Leuk al die verschillende buikjes te zien! Hier is mijn 25 weken buikje... De tijd lijkt nu echt op te schieten Ben zo benieuwd hoe ons kindje eruit zal komen te zien. Bekijk bijlage 114550
@nemo81, wat leuk, we schelen maar 1 dag!!! Gaat hard allemaal he?? zal vandaag ook eindelijk eens buikfoto maken, nu we eindelijk weer een camera hebben!!
Het schiet inderdaad mooi op ondertussen ! Zeker zo met al die feestdagen nog tussendoor Mijn buik met 26+2 Goed weekend allemaal !
Wat een mooie buikjes dames en wat zijn jullie nog mooi slank! Ik weet nog wel dat ik tegen de 30 weken aanliep bij mijn eerste zwangerschap, ik had er toen al bijna 20 kilo aanzitten!! En ik woog maar 57 kilo toen ik begon
Wat een mooie buiken allemaal! Je ziet wel dat iedereen inmiddels een groeispurt inzet he? Ik zal volgende week weer even een foto maken, heb het idee dat het verschil met mijn laatste foto nog niet zo groot is, dus het heeft nu nog niet zoveel zin!
hoi lopen jullie rond in die nauw aansluitende truitjes/tuniekjes? Ik vind het nu iets te fris en doe er meestal een dikke trui boven. Dan schrikken de mensen zich een bult als ik toch mijn trui eens uitdoe en ze mijn buik zien "Ach, je hebt toch al een serieuze buik, dat had ik nog niet echt gezien!"
Leuk! Ik doe mee. Hier twee fotos van vandaag 30+4 weken! Omtrek op navelhoogte 111cm en +14kg (precies dezelfde getallen als op de uitgerekende datum van mijn zoon. Bekijk bijlage 117368
he macy 77 ik ben ook zwanger van een tweeling 14 maart uitgerekend.. ik heb een omtrek van 118 cm.. en 4 kilo aangekomen.. maar door de behandeling was ik veel aangekomen.
hee Yippieajee, Wat een geweldig groot wonder he? Ben door de behandeling geen gram aangekomen, gek dat het zo voor iedereen verschillend is. Ben met 58 kilo begonnen, dus het is nog te overzien, hahah. van achter zie je niet dat ik zwanger ben, maar wel aan de manier van lopen, waggel, waggel.. Jullie ook icsi als ik vragen mag? Geniet ervan, nog even en ze zijn er..