Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Channie! Geweldig meid! Ben zo blij voor je! Kan alleen maar dromen dat het bij mij ook een goede echo wordt!
    Dikke kus Sue

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Proficiat nieuwe meiden! :D

@ Intake: ben ook wel benieuwd :) Heb 30 juli mijn intake. Dan ben ik iets verder als 6 weken en dan zou ik zo rond de datum zitten dat ik mijn mk had vorige keer... is wel erg spannend zeg.
    Moet je met je urine meteen een test daar doen waarbij ze kijken of die goed is??

@ Goeie echo's: Fijn!! :D Iedereen zo doorgaan! hihi.

3. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Zo alles is weer aangepast :) Ben er weer vandoor, lekker ff eten. Dikke kus!

Oh en Linda, geen idee wat ze van plan zijn, zal wel zoiets zijn, ik moet ook urine meenemen..

4. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @sooner,
    Hahaha ja vond hem wel leuk die banner net als jou:D LAten we inderdaad hopen dat de mijne er ook zo uit gaat zien!!
    Balen dat je zo last hebt van misselijkheid! Hoe gaat het nu??

@stroopie,
    Thnx voor je antwoord!!

@channie,
    Wat fijn dat ook jij een goede echo hebt!! Geniet ervan!

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    meiden!!over urine meenemen naar de vk, dan gaan ze kijken naar de eiwitten in de urine, voor zover ik weet geen zwtest hoor!!!

xxx

6. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    He Muurtje, jij buurt ook overal !!! Gezellig hoor !!

@Elke ...en de andere dames met een goede echo : super, daar moeten we er meer van hebben !!

@ nieuwe zwangeren Welkom en gefeliciteerd !!!

@ Foreverfriend : hoe was het bij jou met de dame van MvM ?

7. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Wat betreft de intake bij de vk, het bloedprikken kan ook van te voren al moeten.
    Ik moet een week daarvoor bloedprikken zodat ze tijdens de intake de uitslag kan bespreken. Ik hoef geen urine mee te nemen, wel een ingevulde vragenlijst.
    Mijn intake heb ik 10 aug.

8. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Channie, gefeliciteerd met je mooie echo!!

Nieuwe meiden gefeliciteerd en welkom hier!

Hier ook vandaag voor het eerst opstipatie, het voelde alsof er heel wat kwam, maar het waren meer konijnekeuteltjes!! haha. Nou ja zal er wel bij horen, ga maar weer aan de roggebrood!

Liefs Moons

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik wilde even mij posi mvm-test showen:

10. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    Nou die controlestreep lijkt me donker genoeg..hahaha..super Funnyme

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja die controlestreep... Maar het gaat om de teststreep he? ;)

12. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hey hoi

ben een poosje niet geweest ben zoooo moe en moet veel werken nog 2 daagjes en dan vakantie jippiie!!!
    hier ook niet zo heel veel klachten minder dan bij mijn vorige zw.

heb hier ontzettend last van exzeem op mijn voeten dat is echt super vervelend heb al 3x een andere zalf gehad maar ze kunnen haast niets geven omdat het allemaal hormoonzalfjes zijn en dat is slecht voor de baby dus mag het alleen in nood gebruiken bij extereme jeuk. vanacht dus om 4 uur wakker van de jeuk met de voeten in een koud badje benenden tv kijken en om 6 uur ging mijn wekker moest werken nu dus kapot.

wanneer vertellen jullie het op je werk dan??? ik denk pas met 12 weken want dan hebben wij pas een echo eerder doen ze hier niet vinden ze onzin. nou ikke niet hoor wil wel graag weten hoe het daar is in mijn buik.

heb trouwens ook al postitie broeken aan die zitten wat lekkerder. heb z`n opgeblazen buik.
    maandag gaan we op vakantie naar corfu, hoop dat mijn bikini nog past had voor het eerst een bikini gekocht omdat ik 13 kilo was afgevallen en was er zoo trots op. maar ja gaat nu weer de verkeerde kant op.

zo nu weer genoeg geklets ga weer op de bank. ik lees trouwens wel mee hoor maar geen fut om te reageren. ben er dus wel hoor!!!

dikke knuffel van joepie

13. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    hahaha Funnyme...die bedoel ik ja...metoofunny...

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Snapte ik hoor Mel!

15. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    ik heb geen dame van MVM over de vloer gehad hoor, ben je denk in de war met een ander!
    Ik ga wel morgen denk ik nog eens een test er tegenaan gooien....weer even een soort van bevestiging zoeken. aaangzien het met die symptomene niet erg opschiet. Mijn hubbie merkt wel steeds meer, want die stemmingswisselingen zijn verrot! al zeg ik hetzelf, pufffff

16. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0
    Nou meiden, ben geslaagd hoor.
    heb een strech-spijkerbroek (2 maten te groot) op de kop kunnen tikken voor 12,99.
    Nu heb ik tenminste 2 fatsoenlijke broeken om aan te trekken als ik moet werken.

Verder heb ik vandaag m'n eerste emo-aanval gehad....uit het niets moest ik ineens huilen..echt zo vreemd.
    Zal wel van de hormonen komen.

heb vandaag ook nog maar een zwangerschapstestje gedaan.
    Had ergens gelezen dat als je ze wil bewaren je er blanke nagellak overheen moet doen zodat het streepje niet vervaagd.
    Nou vanmiddag dus maar ff laatste diptest gedaan en het 2e streepje was er eerder en donkerder dan de controlestreep.
    Met het HCG gehalte zit het dus wel goed hierzo.

Wil de test overigens in m'n 9-maanden dagboek gaan plakken.
    zijn er nog meer meiden die zo'n dagboek bijhouden??
    Ik zet nu alles nog in een word-bestandje om straks als ik de echo heb gehad en rond de 3 maanden zwanger ben alles over te schrijver of getikte stukjes in te plakken.
    zodat het straks echt een mooi naslagwerk wordt.

Vandaag ook nog een leuke kaart van m'n op een na oudste zus en zwanger gekregen...dat ze zo blij voor ons zijn met de zwangerschap....toen moest ik weer een traantje wegpinken.
    Morgen maar even bellen om te bedanken...nu heeft het geen zin want ze zitten bij U2.

Ook m'n moeder nog even aan de telefoon gehad...ze vind het zo leuk dat ze nu echt oma wordt.
    (ze heeft al 4 kleinkinderen die al wat groter zijn...toen de oudste geboren werd was ik 5 en m'n broertje ruim 2,5...ze had toen zelf dus nog (kleine) kinderen thuis).

Heb haar nu ook maar toestemming gegeven om het nieuws aan haar zus en broer te vertellen (ziet ze bijna elke dag)..zodat ze lekker kan pronken:D

Verder heeft m'n zus me al meegedeeld dat we straks de maxicosi van hun krijgen..omdat we die nodig hebben als we met de kleine naar haar toe gaan....zo lief...we gaan hem als ik over de 3 maanden ben samen uitzoeken (met mannetjelief erook bij natuurlijk).

17. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik kom me ook maar melden!!!! Ben zwanger van mijn tweede wondertje!!!! mijn zoontje is momenteel 8 maandjes oud en krijgt een broertje of zusje erbij!!!!!
    Ik ben waarschijnlijk rond 24 maart uitgerekend!! Ik heb niet alles gelezen zie wel dat jullie al heeeel veeel hebben geschreven leuk hoor!
    liefs mamatje

18. Zippie

Zippie Niet meer actief

Welkom nieuwelingen!

Boba Wat leuk een dagboek. Heb het bij mn eerste wel gedaan, nu niet en vorige keer ook niet. Wel een babyboek van het eerste jaar, met alle ontwikkelingen en foto's en data... Maar idd 9 maanden boek is ook erg leuk. Ik vergat er alleen steeds in te schrijven.

Pffff....mopper mopper hormonen ook...chgo, vrolijk, honger, vol...

19. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    uhmmmm sorry foreverfriend...ben echt in de bonen vandaag...had even terug gelezen en jouw berichtje stond onder de mijne maar het ging dus eigenlijk om Wendysunny...oeps...

Dus Wendysunny hoe was het met de dame van MvM ?? ( net doen of er niks aan de hand is...)

En Boba wat een leuk idee idd zo'n 9mnd dagboek...

Nou schrijf ik vandaag niet meer hoor...kraam toch maar onzin uit, hahaha

20. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    ik schrijf ook niet meer hoor, ga slapen ben aardig verrot
    doei

Deel Deze Pagina