charlie: meid rustig aan doen heh?... ga maar even lekker in bad idd... anja: tuurlijk ben je welkom! Meiden ik ben echt een domme trut, heb net getets omdat ik zo onzeker ben.. en die waren dus ineens erg licht... jakkes!... ik weet dat ik dat niet moet doen!!!! DOM! Nu ben ik nog banger dat het niet goed zit!... ZO DOM....
Marooz; Je hormoonspiegel verandert ook steeds he nu. Hoeft helemaal niets te betekenen dat je testen nu wat lichter zijn. Ochtend en middagurine kan ook al een heel verschil maken. Maar snap je onzekerheid hoor, ik heb niet bijgehouden hoeveel testen ik gedaan heb, maar ik had een setje van 12 sensitestjes en die zijn op. En dan nog een CB+, KV en CB digi... Meiden hebben jullie hier ook een lijst met alle uitgerekende data en de afspraken?
Gezellig hoor Anja, jij bent al lekker op weg met 8 weken... Dan kun jij ons mooi gerust stellen dat al die krampjes ed erbij horen Welkom !
03 maart ikke85 08 maart mamaantje 12 maart peetjuhh 15 maart Trubbel 16 maart ellentje23 19 maart Charlie2006 19 maart Cindy1981 19 maart Zip 20 maart Romana 21 maart wianhalu 21 maart Imsala 22 maart mielenl 23 maart Raw 24 maart Salsabielaa 28 maart 2011 Marooz Ja bij deze Anja, Zet jezelf er maar gezellig bij
@Marooz.....Oh ik herken dat hoor, je WIL testen en nu heb je eigenlijk een beetje spijt....maar het hoeft niets te betekenen. Test anders morgenvroeg nog eens en vergelijk ! Succes meid!
@ anja gezellig! welkom @ charlie hoe gaat het? is je buikpijn weer een beetje gezakt? @ marooz ik heb de afgelopen week heel veel verhalen gehoord van zwangeren/bevallen dames die ook het idee hadden dat hun testjes wel heel langzaam donkerder werden.....komt vast goed meis! * knuff * ik heb hier nog 2 testjes liggen maar ik ben veel te bang om weer te testen.....dus ik denk dat die heeeeeeeeel lang blijven liggen hierzo
Jeetje wat gaat het hier ineens hard... en ik ben van de lijst verdwenen, zet mezelf er maar weer tussen. Want het gaat allemaal nog goed. Gelukkig heb ik ook nog geen humeurschommelingen bij mezelf gemerkt. En ook mijn man is daar over goed te spreken. De vorige keer had ik eigenlijk ook helemaal geen last van hormonen. Na de bevalling wel trouwens: allermachtig! Mielenl: wat een vervelende toestand meid, we leven allemaal met je mee en hopen dat het goed gaat! Marooz: niet zo handig he om midden op de dag te testen... anders morgenvroeg even weer? ochtendurine is natuurlijk wel even wat anders. Anja: welkom! Je loopt op de meesten voor hier, kun jij vast aangeven waar je last van hebt... weten wij dat voor over een paar weken! 3 maart ikke85 08 maart mamaantje 12 maart peetjuhh 15 maart Trubbel 16 maart ellentje23 19 maart Charlie2006 19 maart Cindy1981 19 maart Zip 20 maart Romana 21 maart wianhalu 21 maart Imsala 22 maart mielenl 23 maart Raw 23 maart Annekevdz 24 maart Salsabielaa 28 maart 2011 Marooz
@Charlie; Zal mijn best doen hihi. Ondanks dat we hier de 8 weken gehaald hebben is de onzekerheid hier ook nog goed aanwezig. De eerste echo hebben we al gehad en een mooi kloppend hartje gezien. Maar nu ben ik dus nerveus voor de 2e echo haha. Is je buikpijn al minder geworden? Maar dingen als krampjes horen er sowieso bij. Kwaaltjes heb ik amper, af en toe een vlaag misselijk en in 3 weken tijd pas 4 keer boven de pot gehangen. Maar goed mijn eerste echo heeft bewezen dat kwaaltjes niet perse hoeven. Al is dat natuurlijk wel een 'fijne' bevestiging. Ben dan ook heel opgelucht als ik me wel eventjes misselijk voel. En thnx voor de lijst, zal me er zo even bijzetten. Deze is een stuk korter dan die bij de andere maart-mama's. @All; Thnx voor het welkom heten. Ja sorry maar ik voelde me echt een beetje aan de kant geschoven in dat andere topic. Ineens je naam uit de lijst en zo. (Het gaat me ook veel te snel daar. ) Doen jullie trouwens ook mee aan Moeders voor Moeders? Heb me meteen ingeschreven na de posi test omdat ik zelf ook HCG medicijnen nodig heb gehad om zwanger te kunnen worden. Vond dat wel het minste wat ik kon 'terugdoen'. Alleen die bussen stínken zo zeg!
@Anneke; Ik denk dat ik mezelf gelukkig mag prijzen, heb bijna helemaal nergens last van... Wat pijnlijke boobs en tepels, af en toe wat misselijk. Het enige wat ik echt merk is de vermoeidheid. En versterkte reuk, ik vind alles stinken tegenwoordig haha. Oh ja en wel hormonen hoor... Janken om niets ineens, boos op mannetje uit het niets en om niets. Gelukkig kan hij er (nog) om lachen.
1 maart anja89 3 maart ikke85 08 maart mamaantje 12 maart peetjuhh 15 maart Trubbel 16 maart ellentje23 19 maart Charlie2006 19 maart Cindy1981 19 maart Zip 20 maart Romana 21 maart wianhalu 21 maart Imsala 22 maart mielenl 23 maart Raw 23 maart Annekevdz 24 maart Salsabielaa 28 maart 2011 Marooz Anneke; Wat heeft jouw dochter trouwens een mooie naam!
Wel snotverdikkie ik ben ook van de lijst.. Ik zal me er eens rap bijzetten! Kom later even reageren ben echt dood op. 1 maart anja89 3 maart ikke85 08 maart mamaantje 12 maart peetjuhh 15 maart Trubbel 16 maart ellentje23 19 maart Charlie2006 19 maart Cindy1981 19 maart Zip 20 maart Romana 21 maart wianhalu 21 maart Imsala 22 maart mielenl 22 maart Nada 83 23 maart Raw 23 maart Annekevdz 24 maart Salsabielaa 28 maart 2011 Marooz
Ja DOM heh?.... en ik ben dus al zo emo de hele dag vanwege vriendinnetje, nu maak ik mezelf ook nog eens even enorm onzeker! Ik mag gewoon niet meer testen!!!!!!!!!!! En nu me er nog aan houden! hahahah Ik ben op me werk dus even snel! Tot morgen meiden!
@ marooz dom ja! @ anja ik had graag (nouja betrekkelijk graag dan ) weer meegedaan maar het inleverpunt van de vorige keer bestaat niet meer, dan moet ik wel heel ver rijden om ze weg te brengen. Ook ik loop in de MMM dus vond dit een mooie manier om iets terug te doen... pffff ik barst van de koppijn!
@Marooz; Niet meer testen meid hoe moeilijk ook! Je maakt je zelf onnodig onzeker. Werk ze! @Mielenl; Dat is wel jammer dat het inleverpunt er niet meer is. Hier worden de flessen iedere donderdag opgehaald en de lege weer voor de deur neergezet. Zat er een beetje mee dat de buren dan meteen op de hoogte zijn, maar daar heb ik me maar overheen gezet. Vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt! Hier ook maar voornamelijk 's avonds.
@anja: dank je! we zijn er ook best trots op. Al is het wel erg lastig om dan een even mooie naam te vinden voor een tweede. Denk dat iedereen dat heeft die echt DE naam heeft gevonden. Gelukkig duurt het nog eventjes! Meiden: allemaal niet zo onzeker! Ik snap het wel, maar je hebt er niks aan. Dus denk vooral aan de leuke dingen, dan maak je het jezelf een stuk gemakkelijker! Vorige keer heb ik ook wel mijn onzekere momenten gehad. Vlak voor de echo's enzo... maar over het algemeen was het een hele zorgeloze zwangerschap. En zo wil ik het weer proberen te doen! En MvM: ik heb me nog niet opgegeven en twijfel ook of ik dat wel ga doen. Vorige keer wel, maar mijn moeder weet nu ook hoe die flessen en kratten eruit zien. En zij komt hier één keer per week op Ronja passen, dus ze zal ze zeker zien. En ik wil het haar pas vertellen na de eerste echo, want zelfs al belooft ze niets te zeggen, ze kan zich toch niet stilhouden...
haha anja, ik klets ook gewoon in beide forums mee hoor, hoop dat we ooit weer samengaan. Owww mielen, wat een spanning, ik hoop dat het de goede kant op gaat duim duim..
Ik denk dat onzekerheid er ook wel een beetje bij hoort, meestal ben ik overigens redelijk rustig eronder maar soms ben je toch weer een bang en denk ik oww als het maar niet nog eens mis gaat. Ik heb vandaag de eerste keer de kratjes ingeleverd bij de mevrouw van moeders voor moeders. Deze woont een wijk verderop. Dit doe ik tot aan de eerste echo en daarna komen ze ze gewoon thuis halen. Is het nu nog lekker anoniem en daarna maakt het me niet meer uit. Nog 2 dagen en dan zit ik alweer in week 7..
@Anneke; Dat is wel jammer dat je moeder haar mond niet kan houden. Mijn moeder vindt het wel ontzettend moeilijk, ze zou het nieuws het liefst (net als ikzelf ) van de daken schreeuwen. Maar ze weet ook dat we graag willen wachten tot de 12 weken voor we het openbaar maken aan iedereen. @Peetjuh; Ja ik wilde graag meekletsen in het andere topic, maar het gaat zo snel en voel me eerlijk gezegd niet zo welkom meer. Wel handig dat je de kratjes van MvM ook zelf weg kan brengen. Ik zet 'm op woensdagavond laat buiten als het al donker is en op donderdagochtend gaat die nieuwe krat zsm weer naar binnen haha. @Onzekerheid; Is net als de kwaaltjes ook iedere dag anders lijkt wel. Ene dag weet ik zeker dat het goed gaat terwijl ik de volgende dag nergens meer vertrouwen in heb. Dat zal er dan ook wel bij horen.
Mijn moeder wist dat ook wel en ze zei ook dat ze het niet had verteld. En toen hoorde ik later van mijn broertje dat hij allang wist dat ik zwanger was... tsja das natuurlijk niet tof! Ik heb er zelf ook moeite mee hoor om het stil te houden, maar het is wel onze keuze en niet die van haar!