Dankje Zip! Moet helaas eerst nog 3 weken werken... en daarna 2 weken op vakantie! vandaar dat ik pas 26 augustus mijn echo heb... duurt nog wel even...!
Eetgewoonte: Ik had mijn vorige zwangerschap niet echt iets speciaals wat ik veel at... en nu heb ik steeds heel erg trek in Haring. Normaal heb ik dat helemaal niet zo.. lust ze wel maar ben er niet dol op en nu heerlijk..... Ook merk ik dat sommige dingen me ineens niet meer smaken. Normaal drink ik altijd Cola Light.... maar dat vind ik nu goor... ben nu over gegaan op de limonadesiroop en dat drink ik de hele dag door. Verstopping: Daar heb ik geen last van... heb wel twee volle weken diarree gehad... mijn darmen reageerde wel maar juist tegenovergesteld. Nu is het wel weer over. Wel heel veel lucht in mijn buik. Roken : Ik kan zeggen dat ik sinds een week gestopt ben met roken. Toen ik wist dat ik zwanger was, was ik geminderd van een pakje naar ongeveer 4 per dag.... en vorige week de definitieve stap gezet om te stoppen. Vindt het dan altijd wel weer bizar dat het dan ook gewoon lukt. Je moet er ook zelf achter staan en een goed doel hebben.
Goedemiddag meiden Over eetgewoontes: Bij de vorige zwangerschap at ik graag brood en snoepen bleef hetzelfde eigelijk, dat deed ik al volop hihihi. Had 1x een aanval dat ik yoghurt moest hebben en manlief moest gelijk naar de winkel hahaha. Ik dronk wel 2liter vruchtensap per dag....zeeer fout! Ben 20 kilo bijgekomen maar het was voornamelijk vocht. De laatste 8 kilo ben ik pas sinds een paar maanden kwijt hihihi. Nu ben ik iets bewuster met eten...wil geen 20 kilo meer erbij Eet nu ook graag yoghurt of rijstwafels. Wat ook helpt is dat ik een stuk misselijker ben bij deze zwangerschap hahaha. Ach maar hopen op een gezond kindje en een fijne zwangerschap voor ons allemaal. Dan nemen we alle gekke kwalen en kuren er graag bij
@roken: voor de vorige zwangerschap al gestopt met roken en gelukkig niet meer begonnen.... sterkte voor iedereen die gaat stoppen! Het is het zeker waard! @aankomen: ook iik ben de vorige keer 20 kilo aangekomen, was ook wel veel vocht had ook zwangerschapsvergiftiging... maasr ben van plan deze keer iets rustiger aan te doen met eten hiihi.. Ik denk dat ik een duowagen nodig ga hebben.... iemand daar ervaring mee?
1@brasileira: haai!! ik ben van de maart mama's 2011 deel 1 zeg maar en ik kwam even bij deel 2 neuzen en zag op pag. 1 dat jij een leuk rekensommetje had om uit te rekenen of dat je nou een jongen of meisje zou krijgen. wij hebben ook dat sommetje gedaan maar we komen op 0 uit! waar moeten we dan vanuit gaan? groetjes, maart 2011 mama deel 1
op nul uitkomen?!?!?dat hebben jullie goed gedaan maar ja wat moet je er inderdaad van denken?!?! verder gaat het vandaag prima hier alleen soms last van me hormonen nu al?!!? vriendlief kan er nu niet erg om lachen ik ook niet ben zooooooooooooooo moeeeeeee!!!!!!!!!!
Goedenavond dames! Ik meld me ook weer even! Vandaag was mijn NOD, en het iz toch gek om dan niet ongi te worden! Maakt het net weer wat echter zeg maar Eetgewoontes: mijn vorige zwangerschap at ik erg gezond, alleen de eerste 3 maanden was ik verzot op kroketten en jusdórange! hahaha Daarna vooral heel veel melk! BEn benieuwd wat het deze keer gaat worden! Aankomen: ik ben zo iemand die dus enorm afvalt in de zwangerschap! Ik was 20 kilo kwijt! haha Dus maar zien hoe dat nu gaat! Opgezette buik, ik kon vandaag mijn rokje niet eens aan! Ik ben al een halfe kilo kwijt, maar mijn buik is zo opgezet ik sta er versteld van en mijn hubby ook! Het is toch wel normaal? Fijne avond!
heey dames, wou even melden dat ik nog leef haha. maar heb het even heel erg druk. lees braaf alles bij maar heb momenteel weinig tijd om te reageren en te posten.
Hey, Dat is knap zeg op 0 uitkomen hahaha. Wat is het cijfer wat na het laatste cijfer kwam voor er af te trekken? Ik zou dat cijfer nog van de 0 afhalen en is het dan gelijk bijv. -6 dan wordt het een meisje en als er bijv. -5 uitkomt een jongen. Check anders ook ff een chinese conceptie kalender voor te dubbel-checken hihihi. Succes ermee en onthoudt: het is een leuk bijgelovig iets! Grz.
oooow meiden hebben jullie dat ook?!?! ik heb last van een opgeblazen gevoel niet normaal lijkt wel of ik het er gewoon benauwd van word?!?!?!
^ herken het wel een beetje meid. bij mij voelt het alsof mijn eten naar boven komt hihihi. Maar er wordt gewoon vanalles omhoog geduwd he...hoe klein de beeb ook nog is hij/zij wil plaatsssss hahaha. gr.
auw heb vandaag last van mn rug en buik.... ben steeds bang dat ik als ik naar de wc ga dat ik ongi word ofzo.. zo'n gevoel is het! niet fijn! herkennen jullie dit?
Ik herken dit zeker! Heb ook veel last van wit vloed dus ren ik ook vaak na wc omdat ik iets 'nats' om t zo maar te noemen voel. Begin nu af en toe wel misselijk te worden, maar wel in de avond.
Hallo meiden Ben ik ook weer Druk weekend gehad dus heb ff niet kunnen reageren.. Vandaag kon ik het niet laten om de laatste test die ik nog in huis had nog even te doen. En de streep is nog duidelijker dan de testlijn ghehehe dus ja maakte me wel weer even blij. Verder qua kwaaltjes, heel moe!!! en ook beetje licht in mn hoofd. Had bij mn vorige zwangerschap ook erg last van lage bloeddruk!! En ooh mn hormonen slaan op hol, chagerijnig, ineens heel erg twijfelen over toekomst, over mn mannetje echt rare dingen. Het negatief denken slaat dan ineens weer om in het positief denken en dat zo 5x op een dag of zo hahah heel vermoeiend voor mn mannetje maar ook voor mij hahaha. Mijn stopwoordje, tenminste zinnetje was deze week dan ook, ja maar ik ben zwanger ghehehhee Verder buikje blijf ik houden, zelfs het inhouden ervan lukt bijna helemaal niet meer als dit nou van de baby was dan zou ik blij zijn, maar volgens mij hebben mijn darmen een XXL formaat of zo :s Nou lady's fijne dag!!! Vandaag een week geleden dat ik positief testte, wat is de week snel gegaan!!!
Hoi dames, Mag ik ook met jullie meeschrijven? Ik had me ook aangemeld bij deel 1 maar dat bijhouden lukt me echt niet! Ik ben ongeveer 12 maart uitgerekend, maar vind het heel spannend omdat ik afgelopen april een hele nare miskraam heb gehad. Het is mijn tweede zwangerschap, ik ben al moeder van een jongenstweeling van 18 maanden. Ik ben dus heel benieuwd naar de eerste echo. Of alles goed is en daarnaast ook hoeveel het er dit keer zijn
allemaal zo herkenbaar. Hier ook bloedend tandvlees had dit bij marley ook en was toen naar een speciale tandpasta overgestapt, maar die helpt niet meer. Ik ga me ff aanmelden bij mvm. Wie doet er mee? Is er eigenlijk een bevallingslijstje waar iedereen op staat? Daar zou ik graag op willen staan als deze er is, zo niet is het misschien een idee?
Uitgerekend ikke85 3 maart 2011 mamaantje 8 maart 2011 peetjuhh 12 maart 2011 Trubbel 15 maart 2011 ellentje23 16 maart 2011 Charlie2006 19 maart 2011 Romana 20 maart 2011 wianhalu 21 maart 2011 mielenl 22 maart 2011 Raw 23 maart 2011 Salsabielaa 24 maart 2011 Marooz 28 maart 2011 Update van 'ons' lijstje