Maart 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door trubbel, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Had vannacht gedroomd dat we een prachtige dochter zouden krijgen. Tijdens mn eerste zwangerschap droomde ik 3x over een jongetje, en dat kwam uit. Wie weet dit keer weer. Hebben jullie ook (voorspellende) dromen over het geslacht? En zo ja kwam dit ook uit????

Ik ga lekker naar strandje met mn vriendin en de kids...
    lees vanavond weer bij

2. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Nada: het is een maatschappelijke opvang dus geen bvml ;) hier zit alles gemengd, alhoewel sommige bvml huizen ook mannen en vrouwen opvangen. Het is zeker lekker als ik dalijk alles weer voor mezelf heb, maar zie wel op tegen al dat werk wat ik eerst nog moet verzetten voordat het klaar is.

3. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    @ shenoby: O jeetje meis, wat een tegenvaller. Maar zoals je al leest is alles nog mogelijk. Ik hoop voor je dat je hcg gestegen is en het de volgende keer allemaal goed blijkt te zitten. Hele dikke knuffel.

Ik lees hier steeds wel mee, maar krijg het niet voorelkaar veel te reageren. Ben echt ontzettend misselijk de hele dag. Daar heb ik nu wel zetpillen voor gekregen, maar toch blijft mijn maag raar aanvoelen en heb ik moeite met eten. Ben ook enorm moe en kan de hele dag wel slapen.

Ik las net nog over de spanning voor de bevalling. Ik kan me daar nog niet druk om maken, het loopt zoals het loopt. Maar denk dat ik tegen het einde toch nog wel angsten ga krijgen over hoe en wat. Mijn vorige bevalling was in 2 uur en 3 kwartier achter de rug en aangezien de 2e vaak nog sneller gaat heeft de verloskundige al aangegeven dat we alles goed af gaan spreken dit keer. De kans is groot dat mijn man niet op tijd zal zijn als hij aan het werk is en ik het alleen moet doen. (met of zonder verloskundige, want ook dat hangt van het tempo af) Nou ja, dat is ook van latere zorg natuurlijk.;)

Eerst over 2 weken de eerste echo. Pffff, wat duurt dat nog lang!!!

4. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Dochterlief is weer op het kdv dus ik heb mijn vaste schema weer vanmorgen (poetsen en leren) :)

Bruinverlies: is gelukkig alleen gister een beetje geweest. Kan dus opgelucht adem halen. Voor alle meiden die het wel nog hebben of iets erger hoop ik dat het ook niks voorstelt.

Kwaaltjes: vandaag heb ik duidelijk een betere dag dan gister. Manlief was gistermiddag vrij en heeft voor de kleine gezorgd zodat ik kon ontspannen. Dit heeft duidelijk geholpen :D Ben fitter en minder misselijk vandaag heeeeerlijk!

Bevalling: heb ik wel een kleine angst voor. De bevalling zelf viel me mee en ging redelijk snel (11 uur in totaal) Maar daarna ging het mis...veel bloed verloren, 6x weggevallen, man in paniek, ik naar de OK voor placentaresten te verwijderen, zo slap als een vatdoek de 2 maanden na de bevalling en niet echt van ons meisje kunnen genieten (bloedarmoede want ik vloeide nog steeds :$) en na 10 weken een 2e curretage vanwege nog meer resten. In deze periode heb ik ook te maken gehad met gyn. die niet luisterde en eigenwijs was. Neem ik m nog kwalijk vandaar dat ik nu zo lang mogelijk naar de vk ga voordat ik weer daarheen moet hihihi.

Echo: kan niet wachten!!! :)

Fijne dag allemaal en welkom voor alle nieuwe meiden hier. Klets gezellig mee.

5. Charlie2006

17 mei 2010
    65
    0
    0
    Hier nemen de kwaaltjes een beetje af :(

Ik kan ook NIET wachten tot 6 augustus...eerste echo :) !!

6. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    echo kan ik ook echt niet op wachten en het duurd nog zooooo lang nou ja nog 15 dagen maar dat lijkt nog zo ver weg....

vandaag heb ik tot nu toe een slechte dag ben zo misselijk als ik weet niet wat maar toch heb ik honger en ben duizelig en zo ontzettend moe maar goed moet voor onze kleine man blijven zorgen :D

gyn geen idee heb ik alleen mee gekregen in het ziekenhuis toen ik moest bevallen maar toen was ik er niet helemaal bij...

dromen ja ik droom steeds dat we een meisje krijgen maar ja of dat het zo is omdat het zo is of omdat ik het graag wil daar ben ik nog niet helemaal uit.....

ooow ja en ik moet even wat stoom afblazen ik heb denk ik nu al last van me hormonen...maar goed hier komt het verhaal mijn schoonzusje en zwager hebben een kindje van 2 jaar en die wonen alle 3 bij mijn schoonouders in huis. mijn schoonouders zitten als ze bij ons op bezoek zijn alleen maar te zeuren over die 3 over dat ze allebei niet werken en dat ze zo maar weggaan en dan het kind bij mijn schoonmoeder laten.oke daar valt natuurlijk wat van te zeggen.maar goed ze zijn alle 4 volwassen. nu zijn mijn schoonouders 3 weken naar de camping en dan hebben ze volgens eigen zeggen "rust" omdat hun kleinkind er dan niet is de hele dag..
    nu hoorde ik van mijn schoonzusje dat mijn schoonouders hun klein kind op zijn komen halen en mee hebben genomen naar de camping tot zaterdag...en daarbij komt nog dat ze hem vandaag mee nemen naar plolsaland!!!!ik snap niet waarom ze zo zitten te zeuren dat ze altijd op het kleinkind moet passen en als ze dan "rust" hebben waarom ze hem dan ophalen en dan meenemen naar de camping en dan ook nog naar plopsaland:( :( en daarbij ze hebben nog een kleinkind namelijk mijn zoontje maar ze bellen ons niet om te vragen of hij mag komen logeren of mee mag naar plopsaland....is het zo raar dat ik dat raar vind en eigenlijk gewoon zin heb om ruzie met die mensen te maken aangezien het niet de eerste keer is dat ze zulke dingen doen.....:(:(

tips om er mee om te gaan misschien handig?!?!;)

ps sorry voor het lange verhaal

7. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden,

Even snel een berichtje van mij.
    Ik ben de laatste dagen echt zó moe en steeds misselijk en overgeven dat ik niet zo vaak meer online ben.
    Hoop dat het snel weer wat beter gaat en dan zal ik hier weer meer zijn :)

8. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok ik neem het terug dat ik me goed voel. Werd rond het middaguur opeens duizelig en trillerig en ik MOEST eten pffff. Daarna maar even gaan liggen want de letters van mijn studieboek begonnen te dansen hihi. Ik kijk vanmiddag nog wel of ik verder leer.
    Zometeen ff mijn meisje ophalen en er een gezellige middag van maken.

@ellentje: wat een lastige en vervelende situatie..Ergens kan ik het wel verklaren dat ze zo met dat jongetje omgaan omdat ie daar in huis woont. Onbewust nemen ze hem dan gewoon op in hun plannen omdat ze hem misschien zien als een ''gezinslid''.
    Maar dat is evengoed niet leuk naar jouw zoontje toe...Kan me die gevoelens goed voorstellen meid!
    Ik weet niet hoe jullie contact is qua dingen aankaarten? Anders zou ik gewoon eens luchtig zeggen: goh, onze zoon had t ook leuk gevonden om mee te gaan. Zonder verdere verwijten en ruzies te maken :)
    Maar tja het is moeilijk....Succes ermee en niet te druk maken daar is t te warm voor hihihi.

Grz.

9. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    @ alle misselijke , echt rot die misselijkheid ik had er vorige zwangerschap ook zo'n last van. Heel veel sterkte en hopen dat het met 12 weken over is. knuffel!

ellentje.. ik zou ook pissig zijn. En ik zou er ook wat van zeggen denk ik. Niet nu meteen misschie maar toch wel wat zeggen in de trant van.. Ik snap dat jullie af en toe even stoom moeten afblazen over die drie maar nu hoor ik dit(het verhaal wat je vertelde) en vind ik het wel een beetje dubbel. Maar goed dat is verder jullie zaak maar wat ik niet leuk vindt is dat jullie dan niet mijn zoontje ook eens mee vragen.

Zoiets..? Ik zou eerst wel even minder boos zijn anders ga je door de hormonen misschien minder aardige dingen zeggen ;)

@ all..zijn jullie al zwangere duivelinnen? Ik ben echt niet aardig voor mijn man als ik zwanger ben, gelukkig kan ik er achteraf wel om lachen met mijn man. Maar hij zei tegen mij de pregnant bitch is back haha! Ik vond het zelf wel grappig.

10. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    he bah shenoby, dat is minder leuk nieuws. Hopelijk is je hcg goed en is het alarm voor niets. Maar goed, daar koop jij nu niks voor, ik kan me voorstellen dat je vreselijke spanning hebt. Sterkte en schrijf rustig van je af hier.

bruinverlies, lijkt me niet heel fijn. Vorige keer wel iets gehad, maar al meteen aan het begin, nu niets en ook geen witverlies, misschien af en toe een klein beetje beetje, maar niet overdreven. Kan geen kwaad lijkt me als je het niet hebt

Bevalling, einde van de middag hoorde ik mijn vliezen breken, de weeen begonnen pas begin van de nacht, maar ben in het begin van de ochtend naar het ziekenhuis gegaan (vreselijke autorit) ivm de pijn. heb 20min geperst en toen mocht ik mijn superkereltje zelf aanpakken. ik vond het persen wel heel veel pijn doen. maar maak me nu nog geen zorgen

11. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    zoonlief wordt wakker, vanavond meer.
    heb zelf een barslechte nacht achter de rug, dus hopelij vannacht beter....

12. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok ik ben het zat ik wil wat halen bij de dokter tegen de misselijkheid. Het beheerst mijn hele dag! Iemand tips of namen van medicijnen wat ik mag hebben? Dan kan ik daar om vragen...En anders bel ik morgen de vk ff. Bah sorry voor dit ego bericht maar wat kan een mens zich beroert voelen...

Fijne avond!

13. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    hmm allemaal misselijke meiden hier. Gelukkig heb ik er nog geen last van, maar wat niet is kan nog komen. Heb geen productnamen voor je Brasi want heb er geen ervaring mee....

Waar ik wel heel erg last van heb ik vergeetachtigheid. Ik loop naar de keuken en in de keuken weet ik niet meer wat ik ging doen, en nog zo 100 andere dingetjes pfff...

@ schoonouders haha hoor weinig positieve verhalen in het algemeen over schoonouders. Die van mij wonen lekker op de Antillen dus heb er geen last van ghehehehe.

@ pregnant bitch: tja hier ook niet te genieten. Bij alles wat ik tegen mannetje zeg is het van: spreekt nu de zwangere Romana of de normale Romana hhahahahah wat mij op dat moment natuurlijk ook weer irriteert. Laat me gewoon met rust!!!!! Maar als hij dat dan doet, is het weer niet goed natuurlijk hahaha zwanger zijn ik herinner het me ineens weer hoe het 5 jaar terug was hahahahaha

14. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    ff snel

@bras.. emefasene heeft mij vorige zw goed geholpen. Is helemaal niks aan he die misselijkheid! Ik heb er nog steeds geen last van, aan de ene kant heerlijk maar aan de andere kant ook wel een beetje eng omdat ik het vorige keer zo erg had.

15. Charlie2006

17 mei 2010
    65
    0
    0
    @ Romana, Hier ook vergeetachtig. Ik wilde gister pasta koken, zet ik een pan op het vuur zonder water :) PFF

@ Schoonouders, Jee lastige situatie! Kun je niet als ze weer eens op visite zijn en ze beginnen weer te zeuren, dit aanhalen ? Zo van; "eh, en jullie 'rust' dan ? En waarom dan wel mee naar plopsa-land ?!??

@brasiliera, Tja Gelukkig mag ik (nog) niet klagen, maar volgens mij mag je niet veel medicatie hebben hoor! Gewoon lekker veel proberen te slapen,....? Dat helpt bij mij iig...

@ Zip, Hopelijk slaap je vannacht beter! :) ff bijtanken !

@ all, fijne avond allemaal !

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ brasiliera vervelend dat je zo misselijk bent! als je naar de ha gaat voor een middeltje en je geeft aan dat je zwanger bent, dan zal hij toch wel weten wat hij kan voorschrijven??

@ zip hopelijk kun je vannacht een beetje bijslapen

hier vandaag erg last van mijn maag en darmen.......zou daar die roosvicee laxo ook helpen of is dat alleen als je niet kunt poepen? Want de stoelgang is redelijk oké, wel moeizaam maar het is niet keihard ofzo, eerder zachter dan normaal. (sorry voor de onsmakelijke praat hahaha)

17. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Balen meiden dat er zoveel misselijk en moe zijn.
    Hier gelukkig nog geen last van, heb alleen enorm last van de warmte. Kan ook heel moeilijk in slaap komen, terwijl ik dan wel moe ben... Verder heb ik wel een enorm opgezette buik en mijn borsten zijn nu al enorm gegroeid.

Mielenl: volgens mij is die rosvicee alleen om te laxeren..
    zou het niet voor andere klachten gebruiken.

Schoonouders... pffff praat daar maar niet over.
    Wij hebben helemaal geen contact meer... dit is bijna 6 jaar.
    Kan me voorstellen dat het moeilijk is als ze met het ene kleinkind wat leuks gaan doen, en het andere kleinkind wordt vergeten...

18. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wat vervelend dat jullie allemaal zo misselijk zijn. Ik heb daar zo nu en dan een klein beetje last van, maar echt niet opvallend ofzo... ben wel wat vermoeider, maar dat kan ook door het weer komen. Ben al helemaal aan het idee gewend dat ik nu alweer zwanger ben. Het voelt zo gewoon. Ik heb echt het gevoel dat het deze keer een jongetje wordt... maar dat dacht ik de vorige keer ook tot de twintig weken echo.

Gelukkig is het bijna weekend dames, kunnen jullie allemaal weer bijkomen. Ik probeer gewoon door te gaan met de dingen die ik altijd doe, maar dan met wat eerder naar bed gaan. Dat pakt tot nu toe goed uit. Heb zojuist al lekker een rondje hardgelopen, dat is wel zwaar, maar het geeft ook juist wel weer energie.

@Shenoby: heb je al uitslag van je bloedonderzoek?

@Mielenl: hoe gaat het met jou nu?

@ellentje: ik zou gewoon vragen of ze het niet ook eens leuk vinden om wat met jouw zoontje te gaan doen. Waarschijnlijk hebben ze niet eens door dat het voor hem ook leuk zou zijn omdat het bij jullie thuis allemaal beter gaat dan in het gezin van je schoonzusje...

19. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Hoe is het met jullie? Heb niet zoveel nieuws te vertellen.
    Alleen mn borsten gaan steeds meer pijn doen. Moest echt naakt gaan slapen, kon niks erover heen hebben. Dat wordt dus topless naar buiten hhahahaha

Nou meiden fijne dag verder

20. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hoi meiden bedankt voor jullie reacties :D
    heb het er met manlief overgehad en die neemt het natuurlijk voor zijn ouders op..:x
    maar goed nu hebben zijn ouders gisteren gebeld of dat onze zoon ook bij hun mocht komen logeren op de camping....nou na veel nadenken heb ik besloten dat hij daar heen mocht maar dat het maar 1 nachtje zou worden in plaats van gelijk 3...:$
    dus ik heb gezegd dinsdag 3 augustus kan die van dinsdag op woensdag bij jullie komen logeren...maar ja dat wouden mijn schoonouders niet...die dag kwam hun niet goed uit...:$dus toen heb ik maar gezegd hij kan die dag komen of hij komt helemaal niet...nou hij gaat dus nu helemaal niet....:$

misselijk ben ik ook echt heel erg is gewoon niet leuk meer en heb allemaal pukkeltjes op mijn hoofd zitten...dit heb ik bij dean nooit gehad....ooow ja en voel nu net een koortslip opkomen

Deel Deze Pagina