Is wel een leuk idee, maar we hebben al wat uitgezocht. Als het niet veel duurder zou zijn... Ik vind het een beetje zonde omdat de meeste mensen zo'n kaartje gewoon aan de kant gooien na een week. Wat de streepjes betreft...we zijn er nog niet, ik hoorde van iemand die ze ineens met 38 weken nog kreeg. Dus ik jubbel als het achter de rug is. Ben er zelf ook wel blij mee. Dank voor je compliment
Hier ben ik 36 weken en 3 dagen zwanger. foto is tijdens een fotoreportage afgelopen zaterdag gemaakt.
wat een leuke foto, en die er boven heel mooi. @ rest mooie buikjes stuk voor tuk verschillend maar heel speciaal!
Super weer al die mooie buikfoto's van iedereen! Hier een blote buik met 36 weken Bekijk bijlage 133607
Leuk om te zien! Mooie buikjes hoor! Hier die van mij van vanmorgen (37+2), ik ben er best wel trots op hoewel hij nu toch aardig in de weg gaat zitten met bukken en dergelijke. Hij is niet zo heel groot, maar er zit ook maar een klein kindje in. Van m'n zoontje had ik destijds een zelfde buik en was 2 kilo zwaarder (door vocht vasthouden, hij is tijdens een hittegolf geboren)