Dag meiden, ik kom me hier net op de valreep nog melden voor de maart 2010 mama's Volgens de calculator mogen wij ons 2e wondertje 29 maart 2010 verwachten. Voor de statistieken: ik ben zwanger van ons 2e kindje, wil graag thuis bevallen en BV geven.. Zo nu verder met het avondeten maar wilde dit toch nog even snel doen
@Sjalleke: Gefeliciteerd en straalze @ afscheiding: Het wordt nu steeds iets minder. @ Funnyme: Niet teveel zorgen maken hoor!!! Ik krijg het idee dat je je erg vergelijkt met anderen en met je vorige zwangerschap. Maar je kunt het helemaal niet vergelijken!! Zou zonde zijn als je nu in de stress raakt terwijl je eigenlijk zou moeten genieten. Doe anders voor de zekerheid nog een test morgen, dan ben je misschien weer een beetje gerustgesteld x
Tjeetje wat is er al weer veel gekletst zeg..kan het amper bij houden. Nieuwe zwangeren gefeliciteerd... @Joli.....super dat je ondanks alles je weer zo posi opstelt en hopelijk ben je idd weer goed "schoon" en kun je op voor de volgende ronde..bij mij was het gelijk erna raak !!! @hier ook niet veel klachten alleen de borsten die gegroeid zijn en juist tegen de avond meer gezwollen zijn en 's ochtends veel minder.... en vandaag aan mijn linkerzij een stekende pijn al de hele dag.... ( denk mijn darmen met lucht...hahaha moet gelijk aan verhaal van Moons denken ) en trekkende pijn af en toe vanuit mijn schaamstreek.... @ Elke...hoe was je echo...??? @ Sjaantje super van de goede echo...!!! @ Suekes...spannend hoor en verstandig dat het een inwendige wordt !!! @ Funnyme..misschien is het idd wel omdat je eerste zw.. een tweeling was je er nu misschien maar 1 verwacht je een heel stuk minder symptomen hebt....ik denk zolang je geen bloeding krijgt en ontzettende buikpijn dat je je geen zorgen hoeft te maken maar goed ik kan het me heel goed voorstellen dat je het wel doet.... Hoop dat ik geen namen door elkaar heb gegooid.......hahaha
Goede avond meiden @ Sjalleke welkom bij de club en gefeliciteerd, dat stralen herken ik wel, heb ik nu af en toe nog steeds last van. Vanavond teruggebeld door de praktijkassistente van de verloskundige. 13 augustus mag ik langs komen voor de intake, mocht eigenlijk al een weekje eerder, maar dat lukte mij niet met m'n werk. mannetje heeft die ochtend al in z'n agenda geblokkeerd zodat hij mee kan. Wel lekker hoor dat die afspraak nu staat.
Maart 2010-mama's: 01 maart - Kiezelsteentje - 34 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 01 maart - Peache - 28 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 02 maart - Chantal84 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 02 maart - Setti - 25 jaar - 1e kindje - TB - BV 02 maart - Marsab - 26 jaar - 2e kindje - TB - BV 03 maart - D1982 - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV 03 maart - Jesali - 29 jaar - 2e kindje - TB - FV 03 maart - Jojo29 - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 04 maart - Jodelahiti - 32 jaar - 3e kindje - ZB - BV 04 maart - Vriendlief - 21 jaar - 1e kindje - TB - BV 05 maart - Channes - 26 jaar - 1e kindje - TB - FV 05 maart - Mmuisje - 26 jaar - 1e kindje - TB - BV 06 maart - Hannelore - 32 jaar - ZB - BV/FV 06 maart - Miekie82 - 26 jaar - ? - ZB/TB - BV/FV 07 maart - Channie - 20 jaar - 2e kindje - ZB - BV/FV 07 maart - Elke1984 - 24 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV 07 maart - Lady1988 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 08 maart - Sherly182 - 30 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 09 maart - Deke - 23 jaar - 1e kindje - ZB - BV 09 maart - Kleintje88 - ? - 1e kindje - ZB - FV 09 maart - Mel2 – 34 jaar – 1e kindje – TB - BV 09 maart - Moons - 31 jaar - 4e kindje - TB - BV 09 maart - NinaVI - 28 jaar - 2e kindje - ZB - BV 10 maart - Anoniempjuh - 26 jaar - 1e kindje - ZB - FV 10 maart - MariaO - 26 jaar - 4e kindje - ZB - FV 10 maart - Mouse - 30 jaar - 1e kindje - ZB - BV én FV 10 maart - Punieka - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 10 maart - Sjaantje2006 - 25 jaar - 2e kindje - TB - FV 11 maart - Basbousa - 31 jaar - 3e kindje - ZB - BV/KV 11 maart - Starfish – 26 jaar – 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 13 maart - Germini - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV 13 maart - Ghaze - 30 jaar - 2e kindje - ZB - BV 13 maart - Zippie - 22 jaar - 3e kindje - TB - BV 14 maart - Joepie01 - 27 jaar- 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 14 maart - Jone - 34 jaar - ? - ZB/TB - BV/FV 15 maart - Malin08 - 26 jaar - 2e kindje - TB - BV 16 maart - Darcy - 34 jaar - 2e kindje - ZB - BV 16 maart - Nijnja - 35 jaar - 2e kindje - TB - BV 17 maart - Alies05 - 32 jaar - 2e kindje - TB - BV 17 maart - Marlou1983 - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV 17 maart - Puck1234 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 17 maart - Suekes - 27 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV 17 maart - Tassie221 - 26 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 17 maart - Wennepen - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 18 maart - Floor20 - 28 jaar - 2e kindje - TB - FV 18 maart - Geesje26 - 27 jaar - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 18 maart - Mamzie - 32 jaar - 2e kindje - ZB - FV 19 maart - Foreverfriend - ? - 2e kindje - TB - BV 19 maart - Gwn - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV 20 maart - Kimmiej - 24 jaar - 2e kindje - ZB/TB - FV 21 maart - Boba80 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 21 maart - Dagmar1974 - 35 jaar - 2e kindje ZB / FV 22 maart - Tazmanian1978 - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 23 maart - FunnyMe - 29 jaar - 3e kindje - ZB/TB - BV 23 maart - Lindavnr - 22 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 23 maart - Mezelf - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 24 maart - Wendysunny - 27 jaar - 2e kindje - ZB - BV 25 maart - Jojo83 - 26 jaar - ? - ZB/TB - BV/FV 26 maart - Bink1976 - 32 jaar - 2e kindje - ZB - BV 26 maart - Kimski - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 26 maart - Stroopie - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 27 maart - Lynette84 - 24 jaar - 1e kindje - TB - BV 29 maart - Nadine29 - 29 jaar - 2e kindje - TB - BV Onbekend - Daantje13 - 30 jaar - 2e kindje - TB - BV (64 maart 2010 mama's) BV: borstvoeding, FV: flesvoeding, ZB: ziekenhuisbevalling, TB: thuisbevalling Stuur een pb naar Elke1984, Starfish of Suekes voor aanvullingen/wijzigingen in het lijstje.[/QUOTE]
Nieuwe Zwanger Hartelijk Gefeliciteerd Geniet er lekker van Ik heb ook wel last van witte afscheiding maar nu ook wat minder als de eerst week , wel heb ik erg last van me borsten
Dagmar1974 kun je het bericht nog wijzigen..??? onderaan het aantal dames klopt nu niet meer het zijn er nu 64....
Jullie hebben ook wel gelijk dat ik deze zwangerschap vergelijk met mijn vorige zwangerschap. Met mijn eerste zwangerschap ben ik zwanger geworden door IUI. Met 6 weken een goede echo en met 7w5d bleek ik een MA te hebben. Mijn 2e zwangerschap was door ivf-icsi, een 1eiige tweeling. Bij mijn 1e zwangerschap hielden de kwaaltjes ook ineens op en toen bleek het een MA te zijn. Maar goed ik besef ook wel dat als het fout gaat ik daar toch niets aan kan doen. Maar ik hoop dat jullie nu snappen waarom ik zo reageer.
Funnyme..ik snap het heel goed....ik ken je gevoel, heb het nu twee keer meegemaakt en beide keren vmk...ook werden bij mij de symptomen minder..en de streep op de zwangerschapstest werd minder...dat heb ik nu dus niet.!!! Het liefst zou ik nu ook graag overlopen vd symptomen maar dat is niet zo...Gewoon volhouden en positief blijven !!!!!! En hopen dat het allemaal goed en dat de komende 7 a 9 weken gauw voorbij zijn !!!
Hey girlies, Ben ik weer sinds een tijdje! Maar ik heb de grote onbekende gezien EN gehoord! WOW, lag daar toch wel even met mijn mond vol tanden haha! Ik kreeg meteen een afdruk mee, superleuk! Je kon duidelijk het hartje zien kloppen op de echo, de verrassing was dat ze me het ook liet horen! Wist niet dat dat al bij 6 weken ging! Dat was echt héél raar! Ik zou nu precies 6 weken en 1 dag zwanger zijn, iets korter dan wat ik zelf berekend had, een verschil van 4 dagen geloof ik. Maar alles zag er goed uit zei ze! Ze kon natuurlijk niet in de toekomst kijken maar tot nu toe was alles in orde. Over 6 weken mag ik terug en dan kan de echo gewoon via de buik. Mijn vriend en ik hadden besloten dat we deze echo zouden afwachten en dat we dan zouden besluiten of we het aan de familie zouden vertellen.....enfin, aangezien alles dus goed is gaan we het deze week vertellen. Het is nog wel heel pril, maar van de andere kant.....stel dat het mis zou gaan dan heb je wel steun aan ze. Woensdag vertellen we het aan mijn familie en vrijdag aan de familie van mijn vriend. Dan is zijn vader jarig en dat wordt dus een leuk cadeautje! Hij is longkankerpatiënt (op dit moment stabiel) en hij hoopte altijd opa te worden dus ik ben echt nieuwsgierig naar alle reacties!
Het was echt heel gek hoor, en dan te bedenken dat 't kindje pas 6 mm groot is....en dan al zo'n kloppend hart!
Wauw ik word helemaal blij van al die goede echo's!!!! Elke ik ben ook zeer benieuwd hoe jouw echo was!!!!
tja als je dat idd op een meetlint bekijkt is dat niks en het dan al een kloppend hartje heeft : met recht een klein wondertje
heyyy mooi weer goeie echo's!!! gaaf he dat hartje te horen, mij lieten ze t ook horen met 8 weken, vond t toen nog veel echter lijken dan wanneer ik t alleen zag, vond t ook echt supermooi!!!! elke ben ook benieuwd naar je meid??? xxxx