Goedenavond dames! Ik lees veel vermoeide mama's en mama's to be! hahah Dat is volgens mij toch wel het eerste kwaaltje waar iedereen last van krijgt heh? Hier ook drama wat ben i moe! Maar vind het altijd maar een goed teken! duowagen: ik haal er 1 van marktplaats, wil graag een urbanjungle, dus zal tegen het einde van dit jaar even zien waar we er 1 vandaan kunnen halen! Er staan er altijd wel een paar op, en vaak is ie rond de 350 dus dat vind ik wel redelijk! Mees is nog niet eens 2 als de kleine baby er is, dus zal wel moeten een duo, anders kan je er nooit eens even allen op uit! bevalling: ik ben ingeleid en heb 36 uur over de bevalling gedaan, maar vond het wel meevallen! Zie er niet tegenop hoor! Hoop dat ik dit keer thuis mag bevallen! Plopjes: ik herken die plopjes wel, dat zijn je darmen! Die verslappen door de HcG, en daardoor heb je meer last van gas... ook dat boeren herken ik heel erg! En mijn buik is echt enorm! haha Bruinverlies: Gelukkig hier geen last van gehad! Maar kan nog natuurlijk... alleen ik zou er idd ook erg onzeker van worden... Shenoby: meid hoe was de echo?... hoop zo dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien! Vertellen: wij gaan het de familie vertellen door een shirtje voor Mees te halen, "grote broer"of "straks ben ik niet meer in mijn..." en dan een plaatje van een eendje! haha Zien hoe snel iemand hem door heeft! Nou meiden onze groep groeit ook al aardig zeg! Welkom aan alle nieuwe meiden! Oh ja wij mogen 5 augustus voor de echo!! SPANNEND!
@plopjes ja die voel ik ook ja echt grappig om te voelen @bevalling ik maak me er niet zo druk om ik weer bijna 100% zeker dat dit weer een keizersnee word ergens wel lekker maar toch ook wel weer spannend... @bloedverlies daar heb ik ook nog geen last van hopelijk krijg ik hier ook geen last van @vertellen ik heb het mijn ouders gewoon verteld door de telefoon en de rest van familie hebben wij verteld door een shirtje aan te trekken met ik ben blij ik krijg er een broertje of zusje bij die hebben we van mijn ouders gehad @klachten ja daar heb ik wel last van nou ja last van alleen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moe....en verder de buurvrouw die het ook weet zei vanmiddag ineens ja je (.)(.) worden wel erg groot al he?!nou volgens mij niet maar zij zei van wel
meiden ben ff zo onzeker, voel zo weinig, op vermoeidheid na. Mijn (.)(.) doen alleen pijn als ik er in knijp zeg maar maar verder voel ik niks......bah wil niet klagen, maar die eerste onzekere weken, word er gek van....
Zip.. niet te ongerust zijn! Je hoeft niks te voelen. Is alleen maar fijn. Maar ik snap het wel. Wat ik mezelf voorhoud geen zorgen maken over dingen waar je geen invloed op hebt. En de kans is nog altijd groter dat het goed gaat dan dat het mis gaat. Niet te druk maken meid (oh wat een goed advies zelf ook maar aan houden)
Zip: knuffel voor jou meid, het is ook zo spannend die eerste weken.... ik denk dat iedereen wel onzeker is, tot je die eerste echo gehad hebt... en dan nog... ik kan me herinneren dat ik tot het moment dat ik Mees begon te voelen onzeker bleef... Meid probeer de knop om te zetten, en idd zoals nada zegt: het gaat vaker goed dan fout.
hier ook weinig klachtjes hoor! wel gevoelige borsten maar niet mega pijnlijk, zo heel af en toe een beetje misselijk. Alleen sommige dingen smaken zo raar, en vanmorgen proefde ik mijn vullingen.....bah! ik had een heuse stortbevalling.......mijn vliezen waren gebroken 's ochtends toen ik wakker werd, maar nog geen weeën. Om een uur of 3 begonnen ze, en om half 6 is Bosch geboren. En dan schijnt dat de volgende bevallingen nog sneller gaan! darmen - geen plopjes maar gewoon krampen af en toe.....en da's nie leuk in combinatie met bruinverlies (ja, het is weer bruin ) en daarbij felle steken in mijn liezen, ja, volgens mij is er echt IETS een plekje aan het zoeken daarzo.
bedankt voor jullie lieve woorden, meest van de tijd ben ik ook heel nuchter en denk ik ook echt van het zit helemaal goed, maar u echt ff zo'n naar momentje. ga nu ook lekker naar bed, morgen zal het vast beter gaan!
Hier turbo bevallingen, mijn oudste duurde de bevalling vanaf spontane vliesbreuk 10,5 uur waarvan 35 minuten persen, bij de jongste duurde de bevalling 3,5 uur waarvan 8 minuten persen.. Ben niet bang om te bevallen, heb de eerste keer in het ziekenhuis gedaan en de 2e keer lekker thuis in mijn eigen bed en als het enigszinds mogelijk is zou ik dat nu graag weer doen, met een beetje pech haal ik het ziekenhuis ook niet eens vanwege de snelle bevallingen in het verleden. Ik beval ook 10 keer liever dan dat ik naar de kaakchirurg ga ofzo Ik heb toch zo'n last van een verstopte neus en mijn keel gaat ook steeds zeerder doen, bah! Verder nog steeds geen echte kwaaltjes. Morgen dan eindelijk de sleutel van me huisje ophalen en dan aan het klussen, ik zal grotendeels alles wel alleen moeten doen, krijg wel wat hulp maar voor nu is nog niet helemaal duidelijk wanneer ik wel en niet hulp heb. Vanmiddag in ieder geval samen met een andere bewoner van de opvang lekker naar de Ikea geweest en heb al wat leuke dingen gekocht voor in me nieuwe huisje
Hier nog steeds veel witverlies en krampjes in mn baarmoeder. Voelt echt als een ongi.... mn buik is ook groot en mn borsten gevoelig. Hmm volgens mij val ik in herhaling hahahah Mijn bevalling was niet fijn!! Vrijdagnacht braken mn vliezen, pas volgende nacht begonnen de weeen en zondag middag is mn zoontje pas geboren met een infectie!!! Dus zoontje gelijk naar kinderafdeling. Vond het helemaal niks, mocht alleen naar hem toe op bepaalde tijden, was met borstvoeding bezig en als het even niet helemaal lekker ging, ja jammer tijd was om dus kon weer gaan. Heb rotdagen in dat ziekenhuis gehad!!! Die mensen hebben hem zelfs voor de eerste keer in bad gedaan zonder dat ik ervan af wist!!! Op dat moment leefde ik in een roes, dus later pas kwam ik erachter dat het helemaal niet klopte wat er allemaal gebeurde!!! Dus voor mensen regio Rotterdam, ik adviseer niet naar het IKAZIA ziekenhuis te gaan!!! @Imsala leuk he dingetjes voor je nieuwe huisje kopen, heerlijk!! @ bruinverlies, hmm zolang het niet rood is, is het goed toch??? @ Marooz, ik zag pas in de stad zo leuke, dat ze zegmaar tegenover elkaar zitten, dus smalle lange buggy... echt leuk. Gelukkig is mijn zoon al 4 dus heb ik geen last van duo buggys haha, maar zoontjelief kennende wilt hij zo plankje dat hij altijd bij de baby kan zijn hahaha @ ZIP, maak je geen zorgen, voor je het weet krijg je klachten en denk je, ooooh waarom heb ik hier om gevraagd hahah, of je blijft lekker je hele zwangerschap nergens last van hebben hmmm ben dan jaloers op je hoor hahaha @ nieuwe meiden : Welkom
heey meiden, sorry voor de late reactie. maar het zit waarschijnlijk niet goed. er was wel een mooie vruchtzak te zien maar geen vruchtje. nu maandag bloedprikken om te kijken hoe het hcg is. als dat wel goed is moet ik weer een echo. als het niet goed is hoor ik hoe of wat verder. de gyn die ik vandaag had was erg bot. mijn eigen was namelijk ziek. dus worden spannende weken hier. kom dus ook even niet meer lezen en reageren.
Oohjeee Wil je veel sterkte wensen deze dagen, hopelijk komt het goed. Mn vriendin had dit ook. Wel vruchtzak maar geen vruchtje, ze was toen ook 6 weken zwanger. Ze wilden haar de week erop curreteren. Toen de week erna, weer echo en ja hoor daar zat gewoon het vruchtje met een kloppend hartje!! Nu alweer 12 weekjes zwanger. Kan dus nog te vroeg zijn geweest voor de echo.. Succes en sterkte meid
@ romana. kijk dat zijn goede verhalen. wij hebben zelf ook allebei het gevoel dat het nog wel goed komt. ik wil het maandag ook al is het hcg niet goed. toch nog 2 weken geven. als het dan niet op gang komt wil ik weer een echo om zeker te weten dat het echt niet goed zit.
@ shenoby wat verschrikkelijk zeg! ik duim voor een grote verrassing over een paar weekjes (of misschien maandag al). Vervelend ook dat de gyn zo bot deed.......heel veel sterkte de komende dagen meid en hopelijk zien we je alsnog terug hierzo! @romana herstel: zolang het niet rood+krampen is, is het goed.......ik heb er nog steeds vertrouwen in dat het goed zit, ondanks het bloedverlies sinds zaterdag!
@Shenoby: heel veel sterkte meid, ik ga voor je duimen dat het helemaal goed zit. Ik heb ook wel eens gehoord dat het mis lijkt, maar gewoon te vroeg is voor een echo. Hier alles goed. Gisteren enorme hoofdpijn door de warmte, maar vandaag voel ik me weer een stuk beter. Gelukkig maar, want het is een gewone werkweek.
Goedemorgen dames, Shenoby: meid wat naar, ik hoop dat het toch nog goed uit mag pakken meid. Deze onzekerheid is helemaal niets... denk aan je. Mielenl: Fijn dat het bloedverlies weer bruin is, dat stelt het hart gerust! Ik wil jullie even een fijne dag wensen, ik ga vandaag met Mees naar de kinderboerderij, en vanavond met mijn schoonzusje naar de film! Dus heb een leuke dag in het vooruitzicht!
@ marooz vanmorgen alweer roodverlies. Zo stom, 's morgens bij mijn eerste toiletbezoek is het veel, daarna stopt het, en eind van de middag/in de avond begint het weer. Zo gaat het nu al vanaf zaterdag. Gelukkig morgen weer bloedprikken, hopelijk is mijn hcg gewoon weer gestegen. Ik voel me zwanger genoeg, dus daar ligt het niet aan Veel plezier op de kinderboerderij, en naar de bios! Fijne dag allemaal meiden!
Mielenl: het komt toch wel veel voor, bloedverlies aan het begin van de zwangerschap, en als je je zwanger voelt is dat vast ook een goed teken! Ksn ook een pseudoongi zijn, sommige vrouwen hebben hier nu eenmaal last van.... meid komt vast goed!
shenoby meid wat erg!!!!ik hoop net als de rest van de meiden mee dat er een kleine verrassing is over 2 weken.... sterkte meid *knuffel*
Jeetje meis... verschrikkelijk. Hoop dat ze ernaast zitten en dat het toch nog goed komt. Ja gyneacologen zouden verplicht een cursus sociale vaardigheden moeten krijgen... bij mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap in februari had ik ook zo'n verschrikkelijk mens :x
Imsala.. spannend zeg verhuizen. Maar het moet vast wel fijn zijn om weer een eigen plekje te hebben. Mag ik vragen in wat voor soort opvang je zit? Hoef je niet te zeggen hoor. Mijn zusje zit op dit moment in een blijf van mijn lijf huis vandaar de interesse. Nou niet teveel doen met verhuizen en maak er maar een gezellig thuis van voor jou en de kids. Mielen... vervelend steeds dat bloed verlies. Gelukkig zegt het helemaal niets en is je gevoel goed. Maar toch niet prettig. Shenoby.. Ik heb hier ook wel vaker van gehoord en dat het uiteindelijk toch goed bleek te zijn. Echo was gewoon te vroeg. Dus we houden hoop. Hoe snel krijg je bericht van het bloedprikken? Gyn.. praat me er niet van. Zo bot die lui. Grr ik heb nog steeds nachtmerries van de mijne. Hier verder niks boeiends te melden. Ben nog steeds wat moe af en toe een vlaagje misselijk (mag geen naam hebben) Dus mij hoor je niet klagen. Gelukkig vandaag wat koeler!