Hey meiden, Komende tijd zal ik wel meelezen maar waarschijnlijk niet de puf hebben om mee te schrijven. Ik krijg morgen de sleutel van me huisje en moet dan ook per direct de opvang uit waar ik nu verblijf. De kinderen zijn gelukkig bij mijn ex, dus heb wel mijn handen vrij als ik aan het klussen moet. Ik heb eigenlijk niet echt kwaaltjes, afgezien van eeuwig gapen en flink boeren. Tot op heden nog geen last van BI gelukkig aangezien ik bij mijn oudste er met 10 weken zwanger al last van had en met mijn jongste met 5 weken al dus ik moet het heel rustig aan doen de komende weken met verhuizen. Ik doe ook niet mee met mvm, heeft geen nut als ik zo druk aan het verhuizen ben.
Goedemorgen dames... Nieuwe zwangeren gefeliciteerd!!! @ Imsala: succes met de verhuizing, spannend @ brasi: hier ook een drukke jongen die heen en weer rent. Pff soms zo uitgeput joh haha.... Maar aan de andere kant geeft hij me juist wel veel afleiding, anders denk ik 24/7 aan de baby, en ik moet nog zo lang hahha @ wian: volgens mij hoef je je geen zorgen te maken met beetje bruinverlies Maar hou het in de gaten, en anders als je niet vertrouwd even verloskundige bellen. Kwaaltjes: nog steeds veel moe, had gisteravond krampjes, voelde beetje als een ongi aan. Ik gelijk naar de wc om te kijken of ik bloed verloor maar niks. Tja die eerste weken blijven onzeker he. Verder veel witverlies, erg irritant. Voel continue wel mn baarmoeder en mn borsten.... hmmm geestelijk vind ik het heerlijk om zwanger te zijn, maar lichamelijk pfffff fijne dag allemaal
Zo ik kan nu ook meepraten over bruin bloed verlies Zojuist voelde ik 'plop''tussen mijn benen en ik kijk in mijn broekje en zag dat het bruinig was. Toen ging ik naar de wc en aan het papiertje zat t ook...Dit had ik bij mijn dochter ook met 6 weken en toen was er niks aan de hand gelukkig. Ik ga er nu ook maar vanuit maar ik houd t even in de gaten en anders bel ik de vk eventjes. Ik houd jullie op de hoogte! Gr.
@ romana hier dus helemaal geen witverlies (ook niet tussen de roze vegen door ) ! had ik de vorige keer wel... @ brasileira ook al bruinverlies......hopelijk blijft het daarbij.
mmh,...dat klinkt toch allemaal niet zo....al dat verlies.... Ik zou er zelf onzeker van worden...Of krijgt iedereen dat rond die tijd ?! Ik ben trouwens naar de dokter geweest voor mijn obstipatie! Heb laxtuosestroop gekregen. Dat werkt wel moet ik zeggen! Ik had 3 nachten wakker gelegen van de kramp! Dus Aanrader! als je moeilijk naar de wc kan Fijne (warme) dag vandaag! Ik ga zo ff een grote ventilator kopen voor op onze slaapkamer...heerlijk !!
Heb toch maar gebeld naar de vk maar ik hoef me geen zorgen te maken. Zolang het niet helder is en een maandverband vol is er niks aan de hand. Bruinverlies komt bij 1 op de 5 vrouwen voor zei ze en rond de 6-7 weken. Had te maken met verdere innesteling ofzoiets. Ach ja bij mijn dochter had ik t ook en die is toch zeer gezond ter wereld gekomen Ik probeer dus te ontspannen. Als ik het bleef houden mocht ik volgende week voor een echo komen. Hoop dat het niet nodig is!
Jeetje.. wat gaat dat snel hier haha! Nou ik zal nu even wat vaker langs komen. Ik lees al wel dat er meer meiden zijn die nog een kleintje hebben. Ik vind dat wel spannend hoor. Het lijkt me wel zwaar. Maar uiteindelijk heel leuk. Ik zal ook nog even een ticker maken dan is het wat beter bij te houden. Hier valt het mee met de kwaaltjes. Alleen rugpijn en moe. Vorige zwangerschap ben ik heel erg misselijk geweest ik hoop dat dit nu weg blijft. Ik ga vrijdag de vk bellen dan ben ik ruim 5 weken. Zijn er ook al meiden die zich druk maken over de bevalling? Ik had er vannacht al een slapeloze nacht van Ik zal ook nog even terug lezen of er al wat geschreven is over de duowagen. Ik moet er ook 1 maar wil er niet teveel aan uit geven heb nog een bugaboo waar ik als het even kan liever mee loop. @ braseilera ja eng zeg. Het is nu nog zo pril he! En bloed zien we nou eenmaal liever niet. Maar het is vast goed! liefs Nada
zo even snel een berichtje van mij vanmiddag weer een echo. hopelijk is er dan een mooi kloppend hartje te zien.
Hoi hoi Ook ik mag me gelukkig aansluiten. Toch weer vrij snel zwanger na een miskraam. Nu uitgerekende datum 18 maart 2011 En volgende week dinsdag 1e controle bij gyn in het Radboud. Zo spannend en hoop dat het deze keer wel goed gaat. Iedereen gefeliciteerd en hoop dat hier lekker gekletst wordt.
Uitgerekend Maart 2011 03 maart ikke85 08 maart mamaantje 12 maart peetjuhh 15 maart Trubbel 16 maart ellentje23 18 maart Zip 19 maart Charlie2006 19 maart Cindy1981 20 maart Romana 21 maart wianhalu 21 maart Imsala 22 maart mielenl 23 maart Raw 24 maart Salsabielaa 28 maart 2011 Marooz up, voor de nieuwen even kopieren en je naam erbij zetten!
Uitgerekend Maart 2011 03 maart ikke85 08 maart mamaantje 12 maart peetjuhh 15 maart Trubbel 16 maart ellentje23 18 maart Zip 19 maart Charlie2006 19 maart Cindy1981 20 maart Romana 21 maart wianhalu 21 maart Imsala 22 maart mielenl 22 maart nada83 23 maart Raw 24 maart Salsabielaa 28 maart 2011 Marooz
Uitgerekend Maart 2011 03 maart ikke85 08 maart mamaantje 12 maart peetjuhh 15 maart Trubbel 16 maart ellentje23 18 maart Zip 19 maart Charlie2006 19 maart Cindy1981 20 maart Romana 21 maart wianhalu 21 maart Imsala 22 maart mielenl 22 maart nada83 23 maart Raw 23 maart Annekevdz 24 maart Salsabielaa 28 maart 2011 Marooz
Het forum gaat nu wel erg snel hoor! Ergens zag ik iemand vragen of we ons al druk maken om de bevalling? Ik probeer er vooral niet aan te denken, ik vond het echt vreselijk namelijk. Heb vandaag erg veel last van de warmte, heel erg hoofdpijn. Verder ook veel witverlies, voelt vervelend, maar is niet erg. En al echt een gespannen gevoel op buik en borsten. Gaat wel snel hoor.
ja hoor de misselijkheid is gearriveerd hier bahbah... smorgens niet t begint zo tegen n uur of 3 maja komt goed. Over de bevalling maak ik me niet zo druk. Kan misschien nog komen.
Alle nieuwe zwangeren... gefeliciteerd en welkom ! @ Imsala... jeetje zwaar hoor nu ook nog even verhuizen. Heb je wel hulp ? @ bloedverlies/bruinverlies.. kan me voorstellen dat de meiden die dit hebben zich onzeker voelen. Ze zeggen wel dat het vaak voorkomt, maar zou ook bang zijn hoor. Maar komt vast goed. @ Shenoby.... en hoe was de echo.. hoop echt dat je nu het hartje zag kloppen. @Bevalling... nou meiden daar maak ik me echt niet druk over. Vorige keer vond ik het eigenlijk wel mee vallen, had een goed snelle bevalling. Eerste weeen begonnen rond 20 uur en mijn zoontje werd na 2 persweeen 00:50 uur geboren. Allen de laatste tien minuten vond ik erg pijnlijk, maar dat ben je zo weer vergeten als je kindje op je borst ligt. Hadden jullie zo'n heftige bevalling dan ?
Ik heb wel echt heel veel pijn gehad, met name door beenweeen en al met al duurde het ook 28 uren. De persweeen vielen nog wel mee. Gelukkig kreeg ik de laatste 8 uren een ruggeprik, daardoor kon ik het volhouden.
Nou je het zegt... ik had wel last van beenweeen... maar niet zo lang als jij... pffff 28 uur dan ben je doodop. Ja je hoort wel horrorverhalen over bevallingen... maar hoop maar op het beste..
Shenoby.. ik ben ook erg benieuwd hoe de echo was. Hopelijk alles goed. Ik vond de bevalling vreselijk! Ik ben 4 dagen bezig geweest en uiteindelijk is mijn zoon gekomen met een vacuumverlossing door schouderdystocie en daardoor had hij een erbse parese arm. Gelukkig is zijn arm nu hersteld voor zover we kunnen zien. Maar dat had wel eens heel anders kunnen aflopen. En het was een tien ponder ze zeggen dat het tweede kindje vaak nog zwaarder wordt. Dus vandaar dat ik nu al zenuwachtig wordt als ik er aan denk. Ga ook heel erg mijn best doen om aan te sturen op een ks bij de gyn. Trubbel.. bah misselijk! Ik hoop zo dat het weg blijft!