Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Marsab heel veel sterkte!! Ik heb je wel iedere keer gevolgd en gehoopt dat het allemaal toch goed ging :( Hopelijk mag je snel weer zwanger zijn!!

2. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    heey meiden,

Hier eeef een kort berichtje.
    Gisteravond avonddienst gehad, werk in de zorg.
    Best zwaar lichamelijk werk.
    NU dacht ik dat ik naar de wc moest, maar op de wc zag ik dat mijn onderbroek erg rood was, en ook in het toilet lag bloed.
    wel donderrood.
    Ben meteen naar mijn collega gegaan en die heeft meteen de huisartsenpost gebeld.
    Maar die zeiden, afwachten!
    Vannacht nog klein beetje verlies gehad, verder niks.
    Vanmorgen verloskundige gebeld en mag om 12.00 uur voor een echo komen.
    maandag zo,n mooie echo en nu dit.

groetjes sjaantje

3. LoveChild

LoveChild Lid

29 jun 2009
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Ik zie ik dat ik al op de lijst sta, dank! Het is trouwens mijn 1ste kindje ZB en BV.

4. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    hoi meiden,

Na al die mooie echo's, nu ineens sombere berichten. Marsab, veel sterkte en Sjaantje ook veel sterkte. Gelukkig mag je al snel naar de vk.

5. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Met een 2de op komst, vinden we ons huisje toch wat klein worden. We zijn vanmorgen bij een ander huis wezen kijken. Zag er mooi uit. Pffff, vind het nu zo'n moeilijke stap he, om je huis te verkopen. Je hoort zoveel nare berichten, dat een huis lang te koop staat. Maar ja, willen we nog voor Maart verhuizen, moeten we wel snel de knoop doorhakken.

6. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Marsab en Sjaantje heel veel sterkte. Ik hoop voor jou Sjaantje dat het niks ernstigs is zeker na zo'n mooie echo als afgelopen maandag.

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Sjaan ik hoop dat jullie zometeen een mooi kloppend hartje zien op de echo!

Ik ben weer thuis met mn meiden. SOphie heeft de buisjes. Net nog een zetpil gegeven op aanraden van de kno-arts. Het was maar goed dat ze de buisjes kreeg want achter haar linkeroortje zat heel veel vocht, dus er was een kans dat ze niet goed had leren praten anders.

En ik heb weer een beter gevoel over mn zwangerschap

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Sjaantje, ik duim voor je. Straks komen we gewoon allebei terug met een mooie echo! xxx

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik ben zo ontzettend misselijk... Ik hoef niet over te geven ofzo. Maar ik kan zo een hele dag zonder eten. Moet mezelf gewoon dwingen om iets te eten. En dan word ik nog misselijker. Ben al 2 kg afgevallen.

10. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey Funny, had ik de eerste 2 weken ook, en ben er 4 afgevallen. Sinds een dag of 3/4 gaat het beter, begin te wennen aan de hormonen denk ik. Nu eet ik weer lekker :)

Zo ik ga mij down-under maar es netjes maken, haha.
    xxx

11. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    @suekes: duim voor jou, dat je een prachtige echo mag krijgen!
    Met een mooi kloppend hartje.
    en dat het voor jou idd 3maal scheepsrecht mag zijn!

groetjes sjaantje

12. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    dank jullie wel, lieve meiden voor jullie lieve woordjes.
    Dat doet echt goed!

dikke knuffel sjaantje

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik ben benieuwd hoeveel tweelingen hier verwacht gaan worden. Volgens mij hadden we op het sept. topic toen 4 of 5 tweelingen.

14. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Marsab: heel veel sterkte meis! Wat ontzettend balen :(, er zijn gewoon geen woorden voor.

@Sjaantje: het is al bijna 12 uur... ik ga ook heel hard voor je duimen. Heb heel vaak gehoord van plotseling bloedverlies dat weer stopte wat niks betekende, dus laten we het hopen. Zeker met zwaar lichamelijk werk kan er misschien door druk ofzo een klein vaatje knappen? Nou ja, de echo zal het uitwijzen, sterkte!

@de rest: moeilijk hè, het ene moment veel goed nieuws, en dan opeens van die vreselijke dompers. En dan van die lichamen waar je niet van op aan kan; wel kwaaltjes, dan weer geen kwaaltjes, buikpijn of niet, etc... om moe van te worden (en heeeel onzeker), maar ja, wel voor een goed doel uiteindelijk hopen we dan maar ;).

Ik heb juist absoluut geen last van misselijkheid. Wat natuurlijk erg fijn is, maar daardoor eet ik me wel een slag in de rondte, ben wel erg emo namelijk en een echte emo-eter. Dus ik val geen 2 kg af, maar kom ze eerder nu al aan... :(. Maar ja, eigen schuld eigenlijk wel. Ben nu thuis van het werk, want voel me echt heel belabberd, maar ga dan dus extra snaaien... En dat terwijl ik met mijn hoofd natuurlijk heel goed weet dat ik gezond wil eten voor ons hummeltje... <Zucht> vrouwen ;)

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Sjaantje heb je zelf nog wel een goed gevoel over de zwangerschap?

16. Zippie

Zippie Niet meer actief

Sjaantje: He dat is schrikken zeg! Nou hopelijk heb je straks een super echo met een mooi kloppend hartje!!

Suekes hopelijk jij ook een mooie echo. Succes!

Funnyme Gelukkig is alles goed gegaan bij de kleine meid. Wow 4 of 5 tweelingen. Wij bij de april toen 1tje.

Stroopie Moeilijke keus he? Blijven of toch niet blijven. Maar je kunt idd beter nu beslissen dan straks ;) ben 1x verhuisd tijdens de bevalling en 1x net een weekje erna...niet aan te raden!

17. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    O Sjaantje, nee toch... Laat het alsjeblieft goed zijn hoor! Nog een kwartier, ik ga echt heeeel hard voor je duimen!
    *knuf*

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Even een snelle:
    Sjaantje: succes meis.. hopelijk zit het gewoon goed!
    Ik duim voor je!

ben de rest van de dag (op vanavond na misschien) weer weg; m'n vriend is thuis en dan zal ik niet in mn eentje hier op de laptop gaan zitten op het forum hihi.

Meiden met echo: veeeel succes vandaag!! Ik kom toch wel ff spieken hoe die was hoor! :D

19. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Sjaantje, veel succes! Ik duim voor je.

Ik hoop dat ik zelf geen tweeling heb.... nou ja, liever 2 gezonde dan helemaal niets natuurlijk maar liever gewoon één beebje. Dat vind ik wel genoeg......
    Dit wordt sowieso de laatste, gewoon één bonusbaby :-D

20. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik weet zeker dat dit maar 1 kindje is. Maar hubbie is overtuigd van een tweeling.

Deel Deze Pagina