar niet in de gegevens ofzo staan dat je een tweeling krijgt, dus wanneer je dat zegt krijg je er gewoon 2 mee.. die pamperbon was volgens mij nog gewoon geldig tot maart...maar dat was iemand anders die dat had nagevraagd dus weet niet precies hoe dat zit.
ha meiden, hier ff belangrijk berichtje!! : De grote onderwerpen op Zwangerschapspagina zorgen, zeker als het druk is, voor enorme traagheid. We hebben daarom besloten dat alle onderwerpen waar meer dan 1.000 berichten in staan automatisch gesloten gaan worden. Je kunt gewoon een Deel 2,3,4 etc van je onderwerp aanmaken wat wellicht niet helemaal handig is maar je kunt dan wel lekker snel lezen en lekker snel berichten plaatsen. Zodra de grote onderwerpen gesloten zijn zullen ze verwijderd worden naar de prullenbak om te voorkomen dat ze in de toekomst voor problemen kunnen zorgen. Lotte http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/186504-grote-onderwerpen-zorgen-voor-traagheid.html#post6431933 Wat balen zeg dat ze gewoon alle oude berichten weg doen?! Vind ik helemaaaal niet leuk/fijn want vindt het wel handig om af en toe terug te zoeken naar een bericht ofzo
Lara, Schrikken zeg dat je zo weinig vruchtwater hebt! Hopelijk is er maandag weer flink wat aangemaakt! Echt rustig aan doen meid! Wennepen, Fijn dat je weer thuis bent, maar lastig hoor dat je echt helemaal niks mag! Pampersbonnen zijn idd nog geldig tot 31-03-2010!
Vind het ook niet leuk! maar ik merk idd ook dat het wel allemaal trager wordt met openen etc... Ik heb maar vast een nieuwe aangemaakt voordat deze dadelijk ineens spontaan verdwijnt en we hem niet meer terug kunnen vinden!
Eliesah: ja volgens mij kan je gewoon een wieg lakentje gebruiken voor de wandelwagen, althans dat vertelde ze ons bij de Babyplanet!
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/186527-maart-2010-mamas-deel-2-a.html linkje...
zullen we dan hier gewoon doorkletsen tot ie evt. dichtgaat, voor alle duidelijkheid? Niet dat dadelijk de helft hier, en de helft daar kletst Dan zet ik alleen ff alle lijsten in het nieuwe topic neer zodat we die niet kwijt zijn in ieder geval
Ik dacht dat ze dat vandaag al zouden gaan doen maar nu lees ik dat ze twijfelen? Nou dan blijven gewoon hier maar even praten totdat deze echt weg is! Hopelijk bedenken ze zich nog