Maart 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door trubbel, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mamaantje heb gisteravond een paar glazen water gedronken, dat hielp ook al goed. Dus dat moet ik maar blijven doen denk ik :D

@ anneke lief dat je het vraagt :) met mij gaat het goed! Vanmorgen bloedgeprikt, zometeen de uitslag. Bloedverlies gaat maar niet weg, het lijkt nu wel ietsjes minder dan de afgelopen dagen.

@ romana vervelend dat je zo'n last hebt van je borsten!

@ ellentje (kan het zijn dat er een paar hormoontjes in de weg zitten bij je ;) ) ja, schoonouders, ik kan erover meepraten. Maarja dat zal mijn man ook wel zeggen over zijn schoonouders. Ik denk altijd maar, ik ben met mijn man getrouwd, niet met zijn ouders. Ze zijn dol op hun kleinzoon, en dat is voor mij het belangrijkste ;)

nu nog maar eens iets nuttigs gaan doen! fijne dag allemaal!

2. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    hahaha sorry dat ik lach Ellentje, maar dit zal precies zo'n reactie van mij zijn. Liever wil je je kleine niet laten gaan door alles wat al gebeurd is. Nou vooruit dan maar, je geeft voordeel van de twijfel. En dan wanneer je een dag afspreekt reageren zei gelijk weer zo.
    Ik zou ook echt geirriteerd zijn en denken nu of noooooooit
    hahahahahaaha

@ Mielen, spannend je bloeduitslag, laat je het even weten, leef met je mee :(

3. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

spannend mielen de bloeduitslag.. hoop dat alles goed is!!

hier even een ego vraag...
    Ik ga zo lunchen met een vriendin, en mijn vaste broodje is een lekker broodje carpacio... maar helaas dat mag natuurlijk niet meer! Nu zit ik de menu kaart maar vast te bekijken op internet haha! en daar die ik broodje parmaham... maar dat mag ik zeker ook niet???
    hoe zit het met buffelmozzeralla? dat mag toch zeker wel?

4. Charlie2006

17 mei 2010
    65
    0
    0
    Mozzerella weet ik niet of dat mag, parmaham zoiezo wel!

@All; Hier sinds vanochtend krampjes in onderbuik..:(
    Ik voel me stiekem al zó zwanger. Dit is onze eerste, ik zou het echt zooo erg vinden als het misgaat...

Het pijnlijke gevoel in mijn borsten neemt ook af.
    Gisteravond voelde ik ze nog wel goed, nu alleen als ik erop duw !

Wat een onzekerheid toch ! Eerst maakte ik me druk....kunnen we wel zwanger worden ? Nu ben ik zwanger......maak ik me druk of het allemaal oke is....:( ZUCHT

5. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    Hey meiden,

Hier gaat alles lekker alleen nog wat moe. Dat is wel vervelend als je zo´n kleine dreumes hebt rondlopen. De eerste afspraak bij de vk op 12 aug. Dat is de dag voor de eerste verjaardag van Luc.

Romana jij wordt dus ook al zo gezellig tijdens je zw. Haha ik vind het soms ook wel grappig denk dan bij mezelf doe even normaal. En zo´n last van je borsten, vervelend! Gelukkig is het warm dan is topless naar buiten niet zo erg :D

Sorry meiden mijn tekentjes doen raar dus geen vraagteken enzo.

Ellentje.. Dat je man het niet met je eens is joh. Maar goed ze hebben hem tenminste uitgenodigd nu.

Mielen.. spannend hoor! Ik hoop dat alles goed is!

wian.. ha lastig is dat he! Volengens mij mag je wel parmaham is niet rauw toch? Die mozzarella weet ik niet zeker. Ik denk het niet tenzij het broodje even in de oven gaat. Oh ik krijg honger.

Oh.. ik heb zo'n zin in wat lekkers pfff! Maar mijn missie was om de eerste drie maanden niet aan te komen :( dus gezond eten en geen lekkere tussendoortjes.

xx

6. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0

Ik herken het. En dan is het mijn tweede zwangerschap. Duurt ook nog zo lang voor een echo. Ik krijg hm waarschijnlijk pas in de tiende of elfde week :( Zat gister de hele tijd op de site bij die vlinderverhaaltjes te lezen. Die verhalen maken je echt gek!!! Maar kweet niet, als ik onzeker ben dan ga ik op een of andere manier juist die dingen opzoeken. Soort van me ertegen beschermen dat als het fout gaat ik me er onbewust of bewust op voorbereid of zo. Hmm of ben ik nu heel gek.....

@ Wian: ik heb geen idee, ik wordt ook helemaal gek van dat eten, bij alles wat ik eet, ooh mag ik dit wel, ooh mag ik dat wel... Pffff
    Dus nu maar twee broodjes pindakaas. Lekker save. Oohnee daar zit vast rauwe ei in verwerkt haahhahaha dan maar in hongersstaking!!

7. wianhalu

wat balen charlie dat je je zo voelt! ik moet zeggen dat ik dit ook wel wat heb gehad... maar me er bij neergelegd. de ene dag voel ik me borsten meer dan de andere keer, en steekjes en ongi krampjes heb ik ook af en toe... Hoop houden meid! denk dat het allemaal wel goed zit!

nou ik heb me rot gegoogled... en de een zegt wel mozzerella de ander niet.. zie net dat op het broodje parmaham ook mozzerella.. haha.. De andere broodjes weer sterk gekruid, of gepekeld... ook dat is niet je van het:S

8. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    @ charlie.. zo herkenbaar. Ik ben vandaag op eens ook zo onzeker. Voel me naar mijn idee nog veels te goed. Raar want dat had ik bij de eerste helemaal niet toen wist ik gewoon dat het goed zat. Bah niks aan het gevoel. Straks maar even afleiding zoeken.
    Ga nu eerst een uitnodiging maken voor Luc zijn eerste verjaardag. Ik heb er zo veel zin in!

@ romana.. dat heb ik ook gedaan hoor! Maar daar stop ik nu mee want ik word er echt niet vrolijker op! Zal blij zijn als de eerste 12 weken voorbij zijn. Ik krijg ook pas laat een echo helaas.

9. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Hier geen kleine dreumes maar eentje van 4 die ook alle aandacht opeist!! Ook heel vermoeiend haha, heb hm ff lekker naar de bso gebracht. Kan ik lekker bijkomen van alle drukke dagen.

Ja ben erg gezellig tijdens mn zwangerschap. Irriteer me aan alles en iedereen en wil met iedereen discussies uitlokken. Als mijn vriend iets te eten/drinken neemt en hij neemt niet voor me mee, dan reageer ik geirriteerd zo kan je niet gelijk aan mij vragen of ik ook iets wil. En als hij iets voor me meeneemt reageer ik: hallo ben niet gehandicapt of zo hoor, kan het zelf wel pakken...
    Ahh heb eigelijk wel medelijden met me mannetje..... Maar heeey hij heeft mij zwanger gemaakt toch? Is zijn schuld :D

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    De uitslag is binnen!

De hcg waarde is nu 554. Wel gestegen, maar eigenlijk niet genoeg, het blijft allemaal wat onzeker.
    Maandag mag ik weer terug om bloed te laten prikken, en daarna krijg ik een echo. Nog een paar dagen in spanning dus!

11. wianhalu

tjonge wat een spanning meid! hoop zo dat het gewoon goed zit! mijn duimen draiien voor jullie

12. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dag dames,

Mielenl: oh wat spannend, hoe voel je je bij de uitslag?...

Ellentje: ik had echt hetzelfde gereageerd hahaha dus misschien hormonen maar kan er ook gewoon in komen hoor!

Veel meiden moe, en misselijk! Volgens mij moet het ergste bij mij allemaal nog komen hahaha Ben natuurlijk nog vrij kort zwanger! ;) Wel heb ik van die vlagen dat mijn kaken bij elkaar krampen, en ik kotsmisselijk word, maar als ik dan wat eet is het eigenlijk gelijk weg. En ik heb het vooral in de nacht!

Onzekerheid?... echt wel! En veeeeeel meer dan met Mees!... ik heb echt de neiging om nog een test te halen!... maar ja wat als die minder duidelijk is?... dan wordt ik er alleen maar onzekerder van... :( Een vriendin van de meimama's was ook 9 weken zwanger en blijkt nu dus ook helemaal mis te zijn... ja dat hakt er echt even in.... Meiden we houden gewoon hoop! Komt allemaal goed!

ik zal Mees op bed doen want die is echt heeeel vervelend! hahaha

Tot straks!

13. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    :D:D:D misschien toch hormonen?!?!nee hoor ik geloof het niet;)
    zijn gewoon stomme mensen het is dan of helemaal niet...en ja wat manlief betreft geloof niet dat hij durft zijn mond open te doen tegen zijn ouders...wat natuurlijk wel heel irritant is;)

en verder vandaag maar even iets bij de etos gehaald tegen de misselijkheid en het werkt tot nog toe...heb van A.vogel Nux vomica D4 gehaald kan gewoon veilig gebruikt worden tegen de misselijkheid bij zwanger vrouwen :D
    hopen dat het zo blijft want kan gewoon wat meer hebben van zoonlief:) de moeheid is nu ook een beetje minder dus gaat de goeie kant op hier hopen dat het zo blijft8)

mmmm wat wou ik verder nou nog schrijven?!?!geen idee eigenlijk :):):) zwangerschapsdementie nu al?!?!:p
    als ik het weet zou ik het posten :D

14. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    hello ladies

Hier een goede nacht gemaakt gelukkig!
    Ben nu nog steeds heeeeeel moe, dus ga zo nog ff lekker liggen!
    Weinig te melden verder.

@ellentje, over je ouders. In je verhaal lijk ik te merken dat je heel graag zou willen dat je ouders jullie ook eens vragen. Waarom geef je niet aan dat je het leuk zou vinden als ze jullie kindje ook eens te logeren vragen? Of beter nog, vraag zelf of hij kan komen logeren! Je kan volgens mij best aangeven dat je het jammer vindt dat ze jullie niet vragen. Sterkte! ik zie nu dat je al een voorstel hebt gedaan. Misschien kan je dat over een tijdje nog eens proberen. Ook je schoonouders kunnen nee zeggen tegen een bepaalde dag natuurlijk. Hoop dat jullie eruit komen!

@ikke, rustig aan maar meid!

@brasileira, al iets gevonden tegen de misselijkheid? De huisarts weet vast ook wel wat je mag hebben!

@mielenl, jeetje meid wat een spanning. ik hoop echt dat alles goed zit voor je. Willen ze nu nog geen echo doen dan? Moet je weer het hele weekend wachten :(

@charlie, zo herkenbaar allemaal! ik heb zo'n beetje herzelfde als jij. voel me borsten 's ochtend sowieso minder dan 's avonds. heb jij ook van die blauwe aders?
    en die enge verhalen zijn echt not done voor net zwangere vrouwen, word je alleen maar onzekerder van!

@dreumesen, vermoeiend he, pffff, nou ja hier draait de tv soms overuren hoor. Ben daar normaal niet zo van, maar nu is het soms even niet anders.

@romana, haha en al reacties gehad op je topless uitstapjes?? :D

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @marooz ik weet niet.....ik probeer positief te blijven maar het bloedverlies en die lage waardes helpen daar niet echt bij.

@zip het is nog vroeg voor een echo......ws is er nog niet veel te zien maandag, ik verwacht zeker geen kloppend hartje.

pfff ben echt niks waard vandaag. moe, moeier, moeist.

16. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Mielenl: hele dikke knuff voor jou meid... ik denk aan je...

17. Charlie2006

17 mei 2010
    65
    0
    0
    oh,..de buikpijn neemt maar toe......(*^%()GVD)
    en rugpijn ook trouwens....ga zo maar eens lekker in bad liggen...

18. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    dikke knuffel voor jou mielen......

19. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Meiden mag ik hier ook mee kletsen? Andere topic had ik aangemaakt maar daar is mijn naam van de lijst gehaald dus ik zal wel niet meer mee mogen kletsen omdat ik week of zo niet geweest ben.

Liefs

20. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    @anja tuurlijk mag je hier mee kletsen :D

Deel Deze Pagina