Jeetje wat is er weer veel geschreven. Fijn dat de echo's goed waren. Hier vandaag weer het eerste dagje gewerkt na 3 weken vakantie. Het was ook nog eens hartstikke druk op de afdeling (werk in een ziekenhuis als verpleegkundige) Gelukkig werkte ik samen met m'n beste vriendin die al op de hoogte was..dus die kwam af en toe even polshoogte nemen of het nog ging. Ook had ze een heel lief kaartje met zwanger..het is echt waar (volgens de test)...nu alleen nog wachten op de rest. Zo lief... Ook heb ik andere collega/vriendin vandaag het nieuws verteld (hoefde alleen maar te zeggen dat ik een nieuwtje had en ze wist al genoeg)...ze is zo blij voor ons....en erg benieuwd naar onze beeb. Voor de rest wil ik het het liefste nog even stil houden op het werk...1 collega moet ik nog even inlichten omdat die de roosters maakt en ik na 3 maanden geen nachtdiensten meer hoef te draaien...kan ze daar vast rekening mee houden. M'n manager is nu 3 weken op vakantie en is 11 aug pas terug..dus die vertel ik het nieuws pas als ik bij de vk ben geweest. na het werk (eigenlijk tijdens al) was ik echt doodop. Mannetje is voor z'n werk een nachtje bij m'n moeder aan het logeren (heeft daar vanmiddag en morgen ochtend in de buurt afspraken). dus heb nadat ik het hondje had uitgelaten ff een uurtje of 1,5 op bed gelegen... net m'n magnetronmaaltijd opgewarmt (wist van te voren al dat ik geen puf zou hebben in koken) en denk dat ik vanavond lekker vroeg m'n bedje weer induik. fijne avond nog meiden
heyyy kleintje jeetje zeg heftig hoor!je klonk laatste keer idd niet echt gezond!wel fijn dat je nu iig weer iets binnen kunt houden!mooi dat je er op texel nog niet zo'n last van had!nou heel veel beterschap!! Maar hoeveel ben je korter zwanger dan?? xxx
hey meiden ja aan de ene kant hebben jullie wel gelijk hoor, maar dan voel ik me weer zo'n zeikerd. wil eigenlijk gewoon eens niet zo nerveus doen en gewoon 1,5 week wachten, dan ben ik als t goed is 8,5week en is er ook echt wat te zien, en dan kan ik daarna mooi met 10weken weer bij de vk.dus ga gewoon echt proberen het vol te houden.vind t nu al moelijk haha maar ga echt me best doen!! xxx
als je hem laat staan heb je wel mooi 2 x na 1,5 week en als je hem verplaatst moet je de 2e keer 2 week wachten, dus wat dat betreft zou ik zeggen: laat toch maar staan... we slepen je die extra dagen ook wel door
4 of 5 dagen geloof ik... Ze konden het niet precies zeggen omdat het nog vrij vroeg was, maar dinsdag was ik volgens de berekening 6 weken en 2 of 3 dagen... Belangrijkste is dat er een mooi hartje te zien was, en alles zag er goed uit! Dus we hopen dat het dit keer goed gaat...
@suekes: owww wat ben ik superdesuper blij voor je ! Allebei een superecho, nu op naar volgende week met een mooi kloppend hartje. Meid ik ga voor je duimen! @anoniepje: lekker rustig aan doen en niet al te druk maken (hoor wie het zegt,hiihi)vanuit hier een maga-dikke knuffel! @hier:helemaal happy, maar doodmoe.Heb vannacht niet veel geslapen. groetjes sjaantje
haha dank je, als dit idd de datum gaat worden loop ik gelijk met jou haha, nou vind ik ook prima hoor, als t kan teken ik er nu voor haha.ach ga t nu gewoon van me af zetten de komende week, xxx
hey sjaantje ja kan me voorstellen dat je niet veel hebt geslapen, hoop dat je nu een goeie nacht hebt maar dat zal best na die goeie echo!! kleintje ehh dus je was dinsdag 6w2d of 6w3d, dat is dus 1 of 2 dagen korter of snap ik het nu niet goed? want keek net in de lijst en jij was eerst 9 maart uitgerekend??? xxx
dames met een mooie goede echo: van harte gefeliciteerd! Geniet er lekker van, hopelijk heb ik ook over een paar weken ene mooie echo in handen.
Kleintje! Jee wat heftig meteen een ziekenhuisopname! Ik hoop dat je je beter voelt nu, niet meer zo misselijk. Je kunt er ook weinig tegen doen he, ik hoop dat het met 12 weken minder zal worden. Ik heb gelezen dat dan het Hcg gehalte afneemt omdat je kindje vanaf dan gevoed wordt door de placenta. Maar het is nooit bewezen dat je van Hcg misselijk wordt. Het kan ook door de verandering van de spijsvertering komen. Mijn medicijnen legden het braakcentrum in mijn hersenen plat maar daar zit mijn probleem niet. Ik heb nu iets voor de spijsvertering en ik voel me iets beter. En elke avond rond half 10 naar bed.... ik ga zo ook lekker slapen! Kleintje, succes met je gezondheid!!
@ goede echo's: super!! Zo zien we het graag @kleintje: Jeetje, wat zul jij je beroerd gevoeld hebben! En waarschijnlijk zal het nog wel even beroerd blijven of niet? Ik hoop dat je je snel iets beter zult voelen, dat je in ieder geval niet elke week in het ziekenhuis ligt... @ rest: Moe. haha, het begint een beetje eentonig te worden maar ja... Zoonlief is nog steeds ziek, nog steeds rond de 40 graden koorts. Is echt niet fijn om te zien. Morgen zouden we een weekendje naar Axel gaan (Volgens mij wonen daar dames in de buurt of niet??) maar we moeten maar even zien of dat door gaat.
Proficiat Suekes, Anoniempjuh en Sjaantje met jullie goed echo`s!! Tweeling: ik hoop het niet! Ik ben zelf van een tweeling en op een of andere manier trekt het me niet ook een tweeling te krijgen. Tweeling zijn heeft ook zijn positieve kanten, maar zeker als je 1eiig bent, wordt je altijd gezien als één persoon! Terwijl wij bijvoorbeeld echt twee verschillende karakters hebben. Dus voor mij liever niet of een twee-eiige Ik heb net met vk gebeld en heb mijn intake van a.s. maandag verzet. Wij willen eerst even rustig de echo van dinsdag afwachten! Weltrusten allemaal! Ik ben weer doodmoe en kruip snel in mijn bed. liefs
d1982 snap je wel hoor meid, je kan beter eerste die echo afwachten als je dat wat meer rust geeft! ga echt duimen dat je dinsdag een heeele mooie echo hebt!!! gelukkig schiet het nu een beetje op!! bedankt voor de complimentjes meiden, ben er ook erg blij mee ondanks dat t eigenlijk 3mm groter had moeten zijn haha xxx
hallo meiden, ik kom me hier ook melden!!! Ik ben 27 jaar heb een zoontje van 8 maanden en ben momenteel bijna 5 weken zwanger!!! wil graag in het ziekenhuis bevallen en borstvoeding geven. Morgen ga ik naar de huisarts mijn urine inleveren en ze gaan mijn bloeddruk meten. Bij mijn zoontje kreeg ik een zwangerschapsvergifteging hij moest 3 weken eerder komen vandaar dat ik deze keer steeds naar het ziekenhuis moet voor controle. Deze zwangerschap is heel anders dan mijn eerste!!!! Ik ben niet misselijk hoef niet over te geven en mijn borsten doen ook niet zeer aan de ene kant is dat wel fijn maar aan de andere kant voel ik me wel onzekerder omdat ik niets voel!!! Ik hoop maar dat alle maart mama's mogen blijven (lieve babytjes hou je maar stevig vast aan je mama's!!!!) allemaal een hele fijne avond doeiii doeiiii