Hallo meiden, allemaal hele fijn feestdagen gewenst en een spetterend 2011!! Hierbij een buikfoto van vandaag 29 weken en 4 dagen.
Deze foto is van vandaag, 31 weken en 4 dagen. Voor mn gevoel is mn buik veel groter dan dat het lijkt op de foto! Nu het 2011 is komt maart wel heel dichtbij vinden jullie niet?
Ja het is idd zo maart, de tijd is voorbij gevlogen (voor mij dan) Hier weer een buik foto met 28 wkn Bekijk bijlage 118503
Voor mij mag het nog wat sneller hoor! Hier mijn buik vandaag met 28 weken en 4 dagen... Ik vind dat ik er dikker uitzie dan ik me voel!
Jij hebt ook zo'n mooi bescheiden buikje!!... Super!! t kan voor mij niet snel genoeg maart zijn hoor! vind het zooo spannend!!
Dank je! Ik snap ook niet waar die 17 kilo zitten die ik al aangekomen ben?? Ik zie hier trouwens alleen maar mooie buikjes voorbij komen! echt leuk om te zien!
Inderdaad allemaal mooie buikfoto's! De vk zei vandaag tegen mij dat ik zo'n mooie brede baarmoeder heb... dat zeiden ze de vorige keer ook al... fraai is dat!
Ik ben al een tijdje niet op het forum geweest maar heb nu weer alle tijd van de wereld Ben intussen alweer 31 weken zwanger van onze jongen! Deze foto is eerste kerstdag gemaakt Ga van de week wel weer ff eentje maken van me blote buik