Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Funnyme: kreeg jij toen je in verwachting was van je tweeling ook zo vaak de reactie 'dan ben je tenminste in 1 keer klaar'? Ik hoor dat nu al vaak als mensen zeggen 'misschien zijn het er wel twee' en ik reageer met 'nou, met 1 beginnen lijkt me al druk genoeg'. Een tweeling lijkt me iets heel moois en speciaals, maar ook heel druk, zeker als je nog niet gewend bent 'moeder' te zijn. Bovendien, wie zegt dat je er maar 2 wil? En dat je de babytijd kennelijk niet zo leuk vindt dat je er liever in 1 keer vanaf bent? Maar ja, het zal wel de 'standaard opmerking' zijn en ik blaas het dan weer op... hormonen zullen we maar zeggen? :) Kan je me nog volgen eigenlijk :p

2. Zippie

Zippie Niet meer actief

GWN oooh die opmerkingen idd :D of zoals wij nu met 2 jochies, nou maar hopen op een meisje, dan ben je klaar. Wie bepaalt dat? maar idd maken die hormonen het nog ff een tikkeltje erger...moeten mensen nu ook echt niet tegen me zeggen;)

Funnyme Ja ben ook wel benieuwd hoe je een tweeling hebt ervaren, druk druk druk?? Of kwamen ze al gauw in hetzelfde ritme?
    En spannend, misschien wel weer een tweeling. 4 kids in 2 jaar tijd :D

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja die opmerking gek word ik ervan! Ja nog steeds. Iedereen duikt maar in je kinderwagen. En het ergste ze zitten steeds aan mijn kinderen. Ongevraagd. Ik zeg dan altijd 'als het er nou 1 was zou je er dan ook aanzitten?' Antwoord is dan altijd nee. Waarop ik dan altijd zeg Zit dan ook maar niet aan hun. Ik vind het niet fris!

Toen ik nog zwanger was hoorde ik vaak "jij liever als ik" Inderdaad zei ik dan ik liever dan jij!

Of inderdaad oh een tweeling? Nee hoor toevallig zijn allebei mijn kinderen op dezelfde dag geboren. Nou ja zeggen ze dan, dan ben je in 1x klaar. Nee hoor ik wil eens kijken of de volgende een drieling wordt!

Of als ze allebei in het rose zijn... Ach een jongen en een meisje....

Ik was ook niet gewend om moeder te zijn. Maar ik denk zelf dat de overgang van 0 naar 2 kinderen makkelijk is als van 1 naar 3 kinderen. Ik weet niet beter als drukte. En de drukte vind ik heerlijk! Ja in het begin vond ik het niet leuk, te druk. Maar dat kwam omdat ik heel graag bv wilde geven. Maar de meiden pakten de borst niet. Dus dat was Anna aanleggen, kolven voor Anna, gekolfde melk aan haar geven. Vaak moest ze dan nog bijgevoed worden. Sophie aanleggen, kolven voor Sophie, gekolfde melk aan Sophie geven en bijvoeden. En dan kon ik weer van voor af aan beginnen. Na 5 weken moest ik stoppen met de bv. (had voor de 2e keer baarmoederontsteking en kolfde de hele dag voor 1 voeding). Toen kreeg ik pas echt rust in mn hoofd!
    Later toen ze van 8 naar 7 en toen naar 6 voedingen gingen werd het nog makkelijker. En ach nu helemaal!

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb mijn zwangerschap wel als erg zwaar ervaren. Ben vanaf week 23 regelmatig opgenomen met harde buiken, heb aan de weeënremmers gelegen, en uiteindelijk met 36 weken ingeleid. Ja maandagochtend begonnen met inleiden, en uiteindelijk zijn ze op vrijdagavond!!! geboren

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Zo de dames slapen, mama gaat ook lekker een tukkie doen. Vannacht werken!

6. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    hey meiden ik breek ff snel in. Zit hier bij een hotel ff gebruik te maken van onbeveiligd internet. We zitten nog in Zuid-Frankrijk. Het was hier 3 dagen bewolkt maar wel lekker warm. Nu wordt het weer weer beter.
    Met mij gaat verder ook alles nog goed. Niet misselijk maar wel af en toe moe.
    Ik heb straks heel wat bij te lezen. :)

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Waar zitten jullie in zuid frankrijk? Wij zaten een paar weken geleden in Frejus!

8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    We zitten in Agde. Maar willen nu richting Narbonne Plage rijden.

Zo we gaan ff brood halen.

tot over een paar dagen!

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy meiden

sjaantje hoe was je echo??hoop dat het niks ernsitigs is en dat alles gewoon lekker goed zit!!!!

suekes nogmaals heeeel veel suc6 straks!!!!

wie heeft er nog meer een echo vandaag????behalve ik en suekes?diegene ook veel suc6!!

@all:IK BEN NERVEUSSSSSSS!!!!!!!
    brrr ben hele dag al misselijk, komt gewoon van de zenuwen denk ik!heb gister en vandaag nog even dubbel genoten van me rose wolk want tja je weet nooit hoe het vanmiddag zal gaan!
    me man is nu onderweg naar huis,dus zo ff douchen en dan die kant op brrrrrrr....

ben trouwens ook wel beneiwud naar de 2lingen hier.toen ik hiervoor bij de jan mama's was, was er geen 1 tweeling, en bij de junimama's 2, ben dus ook benieuwd hoeveel het er hier gaan worden!!

duimen jullie voor me??????

xx

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    sherly 182 weet zo ff niet wie je bent haha maar zag in de agenda dat jij ook een echo hebt vandaag, heel veel suc6 meid!!

xxx

11. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Zuid-Frankrijk... Klinkt goed;)

Sjaantje, weet je al iets meer????

Hier hebben we een zieke zoon. Echt heel sneu. 40 graden koorts, en je kunt weinig doen... Hormonen zorgen er ook niet voor dat ik me wat meer gerust voel :(

12. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Tuurlijk anoniempjuh!!! Duimen draaien vol op hier! Voor alle meiden die een echo moeten!!

En anoniempjuh bij jou blijft het gewoon goed gaan nu!! Drie keer is scheepsrecht en het mag bij jou gewoon nu niet meer fout gaan!! Het is gewoon goed!!!

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    channie dank je wel!!!leuk om te horen dat iemand zo enthausiast en positief is!!!!!!knuff

ga nu weg brrr tot laterssss

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Oeh, ik kwam even kijken of er al nieuws was...

ik hoop op goeie echo's!

15. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Hm jammer nog geen nieuws van Sjaantje! Ben benieuwd hoe het gegaan is. Ik hoop dat het goed is!!!!!!!!!!!!!!!

16. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    heeey meiden,

pak van mijn hart, alles met mijn zwangerschap en kindje was helemaal goed.
    Hartje klopte erg goed en verder was het nog een betere echo dan maandag.
    ik ben ook nu echt gerustgesteld.
    Moet het met tillen enzo wat rustiger aan gaan doen. waarschijnlijk zijn er een paar vaatjes in de baarmoedermond gesprongen en daardoor veel bloedverlies.
    owww wat ben ik blij zeg!fotoos volgen nog.

groetjes sjaantje

@suekes: meid, zet hem op, ga keihrd duimen voor net zo,n superecho als bij mij.

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Wat heerlijk Sjaantje, ben enorm blij voor je!

18. Zippie

Zippie Niet meer actief

Sjaantje Super dat alles goed was :D nu rustg aan doen he!? ;)

Nou meiden ik ga offline, ik ga op vakantie :D tot dinsdag over een week. Ik kom naar jullie koude kikkerlandje!

19. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Sjaantje, gelukkig maar dat alles goed was, maar een beetje rustig aan doen dan.

Ik heb al een paar dagen last van onderrug, vooral als ik zit en weer omhoog moet, als ik eenmaal loop dan gaat het wel. Zou dit bekkeninstabiliteit kunnen zijn, of toeval? Verder vind ik echt dat mijn buik al mega is, zelfs mijn moeder schrok ervan vandaag, is in een paar dagen ontzettend gegroeid, ze zei al, vast een tweeling!! haha, nou zul je net zien, hebben we ineen keer 5 staks. Ben benieuwd, nog 1 week en dan zullen we het zien.

Liefs Moons

20. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    zo was ik weer eens hahaha!
    sjaantje wat een schrik eerst, maar wel een geweldige echo, fijn hoor! nu idd wat rustiger aan gaan doen, je lichaam geeft dat teken niet voor niets moet je maar denken!

zippie: fijne vakantie!

moons: tja het is natuurlijk je 4e... hier valt het nu ook echt wel te zien al hoor geloof dat ik blij ben als we het tot na de echo geheim kunnen houden...

Deel Deze Pagina