Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Ja dat geheim houden is echt moeilijk...........
    Mijn 2 kids weten nog van niets. Ik ben blij dat we komende week in Frankrijk zitten, daarna de eerste echo en als die goed is kunnen we het vertellen!

Ik denk dat mijn oudste het niet zo leuk zal vinden... helaas. Mijn jongste wel!
    De oudste zei al eens eerder dat hij hééélemaal GEEN broertje of zusje wil. Hij huilde er zelfs bij.
    Hij weet niet waarom maar het lijkt hem vreselijk. Misschien bang om minder aandacht te krijgen?
    Hij draait wel bij maar het zal even slikken zijn vrees ik....

2. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh, Sjaantje, wat fijn, zo'n goede echo! Dus toch door het zware werk.. beetje oppassen dan idd, maar dat weet je zelf ook wel. Nu maar hopen dat iedereen zo'n mooie echo krijgt (maar dan zonder de schrik van bloedverlies ervoor ;)).

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb net de ha even gebeld. Ik krijg echt niets weg en blijf afvallen (kan voor mij geen kwaad ;- ) )Moet morgen even ochtendurine brengen dan gaan ze kijken of ik iets te kort kom. Ook moet ik wat eten als hubbie naar zn werk gaat. Dan nog een uurtje proberen te blijven liggen zodat het goed zakt.
    En goed mn rust pakken, maar dat doe ik al als het kan.

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Sjaantje, gefeliciteerd met je goede echo! Gelukkig maar! En nu maar rustig aandoen he?

ZO ik ga mn meiden uit bed halen!

5. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    jodelahiti... tja kinderen zijn wat dat betreft heel eerlijk en stellig... maar ach, ze hebben het niet voor het zeggen, moeten er aan wennen en dan komt het toch meestal wel weer goed.
    hier ook blij hoor, nog 1,5 week tot de echo... als we die gehad hebben valt die eerste last toch wat van je schouders!

funny: hmmm nee afvallen is niet echt de bedoeling natuurlijk... hier ook al 2 kilo kwijt en ik eet gewoon, ben niet misselijk etc... hoop wel dat er niet meer afgaat want vit is eigenlijk al wel teveel...

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy meiden

ik ben er weer!
    De echo was goed maar toch voel ik me niet positief pffffff.
    Het hartje klopte goed en ze zei dat het er goed uitzag.
    maar bij t meten was t geen 7w maar 6w3d.volgens haar kon dat geen kwaad, en is t gewoon nog heel moelijk meten als t zo klein is.....
    ik weet dat dat ook wel zo is, maar toch zit het me dan niet lekker he, me man is heel enthausiast, en ik zit half te janken pffff.
    over 1,5 week nog een echo.

xxx

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Anoniempjuh, het kindje is nog zo klein dat het moeilijk meten is. Alles komt heus goed. En misschien heb je gewoon je eisprong wat later gehad of is de innestelling wat later gebeurd

8. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    ano... meid wees gewoon gerust... de echoscopiste heeft gelijk, op deze termijn is alle verschil van +6 tot -6 dagen over het algemeen gewoon goed, ligt eraan hoe snel je kleintje genesteld is.
    ga proberen te genieten en toe te leven naar je volgende echo!

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ja ik weet dat het gewoon goed kan zijn, maar toch beangstigr het me, gezien mijn vorige keren.....
    mijn eisprong weet ik echt op de dag precies, maar idd, misschien heeft t zich later ingenesteld of heeft ze gewoon niet goed gemeten.ze meette 2keer, 6w2d 6w3d, ik kon het hartje wel duidelijk zien kloppen gelukkig.pff word weer een lange 13 dagen wachten, had beter wat eerder een afspraak kunnen maken haha.

10. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Dinsdag de verloskundige gebeld, en heb 18-08 mijn eerste intake gesprek en meteen een echo. Ik zou dan rond de 8 a 9 weken zwanger zijn.

Wel moest ik meteen stoppen met bewust afvallen. Ik ben 12 kilo afgevallen. Beetje jammer dat het er nu weer bij gaat komen.
    In september bruiloft van mijn zusje en appelpop. Ach we hoeven in iedergeval niet meer te bespreken wie er de BOB is:D

11. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    ano bij malin wist ik de eisprong ook 100% zeker, maar toch was ik ipv 10 week maar 9 zwanger op de echo en das de hele zwangerschap ook gebleven dat verschil, snap dat je door je eigen geschiedenis wat angstig bent, maar ga positief denken, das voor emmy veeeeeel beter!

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    malin

okeej ja ik wist t ook zeker dmv ovutest en tempen, maja misschien is het volgende keer weer bijgetrokken.
    ga ook echt proberen te genieten, maar voelde me voor de echo positiever als nu en dat zou toch niet moeten.
    ach maar even laten bezinken, misschien is t morgen al beter.

xxx

13. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    @ Sjaantje: :D

@ Ano: Kop op meid! probeer posi te blijven! Komt echt wel goed!!

@ jodelahiti: Lijkt me heel lastig met wat grotere kids. Maar dat zal op den duur wel bijtrekken toch?? Bij onze buren hebben ze na 3 kids (16,12 en 8) er nog één gekregen. In het begin vonden die kids het maar niets (de jongste wel ;)) Nu hoor ik ze constant ruzie maken over wie hun broertje uit bed mag halen! :D

14. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Hey kwebbelkonten!:D

@sjaantje.......wat heerlijk dat je na al die onzekerheid toch een mooie echo had!!!

@ano.....meid....probeer je niet te druk te maken (Zeg ik!:()........het hartje klopte als een tierelier.....en wie weet is in derdaad zoals malin zegt de innesteling wat later gewest! Het verschilt maar 4 daagjes.........probeer te genieten!

@funny.....wow 4 of 5 tweelingen is wel veel vind ik! ben ook wel benieuwd hoeveel er hier komen. Ik was er in het begin hevig van overtuigd, omdat ik tijdens mijn iui 2 mooie eitjes had klaarliggen en het gevoel had dat ze allebei gesprongen waren. Maar omdat ik eigenlijk bijna geen klachten heb denk ik dat het er toch maar eentje is...we zullen het volgnede week weten!

@Hier.....gisteren intake gehad. Ik heofde geen urine mee te nemen (?). wel bloeddruk gemeten en ik moet bloedprikken. Verder info en de vraag voor combinatietest. Dit willen wij niet.
    Ik kreeg een hele tas vol met allemaal boekjes en tijdschriften over zwanger en baby's! helemaal leuk! En mocht een knuffeltje uitzoeken. Ze ging voor een doos bonbons:p nog proberen of er toch al een echo gemakt kon worden maar helaas...........er kwamen 2 spoedjes tussendoor, dus moet toch tot volgende week wachten (vandaag precies nog een week!)
    Ze zei wel dat ik ws niet zoveel klachten heb omdat ik al aan de hormonen gewend was vanwege de iuibehandelingen.

Heb wel vandaag de hele dag al een zeurderig gevoel in mijn buik, beetje ongiegevoel zonder krampen. Hebben meerderen dat??

15. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!
    Net mijn echo gehad. Ik ben even teruggezet op 5w5d, maar laat de banner staan, want er is geen zekerheid aan te geven. Ik weet wanneer mijn eisprong was, heel zeker (vanwege positest op 3w4d), maar de innesteling heeft iets langer geduurd. Er was nog geen kloppend hartje, wat weer overeenkomt met de lengte van de zwangerschap.

Het vruchtzakje en dooierzakje zagen er heel goed uit, mijn innesteling is dus gelukt dit keer. Het rijstkorreltje lag op de echo links onderin in de vruchtzak, maar was nog een beetje verstopt.

Volgende week donderdag heb ik om 10:00 weer een echo en dan moeten we een kloppend hartje tegenkomen.

Ik ben er heel positief over was bang voor bbz of windeitje, maar dat is zeker niet het geval :):).

Dikke kus!

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Germini, dan kan het heel goed een twee-eiige tweeling zijn. Maar goed misschien komen hier ook nog 1eiige tweelingen...

17. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Sjaantje, ik ben blij voor je, zo opgelucht!!!
    Ano, het ziet er toch hartstikke goed voor je uit gekkie, niet onzeker zijn hoor, als jij al onzeker bent hoe moet ik me dan voelen!!! :):) Dus je kunt opgelucht zijn!

Ik ben benieuwd naar Sherly!

xxx

18. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    ps echo staat in fotoalbum :)

19. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Tussen twee ongemakkelijke buien door ... Proficiat met de positieve echo's!! Altijd fijn om de bevestiging te krijgen dat alles ok is. Ik mag volgende donderdag, ben al superbenieuwd. Dan ben ik 8,5 week ver. Zwanger ben ik ... daar kan ik niet naast voelen amai! :) Maar bon, dat nemen we erbij!

20. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Weet iemand hier toevallig waar de grens ongeveer ligt tussen een vaginale echo en een gewoon over de buik? Ik heb met 8 weken de intake en waarschijnlijk hooguit een week later een echo en ben heel benieuwd of ze het dan wel al via de buik kunnen doen...

Deel Deze Pagina