Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    ja lekker laten waaien, haha, maar dat lukte toen niet hoor, kwam pas 's avonds los, veel wrijven over mijn buik en toen begon het te borrelen en te waaien!! Nee was niet prettig, maakte me toen al helemaal zorgen over operatie, was nog nooit geopereerd, en hoe ging dat dan met de baby dacht ik, maar gelukkig was dat niet nodig.

Liefs Moons

2. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    ik ken het wel een beetje, ik heb een spastische darm (klopt af want na de bevalling op een enkele keer na geen last weer gehad!) echt jaren aan de medicijnen geweest, dan weer verstopt en dan weer diarree, pfff

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy

alle nieuwe weer gefeliciteerd!!!

nou me darmen deden gister idd behoorlijk pijn hoor, had ook echt steken, zat echt krom op de wc.nu is t gelukkig weer helemaal over.

de steekjes in me buik zijn laaste dagen een stuk minder..nou nog een paar dagen tot de 1e echo.....

xxx

4. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hier ook veel last van mijn darmen hoor, alleen nu de laatste twee dagen gaat het redelijk goed! *klopt ff af*.

Nou hier ook nog drie dagen en dan een echo! Ben zo benieuwd!! Ik denk dat als alles goed is, dat ik daarna een shirtje voor me dochter laat maken en dat we het gaan vertellen.
    Ik groei behoorlijk snel en ik kan het dus al haast niet meer verbergen..pfff best lastig hahaha.

Ik vind dit weer zo saai he..net maar even bij schoonouders op bezoek geweest en ook daar wordt het nu moeilijk om m'n mond te houden. Mijn schoonouders hebben namelijk nu 10 kleinkinderen, maar er hangt een foto en daar staan er acht op. Ze zegt dus dat er een nieuwe moet komen omdat er twee nieuwe baby's bij zijn. Ik dacht echt van nou wacht dan maar even want er komt er nog één hahaha.

Groetjes

5. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Thanks.
    Dit is mijn 2de kindje. Wil graag thuis bevallen en borstvoeding geven.

6. Zippie

Zippie Niet meer actief

:$ oh die darmen! En merken jullie al dat jullie meer eten? Ik geef nog 2 kids de borst en dan zwanger...hihi binnenkort kunnen we de boodschappen met een vrachtwagen doen ;)

Wij komen voor vakantie naar NL en wil het dan nog geheim houden, maar ook hier een buik die al begint te bollen (was zelfs nog een beetje bol van "de vorige" :p) dus hopelijk gaat dat lukken. Ik wil het denk ik tot eind dit jaar geheim houden...ben bang dat de mensen echt niet leuk gaan reageren en zo kunnen we er samen van genieten. Ach wie weet floep ik het er nog wel uit....we zien wel

Moons bleegh dat klinkt erg vervelend idd!!!

Channie haha ja dat is ook zo'n lekkere situatie! Hopelijk gaan ze de foto nog niet maken ;) en wat mooi: 10 kleinkinderen!

7. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Zippie ja het wordt nog mooier want er is 1 van ons en 3 van mijn ene schoonzus en 6 van de andere schoonzus haha :p

8. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Maar je wilt het trouwens wel heel erg lang geheim houden. Ben je niet bang dat de mensen dan nog meer opmerkingen maken?

9. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0

lijkt me logish

hier de positiebroek net van zolder gehaald... zit wel zo lekker met het etentje straks
    er staat wel queen mum oid op

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    waar woon je zippie? wat is de reden om het geheim te houden?

11. kimski

kimski Niet meer actief

Ik kom me hier op de valreep nog bij Maart melden, ik heb vanochtend een dikke vette streep gekregen, en vanmiddag nog een positieve Clearblue-test. Ik ben gewoon zwanger! sorry, ik geloof het nog niet echt. Maar ik kom hier graag af en toe meepraten.

12. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb er ook nu al last van! Net een zwangerschaps-spijkerbroek gekocht, en dat met net 5 weken! Misschien ook door de eerdere zwangerschap? Maar ja, die was ook met 7.5 week al over... Hoe dan ook, ben ontzettend opgeblazen (veel lucht) en daarom zitten mijn broeken gewoon nu al niet lekker meer...

Alle nieuwe zwangeren nog welkom & gefeliciteerd trouwens!!! :D

13. Zippie

Zippie Niet meer actief

Wauw 6 kids!
    Ja dat zou ook kunnen, maar dan heb ik zelf al lekker lang kunnen genieten zonder gezeur ;) ik heb gewoon niet zin om te horen "nu al?"

Wendysunny in Engeland

Kimski Gefeliciteerd!!!

GWN wow nu al een positiebroek, jij bent wat van plan ;)

14. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh, is het echt zo raar dan? :(
    Mijn buik is gewoon keihard en opgeblazen, waardoor een aantal van mijn broeken echt niet lekker zitten en voor buikpijn zorgen. En aangezien ik er 'straks' toch echt een nodig heb en hij gewoon lekker zit, maar er ook goed uit ziet, dacht ik: waarom niet? :). Heb ook nog twee broeken liggen van toen ik 10 kg zwaarder was, daar kan ik ook nog tijdje mee voort ;)

15. Zippie

Zippie Niet meer actief

GWN nee hooor :) als het lekkerder zit, waarom niet!

bah ik moet zo bloemkool gaan koken brrr alleen de gedachte al:$ *sleept haarzelf naar de keuken*

doeg

16. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
  17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi meiden...

zit me nu af te vragen of 3 dagen krampen, borrelende darmen en leeglopen (sorry :x) misschien niet alleen een buikgriepje is bij mij, maar ook een gevolg van het zwanger zijn??

Wie herkent dit?

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Zippie: een Anglofiel hier :) Wat leuk, in welk deel van de UK woon je?

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    zippie misschien een stomme vraag hoor maar ben je niet bang als je geen echo doet dan je dan misschien dingen niet weet die je beter wel had kunnen weten, ik bedoel stel dat het er 2 zijn ipv1???of stel dat het kindje echt iets heel ernstigs mankeerd(niet dat ik dat denk ofzo maar stel..) ben je daar helemaal niet bang voor???
    bloemkool blehhhh lust ik ook niet haha

channie haha spannend he die echo, ik nog5 daagjes brrrrr.

kimsky welkom hier!!!

@all :hier alles goed, net een uurtje liggen slapen ben echt zoooo moe!!vanavond nog een verjaardag!!!
    Zo heb net lekker zelf pizza gemaakt mjammieeeee hij staat nu in de oven!!!en vanavond op de verjaardag heeft me scdhoonmoder allemaal dingetjes gehaald die ik ook mag, zalm, paturain enz heb er nu al zin in haha

xxx

20. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!
    Gefeliciteerd Kimski en Stroopie!!! Zodra ik wat meer tijd heb zal ik de lijst aanpassen en dan pas ik Darcy ook meteen aan naar 16 maart, heb nu helaas geen tijd! Stuur me even een pbtje met de gegevens meiden!
    Hebben jullie ook dat je borsten s'morgens zeer doen en dan de rest van de dag minder tot niet of als je even hebt gelegen en je staat weer op dat het weer zeer doet? Heel gek eigenlijk. Mijn tepels beginnen ook al op schoteltjes te lijken, ziet er uit, hihi.
    Dikke kus en fijn weekend!
    Sue

Deel Deze Pagina