Uitgerekend ikke85 3 maart 2011 mamaantje 8 maart 2011 peetjuhh 12 maart 2011 Trubbel 15 maart 2011 ellentje23 16 maart 2011 Charlie2006 19 maart 2011 Cindy1981 19 maart 2011 Romana 20 maart 2011 wianhalu 21 maart 2011 mielenl 22 maart 2011 Raw 23 maart 2011 Salsabielaa 24 maart 2011 Marooz 28 maart 2011 Thanx zo ff bijgewerkt
Uitgerekend Maart 2011 03 maart ikke85 08 maart mamaantje 12 maart peetjuhh 15 maart Trubbel 16 maart ellentje23 19 maart Charlie2006 19 maart Cindy1981 20 maart Romana 21 maart wianhalu 21 maart Imsala 22 maart mielenl 23 maart Raw 24 maart Salsabielaa 28 maart 2011 Marooz Heb mezelf er ook maar bij gezet meiden en de lijst iets aangepast, dit vind ik zo iets overzichtelijker
Ik zie nu ineens dat maart 2011 uit deel 1 en 2 bestaat. Waarom eigenlijk? Is het niet veel leuker om samengevoegd te worden? Of begrijp ik het verkeerd? Hoe meer zielen hoe meer vreugde
Maart deel 1 is heel druk en niet iedereen kan dat bijhouden. Dus vandaar maar een deel 2 geopend. MvM is net geweest, en mn onzekerheid is weer weg, want de test was goed Jippie.
Idd doordat maart deel 1 heel druk is, hebben wij een 'eigen' maart topic Ik heb net mijn gegevens achter gelaten bij MVM dus ben benieuwd wanneer ze contact opnemen
Mag ik ook meedoen hier? Ik weet sinds vanmorgen dat ik zwanger ben en kan aan niets anders meer denken dan dat! Ben uitgerekend op 23 maart en al moeder van Ronja, die nu ruim een half jaar oud is.
O en volgens het testje dat ik hier eerder ergens zag, krijg ik een dochter. Dat zou mooi zijn, want ik heb veeeeeeeeeel te veel roze en bloemige kleertjes waar het zonde van zou zijn als we ze niet nog een keer kunnen gebruiken! Hebben jullie veel last van klachten? Ik nog niet, wel een beetje een gespannen buik en gespannen borsten, maar doet niet echt zeer.
joehoe, ik meld me ook weer voorzichtig hierzo.......ik ben donderdag en vanmorgen wezen bloedprikken, en met mijn HCG zit het helemaal snor Ben alleen nog erg ongerust omdat ik al sinds donderdag bruin/roze/roodverlies heb. Ik word straks nog teruggebeld wat ze daar nog mee aan kunnen (weinig natuurlijk, maar de afgelopen dagen waren al een hel, heen en weer geslingerd tussen wel/niet). Ik hoop gewoon dat ik nu eindelijk kan beginnen met genieten! En voor de nieuwe meiden de afgelopen dagen! Gefeliciteerd en welkom! Ik heb stiekum wel meegelezen hoor
@mielenl: rustig aan doen is het enige wat je kan doen. Ik hoor het wel vaker dat dames bloedverlies hebben tijdens de zwangerschap hoeft niets te betekenen. Benen gekruist en gaan met die banaan. @annekevdz: ach roze voor jongentjes is in tegenwoordig Beide meiden gefeliciteerd. @hier: Ben net met Marley naar de huisarts geweest. Het kleine zieltje heeft Spruw. Ze ligt nu lekker op bedje te slapen. Het is veel te warm om je druk te maken. Bleeeeeeeeeeee
Hey Cindy, Jij hebt ook nog een heel kleintje zie ik... vind jij het ook zo spannend hoe dat straks zal zijn als je een paar van die kleine spruiten tegelijk hebt? Ik wel, maar ik vind het ook superleuk, dan hebben ze straks het meest aan elkaar. groetjes, Anneke
Marley is nu iets meer dan 9 maanden. Eerst wouden we wachten tot ze 1.5 was ofzo, maar Mar is een super makkelijk kind. Dat heeft doen beslissen dat we de kindjes snel op elkaar willen. En ik moet erbij zeggen, mijn vriend en ik schelen 14 jaar en we willen een groot gezin, vandaar, want om nou een vader te hebben van 60 en het kindje is 2 lijkt mij voor beide niet leuk. En de acceptatie is ook groter heb ik gemerkt. Marley heeft totaal nog geen benul, maar mijn stiefzoon (15 jaar) daarin tegen, zei al........ben je nou alweer zwanger sjongejong hou het er nou bij 1. 1 kind is veel leuk. Hij was dus mega jarloers. Dus dat zijn meerdere redenen waarom wij hebben besloten om niet langer te wachten.
Dat snap ik inderdaad, is dan wel handig. Wat jammer dat je stiefzoon zo jaloers is. Vindt hij Marley wel leuk dan? Of was hij daarbij eerst ook zo jaloers? Wij wilden ook eerst nog wachten tot Ronja ouder was, maar dat gaat ook zo goed dat we het wel aandurven. Eigenlijk zouden we in september beginnen met proberen, maar we waren nu al wat onvoorzichtig. En nu ben ik dus alweer zwanger.
Het begon toen ik zwanger was van Ties* (marley haar overleden broer) hij vond het maar raar dat zijn vader opnieuw een kind kreeg. Hij is natuurlijk jarenlang enig kind geweest. Toen ik zwanger was van Marley was hij ietsje bijgedraaid en heeft zowaar 1x een hand op mijn buik gelegd. (hij is niet zoveel in nederland, omdat hij bij zijn moeder in duitsland woont. Hij is hier ongeveer 4x per jaar). Hij heeft me gebeld in het ziekenhuis toen Marley er was, uit zichzelf heb hem daar ook voor bedankt (stimuleren die handel). In het begin vond hij haar maar raar en eng. Nu was hij van het weekend hier en zei hij. Ze jankt alleen maar (ze heeft spruw en dat doet waarschijnlijk pijn en ze zit in de verlatingsangst fase). De de ene keer denk ik wat gaat hij leuk met zijn halfzusje om (owe als ik zusje zeg, want dan wordt hij boos het is zijn halfzusje) en de andere kant kijkt hij niet naar haar om. Denk dat het ook heeft te maken omdat hij lekker aan het pubberen is hoor.
Dat lijkt me best zwaar, zo'n puberende stiefzoon. Een goede vriendin van mij heeft een puberende stiefdochter en twee puberende stiefzoons, maar die zijn nu wel heel blij met haar zoontje. Vind je het vervelend als ik naar Ties vraag?
Ja was zeker fijn weer een extra bevestiging, ze belde mij trouwens meteen de dag na ik me had op gegeven. Wel jammer van je puberende stiefzoon, maar misschien trekt t nu snel wel bij. en dat stimuleren werkt toch wel in zn voordeel toch.
@ cindy jee dat lijkt me echt moeilijk hoor, een stiefzoon die ook nog aan het puberen is! kun je goed met hem overweg? (naast het puberen dan) Het lijkt me voor hem ook wel vreemd, om zo'n jonge stiefmoeder te krijgen. @ trubbel lekker hoor, zo'n extra bevestiging! Ik had me ook aangemeld voor mvm, ze belde woensdag terug (op de speaker, in een volle auto, dom dom dom). De vorige keer heb ik ook meegedaan, toen moest ik zelf mijn flessen inleveren. Maar inmiddels is dat inleverpunt vervallen, en zou ik nog veel verder moeten rijden, dus ik heb voorlopig afgezegd. Misschien dat ik de laatste paar weken nog meedoe ofzo, dan kan ik de flessen bij iemand anders neerzetten waar ze wel worden opgehaald. Net terug gebeld door de assistente, ik mag donderdag nog een keer bloed laten prikken, en aan de hand van die waarde bepalen ze wanneer ik een echo krijg. Ik word echt mega onzeker van het bloedverlies......
@cindy inderdaad eigenlijk uitgerekend inj oktober... bram was een maandje te vroeg.. zit een beetje in een dilemma.. klets ook mee bij maart deel 1.... omdat ik wel iets actiever ben hihi.... Dus als jullie het niet erg vinden ga ik jullie verlaten en houd ik bij 1 maart topic... Hele fijne zwangerschap allemaal!!
Dat geloof ik mielenl, Dat je onzeker word van dat verlies....poeh! Ik zou me ook niet happy voelen! Maar ik duim voor je dat alles in orde is ! @Trubbel, heb vandaag ook nog een test gedaan, die van CB....er kwam gelijk ZWANGER te staan en 3+ !!! Lekker gevoel is dat dan ` @Cindy, Tjee, fijn zo'n puber! pf! Hij komt er waarschijnlijk vanzelf achter naarmate hij ouder word ! ...(..hoop ik ) @ All, Heb vandaag mijn eerste officiele afspraak gemaakt. Krijg 6 augustus mijn allereerst echo !!!! ZO SPANNEND !!! Zeker omdat het het eerste kindje is voor ons ! Ik ben zo benieuwd !!!!
@Charlie: leuk man de eerste echo. Ik vond het de vorige keer superleuk, heb er nu ook alweer veel zin in. Zal bij mij nog wel ietsje langer duren! @mielenl: een collega van mij had het ook en die is nu al door het eerste trimester heen. Een andere collega ook, die is nu zelfs al bevallen. Hopelijk gaat het bij jou ook zo goed! Ben ik een beetje gek als ik zeg dat ik al geboortekaartjes heb gezocht op internet, duo wagens, scandinavische namen ed? Ik vind het zo ontzettend leuk!!!