Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Idd!

Voor website: zie onder m'n banner! ;)

2. Elke1984

Maart 2010-mama's:

Kiezelsteentje - 34 jaar - 1e kindje - 1 maart - ZB - BV/FV
    Peache - 28 jaar - 1e kindje - 1 maart - ZB - BV/FV
    Loontje4 - ? - ? - 1 maart - ZB/TB - BV/FV
    Miza - 26 jaar - 2e kindje - 1 maart - ZB - FV
    Anna123 - ? - ? - 2 maart - ZB/TB - BV/FV
    Setti - 25 jaar - 1e kindje - 2 maart - TB - BV
    Sjaantje2006 - 25 jaar - 2e kindje - 3 maart - TB - FV
    D1982 - 26 jaar - 1e kindje - 3 maart - ZB - BV
    Channes - 26 jaar - 1e kindje - 5 maart - TB - FV
    Miekie82 - 26 jaar - ? - 6 maart - ZB/TB - BV/FV
    Hannelore - 32 jaar - 6 maart - ZB - BV/FV
    Elke1984 - 24 jaar - 1e kindje - 7 maart - ZB/TB - BV
    Channie - ? - 2e kindje - 7 maart - ZB - BV/FV
    Twinny - 35 jaar - 2e kindje - 7 maart - ZB/TB - FV
    Daantje13 - 30 jaar - 2e kindje - ? - TB - BV

Afspraken:

Sjaantje2006: 1e echo op 6/7
    Setti: 1e echo op 14/7, 2e echo op 10/8
    Twinny: 1e echo op 15/7
    Elke1984: 1e echo op 20/7
    Anna123: 1e echo op 21/7
    Kiezelsteentje: 1e echo op 30/7
    Peache: 1e afspraak vk op 30/7
    Channie: 1e afspraak vk op 13/8

ZB: ziekenhuisbevalling, TB: thuisbevalling, BV: borstvoeding, FV: flesvoeding
    Voor wijzigingen/aanvullingen in het lijstje, stuur een pb naar Elke1984

3. peache

peache Actief lid

5 mei 2009
    194
    0
    0
    mama zijn
    emmen
    Nou kiezel het is precies in onze vakantie vandaar die tijd dussss. Anders had ik het ook later op de dag liever gewilt. En wij wonen ongeveer 10 minuten van het ziekenhuis vandaan dus dat valt gelukkig ook wel weer mee.
    Je moet zeker positief blijven hoor. Wanneer ga je op vakantie??

4. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hoi meiden,

Hier ook een onzekere muts, heb net nog een test gedaan en ik moet nog echt moeite doen om de streep te kunnen zien.
    Maar er staat er echt 1, al is deze heel licht. Ik heb nu een andere gebruikt (dirx huismerk) en geen ochtendurine gebruikt.
    Ook wel wat dom, maar ik wilde eerst zekerheid voordat ik de gyn ga bellen voor een afspraak.
    Dat heb ik nu dus nog niet gedaan, vanwege deze test.
    Pff, ingewikkeld hé, haha.

Ik heb verder wel hele pijnlijk borsten, veel last van steken onderin de buik, en een zeurderige hoofdpijn, dus het zal toch echt wel zo zijn.

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    miza, ik denk echt dat t wel zo is hoor. heb je de kruitvat 2 voor 5 euro al gebruikt? die geven bij mij nooit vals resultaat.

6. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Vorige week al wel, maar nu nog niet met kruidvat getest.
    Nu lijkt de lijn al wel wat duidelijker, ik heb er nog 1 hier van, die doe ik vrijdag of zaterdag nog wel een keer.

7. peache

peache Actief lid

5 mei 2009
    194
    0
    0
    mama zijn
    emmen
    Nou gefeliciteerd miza.

Ik heb ook eerst 1 test gedaan op een dinsdag en op vrijdag heb ik de 2de test gedaan en toen pas heb ik de vk gebelt.

8. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik heb maar een test gedaan afgelopen zondag ik liet er druppels invallen en binnen minuut stond het tweede lijntje er al echt heel snel

9. peache

peache Actief lid

5 mei 2009
    194
    0
    0
    mama zijn
    emmen
    ja dat had ik bij allebei de testen dat er heel snel 2 steepjes stond of dat ik zwanger ben.

10. Kiezelsteentje

Kiezelsteentje Actief lid

23 sep 2008
    153
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Elke:Leuke website!!!! lief.... en nu weet ik ook hoe je eruit ziet, toch altijd wel leuk :)

@ Peache: we gaan volgende week vrijdag 10 juli 2 weken op vakantie, mijn gyn. is dan ook op vakantie en is pas 30 juli weer terug vandaar dus dan pas de afspraak...

@ Miza: ik heb de CB digitale test gedaan, dan is het tenminste duidelijk "zwanger" of "niet zwanger"

Liefs,

Kiezel

11. Elke1984

Dankjewel! :D

12. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Zo hier wordt gezellig gekletst! Heb zelf was last van steekjes en krampjes in mijn onderbuik. GEspannen gevoel in buik en borsten en erg vroeg wakker smorgen. Heb last van de warmte.......

Net ff met fertiliteitsconsulente gebeld en de echo is toch verschoven naar maandag de 20e. Wilde ik zelf, omdat woensdag de 15e waarschijnlijk nog geen hartactiviteit te zien is en dan hebben we nog geen zekerheid! Had gevraagd naar mijn HCG-gehalte en was beetje teleurgesteld. HCG was 77 , is dat niet beetje laag bij 4wkn 1dg zwanger? Bij Zoë heb ik geen bloedtest laten doen, had geen zin om naar België te rijden en de test was duidelijk. Heb dus geen vergelijk, al is iedere zwangerschap natuurlijk anders!
    Liefst zou ik ook nieuwe test doen voor een duidelijker streepje, maar durf niet, hahahaha!! Mischien na het weekend!
    Bij ons weten al een aantal mensen het. Vanmiddag vertel ik het mijn ouders en straks misschien ook nog ff naar de ouders van mijn vriendin. Aangezien bij ons toch apart is om zwanger te worden
    (2 vrouwen), is het verder ook moeilijk geheim te houden!!

twinny

13. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Twinny moeilijk he om je stil te houden heb ik vreselijk veel problemen mee maar ik hou het nog goed vol. Hoe lang weet ik niet hihi. Mooi meissie hebben jullie

14. peache

peache Actief lid

5 mei 2009
    194
    0
    0
    mama zijn
    emmen
    Nou het is echt wel moeilijk om je stil te houden. Ik heb het alleen nog maar schoonouders en mijn moeder. en natuurlijk schoonbroer en zus en mijn zusje verteld de rest weet nog niemand het. maar ik wil het echt van de daken af schreeuwen.

15. Kiezelsteentje

Kiezelsteentje Actief lid

23 sep 2008
    153
    0
    0
    Noord-Holland
    jazeker moeilijk om het niet aan iedereen te vertellen!

ik heb het mijn ouders, schoonouders, zus, zwager, een paar goede vriendinnen en mijn bazen op werk al verteld, o ja en 2 collega's...pfff echt moeilijk geheim te houden....

ik heb trouwens vanaf vanmiddag een ontzettende borrelende buik, het blijft maar geluid maken, en ook last van poepies laten, dus veel lucht..... herkennen jullie dit?

Liefs,

Kiezel

16. Elke1984

Kiezelsteentje, ik had dat tot gisteren sinds een week. Is nu gelukkig over.. ;)

Twinny, is een goeie waarde zenne! Ik zal even de waarden zeggen die normaal zijn: (stond op mijn blad van het labo, mijn waarde was maandag 165)

3-4wkn: 9-130
    4-5wkn: 75-2600
    5-6wkn: 850-20800
    enz....

Dus je zit goed hè! :)

17. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Maart 2010-mama's:

Kiezelsteentje - 34 jaar - 1e kindje - 1 maart - ZB - BV/FV
    Peache - 28 jaar - 1e kindje - 1 maart - ZB - BV/FV
    Loontje4 - 31 jaar - 1e kindje - 1 maart - ZB - BV/FV?
    Miza - 26 jaar - 2e kindje - 1 maart - ZB - FV
    Anna123 - ? - ? - 2 maart - ZB/TB - BV/FV
    Setti - 25 jaar - 1e kindje - 2 maart - TB - BV
    Sjaantje2006 - 25 jaar - 2e kindje - 3 maart - TB - FV
    D1982 - 26 jaar - 1e kindje - 3 maart - ZB - BV
    Channes - 26 jaar - 1e kindje - 5 maart - TB - FV
    Miekie82 - 26 jaar - ? - 6 maart - ZB/TB - BV/FV
    Hannelore - 32 jaar - 6 maart - ZB - BV/FV
    Elke1984 - 24 jaar - 1e kindje - 7 maart - ZB/TB - BV
    Channie - ? - 2e kindje - 7 maart - ZB - BV/FV
    Twinny - 35 jaar - 2e kindje - 7 maart - ZB/TB - FV
    Daantje13 - 30 jaar - 2e kindje - ? - TB - BV

Afspraken:

Sjaantje2006: 1e echo op 6/7
    Setti: 1e echo op 14/7, 2e echo op 10/8
    Twinny: 1e echo op 15/7
    Elke1984: 1e echo op 20/7
    Anna123: 1e echo op 21/7
    Kiezelsteentje: 1e echo op 30/7
    Peache: 1e afspraak vk op 30/7
    Channie: 1e afspraak vk op 13/8

Hallo meiden, ik heb ook bij mij de ontbrekende gegevens even ingevuld. Mijn echte buikpijn is inmiddels weg. Ik heb wel nog steeds last van een drukkende gevoel in mijn buik. Verder was ik vorige week nog erg actief en had energie voor 10 en dat is nu echt een stuk minder. Maar ja het is voor een goed doel. Ik vind het toch nog steeds vreemd dat ik nu echt zwanger ben. Heb 1 dag na NOD de kruidvat test gedaan en een van de DA. Alle twee duidelijk positief. De dag erna nog een van CB. Daar stond vorige week 2-3 dus toen was ik 4-5 weken zwanger dus nu al 5-6 weken. Zie ook mijn foto album. Morgen ga ik de VK bellen en eens kijken wanneer ik terecht kan. Vind het allemaal wel spannend hoor!!!
    Wij hebben het nog aan niemand vertelt. Wil ik met een week of 8-10 pas doen. Wel erg moeilijk om mijn mond diht te houden hoor....

18. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Tnx meiden, ik ben zo onzeker omdat ik pas na 9 dagen overtijd gisteren een lichte positieve test had. Daarvoor waren ze allemaal negatief. Maar ik geloof er nu wel weer in.

Ik heb het goede nieuws vandaag aan mijn ouders vertelt.
    Mijn man had liever dat ik het nog even voor me hield, maar ik kan niet de hele dag bij mijn ouders zitten en dan niets zeggen.
    Ze waren blij verrast en enthousiast. Ze hadden het niet echt verwacht.(misschien omdat ik zelf de enigste ben)
    Wel een pak van mijn hart, want bij de eerste zwangerschap was mijn moeder eerst niet zo enthousiast, vanwege mijn nieuwe baan op dat moment.

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Tja t geheim houden dat wordt bij ons erg moeilijk, mijn vriend is zo gelukkig dat tie t van de daken gilt. hij heeft t al aan veel mensen verteld. dus bij ons weten best veel mensen het.

20. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Zo ik ging net opstaan heb nu toch steken in me lies auwauwauw

Deel Deze Pagina