Hierbij mijn buikje Heb dit keer maar een blote buiken foto gemaakt bij 22 weken. Bekijk bijlage 109127
Mooi hoor meiden. En jullie zijn slechts een paar weken verder dan ons. Ben benieuwd hoe wij er over een paar weken voor staan
zoooooooo wat een verschil tussen de ene 25 weken en de andere 25 weken, echt ongelooflijk, zal vandeweek ook eens 1 maken om verschil te bekijken
@lisszy: zo een buikje heb ik ook lijkt er heel erg op. hoe gaat het met je? lekker aan het genieten van je 2 meisjes? eentje in je buik en de andere die rond huppelt.
Ja het gaat goed hier! Ik werk nu halve dagen ivm de vermoeidheid, hoofdpijn en last van mijn bekken, maar dat scheelt enorm! Elke middag als Zoƫ slaapt, ga ik ook even plat! Heerlijk! Met beide meisjes gaat het heel erg goed! Ik voel de kleine in mijn buik elke dag duidelijk, fijn gevoel weer! Maar ben ook heel erg benieuwd naar jouw buik, dus snel even 1 plaatsen! Hoe gaat het verder? Trek je het een beetje met je kleine jongen erbij?
ik ga er morgen weer eentje plaatsen...beloofd hier gaat het nog goed, wel vaak last van mijn rug en idd ook mijn bekken. maddox kan nu goed lopen maar elke keer als hij mij ziet wilt hij opgetild worden en tjah hij weegt nu ruim 10 kilo dus dat is soms wel even doorbijten. verder hebben we enorm veel plezier samen, ik werk nu niet meer dus verzin een hoop dingen om de dagen te verslijten.
he meiden wat een leuke foto's ik zal ook even 1 spammen 23 weken en 3 dagen ben 14 maart uit gerekend van een 2 ling
Bekijk bijlage 109731 en deze is net gemaakt maar is niet echt duidelijk vind ik... ga vanmiddag proberen een nieuwe te maken
Wat leuk om te zien, moet zelf ook weer een foto maken. En wat een leuke kleding ook, kan gewoon zelf niks leuks vinden en baal als een stekker als ik uit de stad kom......
@ladym ik herken je probleem hoor...ik heb zoveel zin om te shoppen...maar kan gewoon niets leuks vinden...heel irritant :x:x