mijn (.)(.) doen ontzettend zeer en 's nachts heb ik veel last van mijn buik, soms ook overdag dus ik heb wel echt het gevoel dat er wat gaande is
Ik merk ook nog niet zo heel veel, behalve gevoelig borsten (maar die doen niet overdreven veel pijn) en af en krampen in m'n baarmoeder alsof ik ongesteld ben.
@ Gwn: hee meis, hoop voor je dat alles gewoon goed zit en die krampen idd gewoon darmkrampen waren! Rustig aan doen meis! @ Nieuwe zwangeren: Proficiat meiden!!
Hey! Alle nieuwe zwangere ... gefeliciteerd! Geniet ervan! Ik ben nog altijd, de hele dag door, misselijk! Ik kan er niet omheen, om het zwanger zijn. Ik verdraag niks van eten. Ben al een kilo kwijt. Dat gaat niet de goede richting uit natuurlijk. Maar ik doe mijn best om mijn piepje van zoveel mogelijk te voorzien. Nog iemand die de hele dag door misselijk is en honger hebben, maar bij het minste eten zien of ruiken misselijk worden? Gr
Doe ik ook weer nu - deed het al voor Ollie en nu kan ik teruglezen hoe ik me op exact die dagen voelde (dag 39, 42 etc.) Heb dat trouw elke avond ingevuld, testjes erbij geplakt... nu dus weer. Te gek is dat om te doen, echt een aanrader!
@Gwn: klinkt alsof jij de zoveelste bent die geveld wordt door de heersende buikgriep! Goed drinken dus. @Deke: jouw beeb pakt alles wat ie hebben wil van jou, dus jij hoeft je geen zorgen te maken over tekorten. Hier ook bij vlagen misselijk (gisteren de hele dag) en da's niet niks. Sterkte!
Ik heb dat inderdaad ook, 9 maanden dagboek. Helaas heel optimistisch aan begonnen mijn vorige zwangerschap tot 6 weken.. en toen ging het mis.. Dus nu heb ik hem een paar blz ingevuld Ff kijken hoe ik dat ga oplossen..
hoi meiden, ik ga het toch proberen. ik kom mij hier voorzichtig aanmelden, afgelopen zondag heb ik voor het eerst getest en die was positief, ben dus ZWANGER. kan het alleen nog niet geloven. zo ver als nu ben ik nog nooit geweest. x lisa.
hier is mvm ook langs geweest. Flessen zijn gearriveerd met de mooie schenkkan. moet zeggen dat de geur mij heel erg meevalt! test was lekker duidelijk verder alles hier nogsteeds toppietoppie. merk wel dat rond een uur of 7 de al het ondergoed en de broek uitmoet, dus dan lekker douchen en in de pyjama. Gisteravond ha ik echt al een 12-weken buik en vanochtend was ie weer zo plat als anders hahaha, zo apart he!
pFF, hier nog zo een! Vandaag een redelijke dag dus even mijn huis schoongemaakt. Heb jij dat ook dat alles erbij inschiet omdat je gewoon té misselijk bent en de fut niet hebt om schoon te maken? Ik ben al blij als ik elke avond een gezonde maaltijd voor mijn kinderen kan klaarmaken.. Inderdaad die honger en dan aan eten denken of eten ruiken gatver... Niet eten gaat niet en eten gaat ook niet. Ik hoop echt dat dit straks beter gaat want hier wordt ik echt vervelend van. Mijn man zei al "sorry dat ik je geïnfecteerd heb met deze ziekte" Tja, het is een infectie waar ik flink ziek van ben maar uiteindelijk hebben we een schattig kindje als alles goed blijft gaan...
Oja, ik doe trouwens niet mee met MvM dit keer. Ik heb het 2 keer gedaan maar ik kan me de geur nog te goed herinneren... getsie! En dan met deze misselijkheid zie ik dat echt niet zitten. Ik heb mijn bijdrage al geleverd.....
@Lindavnr: ja, dat 'probleem' heb ik nu ook. Was vorige tóch maar in het 9 maanden dagboek begonnen en nu zijn er dus al een paar bladzijden gevuld. Ik weet het ook niet zo goed. Tip-ex? Laten zitten en waar ik gestopt was verder schrijven? Nieuw boek kopen? Er pagina's overheen plakken ofzo? Ik moet het nog bedenken. Wil je laten weten wat jij uiteindelijk gaat doen? Groetjes, Gwen PS (.)(.) zijn nog gevoelig en (nog) geen bloed, dus blijf idd hoop houden dat die buikpijn wat anders is. Maar ja, vorige keer ook eerst buikpijn en toen wel bloed, vandaar.... Bedankt voor jullie steun!
Oh lieve Lisa, ben zo ontzettend blij voor je! Heb je een beetje gevolgd in het deel vruchtbaarheidsbehandelingen. Echt super!!!! GEFELICITEERD!!!! Malin, das idd een héle mooie test! En nu: drinken! Dagboek...ik heb het dagboek van Anne Geddes gekocht en vul dit netjes in maar er is, naar mijn mening, wat weinig plaats om veel te schrijven en fotootjes te plakken. Ik zou ook nog graag het boek bestellen: mam en pap vertellen over jou! Dat kan je bijhouden tot de puberteit en is erg volledig, denk ik. Gwn, had ik de eerste week ook erg veel last van, veel diarree gehad etc... Heerste een beetje op m'n werk. Think positive!
Hoi meiden, ik heb even de echo foto's in mijn album gezet! Ze zijn niet zo duidelijk omdat het scannen niet lukt momenteel en ik dus een foto van een foto moest maken! Nieuwe dames welkom!!! Geniet ervan!! Misselijke dames, ik hoop dat jullie je snel beter gaan voelen! Groetjes Channie
elke ik heb het boek mam en pap vertellen over jou ook voor malin... vind alleen dat het wel errrrrrg kort door de bocht is allemaal. vooral het eerste jaar zou ik persoonlijk ook op een andere manier bijhouden (soort dagboekje). het boek is leuk voor het kind zelf op latere leeftijd, maar voor jezelf vind ik hem iets te simpel. zw dagboek, ik schrijf elke week wat, en bij hoogte/dieptepunten wat extra... zou eerlijk gezegd ook niet weten wat ik elke dag zou moeten schrijven!
@ Gwn: hmm ja ik heb tot de 5 weken doorgeschreven. Nu heb ik bedacht dat ik het niet allemaal wil weg typexen of iets er over heen wil plakken. Het mag er van mij wel in blijven staan..het is toch iets wat je meegemaakt hebt, hoe je je gevoeld hebt toen.. Ik heb toendertijd alles met een zwarte pen gedaan en nu dacht ik nou.. ik begin gewoon met een andere kleur pen (gewoon blauw hih) en daar heb ik geschreven (bij week 6) dat het in week 6 misgegaan is helaas en dat we met goede moed verder gegaan zijn.. en dat nu, 3 maanden later het wondertje er is. En dat we hopen dat alles goed zal gaan. Ik schrijf nu even niet meer verder, maar doe het even in word..voordat ik dadelijk weer verder volschrijf en het misschien mis gaat..
ik hou het niet echt bij, tenmisnte, ik lees niet altijd helemaal terug, hopelijk vinden jullie dat niet erg! Deke Zo dat moet zwaar zijn, honger hebben en het niet binnen kunnen houden. Sterkte ermee! Lisa Gefeliciteerd!! welkom hier Andere nieuwe: Welkom en ook gefeliciteerd Ik eet echt alles hier leeg en raak maar niet vol. En heb de hele tijd steken in mn lies, meer die dat hebben? O ik ben soms nog zo onzeker, dat het toch niet zo is
ehm mn banner klopt niet, of wel? ik weet t niet meer ben ik nou 5 weken en 4 dagen of 6 weken en 4 dagen?? VOnd het al zo snel gaan